Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Най-накрая новини, но лоши..

Днес получихме това:

 

Dear Madam,

Ref. po 017272255

Please accept our apologies for this late reply to your mail of 30/06/15.

We regret the late delivery of your suitcase.

According to the purchase note of items first need, we offer you the refund of 70,00 euro.  May we ask you to mail us your bank account number?

Awaiting your reply,

best regards,

Ann Provoost

Quality Control

 

До колкото се вижда искат да платят само разходите направени от първа необходимост, те бяха 69 евро и те предлагат 70.

Никъде не става дума за 60+60 евро според техните правила

 

15. Complaints

15.1 Registered baggage
a) In case of damage to registered baggage, no complaints will be accepted if the traveller did not complete a complaints form within 24 hours after his/her arrival or at the latest within 24 hours after the baggage was delivered to him/her.
B) In case of a delay in the delivery of the baggage, the complaint will not be taken into consideration if the complaints form was not completed immediately upon arrival at the destination.
In case of a delay in the delivery of baggage, Tui Airlines Belgium NV will pay € 60 (+/- 666 MAD) for each missing piece of baggage after 24 hours and again € 60 (+/- 666 MAD) after 72 hours, provided that receipts are submitted for essential goods purchased by the traveller and that the traveller does NOT have his place of residence in the country in which the claim is filed. These amounts will not be paid in case of a return flight.

 

С две думи 2+2=1 за тях..Очаквах да се опънат за разходите, понеже другото е пределно ясно написано. Сега ще им цитирам правилата им, ако случайно са ги забравили

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Превода явно е изпратен с гълъб, понеже вече минаха над 10 дни и няма нищо в сметката..

Пак им писах, казаха ми да не се притеснявам. Миналия понеделник било изпратено плащането към департамента им, а този понеделник е било направено. Да съм чакал още една седмица. Тези са свръх нагли..

Връзка към мнение

Превода явно е изпратен с гълъб, понеже вече минаха над 10 дни и няма нищо в сметката..

Пак им писах, казаха ми да не се притеснявам. Миналия понеделник било изпратено плащането към департамента им, а този понеделник е било направено. Да съм чакал още една седмица. Тези са свръх нагли..

Aлекс, аз малко му изпуснах развитието на твоя проблем - багажът не се ли намери ? И ще платят само 60Е? :unsure:

Връзка към мнение

Намери се, докараха го след 8 дни закъснение.

Според последното задълбочено четене и тълкуване, се оказа, че изплащат обезщетение за забавен багаж, само ако не си постоянно живеещ в страната където се е загубил и където е попълнена бланката и ако нямаш билет за връщане!!

Ако са изпълнени тези условия дават 60е за стоки от първа необходимост купени  в първите 24 часа и още 60е, за след 72 часа, всичко това, ако има касови бележки разбира се. Ние имахме бележки за 69евро и след 12 седмици разследване и няколко мейла за напомняне казаха, че ще изплатят 70евро. Другия понеделник ще се навършат 2 седмици или общо 14 седмици, но все още не сме приключили със сагата.

Връзка към мнение

След повече от 3 месеца,  днес получих заветните 70евро обезщетение.

Сагата приключи

Редактирано от Alexander
  • Харесвам 10
Връзка към мнение

Аз нямам нерви да се разправям и ще мина с това да им тегля няколко майни.

Липсата на активна застраховка ще ми е поуката от цялата дандания и друг път няма да го допусна.

Минималната сума с нищо не може да компенсира нервите които похабих да се занимавам с тях. Добре , че съм "перде" и не го взех чак толкова дълбоко ;)

Единствено ми е любопитно чия е вината , но май няма дa разбера.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

След някъде 45 дни от заявлението на летище Лима днес благословиха да ми пишат :

 

 

 

 

Dear Mr KOSEV,

 

I apologise for any inconvenience we may have caused you due to the baggage-related incident that occurred on flight IB 3623 of 12 of September 2015.

 

Customer care is a fundamental goal for us and it is essential for us to consider each case individually in order to handle it correctly and to determine if it gives entitlement to compensation under the terms of the legislation in force.

 

To help us look into your case and reach a solution, please send the documentation listed below to Apartado de Correos 36.299, 28080 Madrid or by emailcacequipajes@iberia.es.

 

- Copy of the PIR - Property Irregularity Report - which is the reference of the claim you made at the airport.

 

- Name(s) and surname(s).

 

- The copy of your National Identity Document, Passport or Resident's Card.

 

- Contact telephone, e-mail and a full address, including the street, the number of the house or flat, the postcode and any other information which may help to locate the address.

 

- Copy of the check-in labels and boarding passes.

 

- Copy of the receipts for the expenses in which you incurred for the purchase of essential items.

 

 

If you are a member of our Iberia Plus Loyalty Programme, please indicate on the front of the envelope your category: "Iberia Plus Classic"; "Iberia Plus Silver"; "Iberia Plus Gold" or Iberia Plus Platinum".

 

We thank you in advance for sending us this information, which will help us to deal with your claim.

 

Yours sincerely,

 

 

 

Iberia. Customer Service Center


Все пак оценявам грижата към клиента :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 7 месеца по-късно ...

Помощ, моля:

Чартърен полет на SunExpress Flight Number XG 3295

Дюселдорф - Варна 5.юли 2016

Един куфар липсва - VARXG10163.

Липсата е регистрирана на гишето на летището - дадоха бележка Prperty Irregularity Report.

Адресът за доставка е в Бургас

Собственик e майка с две деца - едно на 5 год., едно на  3 месеца - всичко важно за децата е вътре.

Worldtracer не открива нищо или аз не задавам данните на правилното място (малко съм под пара).

Срокът за търсене е 45 дни, а тя ще се е върнала в Германия след 25 дни.

Какви права има ?

 

Благодаря !

 

 

 

 

Връзка към мнение

Ами общо взето има право да си купи необходими неща и после с касовите бележки да си иска парите от авиокомпанията. До 25 дена ще се намери куфара, освен ако са безнадежден случай.

Връзка към мнение

Тук ли търсиш ?

https://wtrweb.worldtracer.aero/WorldTracerWeb/pax.do?airlineCode=XQ

 

Най-добре да се прочетат условията на превозвача относно възстановяването. Може да имат ограничения.

Редактирано от macf1an
Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Преди две седмици летяхме с Air Berlin от Кьолн до Тенерифе. Багажите пристигнаха едва на третия ден, доставиха ни ги в хотела. Оказа се, че са забравили да натоварят куфарите на летището. Изплатиха ни само 112€ (имах две касови бележки на тази стойност). Получихме си парите от TUI, защото чрез тях бяхме букнали полета. Попитах ги какъв е регламентът в такива случаи, за да знам за в бъдеще (то дано не се случва!!!). Отговориха ми, че по принцип възстановяват по 50€ на куфар и на ден, максимално три дни.

Връзка към мнение
  • 9 месеца по-късно ...

Да попитам, че не намирам в страницата на превозвача  (Австрийските авиолинии): ако пътувам от страна А до Б през В,а живея в Г и багажът бъде изгубен по трасето, може ли като е намерен, да го доставят в страна Г?

Връзка към мнение
  • 1 година по-късно ...

Моля за съвет! При полет с Алиталия на 19/02 багажът не излиза на крайното летище. Полетът е от София с прекачаване в Рим, като е купен от италианците, но се изпълнява от БГ еър. Вече седмица няма и следа от него, междувременно италианците изпратиха списък за попълване, в който да се напише какво е имало в куфара. Четейки правилата им, разбирам, че ако 45 дни след подаването на жалба багажът не е намерен, се счита за изгубен. Това значи ли, че трябва да изчакаме този срок да мине, преди да претендираме за обезщетение? Междувременно се пазят касовите бележки за неща от първа необходимост.

Връзка към мнение

Да, за обезщетениеза загубен трябвадамине срока. Иначе покупките от първа необходимост трябва да ви ги осребрят дори да се намери.

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Багажът пристигна с 11 дни закъснение. След като отправихме искане към Алиталия за възстановяване на разходите за неща от първа необходимост (като дрехи и козметика), оттам отговориха, че понеже това се е случило в страната на местоживеене на пътника (Италия), няма да ги възстановят. Един вид намекват, че щом се прибираш вкъщи, имаш необходимите неща да чакаш докато (ако) ти дойде багажа. Има ли какво друго да предприемем или да пием по една студена вода и да сменим авиокомпанията?

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.