Jindo 258 Публикувано: 30 май, 2013 Сподели Публикувано: 30 май, 2013 Вчера беше доставен 50тият 747-8. Луфтханза го добавят като номер 7 от този тип във флотата си с код D-ABYI. От 105 поръчани машини 65 са карго и 40 пътнически, като досега са доставени 35/15. Заради спадащия интерес Боинг към края на април забавиха темпото на производство от 2 на 1.75 машини/месец. Първият 747-8 е доставен октомври 2011 като карго вариант, а първият пътнически е бил за Луфтханза. Връзка към мнение
Георги 39037 Публикувано: 30 май, 2013 Сподели Публикувано: 30 май, 2013 Май никой не се натиска да купува пътническата версия, но пък с отказването на A380F си остава доста добър карго самолет. Може да няма толкова поръчки като А380, но пък и не е погълнал толкова инвестиции... Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 30 май, 2013 Сподели Публикувано: 30 май, 2013 В последно време май никой не се натиска за 4-холери... Може би времето им започва да отминава.... 3-холерите вече са история... Връзка към мнение
Георги 39037 Публикувано: 30 май, 2013 Сподели Публикувано: 30 май, 2013 В Азия има хляб, а и след като Хийтроу е пълно до зуко, единствения начин да закараш повече хора е с по-голям самолет. Но да, А380 ще си остане самотник в тая ниша, когато и последните 747-400 се пенсионират... Връзка към мнение
Фил 68789 Публикувано: 31 май, 2013 Сподели Публикувано: 31 май, 2013 http://bgonair.bg/bg/news/tehnologii/read/boeing_otnovo_atakuvat_pazara_sled_tehnologichnite_si_problemi/ 1 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 31 май, 2013 Сподели Публикувано: 31 май, 2013 В Азия има хляб, а и след като Хийтроу е пълно до зуко, единствения начин да закараш повече хора е с по-голям самолет. Но да, А380 ще си остане самотник в тая ниша, когато и последните 747-400 се пенсионират... Хийтроу и на мен ми е интересна тема... Предполагам прагматичните британци ще намерят някое интересно решение на този проблем. Към момента май само 1-2 компании силно се натискат да летят с 380 там, но не са добре дошли по една или друга причина :D Връзка към мнение
домосед 41316 Публикувано: 31 май, 2013 Сподели Публикувано: 31 май, 2013 В последно време май никой не се натиска за 4-холери... Може би времето им започва да отминава.... 3-холерите вече са история... Какво значи 4-холер и 3-холер ? Връзка към мнение
Георги 39037 Публикувано: 31 май, 2013 Сподели Публикувано: 31 май, 2013 малко авио жаргон за броя двигатели Връзка към мнение
домосед 41316 Публикувано: 31 май, 2013 Сподели Публикувано: 31 май, 2013 малко авио жаргон за броя двигатели Добре, ама откъде идва думата ? Връзка към мнение
neuromancer 25160 Публикувано: 31 май, 2013 Сподели Публикувано: 31 май, 2013 От hole, предполагам, нищо че за пръв път го чух тук израза Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 31 май, 2013 Сподели Публикувано: 31 май, 2013 Моля да бъда извинен за жаргонния израз. Иначе 4-holer ще бъде 4-моторник на български. Нали двигателите имат "дупки" отпред, за да засмукват въздух... Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега