denis_a 53 Публикувано: 9 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2015 (редактирано) Привет на всички! Не мога да си обясня защо всеки втори полет на турските авиолинии в рамките на Европа, че дори и в Турция, се изпълнява със широкофюзелажни самолети от сорта на A330, 777 и A340-300(беше такъв оня ден, Лондон-Истанбул). Източника е Flightradar24. Толкова ли натоварена е тази линия? Редактирано 9 октомври, 2015 от denis_a Връзка към мнение
neuromancer 25165 Публикувано: 9 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2015 Ами да, понякога се ползват големи самолети, заради натоварване, пък и все пак това е доста дълъг полет, малко повече комфорт не е излишен. Връзка към мнение
LaBarba 1767 Публикувано: 9 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2015 Аз два пъти се гърчих до Африка със 737-900ER, а те къде били големите самолети.... 4 Връзка към мнение
Alexander 31168 Публикувано: 9 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2015 Аз съм се возил също с големи самолети също на средни разстояния. Мадрид-Тенрифе един път с А340-300 и един път с А340-600. Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 9 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2015 Не е изключено това да няма нищо общо с комфорта... Обикновена аритметика - брой пасажери + обем карго. Понякога е и малко търговска стратегия - ако главните конкуренти от МЕ3 летят с голям самолет до съответната дестинация, пасажерите ще предпочетат тях. Затова и Търкиш летят с подобен. До някои дестинации конкуренцията лети с големи машини, но там икономическият смисъл от голяма машина липсва напълно за ТК и затова летят със 737 1 Връзка към мнение
georgiev 3624 Публикувано: 9 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2015 В края на май 2014 швейцарците за полет Цюрих-Барселона смениха самолета с А330. Не казаха защо. Вчера на Арланда гледах как пристигна един 787 на Norwegian, но не можах да разбера откъде идваше. Връзка към мнение
Георги 39048 Публикувано: 9 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2015 Специално за Лондон, до там трафика е огромен, а слотовете са кът, което прави използването на голям самолет много смислено. За Турция може да става въпрос и за пребазиране на самолети. 1 Връзка към мнение
randi 8892 Публикувано: 9 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2015 Повечето пътници въобще не знаят на какво се качват... Много се съмнявам да тръгнат да си избират полета според машината(освен аз). Освен това турците много често в сайта залагат някаква машина, която в последствие въобще не е такава. Те до София няколко пъти идваха с 330 и на сайта доста време седеше заложен 320, но се знаеше за идване на 330. Ето интересен пример до Букурещ имат по 3 полета на ден като единия задължително е на А330, някой път даже пускат версия 300. До Атина имат по 4 полета + още 3 на Aegean, които също се продават на техния сайт и поне един от полетите е с А340 или 777 - 300, даже в някои дни има по 2 полета с големи машини. Освен това турците са много и пътуват, и както се спомена и каргото е важно. А Iberia мисля, вече не въртят до Канарските с 340-300/600 от няколко години. 5 Връзка към мнение
Alexander 31168 Публикувано: 9 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2015 Възможно е, те гледат да ги разкарат или поне намалят 4 моторните си самолети. От няколко години наблягат на А330 при новите широко фюзелажни самолети, а до скоро нямаха такъв модел в редиците си. Връзка към мнение
alex0001 234 Публикувано: 9 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2015 Сещам се и за едни редовни полети Париж - Лондон - Париж с А380. Връзка към мнение
Георги 39048 Публикувано: 9 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2015 Сещам се и за едни редовни полети Париж - Лондон - Париж с А380. Те бяха по-скоро промоционални, пък и пилотите да натрупат малко излитания и кацания Връзка към мнение
denis_a 53 Публикувано: 9 октомври, 2015 Автор Сподели Публикувано: 9 октомври, 2015 Ясно. Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега