Прескочи до съдържание

Въпрос - Turkish Airlines


denis_a

Препоръчани мнения

Привет на всички! ;) Не мога да си обясня защо всеки втори полет на турските авиолинии в рамките на Европа, че дори и в Турция, се изпълнява със широкофюзелажни самолети от сорта на A330, 777 и A340-300(беше такъв оня ден, Лондон-Истанбул). Източника е Flightradar24. Толкова ли натоварена е тази линия? :huh:

Редактирано от denis_a
Връзка към мнение

Ами да, понякога се ползват големи самолети, заради натоварване, пък и все пак това е доста дълъг полет, малко повече комфорт не е излишен.

Връзка към мнение

Аз съм се возил също  с големи самолети също на средни разстояния. Мадрид-Тенрифе един път с А340-300 и един път с А340-600.

Връзка към мнение

Не е изключено това да няма нищо общо с комфорта... Обикновена аритметика - брой пасажери + обем карго. Понякога е и малко търговска стратегия - ако главните конкуренти от МЕ3 летят с голям самолет до съответната дестинация, пасажерите ще предпочетат тях. Затова и Търкиш летят с подобен. До някои дестинации конкуренцията лети с големи машини, но там икономическият смисъл от голяма машина липсва напълно за ТК и затова летят със 737 :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

В края на май 2014 швейцарците за полет Цюрих-Барселона смениха самолета с А330.

Не казаха защо.

Вчера на Арланда гледах как пристигна един 787 на Norwegian, но не можах да разбера откъде идваше.

Връзка към мнение

Специално за Лондон, до там трафика е огромен, а слотовете са кът, което прави използването на голям самолет много смислено. За Турция може да става въпрос и за пребазиране на самолети. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Повечето пътници въобще не знаят на какво се качват... Много се съмнявам да тръгнат да си избират полета според машината(освен аз). Освен това турците много често в сайта залагат някаква машина, която в последствие въобще не е такава. Те до София няколко пъти идваха с 330 и на сайта доста време седеше заложен 320, но се знаеше за идване на 330. Ето интересен пример до Букурещ имат по 3 полета на ден като единия задължително е на А330, някой път даже пускат версия 300. До Атина имат по 4 полета + още 3 на Aegean, които също се продават на техния сайт и поне един от полетите е с А340 или 777 - 300, даже в някои дни има по 2 полета с големи машини. Освен това турците са много и пътуват, и както се спомена и каргото е важно. А Iberia мисля, вече не въртят до Канарските с 340-300/600 от няколко години.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Възможно е, те гледат да ги разкарат или поне намалят 4 моторните си самолети. От няколко години наблягат на А330 при новите широко фюзелажни самолети, а до скоро нямаха такъв модел в редиците си.

Връзка към мнение

Сещам се и за едни редовни полети Париж - Лондон - Париж с А380. :)

 

Те бяха по-скоро промоционални, пък и пилотите да натрупат малко излитания и кацания :)

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.