Прескочи до съдържание

Драмата с полета на "Левски"


stanimir

Препоръчани мнения

Навярно феновете са в течение на синята драма ,  дето нямало как да стигнат до Казахстан за мача от ЕЛ  и се молят за правителствения самолет :

 

http://www.bnews.bg/article-80243

 

 

П.С. Колко е вероятно наистина да няма нито един оператор който да изпълни такъв чартър и дали пък тия 8 часа дето се споменават са такава трагедия ?

Всичко това на фона на пътуването на волейболистите ни до САЩ преди броени дни...

Връзка към мнение

Съмнявам се в цяла Европа да няма един свободен самолет, мисля че е преекспонирана доста информацията. Осемте часа не мисля, че са трагедия също.

Връзка към мнение

Абсолютно си търсят сензацията от новинарския сайт, по-скоро става въпрос за бюджет спрямо дати проблем.

Ето варианти:

- големите компании например Qatar, Etihad, и Emirates имат специални бизнес джетове за целта. Звънкаш, наемаш и си готов. Става въпрос просто за пари, не за организация.

- пак те имат и стандартни линии с меко казано прекрасен престой по летищата (могат по сауна да си направят). А за толкова хора би следвало отдавна да са корпоративен клиент.

- чартъри от по-малки компании, например: http://www.aircharterguide.com

- спретната програма от желаещ магеланец. Дават дати и бюджет и сме ги натамънили мисля без проблем :)

 

P.S. Някога в бъдещето....

Щnews: "Финансовият директор на magelanci.com отказа ползването на служебния бизнес джет за полет до Сидни с аргумента, че е необосновано за трети път през годината да се пътува до там без полетът наобратно да е пълен"

"Ситуацията наистина е много тежка. Пред нов удар съм. Няма авиокомпания, на която да не съм звънял. Пилоти - няма. Единственият вариант е убийствен. Редовни полети, престои от по 8 часа по летища, връзки оттук и оттам..."

  • Харесвам 6
Връзка към мнение
Публикувано: (редактирано)

Става въпрос за делегация от около 30 човека и не медията , а Баждеков и Наско Сираков вдигат пушилката.

Предполагам просто искат да минат по-евтино с правителствения. Не знам каква е била практиката досега.

Ето днес тима на Ботев - Пловдив отлетя за Астана с редовен полет от Виена и нямаше никакви драми

Редактирано от stenk
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Мисля, че не че е сложно, но просто до сега не им се е налагало да ровят наистина. Сигурно са звъннали само на БГ еър, VIA, BH, BAC, и като са ги отрязали всички, включително правителствения и изведнъж безизходица :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Дойдохме си на думата - Баждеков и Наско Сираков. Тези двамата им стига ума само за далавери и тарикатлъци.

Идеята им е повече от прозрачна - с правителствения самолет ще им излезе в пъти по-евтино.

 

Просто тия двамата за дребни тарикати на фона на останалите и може да им мине номера.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Всички тук, разбира се, сте много прави и не вярвам чак пък да няма как да се намери кой да изпълни такъв чартър.

 

Чудя се обаче - ако, повтарям ако  за Авиоотряд 28 е добре да имат полети и  ще са на печалба от такъв полет, ако в този ден самолетът не е необходим за държавни нужди и ако на отбора на "Левски" (или който и да е друг отбор) това ще излезе по-евтино, отколкото да наемат отнякъде чартър, то не е ли това взаимноизгодна сделка, от която да имат полза и двете страни? :rolleyes:

 

В смисъл - по-добре ли е самолетът да си стои на земята, при положение, че има възможност да докара средства за  бюджета на авиоотряда от един такъв полет?

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 3
Връзка към мнение
Публикувано: (редактирано)

Е то все едно Ер Форс 1 да вози отбора на "Ню Йорк Никс " например .

Със сигурност и там всеки долар  отгоре ще е добре дошъл , а и машината и екипажите имат нужда да летят за тренинг.

 

Разбирам при някакви изключителни случаи да се ползва като символ на национална гордост - примерно взимаме медал на световното в Бразилия и пращаме правителствения самолет да докара героите  :D

Редактирано от stenk
Връзка към мнение

Фичо, големият проблем е, че реално няма да докара средства на бюджета, а само и единствено разходи.

По следните причини:

1. Авиоотряд 28 няма лиценз за такава дейност. Лицензът му е издаден де превозва точно определени хора на точно определени държавни позиции.

2. По причина 1, реални разходоориентирани цени няма - всичко се плаща някак, на някого по нечие усмотрение.

 

В резултат, разходите ги поема държавният бюджет - тоест ти и аз.

 

Отделно, редно е държавните служби да спазват законите в държавата!

Редактирано от georgiev
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Отделно, редно е държавните служби да спазват законите в държавата!

Аааааа, дума да няма, ако е незаконно - в никакъв случай!

 

Просто не съм запознат каква е нормативната уредба.

Редактирано от Фичо
Връзка към мнение
Публикувано: (редактирано)

Ясно е вече за какво плаче Батков ... като свикнеш веднъж с хубавото  :D

 

Открита е и заявка от адвокатско дружество "Батков и сие", което е искало да бъде организиран лов на 7 видни бизнесмени до ловно стопанство Кормисош. Впоследствие обаче в докладната до премиера за резолюцията било записано, че ще бъде извършен полет за подобряване летателната подготовка на пресечен терен в непозната местност и с кацане в района на Родопите.

 

 

... Нямаме право на търговски полети, но сме изпълнявали такива с футболни отбори, които не са търговски, защото не сме продавали билети, не вземаме печалба, добави той.  

http://dnes.dir.bg/news/boyko-borisov-poleti-aviootrjad-14328758?nt=4

Редактирано от stenk
Връзка към мнение

А аз се чудя, има ли нужда изобщо от правителствен самолет, при положение че само лизинга е $600 000 на месец, че и полетните часове били недостатъчни. Ще речеш че президента и премиера са дипломати от световна класа и всяка седмица обикалят по работа.

Доколкото знам английската кралица пътува с Бритиш еъруейс, обаче и ние барабар Петко с мъжете...

Връзка към мнение

Мисля, че с отборите много често пътуват и журналистите, както и приятели, роднини, дори фенове. Нещо от типа на А319 си го пълнят като стой та гледай.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Нека си го пълнят - хаир да им е дето се вика, стига да си го плащат.

Само че те искат и да не платят - там се крие причината.

Както гласи една стара максима - "каквото и да ви говорят, става дума за пари".

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Отборът на Левски ще трябва да пътува 4 дни, за да изиграе мача реванш срещу Иртиш Павлодар. Гонг научи маршрута на „сините“ за мача реванш, който меко казано е смущаващ.

Левски потегля на 9-ти към Казахстан. „Сините“ стартират с полет до Виена, а от там ще хванат самолет за Астана. От този град момчетата на Николай Митов ще потеглят към Павлодар, където ще се изиграе ответната среща с Иртиш.

Връщането към София е още по-тежко. „Сините“ ще хванат полета от Павлодар до Астана, където ще нощуват в хотел. На другия ден левскарите ще бъдат на борда от Астана до Виена, а от столицата на Австрия ще се приберат в София.

На практика отборът на Левски ще се прибере в България на 13-ти. Ситуацията е факт, тъй като на Левски е отказано да ползва правителствения самолет срещу съответното заплащане. С него цялата еквилибристика можеше да бъде спестена и полета да е чартърен в рамките на пет часа. „Сините“ са ползвали два пъти правителствения самолет, като са го правили срещу съответното заплащане.

Левски е имал две различни оферти за наемане на самолет. Едната е на стойност близо 300 000 долара...

Източник: http://levski.gong.bg/view_article.php?article_id=357203

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.