Прескочи до съдържание

Hyperloop бъдещето на “авиацията“


Topfly

Препоръчани мнения

42 minutes ago, tch said:

Да не се правя на модератор, ама тоя геймчейнджър не е започнал да се движи на повърхността, ние почнахме да диплим под водата 😄

 

Пак ще изгори темата.

Напротив, напът е да завършат новия тестов тунел ... от 1 км. наземно 🙂 , После големите математици, статистици и мечтатели, умножават по 5000 и ето ти го тунела, готов. После, както се оказа ще се наложи да има много такива тунели, , никой не говори за цената ....

On 10/18/2019 at 12:32 PM, Topfly said:

Небостъргачите по много прични не са здрави и тежки, а са леки и гъвкави! Виж как мърда небостъргача Тайпей 101 по време на тайфун и земетресение

Да, това са физични закони, които успешно ги прилагат, защото работят - как с относително малка тежест, можеш да балансираш нещо голямо, същото го има и в някой кораби, където е необходимо да се неутрализира клатенето.

Ако сложиш 5 кг тежест на върха на сламка, знае се какво ще стане. Това "балансиращото топче" тежи 780 тона и е на "върха" на небостъргача. Та колко лек да е самия небостъргач ... 

Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...

Едно интересно интервю за икономическия пробив на Hyperllop. До сега всички високоскоростни влакове в света бяха осъществявани със сериозни държавни дотации. Не е случайно, че като километри има много малко линии в света, но сега има шанс това да се промени и частни фирми масово да почнат да изграждат Hyperloop линии, както са изграждали през 19-ти век влакови линии.

 

Hyperloop Feasibility Study Reveals Model Is Profitable, Makes Economic Sense

https://cheddar.com/media/hyperloop-feasibility-study-reveals-model-is-profitable-makes-economic-sense

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

В Европа ще създават комитет за стандартизиране на Hyperloop за да има пълна компатибилност и единни стандарти за сигурност...

 

Europe forms committee to standardise hyperloops ahead of continental roll-out

http://www.globalconstructionreview.com/news/europe-forms-committee-standardise-hyperloops-ahea/

 

София се очертава да бъде важна спирка от мрежата на Hyperloop 🙂 В Южна Италия мафията е откраднала парите за проектиране на Hyperloop, затова за сега липсват от картата 😄

 

2020-02-11-eenews-jh-hyperloop.jpg?itok=

Връзка към мнение
На 29.09.2019 г. в 15:17, Topfly каза:

След около 12 месеца освен това ще имаме работещ прототип между Дубай и Абу Даби, който ще може да се изпробва от публиката по случай Световното изложение Expo 2020.

@Topfly  как върви изграждането на трасето на hyperloop-a между Дубай и Абу Даби? :rolleyes:

Връзка към мнение
14 minutes ago, Фил said:

@Topfly  как върви изграждането на трасето на hyperloop-a между Дубай и Абу Даби? :rolleyes:

Строят го в пълно медийно затъмнение за да ни изненадат 😄 Аз колко бири ти бях обещал?

  • Смея се 1
Връзка към мнение

Само да вметна, че енергийните разходи за създаване на

вакуум над 60% скачат рязко и не съм видял някъде написано

при какъв вакуум ще работи системата. Ако ще е дълбок вакуум

над 90% бая ток ще има да се харчи. 

Връзка към мнение
преди 40 минути , Topfly каза:

Аз колко бири ти бях обещал?

струва ми се, че на 1 бира се хванахме :wink: , но и аз ти вися с една бира :drinks:

  • Благодаря 1
Връзка към мнение
1 hour ago, Yto said:

Само да вметна, че енергийните разходи за създаване на

вакуум над 60% скачат рязко и не съм видял някъде написано

при какъв вакуум ще работи системата. Ако ще е дълбок вакуум

над 90% бая ток ще има да се харчи. 

Вакумът в тръбите ще се създава еднократно и през шлюзове ще се влиза и излиза. Реално само при влизане в шлюза на ограничено място трябва да се направи постоянно вакум, което не изиква много енергия...

Връзка към мнение

Самото първоначално постигане на някакъв вакуум в тръбата ще

коства много време и енергия. Тава са предполагам хиляди куб. метри за

изтегляне от тръбата. Абсолютни уплътнения няма винаги ще има

утечки които трябва да се компенсират. Всичко зависи от от изискваното

ниво на вакуума. Над 60% вакуум изразходваната енергия расте по екдпонента. 

Връзка към мнение
  • 3 години по-късно ...

Инвеститорите обръщат гръб на Hyperloop конкурент на Илон Мъск.

orig.jpg?_=1604918098

 

Компанията Hyperloop Transportation Technologies (HyperloopTT), която се готвеше да стане публична на Нюйоркската фондова борса чрез сливане на SPAC, не успя да постигне целта си и не получи средства от инвеститорите. Нито един стартъп все още не е успял да изгради високоскоростния транспорт на бъдещето, но работата продължава - HyperloopTT също няма намерение да спира.

Илон Мъск веднъж описа транспортна система, способна да се придвижва със скоростта на звука, и вдъхнови много предприемачи да разработят подобни проекти. Десет години по-късно се появиха няколко стартиращи компании, които набраха стотици милиони долари, но нито една от тях досега не е успяла. Миналата година компанията на Ричард Брансън съкрати половината от персонала си и се насочи към превоз на товари, а тестовият тунел в близост до централата на SpaceX беше разрушен, за да се създаде паркинг за служителите.

 

За повече инфо цък.

Връзка към мнение
  • 9 месеца по-късно ...

Hyperloop One не успя да революционизира транспорта и спира дейността си

https://www.bloombergtv.bg/a/2-novini/125165-hyperloop-one-ne-uspya-da-revolyutsionizira-transporta-i-spira-deynostta-si

 

Аз казах ли ви ...?

Едно са фантазиите, друго е реалността.

Връзка към мнение

Ако бях заядлив папардак щях да тагна @Topfly

преди 9 минути , Ilian359 каза:

Hyperloop One не успя да революционизира транспорта и спира дейността си

https://www.bloombergtv.bg/a/2-novini/125165-hyperloop-one-ne-uspya-da-revolyutsionizira-transporta-i-spira-deynostta-si

 

Аз казах ли ви ...?

Едно са фантазиите, друго е реалността.

 

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.