Прескочи до съдържание

British Airways - кратки новини и въпроси


Препоръчани мнения

Пробвах и аз еднопосочен от Рейкявик до Лондон, и при мен се получава същото , изчезва опцията за мастъркард. Моя акаунт е БГ, излязох от него, пробвах като гост, пак същото . Пробвах през VPN, пак същото, нямам идея защо. Единственото дето ми е съмнително е валутата , като избирам еднопосочен билет от Рейкявик  обръща сумата в исландски крони и изчезват виза и мастъркард,  ако избера Лондон като начало ми дава в Евро и работи , нямам идея ,чесно, за 1ви път го виждам това, дали е бъг временен или си е проблем....може би се свържи с Бритиш по майл или телефон и виж какво ще ти кажат . Алтернатива ти давам iceland air ,ще те заведат до Лондон https://www.icelandair.com/

Връзка към мнение
преди 15 минути , Vladimir Vasilev каза:

 А според Вас възможно ли е причината да бъде това, че избрах при регистрацията профила ми да е ba.com, a  не Executive Club?/сега се сетих, че при регистрацията ме пита/.

E1A8C2E6-B5B7-480A-B893-1E6DDEAF610C.jpeg

Не е това

Връзка към мнение

Доста любопитен е този бъг , пробвах няколко варианти ( като гост , през агрегатори , различни устройства )  и не става :

 

IMG_3578.jpeg.e2d361427f2f066cb081b275593ea00b.jpeg

 

Решение би било : кол център на Бритиш или купете билета през някоя голяма ОТА ( Експидия например ) - пак ще можете да ползвате лоялният си акаунт 👍

Връзка към мнение

Благодаря за отговорите на всички Ви. Поне изключих опцията, че грешката е в мен 😊. Така или иначе офертата за датата вече е с нова цена респ. не ми е изгодна. Ще погледна в търсачките за билети да се ориентирам в кои авиокомпании да търся / мисля, че мернах преди време една Play/😀

Връзка към мнение

Бритиш увеличават MCT на Т5 (LHR) на 75 минути ( от 60 минути ) , MCT при трансфер между Т3 и Т5 остава 90 минути. За сравнение , MCT на CDG е 60 мин , AMS - 50 мин, FRA - 45 мин , VIE - 25 мин.

 

 

https://www.independent.co.uk/travel/news-and-advice/british-airways-minimum-connection-time-london-heathrow-b2474807.html

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Два полета с А380 на Бритиш.Без съмнение великолепни машини , но възкръсването им от небитието носи и своите минуси - поизхабени салони , мултимедийни системи остарели с поне 10 години и далеч от всичко съвременно ... за сметка на това пълни до дупка самолети.Не знам как е при другите АК , но предполагам само тези в Залива са обновили салоните си и за в бъдеще бих предпочел A350 или Дриймлайнер, ако имам избор.

Сериозни закъснения и при двата полета (в случай че някой планира тесни връзки ), една камара хора изпуснаха и днес свързващите си полети ,  но за разлика от лятото когато излизането от Хийтроу ми отне 2 часа , днес от отварянето на вратата на самолета до излизането от терминала стана точно за 20-25 минути вкл. трансферното влакче.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 1 час, stanimir каза:

Два полета с А380 на Бритиш.Без съмнение великолепни машини , но възкръсването им от небитието носи и своите минуси - поизхабени салони , мултимедийни системи остарели с поне 10 години и далеч от всичко съвременно ... за сметка на това пълни до дупка самолети.Не знам как е при другите АК , но предполагам само тези в Залива са обновили салоните си и за в бъдеще бих предпочел A350 или Дриймлайнер, ако имам избор.

 


Пълната реновация на салоните на А380 е планувана за 2025год:

 

Hundreds of millions of pounds will be spent refitting BA’s 12 A380 double-decker superjumbos. This is an aircraft so popular with passengers that most airlines make it their flagship — but, under Cruz, it became BA’s most dated jet. It will have a new first class — perhaps on the upper deck for the first time — the popular new business-class Club Suite, also upstairs, and new premium economy and economy cabins.

 

Вече приключи реновацията на 777 , в момента се извършва такава на салоните на 787 .

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Умишлено пропусната последна отсечка и от Бритиш любезно автоматично презаверяват билета за първия възможен полет на следващия ден ,  въпреки предостатъчното време за прекачване. Правил съм го с доста авиокомпании , но досега само Бритиш са показвали такова внимание към клиента.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.