Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

АА пускат директни, сезонни полети от Филаделфия  до Будапеща и Прага от лято 2018. Полетите ще се изпълняват с Боинг 767-300.

Ще има и допълнителен полет между Чикаго и Венеция. Ще се изпълнява с Боинг 787-8

Часове:

PHL-BUD 6:25 p.m. - 9:35 a.m.
BUD-PHL 11:35 a.m. - 4:00 p.m.

PHL-PRG 6:30 p.m. - 9:05 a.m.
PRG-PHL 11:30 a.m. - 3:10 p.m.

ORD-VCE 7:00 p.m. - 11:00 a.m.
VCE-ORD 2:50 p.m. - 6:15 p.m.

http://news.aa.com/press-releases/press-release-details/2017/American-Airlines-Announces-New-Flights-to-Europe/default.aspx?sf106407158=1АА

  • Харесвам 9
Връзка към мнение

От Будапеща вече ще има три директни полета до САЩ, защото от следващата година и ЛОТ ще пусне директни полети до Ню-Йорк и Чикаго. Интересно е как изведнъж две авиокомпании решиха, че има пазар в директните полети от Будапеща без там да е базирана традиционна авиокомпания, която да запълва полетите.

Връзка към мнение

За американците това са "интересни" дестинации, защото са "комунистически", а и са евтини. Хъбът е на другия край - във Филаделфия. Така ще събират чехи и поляци от САЩ във Филаделфия и ще ги возят до родните им места. И обратното - от Прага и Будапеща ще возят жители на 2-те европейски държави до Фили и после - трансфер до крайната дестинация. Не бива и да подценяваме навлизането на нискотарифните компании, които им изяждат ОиД трафика до откровено ОиД дестинации в САЩ (като Ню Йорк и ЛА). По-малкото пътници води до освобождаване на капацитет (самолети).

Връзка към мнение
преди 5 минути , akair каза:

За американците това са "интересни" дестинации, защото са "комунистически", а и са евтини. Хъбът е на другия край - във Филаделфия. Така ще събират чехи и поляци от САЩ във Филаделфия и ще ги возят до родните им места. И обратното - от Прага и Будапеща ще возят жители на 2-те европейски държави до Фили и после - трансфер до крайната дестинация. Не бива и да подценяваме навлизането на нискотарифните компании, които им изяждат ОиД трафика до откровено ОиД дестинации в САЩ (като Ню Йорк и ЛА). По-малкото пътници води до освобождаване на капацитет (самолети).

Всякакви теории могат да се развиват, но е факт, че след фалита на Малев спряха директните полети на американски компании от САЩ до Будапеща. Сега не знам какво се е променило, но има интерес към подобни линии и без да съществува Малев. Дано сметките им се окажат правилни.

Връзка към мнение

Обикновено все така се нахвърлят няколко компании и си трошат самолетите празни. Въобще не съм сигурен, че има здрава мисъл и добри сметки при всяко откриване на нова линия. Не е като да не сме виждали провали.

Връзка към мнение

Тези дни мернах, че статистиката показва, че икономическия растеж в Европа в момента се движи от Германия+Централна и Източна Европа, така че сигурно топват малко крачетата да видят как е положението. Хубаво е, че пак поглеждат насам авиокомпаниите и дано имат успех, след 3-4 години ще могат да стигнат и до София :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Малев се приземиха през 2012. Сега сме 2017-та - доста неща се промениха.

За полети до София е по-сложно заради по-дългата дистанция, но само времето ще покаже дали ще има такива или не.

Връзка към мнение
преди 14 минути , akair каза:

Малев се приземиха през 2012. Сега сме 2017-та - доста неща се промениха.

За полети до София е по-сложно заради по-дългата дистанция, но само времето ще покаже дали ще има такива или не.

Таром също се готви да пуска трансконтинентални полети до Китай и САЩ, въпреки че са на ръба на фалита и има сериозна криза в мениджмънта. Скоро на мястото на подали оставката членове борда на директорите, вкараха някаква журналиста за да има послушни хора, които да гласуват наложената линия.

Връзка към мнение
преди 31 минути , akair каза:

За полети до София е по-сложно заради по-дългата дистанция, но само времето ще покаже дали ще има такива или не.

Докато не отпаднат визите според мен е абсурд да се открие линия. 

Връзка към мнение
22 minutes ago, Topfly said:

Таром също се готви да пуска трансконтинентални полети до Китай и САЩ, въпреки че са на ръба на фалита и има сериозна криза в мениджмънта. Скоро на мястото на подали оставката членове борда на директорите, вкараха някаква журналиста за да има послушни хора, които да гласуват наложената линия.

Не мисля, че е релевантно да сравняваме частни компании, каквато е АА с притежавана от някое правителство компания, каквато е Таром (над 97% собственост на правителството). През 80-те всеки уважаващ себе си африкански лидер пускаше директни полети до Лондон, силно лишени от икономически смисъл.

 

13 minutes ago, tch said:

Докато не отпаднат визите според мен е абсурд да се открие линия. 

Обективно погледнато, сърбите имат полети до САЩ, а на тях им трябват визи (отново с натиск от страна на тяхното правителство). За мен по-скоро е проблем това, че за Ц и И Европа, поне засега, трябва да се разчита на "тънки линии", за които 767-300 е твърде голям, а 757 не може да прави толкова дълги полети. Дори aвстрийците, които имат доста приличен хъб, летят със 767 до Торонто, Ню Арк и Чикаго. До LA само летят със 777, защото на 767 не му стига range.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.