Прескочи до съдържание

Airbnb - пълни инструкции за резервация. Много подробни.


Георги

Препоръчани мнения

21 hours ago, Raia said:

Ами аз поканих приятел, той резервира и нищо! Нито той нито аз имаме някакви кредити/купони. А в тоя сайт изобщо не мога да намеря поле за връзка с тях! В хелп центъра им само правила и често задавани въпроси... Някой знае ли как мога да им пиша и да ги питам какво се случва?

Когато си изпратила поканата на приятел да се регистрира, той регистрирал ли се е през линка който си му изпратила? Ако е имал регистрация и си му изпратила покана, или ако се е регистрирал, но не през линка, който си му дала - все едно не си му ипрзтила нищо.

Другото е, че има минимум за който важи кредита/купона. Трябва да е направил резервация за над едиколкоси (зависи от това от къде се е регистрирал и при какви условия, че варират, но е нещо от сорта на 70-100$ ) за да може той и ти да ползвате кредитите. Ако се е регистрирал както трябва, но е направил резервация и нощувка за 40 евро - няма да имате кредити. При следвваща по-висока резервация би трябвало да ви се появят.

А относно комуникацията - има много падащи менюта, въпроси и т.н. в Help centre но ако следваш накъде те водят, накрая ще стигнеш до поле, в което да им пишеш мейл. Отговарят до няколко дни.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Малко скрийншоти относно начина са свързване. Отваря се "Help Center" и се кликва на Contact Us: https://www.airbnb.com/help/contact_us 

 

chrome_2017-05-30_09-59-16.png

 

 

В зависимост от избраната тема, ще се появят различни падащи менюта. В случая понеже имам предстояща резервация първоначално ми излиза опция да се свържа с хоста. Там избирам, че хоста не може да ми отговори за да се отвори общото меню. 

 

chrome_2017-05-30_10-03-05.png

 

Да речем имам въпрос свързан с пътуване и плащане, нещо свързано с цената и таксите, които определят от Airbnb:

 

chrome_2017-05-30_10-04-18.png

 

 

Излиза описание на ценообразуването им, предлага в дъното още подобни теми, но най-ключовото тук е бутончето "I still need help" в дъното. 

 

chrome_2017-05-30_10-05-18.png

 

Като го натиснем него вече се отваря формичката да напишем съобщение, което ще бъде изпратено по имейл до Airbnb и така. 

 

chrome_2017-05-30_10-06-25.png

 

Малко са упорити в нежеланието си да общуват с клиентите, но все пак има начин :)

 

 

 

 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
42 minutes ago, samuraika said:

Когато си изпратила поканата на приятел да се регистрира, той регистрирал ли се е през линка който си му изпратила? Ако е имал регистрация и си му изпратила покана, или ако се е регистрирал, но не през линка, който си му дала - все едно не си му ипрзтила нищо.

Другото е, че има минимум за който важи кредита/купона. Трябва да е направил резервация за над едиколкоси (зависи от това от къде се е регистрирал и при какви условия, че варират, но е нещо от сорта на 70-100$ ) за да може той и ти да ползвате кредитите. Ако се е регистрирал както трябва, но е направил резервация и нощувка за 40 евро - няма да имате кредити. При следвваща по-висока резервация би трябвало да ви се появят.

А относно комуникацията - има много падащи менюта, въпроси и т.н. в Help centre но ако следваш накъде те водят, накрая ще стигнеш до поле, в което да им пишеш мейл. Отговарят до няколко дни.

Регистрира се през линка, резервацията беше за около 300 евро... А до това поле така и не мога да се докопам. Мисля, че веднъж стигнах дотам преди много време, но сега не мога и не мога да го намеря!

Връзка към мнение
11 minutes ago, Георги said:

Малко скрийншоти относно начина са свързване. Отваря се "Help Center" и се кликва на Contact Us: https://www.airbnb.com/help/contact_us 

 

chrome_2017-05-30_09-59-16.png

 

 

В зависимост от избраната тема, ще се появят различни падащи менюта. В случая понеже имам предстояща резервация първоначално ми излиза опция да се свържа с хоста. Там избирам, че хоста не може да ми отговори за да се отвори общото меню. 

 

chrome_2017-05-30_10-03-05.png

 

Да речем имам въпрос свързан с пътуване и плащане, нещо свързано с цената и таксите, които определят от Airbnb:

 

chrome_2017-05-30_10-04-18.png

 

 

Излиза описание на ценообразуването им, предлага в дъното още подобни теми, но най-ключовото тук е бутончето "I still need help" в дъното. 

 

chrome_2017-05-30_10-05-18.png

 

Като го натиснем него вече се отваря формичката да напишем съобщение, което ще бъде изпратено по имейл до Airbnb и така. 

 

chrome_2017-05-30_10-06-25.png

 

Малко са упорити в нежеланието си да общуват с клиентите, но все пак има начин :)

 

 

 

 

Еее, Георги, ти си страхотен! Не случайно са те направили директор на водопад! :-) Много ми помогна! Два дни се въртя в омагьосан кръг като мишка и сега благодарение на теб излязох на права улица! Ако някога се засечем по света или у нас, имаш едно от мен :-) Благодаря!

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Да, къдърното си е къдърно...и аз благодаря Георги!

Раиа, като им пишеш бъди максимално подробна и изчерпателна, даже ако попиташ приятеля си за кода на резервацията му - още по-добре. С колкото повече инфо разполагат от централата, толкова по-точно ще ти отговорят. Че аз имам...да кажем смесен опит в тази посока.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Чета коментарите за един апартамент, който искам да резервирам. Половината от тях са, че домакина е отказал резервацията ден преди настаняването, това е автоматично съобщение. Как да го разбирам това, така ли могат да отказват и да оставят хората на улицата, какво ще намеря да резервирам един ден преди полета?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 41 минути , slujitel каза:

Чета коментарите за един апартамент, който искам да резервирам. Половината от тях са, че домакина е отказал резервацията ден преди настаняването, това е автоматично съобщение. Как да го разбирам това, така ли могат да отказват и да оставят хората на улицата, какво ще намеря да резервирам един ден преди полета?

Ми намери друг.Само този ли се предлага там,  където отиваш?Не рискувай да ти се случи същото. Щом половината коментари са такива, хич не се чудИ. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 1 минута , AlexandraKo каза:

Ми намери друг.Само този ли се предлага там,  където отиваш?Не рискувай да ти се случи същото. Щом половината коментари са такива, хич не се чудИ. 

Чудя се по принцип, ако този може да анулира ден преди да отидем, тогава всеки би могъл да го направи, как ме защитава платформата в такъв случай? Аз имах същия случай и и дадоха 30€ бонус да си резервирам друг хост, но си беше разправия, която отне няколко дни, ден преди да тръгна няма да имам възможност да се разправям.

Връзка към мнение
Преди 1 час, slujitel каза:

Чудя се по принцип, ако този може да анулира ден преди да отидем, тогава всеки би могъл да го направи, как ме защитава платформата в такъв случай? Аз имах същия случай и и дадоха 30€ бонус да си резервирам друг хост, но си беше разправия, която отне няколко дни, ден преди да тръгна няма да имам възможност да се разправям.

Защитава те по начин, че прави тези съобщение публични...нормалните хостове гледат да ги нямат въобще, защото знаят че гонят клиентите. Освен това, мисля че след първия отказ нататък airbnb ги глобяват за следващи случаи. На теб ти дават 120% в кредит да си намериш ново място. Но да, не само ден преди да отидеш, но в самия ден може да стане фал, точно за това по възможност се избират хостове с много положителни ревюта. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
3 hours ago, slujitel said:

Чудя се по принцип, ако този може да анулира ден преди да отидем, тогава всеки би могъл да го направи, как ме защитава платформата в такъв случай? Аз имах същия случай и и дадоха 30€ бонус да си резервирам друг хост, но си беше разправия, която отне няколко дни, ден преди да тръгна няма да имам възможност да се разправям.

В света на аирбнб, това е като да отидеш в хотел и да ти кажат, че стаята ти е заета. Това е най-големият "грях" който може да допусне някой хост и се учудвам, че "половината" от ревютата са били такива...По принцип на трето такова изпълнение обявата се сваля от сайта. Освен ако не е форсмажорно нещо - примерно спукана тръба в апартамента. Но дори и това да се случаи, обикновенно суперхостовете гледат да осигурят алтернативно настаняване, защото автоматично губят суперстатута си, ако откажат резервация.

Аз за себе си не резервирам никога такива места. Просто пътуваме семейно и с деца и търсене на нещо в последната минута ми е в графа "девети кръг на ада". Само веднъж съм резервирала апартамент, който от над 100 ревюта имаше един отказ и жената беше обяснила отдолу, че е имала авария с отоплението в жилището. Но повече от един отказ - това е несериозно. Не си взимай беля на главата. Все има някакви алтернативи. Виж и на други сайтове ако трябва - експедия, примерно.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 11 часа, samuraika каза:

В света на аирбнб, това е като да отидеш в хотел и да ти кажат, че стаята ти е заета. Това е най-големият "грях" който може да допусне някой хост и се учудвам, че "половината" от ревютата са били такива...По принцип на трето такова изпълнение обявата се сваля от сайта. Освен ако не е форсмажорно нещо - примерно спукана тръба в апартамента. Но дори и това да се случаи, обикновенно суперхостовете гледат да осигурят алтернативно настаняване, защото автоматично губят суперстатута си, ако откажат резервация.

Аз за себе си не резервирам никога такива места. Просто пътуваме семейно и с деца и търсене на нещо в последната минута ми е в графа "девети кръг на ада". Само веднъж съм резервирала апартамент, който от над 100 ревюта имаше един отказ и жената беше обяснила отдолу, че е имала авария с отоплението в жилището. Но повече от един отказ - това е несериозно. Не си взимай беля на главата. Все има някакви алтернативи. Виж и на други сайтове ако трябва - експедия, примерно.

https://www.airbnb.com/rooms/16553099?guests=3&adults=3&location=bari&check_in=2017-10-24&check_out=2017-10-27&s=I_Plf2rC

Ето го хоста. Разбира се, че никога не бих го наела, аз си намерих място, просто се чудех как е възможно. И другото, снощи цената беше 40€, днес е 45. Има и едно друго място, което гледах снощи, беше 39€, а днес е 44. Като прибавим и дървения курс на еврото и риска, тази платформа все повече ме губи като клиент. Трябва да има голяма разлика в цената спрямо Букинг за да рискувам, а в случая в Бари и Матера, където търсих няма.

 

Редактирано от slujitel
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Аз имам проблем с използването на пейпал. Преди 3 дни си го добавих като метод за плащане и оттогава имам проблем с резервациите. не мога да резервирам стаи под 21-22 евро, излиза ми "грешка 500". Писах им, вече 3 дни си водим корепсонденция с Аир, и нищо. Изглежда, че трябва да премахна метода на плащане, а това става само ако канселирам резервацията си, свързана с него. Така че имайте го предвид. 

Връзка към мнение
16 hours ago, slujitel said:

https://www.airbnb.com/rooms/16553099?guests=3&adults=3&location=bari&check_in=2017-10-24&check_out=2017-10-27&s=I_Plf2rC

Ето го хоста. Разбира се, че никога не бих го наела, аз си намерих място, просто се чудех как е възможно. И другото, снощи цената беше 40€, днес е 45. Има и едно друго място, което гледах снощи, беше 39€, а днес е 44. Като прибавим и дървения курс на еврото и риска, тази платформа все повече ме губи като клиент. Трябва да има голяма разлика в цената спрямо Букинг за да рискувам, а в случая в Бари и Матера, където търсих няма.

 

Да, наистина много канселации има, не би седял на дсайта, ако няма основателна причина.

Но да не драматизираме прекалено - ако букинг слагаха надпис с отказано настаняване повече от половината щяха да имат такива. С частните квартири винаги има повече риск, но пък можеш лесно да си комуникираш с хоста - напиши му и питай защо има толкова канселации и как би те уверил, че няма да ти се случи и на теб. Гледам много хвалят локацията, а и цената е добра - не ти коства ноищо да попиташ и да прецениш в зависимост от отговора. А и вече аир връщат и тяхната комисионна ако ти канселираш, което още повече улеснява нещата.

 

За покачващите се цени сме го коментирали много пъти...и изобщо не е характерно само за аирбнб, напротив, това те го взаимстваха от големите платформи. Има хиляди сайтове, фирми и софтуери, които предлагат услугата "Отворено ценообразуване" и почти няма хотелиер, хост или мениджър имоти, който да не ползва някое/някои от тях. Ето, на който му се чете - Open pricing. Както ние тук си имаме чудесен форум, който ни съветва как да оптимизираме разходите и получим най-ниска цена за билет или нощувка, така има стотици форуми, които съветват хотелиерите как да получат най-висока цена нощ. :)

 

И последно, една хитрост : слабост на open pricing е, че смъква цената драстично в последният момент (оптимизация - в последните 2-3 дни всяка сума е по-добра от 0). И ако не сте за много дни или нямате против да смените апартамента по средата на престоя си - може да резервирате прекрасни места на 1/3 от цената им, че и по-малко, ако изчакате последния момент. Разбира се рискувате да не е останало нищо в последния момент или да запълвате дупки с по един ден на три места (вместо три дни на едно место), но ако не сте в топ сезон на ученически ваканции - това е много добра стратегия и много хора я използват. От личен опит като гост не мога да говоря, защото сме 5 човека и не ми се рискува, но като хост определно си знам, че ако намаля цената в последния момент веднага ще се букнат двама холандци или германци :lol:

  • Харесвам 10
Връзка към мнение

Една питанка за бонусите, които се дават при препоръчване на приятел.

В профила ми се появиха някакви 7 евро, неизвестно от къде, а отделно имам веднъж 8 и веднъж 22, за пътувания, които все още не са осъществени и които присъстват така:

 

XXX booked a trip! Woo! You got €22
XXX booked a trip! Woo! You got €8
 
Преди 2 дни получих следния мейл:
 
ХХХ just took a trip on Airbnb, earning you €8 for your next adventure. Happy exploring!
 
Keep on gifting. You’ve got €7 credit for your next trip. Get more by spreading the love.
 
Първо 8, после 7.
 
Не мога да разбера колко точно имам - 7 + 30 или общо 30.
 
Има ли начин да се разбере кой кредит от къде се е появил?
   
   
Връзка към мнение
преди 12 минути , Zaro каза:

Една питанка за бонусите, които се дават при препоръчване на приятел.

В профила ми се появиха някакви 7 евро, неизвестно от къде, а отделно имам веднъж 8 и веднъж 22, за пътувания, които все още не са осъществени и които присъстват така:

 

XXX booked a trip! Woo! You got €22
XXX booked a trip! Woo! You got €8
 
Преди 2 дни получих следния мейл:
 
ХХХ just took a trip on Airbnb, earning you €8 for your next adventure. Happy exploring!
 
Keep on gifting. You’ve got €7 credit for your next trip. Get more by spreading the love.
 
Първо 8, после 7.
 
Не мога да разбера колко точно имам - 7 + 30 или общо 30.
 
Има ли начин да се разбере кой кредит от къде се е появил?
   
   

Имаш 30 според мен. Но съм забелязал, че информацията не се опреснява често и е възможно на едното място да пише едно, а на другото, друго. Сумата зависи и от валутните курсове, за това се случва да мърда с 1-2 евро нагоре-надолу. А и доста често я променят драстично самите airbnb, не пречи току що да си получил 8€, а за следващо пътуване да са 20€. Сумата, която трябва да получиш освен това се помни от времето на регистрацията, т.е. ако някой се е регистрирал когато са давали 20€, дори сега да е 5€, след престоя му ще получиш 20€.

 

Ей тук би трябвало да ти е цялата разбивка: https://www.airbnb.com/invite

Връзка към мнение
В момента, Георги каза:

Имаш 30 според мен. Но съм забелязал, че информацията не се опреснява често и е възможно на едното място да пише едно, а на другото, друго. Сумата зависи и от валутните курсове, за това се случва да мърда с 1-2 евро нагоре-надолу. Ей тук би трябвало да ти е цялата разбивка: https://www.airbnb.com/invite

 

Ами и аз така мисля. Обаче там пише:

You’ve got €7 in travel credit to spend!

ХХХ booked a trip! Woo! You got €22
ХХХ booked a trip! Woo! You got €8

 

Това, което е с 22 още не се е осъществило със сигурност. За другото трябва да питам, щото беше тези дни, но може и да е от другаде (пратил съм покани на 50 човека).

 

 

Връзка към мнение

Ами явно ти честити още преди престоя...малко тъпо. Аз го разбирам, че е Pending когато някой се присъедини след твоя покана, Woo!... когато резервира, а когато мине реално престоя не го отчита с друга фраза. В моя списък са само Pending и Woo!...

 

Така, че реалното явно е 7, преди да мине престоя на този с 22. 

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

днес ми направи впечатление, а преди малко дори ми изскочи съобщение, че вече таксата за почистване е включена в крайната цена, която се калкулира като си избереш дати - фактически се добавят само онези 15% на airbnb

 

също така вече има и опция за 50% плащане сега, а остатъка - по-натам

  • Харесвам 10
Връзка към мнение

Ще има промени в общите условия. Днес получих това:

Our community and vision for travel have grown significantly, so we’re updating our Terms of Service, Payments Terms of Service, and Privacy Policy (collectively, “Terms”). Also, we rewrote and restructured the Terms to make them shorter, more concise, and easier to read. The changes will go into effect for all existing users on August 25, 2017. When you use Airbnb on or after that day, we’ll ask you to agree to the new Terms.

You can review the new Terms by clicking here. We’ve also put up information to explain these changes in more detail on our Terms of Service Update page. Both the old and new versions of the Terms can be found at the Terms of Service, Payments Terms of Service, and Privacy Policy, tabs through September 25, 2017. You should review these Terms in full yourself.

Thank you for being a member of our global community.


 
Връзка към мнение
преди 3 часа, EliDion каза:

Ще има промени в общите условия. Днес получих това:

Our community and vision for travel have grown significantly, so we’re updating our Terms of Service, Payments Terms of Service, and Privacy Policy (collectively, “Terms”). Also, we rewrote and restructured the Terms to make them shorter, more concise, and easier to read. The changes will go into effect for all existing users on August 25, 2017. When you use Airbnb on or after that day, we’ll ask you to agree to the new Terms.

You can review the new Terms by clicking here. We’ve also put up information to explain these changes in more detail on our Terms of Service Update page. Both the old and new versions of the Terms can be found at the Terms of Service, Payments Terms of Service, and Privacy Policy, tabs through September 25, 2017. You should review these Terms in full yourself.

Thank you for being a member of our global community.


 

Да, и аз го получих миналата седмица. Прехвърлих много набързо и не забелязах нищо драстично, макар че като ми напишат как ми улеснявали процеса, опростявали конверсията на валута и т.н. и ми се изправят косите, че са вкарали поредната резачка за клиентите. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
On ‎5‎.‎6‎.‎2017‎ г. at 4:53 AM, samuraika said:

Да, наистина много канселации има, не би седял на дсайта, ако няма основателна причина.

Но да не драматизираме прекалено - ако букинг слагаха надпис с отказано настаняване повече от половината щяха да имат такива. С частните квартири винаги има повече риск, но пък можеш лесно да си комуникираш с хоста - напиши му и питай защо има толкова канселации и как би те уверил, че няма да ти се случи и на теб. Гледам много хвалят локацията, а и цената е добра - не ти коства ноищо да попиташ и да прецениш в зависимост от отговора. А и вече аир връщат и тяхната комисионна ако ти канселираш, което още повече улеснява нещата.

 

За покачващите се цени сме го коментирали много пъти...и изобщо не е характерно само за аирбнб, напротив, това те го взаимстваха от големите платформи. Има хиляди сайтове, фирми и софтуери, които предлагат услугата "Отворено ценообразуване" и почти няма хотелиер, хост или мениджър имоти, който да не ползва някое/някои от тях. Ето, на който му се чете - Open pricing. Както ние тук си имаме чудесен форум, който ни съветва как да оптимизираме разходите и получим най-ниска цена за билет или нощувка, така има стотици форуми, които съветват хотелиерите как да получат най-висока цена нощ. :)

 

И последно, една хитрост : слабост на open pricing е, че смъква цената драстично в последният момент (оптимизация - в последните 2-3 дни всяка сума е по-добра от 0). И ако не сте за много дни или нямате против да смените апартамента по средата на престоя си - може да резервирате прекрасни места на 1/3 от цената им, че и по-малко, ако изчакате последния момент. Разбира се рискувате да не е останало нищо в последния момент или да запълвате дупки с по един ден на три места (вместо три дни на едно место), но ако не сте в топ сезон на ученически ваканции - това е много добра стратегия и много хора я използват. От личен опит като гост не мога да говоря, защото сме 5 човека и не ми се рискува, но като хост определно си знам, че ако намаля цената в последния момент веднага ще се букнат двама холандци или германци :lol:

А в кой сайт следиш за цени на хотел или апартамент в последния момент? Аз не можах да намеря нищо конкретно в open pricing.

Връзка към мнение

Явно не съм се изразила добре.

Отвореното ценообразуване го сложих за да се види защо цените на апартаментите се сменят и на какъв принцип (понеже на много хора им прави впечатление).

Но принципа, на който работи отвореното ценообразуване е такъв, че смъква цените в последния момент. Така че ако потърсиш ден-два преди тръгване апартаменти може да намериш за много по-ниска цена, отколкото месец-два напред. Но ще трябва да взимаш каквото е останало. А и за високи сезони това не работи (че тогава остават само шепа предложения на баснословни цени).

Но има много хора, които реервират на airbnb в ппоследния момент - от днес за утре.

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.