Прескочи до съдържание

Италия - Азия, Mилано - Mанила: 287, Куала Лумпур: 317 и други


Препоръчани мнения

И още възможности:
 

Milano >>> Kuala Lumpur >>> Milano: €332

Roma >>> Chennai >>> Roma: €334

Milano >>> Colombo >>> Milano: €336

Milano >>> Singapore ... Manila >>> Milano: €347

Roma >>> Mumbai>>> Roma: €349

Roma >>> Manila >>> Roma: €352

Roma >>> Dhaka/Bangladesh >>> Roma: €366

Milano >>> Singapore >>> Milano: €368

Milano >>> Kuala Lumpur ... Giacarta >>> Milano: €388

Milano >>> Singapore ... Giacarta >>> Milano: €388

Milano >>> Giacarta >>> Milano: €430

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

цените излизат на http://saudiairlines.com Ръчках ги и аз по-рано по всевъзможни сайтове, преди да пробвам с кухата ми кратуна официалния :)

Връзка към коментар

Тези отде летят на Милано - Орио, Малпенса, Линате?. Дават едно MIL, което е код на град, а не на летище. :biggrin: Това сигурно е по арабски :lol:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Тези отде летят на Милано - Орио, Малпенса, Линате?. Дават едно MIL, което е код на град, а не на летище. :biggrin: Това сигурно е по арабски :lol:

MXP Milano Malpensa Airport

Връзка към коментар

Здравейте,

някой може ли да ми припомни как стояха нещата с трансфера в Саудитска Арабия -  с виза или беше с безвизовия престой до 6 часа ? Нещо някъде бях чел по темата, но не помня къде. 

Връзка към коментар

Здравейте,

някой може ли да ми припомни как стояха нещата с трансфера в Саудитска Арабия -  с виза или беше с безвизовия престой до 6 часа ? Нещо някъде бях чел по темата, но не помня къде. 

 

Няма виза до 20 часа, след това е почти невъзможна за взимане. Т.е. при всички положения преценявай престоя да е кратък :)

Връзка към коментар

Благодаря, вдъхва ми увереност, че и тези може да започна да ги разработвам.

Ще прегледам тази събота и неделя полетите от Истанбул. Нощните преходи София - Истанбул и обратно за 80-90 лв. и минимум двучасовото висене извън автобуса на Капитан Андреево са вече неща с които съм свикнал. Е, може и да затворят границата - това също вече е фактор за полетите през Истанбул.

 

Иначе за Милано, с една ниска цена на билетите до Азия, може да се позамисли човек и с редовна линия до Малпенса. Иначе Уиз до Бергамо, трансфери през цяло Милано - всеки да си преценява.

Връзка към коментар

Благодаря, вдъхва ми увереност, че и тези може да започна да ги разработвам.

Ще прегледам тази събота и неделя полетите от Истанбул. Нощните преходи София - Истанбул и обратно за 80-90 лв. и минимум двучасовото висене извън автобуса на Капитан Андреево са вече неща с които съм свикнал. Е, може и да затворят границата - това също вече е фактор за полетите през Истанбул.

 

Иначе за Милано, с една ниска цена на билетите до Азия, може да се позамисли човек и с редовна линия до Малпенса. Иначе Уиз до Бергамо, трансфери през цяло Милано - всеки да си преценява.

 

БГ еър пуснаха промоция за 130 евро двупосочен до Малпенза, не съм сигурен в какви часове, но си заслужава да се проучи. Съмнявам се някой да замине за Азия без куфар, а само това са 50 евро, с трансферите между летищата ще станат поне 70-80, самолетния билет с дискаунт да е минимум 50 и ето ги 130. Та, ако промоцията им е на повечко дати определено си заслужават повече. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 Иначе Уиз до Бергамо, трансфери през цяло Милано - всеки да си преценява.

 

 

Правил съм го , отнема малко над два часа с изчакването и излиза около 15 евро на посока.

Жоро е прав и ако БГ Ер летяха постоянно 130 евро до MXP щяха да ни позволяват страхотни връзки. 

След Амстердам  , Малпанза е може би  "най-облагодетелстваното" летище за всякакви OJ и други изгодни полети на редовни авиокомпании.

Редактирано от stenk
Връзка към коментар

Който е тръгнал да се заглежда по офертите на саудитите, го съветвам първо да прочете малко ревюта от летището в Джеда. Особено ако има малко по-дълъг престой.
И аз се бях навил за един полет с тях за Нова година към Азия, но след прочетеното, ентусизамът ми охладня доста. Въпреки че не може да се каже, че съм от най-претенциозните откъм условия на летища (щом Рим FCO ми се струва нормално, смятайте  :lol:  ).
Та така със saudiair. Да няма неприятно изненадани. :)

Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

От Истанбул цените също не са зле.

 

Примерно Манила е 472 Евро

Джакарта 552 Евро

Редактирано от atzah
Връзка към коментар

От Истанбул цените също не са зле.

 

Примерно Манила е 472 Евро

Джакарта 552 Евро

 

Пак от Истанбул до Куала Лумпур с Emirates през Дубай в момента има дати около Нова Година за 477 евро крайна цена. Като отсечката Дубай - Куала Лумпур се изпълнява с AIRBUS A380 в двете посоки (за определени часове).

Аз уж тази година за празниците щях да си стоя в къщи, ама взех че току що се възползвах. Признавам в не малка част заради изживяването с А380, и то с Emirates. Нямаше как да подмина шанса безучастен. А както се знае от Куала Лумпур възможностите за навсякъде в Ю-И Азия са безброй. Поне Сингапур със сигурност ще бъде посетен, по възможност за NYE. cck и едно негово мнение, в което спомена за това, също е "виновен" за взетото решение, та ще го черпя като се видим ;)

 

Цените от Милано със Саудиеър, ако все още стоят същите (не съм ги проверявал), като се прибави пътя и смяната не летищата, идват с 40-50 Е по-евтини, отколкото тези 477 Е сега + пътя до Истанбул. Но според мен трансфер на Дубай е в пъти за предпочитане пред Джеда. Не че съм стъпвал някога на двете, но от разкази на приятели стигам до този извод.

 

Примерни дати на тази цена: отиване най-късно до 18 декември (или по-рано), връщането - датите преди и след Нова година.

Резервиране само на сайта на emirates.com . Никъде другаде не излязоха такива цени, пробвах с всевъзможни търсачки и букинг сайтове.

Редактирано от wilks
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Благодаря! Няма начин да не ми хареса. Както писах, точно А380 изигра голяма роля в решението, предвид интереса ми към всякакви машини, които благодарение на подемна сила преодооляват земното притегляне.

Определено съм в клуба. Аз и досега при възможност си бях в него, но не толкова активно и далечно.

Кандидат съм за lifetime membership, така да се каже. :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Благодаря! Няма начин да не ми хареса. Както писах, точно А380 изигра голяма роля в решението, предвид интереса ми към всякакви машини, които благодарение на подемна сила преодооляват земното притегляне.

Определено съм в клуба. Аз и досега при възможност си бях в него, но не толкова активно и далечно.

Кандидат съм за lifetime membership, така да се каже. :)

Ето ти една снимка, която съм правил от А380 по този маршрут (усещането е различно от 747 и 340 - стъпваш на нещо много по-солидно, ако не гледаш през прозореца изобщо не можеш да разбереш, че си излетял, най-близко ми е било усещането на Ил-86). Въпреки всичко на мен 747 си ми остава любим. Самолетите, както и круизните кораби за мен лично си имат оптимален размер, като го подминат и вече започват разни минуси да се трупат.

 

Хубаво си виж мястото, направи си online check in, че Emirates тотално са сговнили сървиса в сравнение с преди (2005-2008). Бухат double booking като луди и въпреки, че си бях запазил седалки 6 реда по-напред, не бяха свободни и след голям скандал ми дадоха тези, иначе нямаше и да съм до прозорец. Да не говорим, че и не бяха една до друга, та трябваше да се сменяме с други пътници. Аргумента им беше, че не били потвърдени на ticketing desk в Дубай на летището точните седалки. После си направих труда да отида и да проверя, онзи ми каза, че са ОК за всички останали полети ама без този (те бяха с Емиратс 4 полета) :) Накарах го да ми принтва следващите, че да няма "недоразумения".

 

Та моят съвет е, в Дубай като кацнеш ако имаш време отиди на ticketing desk и се направи на луд, питай дали селекцията на седалките ти излиза при тях, ако ти кажат, че излиза им поискай да ти ги принтират, нищо, че може да ги имаш принтирани от преди, важното е да е от тях. Въпреки, че има вероятност още от Истанбул да ти дадат бордова карта за отсечката до KUL (аз бях прекъснал за 4 вечери в Дубай), ама пак иди заради следващите полети, да ти е мирна главата.

 

post-794-0-72420200-1383080539_thumb.jpg

 

 

Редактирано от FlyTraveler
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Хубаво си виж мястото, направи си online check in, че Emirates тотално са сговнили сървиса в сравнение с преди (2005-2008). Бухат double booking като луди и въпреки, че си бях запазил седалки 6 реда по-напред, не бяха свободни и след голям скандал ми дадоха тези, иначе нямаше и да съм до прозорец. Да не говорим, че и не бяха една до друга, та трябваше да се сменяме с други пътници. Аргумента им беше, че не били потвърдени на ticketing desk в Дубай на летището точните седалки. После си направих труда да отида и да проверя, онзи ми каза, че са ОК за всички останали полети ама без този (те бяха с Емиратс 4 полета) :) Накарах го да ми принтва следващите, че да няма "недоразумения".

 

Та моят съвет е, в Дубай като кацнеш ако имаш време отиди на ticketing desk и се направи на луд, питай дали селекцията на седалките ти излиза при тях, ако ти кажат, че излиза им поискай да ти ги принтират, нищо, че може да ги имаш принтирани от преди, важното е да е от тях. Въпреки, че има вероятност още от Истанбул да ти дадат бордова карта за отсечката до KUL (аз бях прекъснал за 4 вечери в Дубай), ама пак иди заради следващите полети, да ти е мирна главата.

Благодаря за информацията и съвета!

Значи общо взето и при богатите shit happens :D

Накъде е тръгнал този свят....   :rolleyes:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.