Прескочи до съдържание

Неявяване след онлайн чекин и връщане на пари


Препоръчани мнения

Здравейте. Предстои ми полет от Истанбул – АлмаАта – Ташкент със AirAstana. За чекиране на място не вземат пари. въпроса ми е , ако съм се чекирал on-line преди 2 дни, и след това 20 часа преди полета ми се наложи по мои лични причини да не се кача на самолета, и след това предявя някакви претенции за промяна на датата или да ми върнат част от парите, има ли разлика дали съм направил on-line чекиране или не ?

Връзка към коментар

Бих започнал от това въобще да видиш дали имаш право да променяш дати или да ти върнат пари при неявяване. Най-вероятно не, което елиминира и последваща дискусия :) Но иначе въпроса е интересен, дали чекирането означава че на практика използваш билета или е нужно да минеш задължително и през бординг. 

Връзка към коментар
преди 19 минути , Георги каза:

Бих започнал от това въобще да видиш дали имаш право да променяш дати или да ти върнат пари при неявяване. Най-вероятно не, което елиминира и последваща дискусия :) Но иначе въпроса е интересен, дали чекирането означава че на практика използваш билета или е нужно да минеш задължително и през бординг. 

България ер пише следното за този случай.

 

Какви действия е необходимо да предприемете, ако сте се чекирали онлайн, но няма да пътувате?

Ако след online check-in пътуването Ви няма да се реализира, е необходимо да се свържете възможно най-скоро с Центъра за обслужване за клиенти на телефона +(359) 2 40 20 400 или на e-mail callFB@air.bg.

 

Какви са последствията ако не го направиш обаче не казват. Вероятно идеята е да им улесниш работата и да не те чакат на гейта.

 

 

Връзка към коментар

Air Astana пишат това

 

In case of any changes to the booking, the seat reserved online can be cancelled online using the same Web Check-in. If you are departing from Kazakhstan and you wish to be rebooked to an earlier flight please contact Air Astana ticketing offices.

Връзка към коментар
преди 15 часа, Георги каза:

Бих започнал от това въобще да видиш дали имаш право да променяш дати или да ти върнат пари при неявяване. Най-вероятно не, което елиминира и последваща дискусия :) Но иначе въпроса е интересен, дали чекирането означава че на практика използваш билета или е нужно да минеш задължително и през бординг. 

Принципно  No Show има когато не си минал на бординг, независимо дали си чекиран. Полета се затваря в DCS-a и от там се променя статуса на полетните купони. Има и вероятност поради технически неразбории да си остане open for use даже

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.