Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 41 минути , angel tomov каза:

Едва ли нещо може да бие "Сабвэй" или "Генрих Гиммлер"

И Гитлер, и Гендель (Хендел), и Аргентина... В Киев ходих до един "Гiдропарк". Гр. Луханск в Украйна всъщност става Луганск. А ние сме възприели Ван Гог (Ван Хох на нидерландски) и Георг Вашингтон (Джордж Уошингтън на английски) именно от руското влияние по този сбъркан начин.


По темата: ако някой ходи до Баку скоро и се интересува как да стигне до Атешгях, Янардаг, Балаханъ, Гобустан, Билге (за плаж), Сумгаит и др, може да ми пише на ЛС, да не разводняваме темата.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
11 hours ago, Hakkâri Spor said:

И Гитлер, и Гендель (Хендел), и Аргентина... В Киев ходих до един "Гiдропарк". Гр. Луханск в Украйна всъщност става Луганск. А ние сме възприели Ван Гог (Ван Хох на нидерландски) и Георг Вашингтон (Джордж Уошингтън на английски) именно от руското влияние по този сбъркан начин.


По темата: ако някой ходи до Баку скоро и се интересува как да стигне до Атешгях, Янардаг, Балаханъ, Гобустан, Билге (за плаж), Сумгаит и др, може да ми пише на ЛС, да не разводняваме темата.

Ван Гоу по-правилно ли звучи ? Или пък Булгаристан ... 🙂

Спорът за транслитерация на имена и географски региони наистина е търсене под вола теле.Всеки език си има лингвистични особености.

 

Темата обаче е за една явно калпава авиокомпания, която изглежда звучи еднакво на всички езици.

 

  • Харесвам 1
  • Браво 2
Връзка към коментар

Е, не знам дали може да я сложим в графа "калпава", само защото са отменили някакви полети и са закрили някаква линия. Нашият национален превозвач България еър не закри ли линии до Бейрут, Москва, Одеса, Санкт Петербург (а в по-назад в годините и до Скопие, Тбилиси и мн.др.) ?  И все е имало някой, който е купил билет и не е пътувал.  Аз съм чел доста оплаквания от отменени полети и закъснения ... именно на България еър.  Там ти дават 10 гр. шоколадче и една вода.

AZAL хранят по-добре и от турските авиолинии. Имаш десетина чинийки в таблата и.. това няма изяждане. Три различни напитки на първото сервиране, а на второ минаване пак. Пълно обслужване.  Удобни седалки, голямо разстояние между седалките. Тоест.. дотук, не са пестеливи, а гледат комфорта на пътника.

Нямат инциденти, нямат катастрофи. Тогава кое й е калпавото на авиокомпанията? Да си оправят колцентъра и отдела за връзка с клиенти (писмена комуникация) и това е. По-добре така, отколкото да имат перфектен колцентър и комуникация с клиента, но да не си поддържат самолетите и да стават инциденти. Или да пестят от всичко, да са наблъскали седалките в самолетите и да плащаш и въздуха, и тоалетната в самолета.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 33 минути , Hakkâri Spor каза:

, не знам дали може да я сложим в графа "калпава", само защото са отменили някакви полети и са закрили някаква линия

Ами от няколко месеца са отменени полетите, но те упорито твърдят, че ще летят. Тоест не можеш да правиш промени до последния момент. После не разрешават промяна на дестинацията, не те премаршрутират с друга компания, общо взето само отказ. 

Тоест малко по-зле от Уиз. А дали хранят добре няма особено значение, ако не ти дават да летиш 😀

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Е, в случая им липсва комуникация с клиентите. Определено... не е коректно това, което правят. Но доколкото знам, имат нови самолети, поддържат ги  и пилотите са уж опитни. Това е по-важно. Колкото до храната, да, тя е пребогата, но си влиза в цената на скъпия билет. Така че... като върнат парите от канселирания полет, човек да не го е яд и за трапезата 😉

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ти наистина ли не разбираш ? Достатъчно е някой служител да погледне екрана пред себе си за да види това което вижда всеки тук  - полети няма ! После да се почеше малко по главата и да се запита какво става , ако не знае да пита някой по умен - супервайзър или както там се казва на азерски език ... воала !

Няколко дни преди полет ти провалят планове , вероятно отпуск и т.н. заради нещо което се знае от седмици и може да бъде управлявано.Не може сам да канселираш , защото ще изгубиш парите и те държат с вързани ръце отвсякъде.

Ми не , по-добре Wizz наистина със скромен сандвич и сокче за 10-на€ отгоре, освен че връщат пари ще си платят и като попове по Регламент за късното известяване.

 

 

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Учудвам се, че за втори път Уизеър е даван за добър пример. Точно Уизеър е първенец по "проваляне на планове", отпуск и т.н.  Тук тази компания е отменила една линия, до София. Вероятно и Букурещ, не знам. А при Уизеър тези неща са ежедневие и сигурно са провалили не хиляди, а милиони планове на хората, почивки, отпуски и всичко.  И да, да го кажа за трети път: очевидно слаба страна им е комуникацията с клиентите и трябва да поработят по въпроса.  И не може да се каже, че заради слаб отдел "Връзки с клиентите/пътниците" това е "калпава авиокомпания". 

Връзка към коментар

Тц , не режат дестинации от днес за утре или за след седмица , ако го направят си плащат скъпо (аз лично не се сещам за такъв случай). Когато разполагаш с достатъчно време много по-лесно може да смениш дестинация , планове и т.н.

Освен това в повечето случаи предлагат алтернативни летища , 20% отгоре в кредит ако си плащал с пари  и прочие.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 41 минути , Hakkâri Spor каза:

Съгласявам се.

А полетите Баку-Букурещ са до 30 септември вкл., сега проверих.

Да ,но отказват да сменят полети - предлагат единствено връщане на парите....Както писах по горе ги питах за промяна на Баку - Истанбул - не става, а надали всичките полети за деня са пълни на 100 %. 

Връзка към коментар

Да, моите хора, които вече са там, така или иначе са усвоили едната част от резервацията, тоест полетът на отиване. За на връщане също не се предлага версия, та търсим алтернативни варианти до Истанбул, с друга компания. Парите (не всичките, разбира се) ще бъдат върнати.

Връзка към коментар

При мен категорично отказват да ми върнат парите за проваления полет Баку - Тбилиси. Заплаших ги, че ще заведа дело срещу тях, но отново отговориха, че няма да ги върнат. Ще ми възстановят само цената на билетите София - Баку. Обърнах се към Аероиск, но ми казаха, че занимават с искове само ако полетите са на територията на ЕС. Някой знае ли къде мога да пусна иск или да препоръча какви мерки мога да взема по този казус?

Връзка към коментар
преди 22 минути , jorocontrola каза:

Ако си на отделни резервации, не виждам как може да ги накараш да направят каквото и да е.

Точно така. Аз написах същото, но ми изтриха коментара.  Всеки може да си планира всякакви прекачвания на други резервации или просто следващи отсечки след дни, няма как авиокомпанията да носи отговорност за това. 

Връзка към коментар
преди 7 часа, Guinness каза:

При мен категорично отказват да ми върнат парите за проваления полет Баку - Тбилиси. Заплаших ги, че ще заведа дело срещу тях, но отново отговориха, че няма да ги върнат. Ще ми възстановят само цената на билетите София - Баку. Обърнах се към Аероиск, но ми казаха, че занимават с искове само ако полетите са на територията на ЕС. Някой знае ли къде мога да пусна иск или да препоръча какви мерки мога да взема по този казус?

Единственото което се сещам е да си намериш друг начин да стигнеш до Баку или да имаш застраховка.

За съжаление други полети на друг билет нямат значение. И след като не желаят да те премаршрутират с друга компания (както би направила една по-нормална авиокомпания) нищо не ти остава.

 

Връзка към коментар

Днес получих парите за билетите за отменените полети - в събота им писах на мейла за контакт и бързо получих потвърждение. Понеже ме уведомиха по малко от 14 дни за отмяна на полета сега ще ги гоня за обезщетение.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Тези чупят тъпомера, преди малко получавам това:

 

Dear Passenger,

We inform you that flight J2 043 / GYD - SOF of AZAL Airlines was resumed on SEPTEMBER 24.

Please reply to this email if You are going to fly.

We apologize for the inconvenience. We appreciate your understanding!

 

При положение, че съм си получила преди 17 дена вече парите обратно...

  • Шок 1
  • Браво 1
  • Смея се 3
Връзка към коментар

И аз имам няколко мейла. 

Утре трябваше да се прибираме с този полет. 

Screenshot_20240923_133300_com.google.android.gm_edit_334756788676524.jpg.5cb39afc581360baa2738bcc23c96e1d.jpg

 

Screenshot_20240923_133459_com.google.android.gm_edit_334773413799438.jpg.6fe3e9d52c38134d948c37be31a6c422.jpg

 

И цена за утрешния полет

 

IMG_20240923_133622.jpg.232d97b0b621b3af1a8759c6469132e1.jpg

 

Има зареден полет и на 27.9.

За октомври няма полети в календара.

Няма да коментирам, че само нецензурни неща ми идват.....

 

  • Харесвам 2
  • Шок 1
Връзка към коментар

Следното съобщение е по-скоро за темата "Искам да се похваля", но ще го публикувам тук. След дълга и трудна комуникация успях да спечеля сладка победа над AZAL, но първо предисторията.

Имахме закупени самолетни билети от юнската промоция на AZAL по оста София - Баку - София за датите 20.09 - 27.09.2024 година. В началото на месец август забелязах в техния сайт, че последните полети от/до тази дестинация са точно на 20.09. Реших да им пиша, за да разбера какво се случва с полета навръщане и защо не фигурират в сайта им, както впрочем никъде другаде. Паралелно с това, времето ме притискаше, защото исках да си купя билети от Баку до Тбилиси, цената се вдигаше, а нямах яснота дали няма да спрат полетите. Отговориха ми, че полетът е активен и не трябва да се притеснявам за нищо. Така реших да рискувам и купих билети Баку - Тбилиси - Баку със същата компания. Минаха няколко седмици и някои магеланци, които си бяха купили билети от посредници, споделиха, че са получили съобщения, че полетите са анулирани. Не ми остана нищо друго освен да чакам... И така жадуваното съобщение дойде едва шест дни преди полета, в което ме уведомиха, че полетите са анулирани, няма да ме премаршрутират и ще върнах парите. Дотук добре, но аз поисках да ми върнах парите и за полетите до Грузия. Първоначалното отговориха, че няма да ми ги възстановят, защото полетите са активни и понеже съм купил най-евтиният пакет няма опция за връщане. Разбира се не се съгласих и продължих да им пиша, давайки им да разберат, че няма да оставя така нещата и че си искам обратно парите. На три поредни съобщения отговаря с простичкото "Unfortunately, we can't refund your Tbilisi flights." Така реших да взема крайна мярка като ги заплаших, че ще ги съдя в Международния съд в Хага (естествено блъфирах). Преди това се бях консултирал с юристи в тази сфера и ми казаха да пия една студена вода и да забравя за парите. Отново последва отговор със стандартното съобщение: "Your tickets are non-refundable based on the fare of your flights to Tbilisi." Така изчаках до вчера и им писах, че съм предоставил всички документи на адвокат, включително снимки от съобщенията, в което твърдяха, че полетите от Баку до София са активни, макар че ги нямаше на сайта им (добре, че бях направил снимки преди месец). Също така добавих, че бих искал да разговарям с някой по-високопоставен мениджър, за да му обясня какви мерки съм предприел. 
И тук вече явно съм ги стреснал, защото днес ми се обади някакъв служител на компанията, поговорихме си, обясних ситуацията и той сподели, че ще прегледа казуса с приоритет. 10 минути по-късно получих следното съобщение:

 

image.png.e19f0d02f78c98fef3c0ded5f7f8f110.png

 

Честно казано не очаквах, че ще си получа тези пари и може би заради това победата е по-сладка. 

  • Харесвам 14
  • Браво 10
Връзка към коментар

Честито ! Азерите наистина изглежда не знаят на кой свят са щом си ги уплашил с Международния съд в Хага, който се занимава с престъпления срещу човечеството .Разбира се поведението на AZAL би могло да се приеме като "престъпление срещу пътуващите".

  • Харесвам 4
  • Смея се 8
Връзка към коментар

Никога не бих заплашвал когото и да било със съд. Още повече знаейки, че вината не е на отсрещната страна. Ако билетите са на една резервация София-Баку-Тбилиси-Баку-София, тогава дължат пари. Но щом са два отделни билета, независещи един от друг, те не са длъжни да възстановяват парите, щом няма и free cancellation функция. Не е редно да се изискват. 
Пробвай при лоукостовете, да видиш дали ще ти се полулу на две отделни резервации, да ти върнат пари и за двете… По време на пандемията що билети ми изгоряха…
 

Иначе @stanimir, в Хага има два такива съда, единият е за човешките  права, другият е за военните престъпления в Бивша Югославия, преди десетина години ги снимах и двата като бях там 😄 Велика атракция. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 14 часа, Guinness каза:

Честно казано не очаквах, че ще си получа тези пари и може би заради това победата е по-сладка.

Неволно изплува в главата ми библейското: Чукай и ще ти се отвори! Искай и ще ти се даде!

 

....и пак онова : Восток - дело тонкое!

Както отказват, така и се плашат от адвокат и европейски съд, който няма отношение по казуса. 

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 11 часа, Hakkâri Spor каза:

Никога не бих заплашвал когото и да било със съд. Още повече знаейки, че вината не е на отсрещната страна. Ако билетите са на една резервация София-Баку-Тбилиси-Баку-София, тогава дължат пари. Но щом са два отделни билета, независещи един от друг, те не са длъжни да възстановяват парите, щом няма и free cancellation функция. Не е редно да се изискват. 
Пробвай при лоукостовете, да видиш дали ще ти се полулу на две отделни резервации, да ти върнат пари и за двете… По време на пандемията що билети ми изгоряха…
 

Иначе @stanimir, в Хага има два такива съда, единият е за човешките  права, другият е за военните престъпления в Бивша Югославия, преди десетина години ги снимах и двата като бях там 😄 Велика атракция. 

А чия е вината според вас? В никакъв случай не е в мен. Като са знаели, че спират линията защо просто не ни уведомиха още началото на август, ами трябваше да чакат 6 дни преди полета? А относно лоукостовете в Европа никога не съм проблеми и винаги са ми връщали всичко до стотинка, когато е по тяхна вина. Дори по време на пандемията ми възстановиха всички билети под формата на ваучери.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 14 часа, Hakkâri Spor каза:

Никога не бих заплашвал когото и да било със съд. Още повече знаейки, че вината не е на отсрещната страна. Ако билетите са на една резервация София-Баку-Тбилиси-Баку-София, тогава дължат пари. Но щом са два отделни билета, независещи един от друг, те не са длъжни да възстановяват парите, щом няма и free cancellation функция. Не е редно да се изискват. 
Пробвай при лоукостовете, да видиш дали ще ти се полулу на две отделни резервации, да ти върнат пари и за двете… По време на пандемията що билети ми изгоряха…
 

Иначе @stanimir, в Хага има два такива съда, единият е за човешките  права, другият е за военните престъпления в Бивша Югославия, преди десетина години ги снимах и двата като бях там 😄 Велика атракция. 

като те лъжат няколко месеца, че полет ще има, след като вече са го отказали, си заслужават всичко, което един обикновен човек може да им направи

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.