Прескочи до съдържание

Търся самолетен билет Амстердам-Лима 2-16.02.2018


Препоръчани мнения

Здравейте,

Търся самолетен билет до Лима, Перу за конкретни дати заминаване 2.02.2018, връщане 16.02.2018.

За предпочитане от Амстердам, но не е драма и от което и да е друго летище в Европа.

 

Някакви идеи?

 

Дано @Таньо да мерне темата.  :);)

 

 

Редактирано от ven62
Връзка към коментар
преди 34 минути , Цвете каза:

Ние летим почти точно на тези дати, но от Мадрид с Аеромексико, но мисля, че цените са доста високи сега.

Проверих, цените сега са над 1000 евро двупосочен. :mad:

 

Връзка към коментар

Много благодаря на всички.

Става въпрос за билет за сина ми.

Ще пътува с 2-3 приятели.

Сега се оказа, че датите не са им точно фиксирани. Все още умуват.

Като им се избистри картинката ще дейсваме (действат).

Благодарение на вас, и разбира се, на @Таньо, се ориентирах как да търся билети с възможно най-ниски цени.

 

Интересно ми е, как става така, че полети на KLM излизат по-евтини от някое европейско летище през Амстердам до Лима, отколкото директно от Амстердам.

Или, от Лондон през Париж с AirFrance, вместо директно от Париж.

Редактирано от ven62
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 минута , ven62 каза:

 

Sorry, мнението ми се публикува преди да го допиша.

Ама пък така ... едно... божествено се почувствах. :lol: 

Надявам се да сме помогнали. :)

 

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , ven62 каза:

Ами, ..., още нищо. Умуват

Докато мъдрите се намъдруват... Магеланци изкупуват евтините билети! :lol:

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 4 часа, ven62 каза:

Интересно ми е, как става така, че полети на KLM излизат по-евтини от някое европейско летище през Амстердам до Лима, отколкото директно от Амстердам.

Или, от Лондон през Париж с AirFrance, вместо директно от Париж.

Много, много пъти сме го обяснявали и обсъждали този "механизъм", включително и тук във форума.

Най-просто казано на жаргон - това е "зарибяване". С други думи - конкуренция (която както знаем, води до понижаване на цените),  борба и "крадене" на клиенти. Работи постоянно за полети от т. А до т. В през С.

Имам доста примери от личния ми опит от София. Ето няколко от миналото, защото сега вече има доста повече авиокомпании с по няколко възможности.

1. От София до Амстердам с Луфтханза през Мюнхен бече значително по-евтино, отколкото с БГеър директния.
2. В същото време от София до Мюнхен през Виена с Austrian беше с около 40-50€ по-евтин, отколкото директния SOF - MUC с Луфтханза.
3. По времето, когато до Берлин летяха само БГеър с минимална цена 350€ (да, имаше такива времена, и то доста дълго продължиха), и все още нямаше AirBerlin/easyJet/Ryanair с полети от София, много по-евтино беше да се лети с AirFrance от София през Париж до Берлин.

Та, на същия принцип общо взето, сега са и тези интеркомтинентални полети, за които питаш. Просто авиокомпанията на друга държава, в стремежа си да "събере" пътниците от повече държави, предлага по-ниски цени от тях, отколкото пак със същата авиокомпания от държавата, където е регистрирана.
Най-честите примери са, както и ти си посочил с AirFrance/KLM от английски и немски летища, с Луфтханза от испански и френски летища, с Иберия от италиански и немски летища, като всички са с прекачване на основния хъб на авиокомпанията в съответната държава - Париж/Амстердам (за AF/KLM), Франкфурт/Мюнхен (за LH), Мадрид/Барселона (за IB).

 

Това е причината авиокомпаниите да въведат, и много строго да следят за "no show". Докато за нас от София е все тая дали трябва първо да отидем до Мадрид, Рим, Париж или Франкфурт, за да летим до някъде в Азия или Америките. Примерно за един англичанин на пръв поглед е доста лишено от смисъл да отиде първо до Рим или Париж, за да лети след това с полети на Бритиш, който пак минава през Лондон на път за Аржентина. Затова в сайтовете за оферти много често може да се види въпроса "не може ли да се кача направо от Лондон?" И отговорът на админа е, че няма как - при неявяване на първото летище, пасажерът се обявява за "no show", и целият билет с всички следащи полети стават невалидни. При връщането нещата са малко по-други, ако се пропусне последното прекачване. Преди се отнемаха милите за целия полет, но откакто авиокомпаниите масово редуцираха начисляването им, и тази мярка стана почти безсмислена, някои започнаха да вкарват пасажери, които редовно си пропускат последната спирка в black list-и.

 

 

-------------------

Всъщност FD* работше по този модел + още няколко други "хватки" и принципа : ))

.

.

.

.

---
*FD = fuel dumping

.

.

Редактирано от wilks
  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
  • Браво 2
Връзка към коментар
преди 8 часа, wilks каза:

някои започнаха да вкарват пасажери, които редовно си пропускат последната спирка в black list-и.

 

И какви са последствията за пасажер, вкаран в такав списък?

Връзка към коментар
преди 1 час, Фичо каза:

И какви са последствията за пасажер, вкаран в такав списък?

Доколкото знам при опит за закупуване на билет, системата те разпознава и не ти разрешава покупката. 

Връзка към коментар
преди 5 часа, mililia каза:

Доколкото знам при опит за закупуване на билет, системата те разпознава и не ти разрешава покупката. 

Коя система? 
Това дали е допустимо от законова гледна точка? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Фичо каза:

Коя система? 
Това дали е допустимо от законова гледна точка? 

Дали е законно не знам, но очевидно е възможно и се случва. Например аз повече от една година съм баннат от покупки в lastminute / rumbo / bravofly (всички версии) - само като си напиша името и системата им отказва да ми продаде билет, независимо с каква карта опитвам да платя.

 

По същия начин може да те банне и авиокомпания за нарушения на техните правила.

преди 15 часа, wilks каза:

Много, много пъти сме го обяснявали и обсъждали този "механизъм", включително и тук във форума.

Най-просто казано на жаргон - това е "зарибяване". С други думи - конкуренция (която както знаем, води до понижаване на цените),  борба и "крадене" на клиенти. Работи постоянно за полети от т. А до т. В през С.

Имам доста примери от личния ми опит от София. Ето няколко от миналото, защото сега вече има доста повече авиокомпании с по няколко възможности.

1. От София до Амстердам с Луфтханза през Мюнхен бече значително по-евтино, отколкото с БГеър директния.
2. В същото време от София до Мюнхен през Виена с Austrian беше с около 40-50€ по-евтин, отколкото директния SOF - MUC с Луфтханза.
3. По времето, когато до Берлин летяха само БГеър с минимална цена 350€ (да, имаше такива времена, и то доста дълго продължиха), и все още нямаше AirBerlin/easyJet/Ryanair с полети от София, много по-евтино беше да се лети с AirFrance от София през Париж до Берлин.

Та, на същия принцип общо взето, сега са и тези интеркомтинентални полети, за които питаш. Просто авиокомпанията на друга държава, в стремежа си да "събере" пътниците от повече държави, предлага по-ниски цени от тях, отколкото пак със същата авиокомпания от държавата, където е регистрирана.

Срещал съм и доста по-грубички примери в последно време. Амстердам-Лондон-Найроби-Ливингстън (Замбия) и обратно = 330 евро. Същият билет, но с тръгване директно от Лондон = 850 евро.

 

При такива разлики в цените определено си струва неудобството на един полет в повече...

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Според мен е напълно законно да откажат да ти продадат нещо, ако те сметнат за неблагонадежден или измамник например... Друго е, ако откажат, защото си жена или черен например.

Връзка към коментар
преди 12 минути , Георги Матеев каза:

Дали е законно не знам, но очевидно е възможно и се случва. Например аз повече от една година съм баннат от покупки в lastminute / rumbo / bravofly (всички версии) - само като си напиша името и системата им отказва да ми продаде билет, независимо с каква карта опитвам да платя.

Жоре, каква беше причината? 

 

преди 13 минути , Георги Матеев каза:

По същия начин може да те банне и авиокомпания за нарушения на техните правила.

...ако те свали пиян от полет, примери с англичани много... Точно.

Връзка към коментар
преди 14 минути , Георги Матеев каза:

Дали е законно не знам, но очевидно е възможно и се случва. Например аз повече от една година съм баннат от покупки в lastminute / rumbo / bravofly (всички версии) - само като си напиша името и системата им отказва да ми продаде билет, независимо с каква карта опитвам да платя.

 

Да не ги докара до ръба на фалита, чрез покупка на (твърде) изгодни билети :) 

Връзка към коментар
преди 5 минути , Rainy каза:

Жоре, каква беше причината? 

 

преди 4 минути , tch каза:

Да не ги докара до ръба на фалита, чрез покупка на (твърде) изгодни билети :) 

@tch в общи линии ти е отговорил вече. Просто в рамките на 1 година купих от тях доста над 100 билета (няма да споменавам колко maestro-та имах по едно време :lol:). Може да са ме помислили за травъл агенция, макар че почти всички билети бяха на мое име и за лично ползване. Подозирам, че хич не съм бил от любимите им клиенти, особено предвид тогавашните средни отстъпки от по 40-50 евро на билет. Е, пак дълго ми издържаха на темпото... :crazy:

преди 2 минути , Фичо каза:

Увътрил ги е няколко хилядарки :biggrin:

Без да преувеличавам - по груба сметка са ми спестили около 10.000 лв. Ама явно някой по трасето реално ги е плащал тея отстъпки :) 

  • Харесвам 4
  • Браво 6
  • Смея се 1
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.