Dreamm Публикувано: 24 ноември, 2017 Публикувано: 24 ноември, 2017 Магеланци, помагайте! Днес купих билети за посещение на стадиона и музея Камп Ноу онлайн с 50% отстъпка, обаче след като натиснах бутона за плащане екранът стана бял и спря. В рамките на час нищо не се промени. Видях в картата, че сумата ми е блокирана, което значи, че плащането се е случило, но на практика нямам билети. Нямам и потвърдителен имейл. В сайта в често задавани въпроси има моя казус, но не успявам да намеря мястото, откъдето да ги принтирам. Ще бъда благодарна на отзовалите се!
Alexander Публикувано: 24 ноември, 2017 Публикувано: 24 ноември, 2017 Това, че са блокирани нищо не значи. Ако е имало проблем в момента на издаването, парите ти ще останат блокирани и ще ти ги върнат след 1 седмица или повече. Най-добре им пиши или им се обади, за да видиш имаш ли билет или не. Ако нямаш, ще купиш други, а парите от тези ще ти ги върнат.
Dreamm Публикувано: 24 ноември, 2017 Автор Публикувано: 24 ноември, 2017 Писах им, обаче получих автоматичния отговор, че са получили съобщението и да чакам да се свържат с мен, което не се случва в рамките на днешния ден. Не мога да се оправя със сайта им, няма такъв безумен сайт. Има опция, където да въведа името и имейла си, за да ми пратят билетите на имейл, но като ги въведа ми пише "The operation could not be completed. Please try again in a few moments.". Това е цял ден. Предполагам и се надявам, че имам билети, тъй като като въведа нещо различно от името ми в горепосоченото поле вече си пише, че е невалидно. В често задавани въпроси обясняват как могат да се принтират билетите, но аз не намирам въпросния бутон или линк....
Dreamm Публикувано: 24 ноември, 2017 Автор Публикувано: 24 ноември, 2017 (редактирано) Изглежда няма никой изпадал в подобна ситуация. Освен да купя още едни билети... В най-лошия случай ще имам 6 билета вместо 3 и ще ми се получат на редовна цена вместо с 50% намаление... edit: Направих го и този път веднага си получих билетите, получих потвърдителен имейл, всичко. Сега остава @Alexander да се окаже прав и да ми върнат първоначално блокираната сума. Редактирано 24 ноември, 2017 от Dreamm
Георги Публикувано: 25 ноември, 2017 Публикувано: 25 ноември, 2017 Не е прецедент някое плащане да увисне в черната дупка между ауторизация и потвърждение от страна на сайта. Почти сигурно нещата ще се развият както казва Alexander, а ако случайно се осчетоводи транзакцията се свържи с Camp Nou да я рефънднат, ако не пожелаят, пускаш диспут и така. Но не вярвам да се стигне до там.
Dreamm Публикувано: 25 ноември, 2017 Автор Публикувано: 25 ноември, 2017 преди 45 минути , Георги каза: Не е прецедент някое плащане да увисне в черната дупка между ауторизация и потвърждение от страна на сайта. Почти сигурно нещата ще се развият както казва Alexander, а ако случайно се осчетоводи транзакцията се свържи с Camp Nou да я рефънднат, ако не пожелаят, пускаш диспут и така. Но не вярвам да се стигне до там. Много ти благодаря, @Георги ! Нали все още съм невежа в голяма част от дискутираните тук въпроси, много неща ми се случват за първи път и не знам как да действам в конкретните ситуации. Ще следя дали ще се осчетоводи първата сума и ако се случи ще последвам съвета ти. Отново благодаря!
edbloom Публикувано: 25 ноември, 2017 Публикувано: 25 ноември, 2017 И аз пробвах да купя, но така и не видях къде да въведа кода за отстъпка до последно и стигнах екарана за плащане и се отказах.
Dreamm Публикувано: 25 ноември, 2017 Автор Публикувано: 25 ноември, 2017 (редактирано) преди 53 минути , edbloom каза: И аз пробвах да купя, но така и не видях къде да въведа кода за отстъпка до последно и стигнах екарана за плащане и се отказах. Ох, минах през това... Единствения начин е през настолен компютър, през Хром. Само тогава се вижда това поле. В дясно на екрана калкулира цената и под нея има поле за въвеждане на кода. Опитай отново по този начин. Редактирано 25 ноември, 2017 от Dreamm 1 1
edbloom Публикувано: 25 ноември, 2017 Публикувано: 25 ноември, 2017 преди 15 минути , Dreamm каза: Ох, минах през това... Единствения начин е през настолен компютър, през Хром. Само тогава се вижда това поле. В дясно на екрана калкулира цената и под нея има поле за въвеждане на кода. Опитай отново по този начин. Да аз пробвах през телефон, благодаря 1
Dreamm Публикувано: 28 ноември, 2017 Автор Публикувано: 28 ноември, 2017 Моля да ме посъветвате какво да правя. Оказах се с 6 билета вместо 3, тоест и двете блокирани суми днес бяха дръпнати от картата ми от Camp Nou. Преди малко им писах имейл, но като се има предвид, че не ми отговориха на предходните 3 имейла, с които ги уведомявах за случая и исках съдействие, не очаквам да отговорят на този, с който си искам пари обратно.
neuromancer Публикувано: 28 ноември, 2017 Публикувано: 28 ноември, 2017 Ами ако не отговорят, пускаш диспут в банката, че са те чарджили два пъти за едно и също
Dreamm Публикувано: 28 ноември, 2017 Автор Публикувано: 28 ноември, 2017 Преди 1 час, neuromancer каза: Ами ако не отговорят, пускаш диспут в банката, че са те чарджили два пъти за едно и също Това не ми е ясно как се прави. Може ли повече инфо?
Alexander Публикувано: 28 ноември, 2017 Публикувано: 28 ноември, 2017 Мен ме съмнява да успее с диспут, понеже реално не е чарджван два пъти за една покупка. Купил е два пъти билети през доста време, а това, че са се забавили с едните, не го виждам като причина за жалби, камо ли за успех. На 24/11/2017 в 20:36, Dreamm каза: Изглежда няма никой изпадал в подобна ситуация. Освен да купя още едни билети... В най-лошия случай ще имам 6 билета вместо 3 и ще ми се получат на редовна цена вместо с 50% намаление... edit: Направих го и този път веднага си получих билетите, получих потвърдителен имейл, всичко. Сега остава @Alexander да се окаже прав и да ми върнат първоначално блокираната сума. Ти си прие риска и знаеше, че може да стане така, сега се чудиш какво да правиш..
Dreamm Публикувано: 28 ноември, 2017 Автор Публикувано: 28 ноември, 2017 (редактирано) Така е, спор няма. Поех риска и на практика съм платила билетите на реалната цена, но пък ако има начин да ми върнат половината защо да не опитам? А и реално аз нямам 6 билета, издадоха ми само 3. Просто платих 6. При първата покупка нещо се скапа и не получих билети. Ами ако искам да отидем 6 човека как да стане? Редактирано 28 ноември, 2017 от Dreamm
Георги Публикувано: 29 ноември, 2017 Публикувано: 29 ноември, 2017 Имейлите според мен са добро доказателство при потенциален диспут, макар че с българските банки, брррр. Може да се опиташ и на място да говориш с тях като отидеш. Някой ако ще ходи там преди теб (от форума) евентуално да ги пита какви са ти опциите, за да не ходиш съвсем на сляпо.
Dreamm Публикувано: 29 ноември, 2017 Автор Публикувано: 29 ноември, 2017 Платих 6 билета, а получих само 3, то 3 ми трябват..... Малко се дразня, защото можеше да ми пратят още 3 билета след като ми взеха парите за тях. Не ми трябват, ама като плащам нещо би следвало да го получа. В противен случай смятам, имам пълното право да си искам парите обратно. Пратих писма на всички имейли, които намерих, но отговор няма.
yordanov Публикувано: 29 ноември, 2017 Публикувано: 29 ноември, 2017 преди 2 часа, Dreamm каза: Платих 6 билета, а получих само 3, то 3 ми трябват..... Малко се дразня, защото можеше да ми пратят още 3 билета след като ми взеха парите за тях. Не ми трябват, ама като плащам нещо би следвало да го получа. В противен случай смятам, имам пълното право да си искам парите обратно. Пратих писма на всички имейли, които намерих, но отговор няма. Защо не пробваш да им звъннеш директно? Шансът за успех е по-голям, отколкото да чакаш отговор по мейл. Намерих този тел. номер: Telephone number: (+34) 902 1899 00 Другият вариант е да обсъдиш с банката дали може да отвориш диспут и да изискаш връщане на сумата (chargeback), предвид, че не си получила това, което си заплатила..., но съм почти сигурен, че от там ще те посъветват първо да говориш със съответния търговец.
Dreamm Публикувано: 30 ноември, 2017 Автор Публикувано: 30 ноември, 2017 Благодаря. Ще опитам. Бях решила, че няма да се занимавам и ще приема, че съм купила билетите по 25Е, а не 12.50Е, но ако не бях купила още едни билети на практика нямаше да разполагам с никакви, което щеше да бъде наистина проблем, предвид липсата на обратна връзка от тях. Благодаря на отзовалите се. Ще пиша, когато има някакво развитие.
Dreamm Публикувано: 1 декември, 2017 Автор Публикувано: 1 декември, 2017 Има леко раздвижване по моя казус - получих обратен имейл, в който искат част от цифрите на картата ми. Да видим как ще приключи сагата, надявам се в моя полза, все пак съм част от магеланското общество 1 1
Dreamm Публикувано: 28 февруари, 2018 Автор Публикувано: 28 февруари, 2018 Да се похваля - днес парите пристигнаха по сметката ми, разбира се след заплашителен имейл от мен преди седмица, че ако парите не постъпят в сметката ми в рамките на 7 дни ще пусна жалба в ЕПЦ. 3
Aleksandra Публикувано: 28 октомври, 2018 Публикувано: 28 октомври, 2018 Здравейте, Виждам че темата е малко стара, но тъй като ми предстои пътуване до Барселона ме интересува някой знае ли как мога да се сдобия с кода за отстъпка за посещение на стадиона ?
Dreamm Публикувано: 29 октомври, 2018 Автор Публикувано: 29 октомври, 2018 (редактирано) преди 8 часа, Aleksandra каза: Здравейте, Виждам че темата е малко стара, но тъй като ми предстои пътуване до Барселона ме интересува някой знае ли как мога да се сдобия с кода за отстъпка за посещение на стадиона ? Кодът беше от черния петък /2017 г./, от сайта им. Редактирано 29 октомври, 2018 от Dreamm
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега