tdi Публикувано: 29 декември, 2017 Сподели Публикувано: 29 декември, 2017 Здравейте ! Трябват ми мнения и съвети относно моя въпрос. Мъжът ми беше закупил двупосочен билет Виена-София. На път за Виена имало ПТП и голямо задръстване на пътя, когато питал съответните служби колко време приблизително ще отнеме отстраняването на проблема му казали около 3 часа. След известно време преценил ,че няма шанс да стигне на време и звъннал на летището да предупреди, че няма да успее да лети поради...тези причини. НО ! на връщане ще бъде на линия в София за Виена. След няколко прехвърляния на разговори , оператори, служби и тн казали, че няма проблем. Въпросния ден на обратния полет на гишето му казват ,че билета му е анулиран и трябва да заплати 150 евро ако иска да лети. Презаверяване или не знам точно как са го нарекли. Това нормално ли е при положение, че билета е ДВУпосочен и се е обадил да съобщи, че няма да стигне навреме? Благодаря предварително ! Връзка към коментар
Георги Публикувано: 29 декември, 2017 Сподели Публикувано: 29 декември, 2017 Да, нормално е. Авиокомпанията не я интересува причината мъжът ти да не се яви за излитането, всъщност ако някъде е станала грешка, е че това не му е било казано още предварително, т.е. човекът който е общувал с него след няколкото прехвърляния или не е разбрал проблема или просто не е бил достатъчно компетентен. Това, че се е обадил да предупреди не оказва никакъв ефект. При традиционните авиокомпании (каквато е ползвал мъжът ти за Виена - София), пропускането на отсечка директно анулира всички останали отсечки по билета. 4 Връзка към коментар
tdi Публикувано: 29 декември, 2017 Автор Сподели Публикувано: 29 декември, 2017 Благодаря! Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 29 декември, 2017 Сподели Публикувано: 29 декември, 2017 преди 4 часа, Георги каза: Да, нормално е. При традиционните авиокомпании (каквато е ползвал мъжът ти за Виена - София), пропускането на отсечка директно анулира всички останали отсечки по билета. Добре де , от къде следва това? И друг път е ставало въпрос. Говорим за отиване-връщане на един билет. Може ли, някой да посочи къде го пише ?Моля! 1 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 29 декември, 2017 Сподели Публикувано: 29 декември, 2017 В условията за превоз на авиокомпанията. 2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 30 декември, 2017 Сподели Публикувано: 30 декември, 2017 На 12/29/2017 в 19:29, AlexandraKo каза: Добре де , от къде следва това? И друг път е ставало въпрос. Говорим за отиване-връщане на един билет. Може ли, някой да посочи къде го пише ?Моля! В условията на тарифата го пише, думите са формулирани по различен начин, но ето един пример: Цитат FULL AND SEQUENTIAL USE OF FLIGHT COUPONS- THE TICKET/ OR ELECTRONIC TICKET / IS NOT VALID IF THE FIRST COUPON HAS NOT BEEN USED AND WILL NOT BE HONORED IF ALL THE COUPONS ARE NOT USED IN THE SEQUENCE PROVIDED IN THE TICKET / OR ELECTRONIC TICKET / 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега