so'90 Публикувано: 24 януари, 2018 Сподели Публикувано: 24 януари, 2018 Ryanair Launches Ryanair Rooms Travel Credit – The Only Hotel Booking Site That Gives 10% Back On Flight https://corporate.ryanair.com/news/ryanair-launches-ryanair-rooms-travel-credit-the-only-hotel-booking-site-that-gives-10-back-on-flights/?market=bg https://rooms.ryanair.com/ie/en 6 1 1 Връзка към коментар
venceremos Публикувано: 24 януари, 2018 Сподели Публикувано: 24 януари, 2018 Wizz air не харесва това 3 Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 24 януари, 2018 Сподели Публикувано: 24 януари, 2018 За да се получат тези 10% към акаунта в Ryanair, резервацията за хотела непосредствено след покупката на самолетните билети ли трябва да се направи? Ако билетът е за град А, а аз купя за град В, ще получа ли този бонус? Интересни врътки може да излязат оттук, ако цените им са конкурентни. 2 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 24 януари, 2018 Сподели Публикувано: 24 януари, 2018 (редактирано) Ех какви хубави неща ражда конкуренцията - време беше да почнем да летим безплатно и с Ryan Някой има ли идея Ryanair Rooms чия база данни ползва за хотелите? Или просто преравя наличността на Hotels.com / HRS / Hotelopia / B&Bs / Hostelsclub (чиито лога са показани на главната им страница). EDIT: Точно това прави, ползва базите на Hotels.com / HRS / Hotelopia / B&Bs / Hostelsclub. При хотели, продавани от hotels.com и HRS въпросните 10% травъл кредит почти се обезмислят, тъй като на тези два сайта често може да се ползват купони или кешбек за намаление с повече от 10% и е по-евтино да се резервира директно от тях. Обаче за останалите 3 сайта е оферта да се мине през Ryanair Rooms. Редактирано 24 януари, 2018 от Георги Матеев 6 Връзка към коментар
Емика Публикувано: 24 януари, 2018 Сподели Публикувано: 24 януари, 2018 преди 1 час, vorbis каза: За да се получат тези 10% към акаунта в Ryanair, резервацията за хотела непосредствено след покупката на самолетните билети ли трябва да се направи? Ако билетът е за град А, а аз купя за град В, ще получа ли този бонус? Интересни врътки може да излязат оттук, ако цените им са конкурентни. Пишат, че "Всеки клиент с профил "MyRyanair", който прави резервация за стаите на Ryanair ще спечели 10% назад в кредит, който може да бъде платен директно срещу полетни покупки на Ryanair.com" Аз го тълкувам, че може да не си купя билет от тях, но ако направя резервация през профила си в сайта им, ще ме заредят с 10% от стойността на хотела. Преди седмица си купих билети от тях за м. юни и през букинг запазих стая. Днес, за проба, влязох в профила си в Ryanair, за същия период, хотел и стая през Ryanair Rooms, Hotels.com ми дават същата цена като при букинг. Ryanair Rooms не ми иска номер на резервация на полета и от това съдя, че е достатъчно само да имаш профил в Раян, а не да си купил и сам.билет. Какво мислят съфорумци? 2 Връзка към коментар
venceremos Публикувано: 25 януари, 2018 Сподели Публикувано: 25 януари, 2018 Интересно и какъв срок за ползване ще има така натрупаният кредит 1 Връзка към коментар
Ivette Публикувано: 25 януари, 2018 Сподели Публикувано: 25 януари, 2018 Доколкото разбирам, 6 месеца е срока. Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 22 май, 2018 Сподели Публикувано: 22 май, 2018 Направих резервация за хотел през сайта на Ryanair. Виждам че имам Pending Credit, който ще бъде наличен седмица след престоя ми в хотела. Но как може да видя своята резервация? Никъде не видях линк или нещо подобно. Добре че го съхраних като PDF след като направих плащането. Връзка към коментар
venceremos Публикувано: 23 май, 2018 Сподели Публикувано: 23 май, 2018 Трябва да ти изпратят e-mail от noreply@ryanairrooms.com с активно поле за управление на резервацията. При 3 направени от мен резервации - 2 бяха потвърдени в разумен срок (до 24 часа), но за третата получих мейла след 5 дни. Парите обаче веднага си ги дръпнаха. Опитах се да се свържа с чата на Райън, но от там всъщност не направиха нищо, защото реално отговарят само за полетите. Реално се успокоих след потвърждаване от самия хотел, но беше неприятно. 1 Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 23 май, 2018 Сподели Публикувано: 23 май, 2018 Благодаря за отговора! Тази сутрин получих такъв имейл с бутон за редактиране на резервацията. Никъде на ваучера не пише кой е посредникът, но от домейна се подразбира, че е някакъв B2B сайт на Expedia. Връзка към коментар
venceremos Публикувано: 23 май, 2018 Сподели Публикувано: 23 май, 2018 Да, при мен също едната резервация домакинът я виждаше като мината през Expedia, ако не ме лъже паметта. Неудобното в системата им е, че докато не получиш e-mail-а с потвърждението, не можеш да направиш абсолютно нищо, дори елементарна справка дали си попълнил вярно данните. Също така, поне до миналия месец нямаха съпорт, което не е сериозно, ако имат амбиции да станат фактор в резервацията на нощувки. Иначе от изплащането на кредита съм доволна - беше наличен точно на обявената дата, което е голям плюс пред Wizz. Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 23 май, 2018 Сподели Публикувано: 23 май, 2018 Наистина липсата на такъв съпорт не говори добре за амбициите им! Във FAQ секцията им намерих, че дават връзки към партньорите им, но как как да разбереш от кой сайт си купил резервацията, не е ясно: Ryanair Rooms – Provider contact details Pre-travel Queries If you have a query regarding the accommodation you have booked or wish to make a change or cancellation, please contact the relevant provider directly. You will find a list of contact options for each provider below. Post-travel Queries If you wish to provide feedback or make a complaint regarding your recent hotel stay, please contact the relevant provider directly. You will find a list of contact options for each provider below. List of Ryanair Rooms providers and contact details: Hotelopia HRS Hostelsclub - email reservations@hostelsclub.com or call +39 041 5246742 B&Bs Expedia / Hotels.com – Pre-Travel queries If you have a query regarding the accommodation you have booked or wish to make a change or cancellation, please contact Expedia or Hotels.com directly via phone (recommended) or email. You will find a list of contact numbers below. Expedia / Hotels.com - Post-Travel queries If you wish to provide feedback or make a complaint regarding your recent hotel stay please contact Expedia or Hotels.com directly. You can send your complaint in writing to customercare@ian.com 1 Връзка към коментар
Mamas Публикувано: 26 май, 2018 Сподели Публикувано: 26 май, 2018 Резервирах стая през раян и ми излезе, че трябва да получа 28 евро и нещо бонус. Резервацията беше за великденските празници. Платих и забравих. От Раян обаче, също забравиха да ми начислят тези пари. Дайте съвет как да ги получа! Нещо не виждам и къде да им пиша. Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 26 май, 2018 Сподели Публикувано: 26 май, 2018 Според инструкциите на FR трябва да се свържеш с доставчикът на твоята резервация (виж едно мнение преди твоето за пълния списък). Обаче как може да си сигурна кой е той?! Пиши на чата им и там може някой да помогне и да те ориентира. Връзка към коментар
darinamarinova Публикувано: 20 септември, 2020 Сподели Публикувано: 20 септември, 2020 В момента Ryanair Travel са спряли 10% кредит, но https://www.hotelopia.com/ има промокод mvc_hpia10 - намалява с 10%, валиден до 31.12.2020 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега