Прескочи до съдържание

Япония 13 нощувки/ 12 дни


Евгени Димитров

Препоръчани мнения

Евгени Димитров

Не успях да сменя връщането ни от Токио с Осака. Искаха ми $200 за смяната, въпреки 24 часовата опция за анулиране на полета. Както и да е, няма да изпадам в подробности. Седнах да чета темите за Япония, определено ще ми трябва помощ. Първо ми се иска да наредя програмата по дни. Смятаме да ползваме 7 дневен JR Pass. 

Полетът ни е:

17.04 Вашингтон - Пекин (20 ч. престой); искаме да отскочим до Китайската стена, частта най-близко до Пекин (за това ще питам в подходящата тема)

18.04 Пекин - Токио (Ханеда) кацане 18:55

Връщане:

02.05 Токио - Пекин 8:30 

 

19.04 Токио (Ханеда) кацане

20.04 Токио

21.04 Токио

22.04 Токио

23.04 Токио/Йокохама (последната може да отпадне, ако не стигат дните за столицата)

24.04 Фуджи (активиране JR Pass)

25.04 Осака

26.04 Осака

27.04 Осака/Нара

28.04 Киото

29.04 Киото

30.04 не знам Хирошима къде и как да я наглася, а много искам да отида дотам

01.05 Осака/Токио късен полет (Vanilla Air $37/ 6 pm/ JetStar $57 8:40 pm)

02.05 Токио (Ханеда); заминаване 

 

Чудя се кога да направим вътрешен полет, след Токио до Осака или предпоследния ден (01.05) от Осака към Токио с идеята да се вместим в 7 дневния JR Pass? При тази програма, един ден не стига с JR Pass. Ако отидем до Хирошима, връщането до Осака увисква. Или да запазя всички нощувки след столицата в Осака и оттам всеки ден да ходим и връщаме съответно до Нара, Киото, Хирошима?

 

Редактирано от Евгени Димитров
Връзка към коментар
Евгени Димитров

A Хирошима става ли за един ден трип от Осака или да направим нощувка там? За Киото се чудя дали да спим там или да пътуваме 2 дни поред от Осака? 

 

Някой ползвал ли е Vanilla Air? 

Редактирано от Евгени Димитров
Връзка към коментар
преди 2 часа, Евгени Димитров каза:

A Хирошима става ли за един ден трип от Осака или да направим нощувка там? За Киото се чудя дали да спим там или да пътуваме 2 дни поред от Осака? 

На 1/26/2018 в 10:07, chandni каза:

Osaka - Hiroshima сме го правили в един ден (пътят с шинкансен е 2 часа) - ставане сутрин рано и до обяд бяхме приключили с разглеждането на Hiroshima-jo, атомния купол, мемориала на Sadako Sasaki и Peace memorial-a. В ранния следобед се върнахме в Осака и разглеждахме там. За Фукуока не мога да кажа. 

 

За планиране на транспорта в Япония можеш да използваш Hyperdia. Кацане в 21:30 означава, че ще излезете към 22:30 - 23:00 от летището най-рано. Гледам, че има някаква линия, а освен това със сигурност има нощни автобуси. 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 23 часа, Евгени Димитров каза:

Чудя се кога да направим вътрешен полет, след Токио до Осака или предпоследния ден (01.05) от Осака към Токио с идеята да се вместим в 7 дневния JR Pass? При тази програма, един ден не стига с JR Pass. Ако отидем до Хирошима, връщането до Осака увисква. Или да запазя всички нощувки след столицата в Осака и оттам всеки ден да ходим и връщаме съответно до Нара, Киото, Хирошима?

 

Според мен като кацнете в Токио ползвайте билетите за метро и Тобу линиите за по 500 йени на ден (тридневните) и летете до Осака (провери Peach).  От Осака става за дей трипове до навсякъде, Хирошима включително.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Само да напомня, че Осака - Хирошима - Осака "избива" цената на 7-дневния JR pass. Токио - Осака - Токио я "избива" втори път и ако се активира паса така, че да може да се използва за двете пътувания, изобщо не им трябва да летят с прасковите, да плащат за самолетни билети, да висят по опашки на селюрити проверки и да губят по летищата времето, което би отнело пътуването с шинкансена между Токио и Осака. :)

 

В същото време Осака - Киото, Осака - Нара, Токио - Никко, Токио - Йокохама и каквото още им хрумне, ще им е вече бонус. :) Става и с локалните пасове, за които @samuraika неведнъж е писала, просто добавям още една гледна точка.

Редактирано от chandni
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз ще посещавам отново Токио, като нови места за мен ще са Осака и Хирошима ще стигнем и до острова Itsukushima с ферибот от Хирошима, който е безплатен с JR паса и за десерт ще  прескоча за много малко до Кито и Нара.

Колкото и да смятах ми излезе най-изгодно JR паса, в момента е 210евро, поне беше преди няколко дни.

 

В момента е даже 208 евро, това е точно колкото го взех 2015 год.

Редактирано от Alexander
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, chandni каза:

Само да напомня, че Осака - Хирошима - Осака "избива" цената на 7-дневния JR pass. Токио - Осака - Токио я "избива" втори път и ако се активира паса така, че да може да се използва за двете пътувания, изобщо не им трябва да летят с прасковите, да плащат за самолетни билети, да висят по опашки на селюрити проверки и да губят по летищата времето, което би отнело пътуването с шинкансена между Токио и Осака. :)

 

В същото време Осака - Киото, Осака - Нара, Токио - Никко, Токио - Йокохама и каквото още им хрумне, ще им е вече бонус. :) Става и с локалните пасове, за които @samuraika неведнъж е писала, просто добавям още една гледна точка.

Ама не го агитирайте човека за съветска власт, той е убеден в изгодността на паса. Става въпрос, че ще има 7 дневен пас, а 12 дневен престой и едната посока - или на отиване или на връщане ще трябва да е с нещо друго....Та пита коя от двете посоки да я лети.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз в такъв случай бих сравнила и цената на 7-дневен пас + полет + евентуални други локални пасове, сравнени с цената на 14-дневния пас :)

 

https://www.japan-rail-pass.com/ Цената на 7-дневния е 208€, а 14-дневният е 332€. Ако няма да се обикаля много, вероятно би бил неизгоден, но пък ако някой реши да извлече максимума, може и да му излезе изгодден дори 14-дневния пас :)

Връзка към коментар
Евгени Димитров
Цитат

 

В Токио за 4-те дни смятаме да ползваме 3 дневен пас на метрото, на 4-я ден ще купим еднодневен. Ако ходим до Йокохама (ден 4), не знам колко изгодно ще излезе да си платим двупосочни билети до там. За там предполагам само  JR pass ни устройва. Но това в случай, че сме приключили с Токио. Тук имам голямо питане, чета за Фуджи, доколкото разбирам от Токио до там (коя е изходната точка за качване на планината) само JR pass не върши работа, ама още не мога да се оринетирам кои линии и влакове да се ползват. Друго, колко подходящо е качването на планината края на април? Сезонът за нея бил юни-август. Ако активирам JR pass след планината, ще се получи идеално за цялата програма. След това, JR pass ще се ползваме за предвижване до Осака, оттам Хирошима, Нара, Киото. В Киото смятаме да ползваме автобусните линии, които са по 500 йени на човек на ден. За Осака, този двудневен пас с програма, който споменавате, ама му загубих името от толкова инфо. 

 

Моля за коментар на локацията на този хотел:

https://www.booking.com/hotel/jp/sotetsu-fresa-inn-nihombashi-ningyocho.bg.html?aid=380995;label=postbooking_confemail;sid=baf26a7b82c228015578fa49f07a93c0;dest_id=-246227;dest_type=city;dist=0;hapos=1;hpos=1;room1=A%2CA;sb_price_type=total;srepoch=1517682647;srfid=f9540dde84494af97319dc4c78e36aefce2022e5X1;srpvid=c84b822b13820125;type=total;ucfs=1&#hotelTmpl

 

Намира се на 16 мин. с метро от Ueno Station, 24 мин. с метро от Shinagawa Station, 20 мин пеша от Tokyo Station. Най-близките метро станции са: Suitengu-Mae 350 метра и Ningyocho 450 метра. Смряхме се на него, защото има рейтинг 8.4/10, изглежда добре, а и цената ни устройва $416 за двойна стая за 5 нощувки. Намира се на 21 км от Ханеда.

Редактирано от Евгени Димитров
Връзка към коментар

За Токио не ти трябва повече от тридневен пас. На четвъртия ден отиди до Одайба - там и без това се ходи с частна линия Юрикакмоме и билетче, като ще прекараш целия ден там, може да се комбинира с връщане с корабче за нощни гледки.

От Токио до Йокохама се стига много лесно и евтино с Ткйу Тойоку линията - за 270 йени (2,5$) в посока и 25 минути стигаш до всички интересни места, няма нужда от пасове.

За Фуджи - планината е затворена за изкачване извън сезона, а е и безсмислено и опасно. Много по-добре би било да разгледате наоколо и да се порадвате на горещите минерални извори и красиви гледки. Хаконе, петте езера, Готемба...Може да се стигне с билети до там, не се ползва шинкансен, така че билетите не са прекалено скъпи. Ако държиш на пасс - има удобен за района на Хаконе, но той си струва ако се обикаля повече, според мен.

После си активираш паса и си продължаваш по програмата. В Осака може и без Амейзинг пасс да се мине - кръговата JR линия върши работа за най-интересните места.

Хотела е добър, до две линии на метрото (това ще ползваш с тридневните пасове), мисля че ще ви е много удобен.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Евгени Димитров

Точно един такъв пост ми трябваше! Благодаря, Самурайка! А, Одайба и Йокохама могат ли да се съчетаят в един ден разходка? За пас в района на планината не държа, защото там ще спрем само за една вечер. Искам да отседнем някъде където се вижда планината. Някакъви препоръки за места някой да има? Готемба мисля, че е добре като локация, но бих приел съвет от някой съфорумец, който е отсядал на конкретна локация. 

 

Редактирано от Евгени Димитров
Връзка към коментар
преди 2 часа, Евгени Димитров каза:

А, Одайба и Йокохама могат ли да се съчетаят в един ден разходка?

 

Зависи колко време смяташ да останеш на Одайба и дали мислиш да влизаш в Mega Web и разни други интересности - там може и цял ден да убиеш и да не ти стигне. Както и Йокохама - ако искаш да разгледаш китайския квартал, централната част, Минато мирай...си е един ден. Но ако един предиобед би ти стигнал за Одайба и кратки посещения тук и там, то надвечер можеш да отидш до Йокохама за да се порадваш на светлините на Минато Мирай.

За Фуджи - голяма планина, вижда се от много места, включително от шинкансена по път за Осака. Ако държиш на традиционен хотел с гледка - има прекрасни (но цените им са грозни, да си знаеш).

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Евгени Димитров

Планината Фуджи май ще отпадне като спирка. Отворена е за изкачване от 1 юни до началото на септември. Чудя се дали да не направим стоп в Нагоя за ден? Гледам на никой не му влиза в програмата. А град Кобе? Питам за него, че поне е близо до Осака, някакви впечатления?  Чета, че включвате планината Йошино в програмите си, гледах снимки, изглежда красиво, но какво конкретни има там за разглеждане? 

Относно JR Pass-a. Ако го активирам например на 25.04 в 12 часа на обяд, да разбирам ли, че ще е валиден до 01.05 12 часа на обяд?

Редактирано от Евгени Димитров
Връзка към коментар
Евгени Димитров

Почти окончателно се спряхме на тази програма:

 

19.04 Токио (Ханеда) кацане
20.04 Токио
21.04 Токио
22.04 Токио
23.04 Токио
24.04 Йокохама/Одайба
25.04 Хирошима (нощувка)
26.04 Осака
27.04 Осака/Нара
28.04 Осака/Кобе или Йошино
29.04 Киото
30.04 Киото
01.05 Осака/Токио
02.05 Токио (Ханеда); заминаване

 

Удължихме престоя в Токио с още един ден, смятам че 4 пълни дни ще са добре да разгледаме всичко, което искаме. Преди последната нощувка ще отскочим до Йокохама или съчетаем с Одайба. Оттам активираме JR паса и отиваме директни в Хирошима за една нощувка. Следват 3 нощувки в Осака, а за Киото ще спим там 2 вечери, че да не губим време в пътуване два ни поред от Осака. Оттам оставаме за последен ден в Осака да видим каквото не сме успяли и примечер отиваме на хотел в Токио, в близост до Ханеда. В тази програма ще се вмъкнем със 7 дневния пас без да купуваме обратен полет до столицата. 

Моля за коментар или съвет по написаното. Нощувките в Токио са запазени, но исках да изкоментирам програмата с вас, преди да запазя на другите места. Благодаря! 

Редактирано от Евгени Димитров
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.