Прескочи до съдържание

Новите самолети през 2018-та


akair

Препоръчани мнения

 Bombardier продължава с продажбите. компанията зад Viking Air ще купи цялата програма Даш8 - договори, интелектуална собственост върху моделите  -100, -200, -300 и -400. Продажбата е за 300 млн  канадски долара (около 200 млн евро). Очаква се моделът да бъде преименуван на de Havilland Canada 

https://www.flightglobal.com/news/articles/bombardier-to-sell-q400-programme-453463/

 

 В портфолиото на Бомбардие остава програмата  CRJ с моделите -700, -900 и -1000.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Airbus обмислят версия на А330нео (основно) за пазарите в Азия. Т.нар. А330neo Regional ще бъдел с намален MTOW - 200 вместо 242 т. и двигатели с по-малко тяга - 68 000 вместо 72 000 паунда тяга. Това трябва да направи самолета по-икономичен и да бъде алтернатива на бъдещия MoM модел на Боинг (797). Така в долния край на пазара за МоМ самолети ще е A321neo, а в горния - A330neo Regional.

 

Връзка към мнение

И един изненада - първият военен транспртен самолет Ил-112 е слезнал от поточната линия:

image.png.63204f53ccc1e66d91e4b458f57acb22.png

 

Машината ще превозва до 5 тона товар и цели да замени остарелите Ан-24 и Ан-26.

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

И едно  забележително постижение в края на годината - 787-ият 787 е слезнал от поточната линия в Еверет, край Сиатъл. Машината е разновидност 787-9 и ще лети за китайската авиокомпания China Southern:

image.png.d6cff07beb5960a88f6bfcf7e93d6c88.png

  • Харесвам 7
Връзка към мнение

Бразилски съд е блокирал сделката между Embraer и Boeing. 

https://www.google.bg/amp/s/mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN1O52BQ

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Airbus и Siemens са купили едно старо Авро-100 и ще тестват как лети с е 1 електромотор:

image.png.51c288b9e57f1c11441d61c8410c9059.png

 

image.png.27bd3c33efb921965d5c9940b98f4117.png

 

А стартъп от Израел цели да пусне напълно електрически регионален самолет. Първият полет се очаква през 2019-та. Максималното излетно тегло е 6.5 тона, от които 3.8 тона е само батерията. Самолетът ще може да превозва 9 души пасажери и 2-ма пилоти. Машината има 3 двигателя - 2 на края на крилото и един в опашката. Вертикалният стабилизатор е V-oбразен:

image.png.2273d7a9f8f023af5aa7a8e25a4f8990.png

  • Харесвам 9
  • Замислям се 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.