Прескочи до съдържание

Изчезващи и редки модели самолети


FlyTraveler

Препоръчани мнения

  • 8 месеца по-късно ...
  • 2 месеца по-късно ...
Публикувано:

Някой летял ли е с Б707?

аз съм се качвал много пъти без да летя и съм го виждал колко бавно и плавно излита.

 

А310 на Азорските ми хареса много,преди 7-8-9 години летяха с такъв.

  • Харесвам 2
  • 2 месеца по-късно ...
Публикувано:

Една интересна статия на английски за легендарния Островитянин, който навършил 56 години, а още не се е приземил!

 

Britten-Norman BN2 ‘Islander’

 

Летял съм на него между два острова на държавата Тонга.

И съм си нямал никаква идея, че е Мade in Romania и то по бай-Чаушескуво време

 

https://simpleflying.com/britten-norman-islander-history/

 

Britten-Norman Islander

 

 

  • Харесвам 9
  • 3 месеца по-късно ...
  • 1 година по-късно ...
  • 1 месец по-късно ...
  • 2 месеца по-късно ...
Публикувано:

Магеланци, имаше една тема за авиация и самолети, но не се сещам как точно се казваше и не я намирам.

 

Детето ми иска да се вози на двуетажен самолет. То е на 5 г., мрънка за двуетажен от години. Наистина. Разбирам, че Boeing 747 + Airbus A380 са ги спрели от производство и каквото има произведено, това е, крепят докато не ги бракуват. Някой знае ли или да ме насочи къде да търся инфо тези самолети, които са вече произведени:
- Колко време (или години) още ще летят? Ако има някакви графици за тази работа...  
- От Европа кои авиокомпании да гледам, които имат такива самолети? AirFrance са имали, вече нямали. Евентуално Бритиш... Друг? Търкиш? Катарците?
- Имам спомени, че някои авиокомпании пишеха с какъв самолет ще е полета още когато си пазаруваш билета. Колко често си спазват писанията с какъв самолет ще се лети? В смисъл - да не купя 4-6-9-т.н. месеца по-рано за двуетажен, а те да го сменят с "обикновен"?
(Да, правилно разбирате, проучвам да купя три билета за едно семейно сравнително скъпо увеселение, в което дестинацията не е важна ОБАЧЕ самолетът трябва да е двуетажен...)

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

И за 747

https://simpleflying.com/how-to-fly-boeing-747-2023/#:~:text=Given Rossiya's 747s remain grounded,8s and eight 747-400s

 

преди 35 минути , Coo каза:

Магеланци, имаше една тема за авиация и самолети, но не се сещам как точно се казваше и не я намирам.

 

ето я темата

  • Харесвам 3
Публикувано:

Имай предвид, че ако втория етаж е бизнес класа (примерно 747) не е съвсем учтиво да се разхождаш там без да имаш такъв билет, въпреки че вероятно може да изиграеш едно "извинете, загубих се" 😀

 

Случва се да сменят самолета, да. Какво може да направиш, освен да смениш полета (срещу съответната такса), не се сещам...

  • Харесвам 1
Публикувано:

@stanimir @neuromancer Благодаря! Цъкам вече линковете 🙂 Аз бях започнала да търся по сайтове на РВДта някакви документи и разрешителни за полетни планове с 747 или А380, за да видя кой от и до къде лети 🙂

 

Всъщност те не винаги пускат тези двуетажните самолети по обявените маршрути и трябва да се цъка едно по едно, правилно ли разбирам?

 

Те пишат, когато избереш датата, каква машина ще изпълнява полета. Има ли някъде статистика или набюдения дали дейстително тези машини изпълняват или ги променят както им дойде, когато наближи полета? За мен най-скапаното би било да купя за двуетажен, а те да го сменят с едноетажен... 

 

Имам предвид по този начин как ги пишат при резервацията:

l.png.75761fc97337d5476c8ac70115ca2326.png

q.png.08cfbe8b4a8e5ead0f27371b53a2c0ce.pnge.png.dfe283ca251b34a7fd9181b289e57013.png

Публикувано:
преди 3 минути , neuromancer каза:

Имай предвид, че ако втория етаж е бизнес класа (примерно 747) не е съвсем учтиво да се разхождаш там без да имаш такъв билет, въпреки че вероятно може да изиграеш едно "извинете, загубих се" 😀

 

Случва се да сменят самолета, да. Какво може да направиш, освен да смениш полета (срещу съответната такса), не се сещам...

Бизнескласа... аз лично бих си спала на седалката и 10-12 часа не бих мръднала, през това време детето да си браузи по етажите, да ръси чар на кабинния екипаж и пътниците Ю вери прити и се оправят. Веднъж по време на полет го вкараха в кабината на пилотите, имат време, угаждат си, чудесата се случват като си дете, после малко все тая става, аз тогава си дремех на седалката и празнувах, че някой друг му е аниматор. 🙂

 

Кофти за смените на машините... Трябва да ги цъкам доста... Как пък при толкова авио-фенове и инфо по сайтове и системи, никой не направи една търсачка да сваля моделите на обявените самоети и да търсиш не по дати с дестинации, а по самолет...

  • Харесвам 1
Публикувано:

аз за flightradar се сещам да гледаш дали много ги сменят

имаше и някакъв flightstats.com, ама него не съм го ползвал

  • Харесвам 1
Публикувано:

Намерих, Каяк имат филтър, който малко да облекчи цъкането ❤️

 

k.png.657cccfaa6a8ce8b66332a1a64262d1c.png

преди 11 минути , neuromancer каза:

аз за flightradar се сещам да гледаш дали много ги сменят

имаше и някакъв flightstats.com, ама него не съм го ползвал

Сега ще ги разцъкам, благодаря!

  • Харесвам 3
  • 1 година по-късно ...
Публикувано:

В момента Air Koryo лети с Ту-154 на 49 години между Пхенян и Владивосток, и е единствения оператор на този самолет в света.

  • Харесвам 2
  • Шок 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.