Прескочи до съдържание

Коя детска количка да избера за салонен багаж?


Препоръчани мнения

Публикувано:

Привет, предадох се и ще купуваме детска количка (за дете 6+ месеца) само за пътуванията ни. Тази, която ползваме в София е с големи гуми и всичко, успешно бори градските ни тротоари, но е огромна и не става за път. Та моля за мненя за модели, впечатления за минаването като салонен багаж и всякакви чалъми на пътуването с бебе.

Засега съм се спряла на:
1. Kinderkraft Pilot - сгъната е 60 x 42 x 23 см, към 5 кг, ако не се заяждат може да мине за голям салонен багаж, пада гърба, има парапетче отпред, има дъждобран, чувал. Като цена е доста прилична, но опасенията ми с нея са, че понякога вземат големия салонен багаж и не знам колко изпочупена ще ми я върнат (а нямам никакво време да се разправям после за щетите)
2. gb Pockit+ - сгъната е 38 x 32 x 20 см, към 5 кг, ако не се заяждат може да мине за малък салонен багаж, пада гърба, няма парапетче отпред и никакви аксесоари... и не съм я виждала на живо. В България се продава само обикновения Pockit, но на този модел не му пада гърба и сенника е толкова малък, че все едно го няма, пък всички ми казват, че е важно детето да може да се отпусне назад, за да поспи при цял ден обикляне.

Моля дайте по едно мнение коя е по-добре според вас. Ако вие имате някаква количка, която се сгъва и минава като салонен багаж, сега е момента да я похвалите? :)

Публикувано:

Да ти кажа, аз до сега не съм видяла количка като салонен багаж. Събират ги преди качване и ги товарят някъде, сигурно там, където са големите багажи.

Ама, може пък, да не съм видяла правилно.

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

Събират ги- някои са до стълбите на самолета, други като чекиран багаж. Отделно детската количка си е съвсем отделен и безплатен багаж- не замества кабинния. Ето от сайта на Райън техните условията:

 

Можете да внесете 2 неща от бебешко оборудване безплатно за дете - 1 количка плюс едно от следните неща: столче за кола, помощно столче или кошара за пътуване. 

При пристигане на летището двете безплатни неща от бебешкото оборудване могат да бъдат отбелязани за пътуване на Гишето за оставяне на багаж, което затваря 40 минути преди определеното време на заминаване.



Детските колички могат да се използват до стълбите на самолета и след кацане количката отново ще бъде налична до стълбите на самолета (стига местните условия да го позволяват).

Редактирано от aleksandrina
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Има модели, които са с размери годни да бъдат вкарани в багажниците над седалките или дори под седалката. Сгъват се много, в обикновена чанта влизат без проблеми и е трудно да повярваш, че вътре има цяла количка. Тези двата модела са точно такива. Освен това има и разни други почти толкова компактни модели и затова се чудя-мая и търся мнения :) Основни критерии са

- да е много сгъваема, така че да минава за ръчен багаж, така че и след като детето стане на 2години да не я оставям на гише и да си я получавам натрошена

- да дава удобства на детето (падащ гръб за подремване), сенник

- да не е тежка, тежка вече си имаме :)

Редактирано от Coo
Публикувано:

Не е чак толкова страшно да се чекира количка. Ние доста пътувахме с подобна на тази на снимката количка със самолет и не успяха да я строшат.

 

raya150892822720171025-600x600.jpg

 

http://www.dundio.com/hauck-комбинирана-количка-за-близнаци-turbo-duo-caviar-stone-139042.html

 

 

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Topfly, съгласна съм с марката, сегашната ни е Хаук и съм много доволна от нея, но е голяма за път, а моделите им тип чадър са дълги към 80см в сгънато положение и след 2рата година ще трябва да чекираме и да се разправяме, а ние обичаме да пътуваме за по няколко дни тук и там. Трудно ми е от сега да предположа колко държеливо на ходене ще е детето ни, затова гледам варианти. :)

Публикувано:
12 minutes ago, Coo said:

Topfly, съгласна съм с марката, сегашната ни е Хаук и съм много доволна от нея, но е голяма за път, а моделите им тип чадър са дълги към 80см в сгънато положение и след 2рата година ще трябва да чекираме и да се разправяме, а ние обичаме да пътуваме за по няколко дни тук и там. Трудно ми е от сега да предположа колко държеливо на ходене ще е детето ни, затова гледам варианти. :)

Като ръчен багаж няма вариат да я вземете, но няма и нужда. Предавате я на гейта и след това или ви я връщат на ръка или си я получавате с останалия багаж. Не е изобщо разправия! Не казвам, че няма никакъв шанс да я строшат, но изобщо не тръгвай с нагласата, че сигурно ще я строшат. Нашата не успяха да я строшат. Все пак и на летището работят хора. Ние за пътуване ползвахме количката до 4 годишна възраст. Дори когато децата вече по принцип не ползват количката за пътуване е добре да имаш една ако не искаш да мъкнеш много на ръка или конче детето. За следобеден сън в града или на летището количката също е много удобно нещо.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Topfly, да, аз също вярвам, че количка ще ни е нужна и след като навърши 2години детето. По това, което четох на сайтовете на Ryanair, Wizz (с тях ще летим най-често), за деца над 2г. количката се таксува като багаж (но не разбрах колко € точно, предполагам колкото нормален куфар или макс като специално оборуване тип ски/борд), чекира се на гише, после се чака на багажните ленти (т.е. някакво време се губи в това, а ние искам да летим възможно най-обрано откъм багаж и време за това, ще пробваме да сме така и с детето).

От друга страна за пътник дете над 2години се полага ръчен багаж (малък или с доплащане голям). Ако количката влиза в размерите за ръчен багаж, мога да кажа, че това е ръчен багаж на детето и да си я кача на борда като нормална чанта, а след това да се изнижа от летищата без да чакам по багажните ленти. Правилно ли съм разбала?

Извинявам се за въпросите, но нямаме никакви познати с деца, които да летят и да питам тях. :)

Публикувано:
1 hour ago, Coo said:

Topfly, да, аз също вярвам, че количка ще ни е нужна и след като навърши 2години детето. По това, което четох на сайтовете на Ryanair, Wizz (с тях ще летим най-често), за деца над 2г. количката се таксува като багаж (но не разбрах колко € точно, предполагам колкото нормален куфар или макс като специално оборуване тип ски/борд), чекира се на гише, после се чака на багажните ленти (т.е. някакво време се губи в това, а ние искам да летим възможно най-обрано откъм багаж и време за това, ще пробваме да сме така и с детето).

От друга страна за пътник дете над 2години се полага ръчен багаж (малък или с доплащане голям). Ако количката влиза в размерите за ръчен багаж, мога да кажа, че това е ръчен багаж на детето и да си я кача на борда като нормална чанта, а след това да се изнижа от летищата без да чакам по багажните ленти. Правилно ли съм разбала?

Извинявам се за въпросите, но нямаме никакви познати с деца, които да летят и да питам тях. :)

 

Ограничението до 2 години никой не го приема серизно. Ако си бутате количката до гейта ще ви я вземат безплатно, дори детето да е над 2 години. Това многократно е изпробвано с различни авиокомпании и на различни летища.  При предаването на количката на гейта или пред самолета реално не се губи никакво време. Ако ви върнат количката веднага като слезете от самолета също не се губи време. Единствено ако се наложи да чакате количката на лентите за багаж може да загубите 10-15 минути.

 

Аз лично не знам да съществува количка, която да може да се свие до размерите на ръчен багаж.

  • Харесвам 2
Публикувано:
47 minutes ago, Topfly said:

 

Ограничението до 2 години никой не го приема серизно. Ако си бутате количката до гейта ще ви я вземат безплатно, дори детето да е над 2 години. Това многократно е изпробвано с различни авиокомпании и на различни летища.  При предаването на количката на гейта или пред самолета реално не се губи никакво време. Ако ви върнат количката веднага като слезете от самолета също не се губи време. Единствено ако се наложи да чакате количката на лентите за багаж може да загубите 10-15 минути.

 

Аз лично не знам да съществува количка, която да може да се свие до размерите на ръчен багаж.

Има уасно много видове и модели. Аз между тези две се колебая, но съм отворена и за други препоръки

 

Pockit+ се свива до Малък ръчен багаж, сгъната е 38 x 32 x 20 см

Spoiler

gb-pockit-backpack.png

А Kinderkraft Pilot се свива до Голям ръчен багаж, 60 x 42 x 23 см,

Spoiler

KK_spacer%C3%B3wka_PILOT_grey_LR-16.jpg

 

Публикувано:

И аз знам, че има колички които се свиват до размер за ръчен багаж, но при тях трябва да се следи до колко кг дете са подходящи (някои имат ограничение 15 кг), дали имат пълно легнало положение за спане, колко е голям сенника, дали ще е удобна на детето и разбира се дали пасва в бюджета  (пътувате ли толкова често, че да си заслужава инвестицията). Ние летим често с детето и количка (като беше по-малък с "танка" от две части на hartan, а сега сме с такава от една част на Joie. Имаме над 30 полета с количките и двете са Ок, само леки драскотини имат. Синът ни става на 2 след седмица и нямаме още опит с чекирането на количка за деца над 2, но се надявам да не ни правят проблем. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз ще изкажа по един аргумент за и против голямата количка. 

 

За: имай предвид, че не само в България е нужна тежка и проходима количка. Много от старите градове в Европа например са с павета, калдаръм и т.н., където с такава лека сгъваема количка ще е предизвикателство, от колкото с добрия стар танк, който си познаваш. 

 

Против: Нямаме стабилна статистическа извадка, но от едно пътуване имаме едно счупване на количката и по-точно сенникът на седалката. Даже за по-силен ефект на отиване го счупиха от едната страна, на връщане и от другата и просто ни го свалиха отделен от самолета. Wizz платиха без проблеми, но не е приятно при всички положения. 

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

от както детето беше на 6 месеца ( вече е почти на 3 години ) пътуваме само с Макларън Куест. Вече не помня колко полета има количката, но си е здрава, лека и никога не са ни карали да я чекираме. Препоръчвам определено, преминавала е по калсръма на Матера, както и някои части на Помпей :lol: Бутала съм и в пясък, и в сняг ... абе, изобщо много съм доволна от нея . Има си и напълно паднало положение на гръбчето, новите модели са и с огормен сенник.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Mu-ry, какво имаш предвид, че не сте я чекирали? Това дали я взимат преди качване на самолета или се предава още преди проверките за сигурност зависи от политиката на летището и авиокомпанията, но и в двата случая количката се натоварва и разтоварва в/от багажното, а не е с вас в самолета. Соо пита за модели, които са през цялото време при пътниците.

Публикувано:
18 hours ago, Coo said:

Има уасно много видове и модели. Аз между тези две се колебая, но съм отворена и за други препоръки

 

Pockit+ се свива до Малък ръчен багаж, сгъната е 38 x 32 x 20 см

  Hide contents

gb-pockit-backpack.png

А Kinderkraft Pilot се свива до Голям ръчен багаж, 60 x 42 x 23 см,

  Hide contents

KK_spacer%C3%B3wka_PILOT_grey_LR-16.jpg

 

За първи път виждам толкова компактни модели, но в мен веднага възниква въпроса до колко са здрави и удобни за ползване. Прочети повече отзиви преди да поръчаш такава количка. На летищатата обаче винаги препоръчвам да ползвате количката до гейта. В такива случай почти винаги ви пускат с приоритет и няма нужда да чакате опашката на секюрити контрола или на гейта.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 32 минути , Masmiya каза:

Mu-ry, какво имаш предвид, че не сте я чекирали? Това дали я взимат преди качване на самолета или се предава още преди проверките за сигурност зависи от политиката на летището и авиокомпанията, но и в двата случая количката се натоварва и разтоварва в/от багажното, а не е с вас в самолета. Соо пита за модели, които са през цялото време при пътниците.

разбрах я какво пита, но и разбрах, че се притеснява когато детето стане на две години да не искат да си плаща като багаж . Та това имах предвид под чекиране, винаги сме си я бутали с нас до самолета :)

Публикувано:

Благодаря ви за коментарите и споделения опит за минаването с детски колички през летищата и пътуването с деца! :) Всички ми бяха много полезни, защото до скоро не заглежах как се случват нещата с деца на път. След умуване и предполагане как ще пътуваме следващите 3-4-5 години, поръчах Покит Плюса. Стискам палци да се окаже добра инвестиция и на детето да му е екстра в нея.

Публикувано:
преди 5 минути , Coo каза:

Благодаря ви за коментарите и споделения опит за минаването с детски колички през летищата и пътуването с деца! :) Всички ми бяха много полезни, защото до скоро не заглежах как се случват нещата с деца на път. След умуване и предполагане как ще пътуваме следващите 3-4-5 години, поръчах Покит Плюса. Стискам палци да се окаже добра инвестиция и на детето да му е екстра в нея.

да дам само един непоискан съвет :) добавете си чадър или допълнителен сенник, за лятото е незаменим :) този на количката ми изглежда доста малък  

Публикувано:

my_ry - И мен ме съмняваше сянката, затова взех модела 2018, който е с по-голям сенник от това квадатното нещо на по-старите модели. Мисля някакъв шал отгоре да връзвам, защото става и да го опъна детето да седи или лежи, когато спираме някъде. Не знам дали да поръчам преграда отпред. Има 5-точков колн, но с преграда (чисто психологически) ми изглежда по-обезопасена. От друга страна, за ежедневиеот в София голяма каляска имаме, тази ще я ползваме само на път, така че колкото по-малко неща по нея, толкова по-ще ни е леко с нея...

 

Spoiler

GB-Pockit-Stroller-Armrest-Bumper-Pram-Pgb-pockit-plus-buggy-vorschau-18_600x600

 

  • 4 години по-късно ...
Публикувано:
преди 4 часа, ivailo_radev каза:

Я да ти вдигна темата и да попитам: 5 години по-късно какво ти е мнението за количката?

Жестока. 

Ползвахме я на буквално десетки пътувания и полети. Сигурно можеше и още, но пандемията ни затвори. Дори след като навърши 2г сме я вземали в салона, защото е супер малка, в багажника над седалката или под краката, без да я слагат другаде из самолета и после да си я чакаме да я дадат. Това сигурно не е много чакане обаче при чести пътувания, трансфери с малко дете, което си е нервак, беше безценно. 

Забавен недостатък беше, че на няколко летища са ни гледали като извънземни колко компактно се сгъва. В Йордания първо бяха уверени, че е дрон. Не помня веднъж къде всички зарязаха работа и дойдоха да я гледат, добре че имахме време 🙂 От тогава до сега минаха доста години, вече ще са му свикнали на този модел по летищата.

- Взех модел с куполовиден сенник, тъкмо беше излязъл модела. Малко по-скъпа беше така, но за мен беше важно. В този вариант, ако не се издърпа на максимална височина дръжката за бутане, вярно, остава по-ниска, но купола пази, детето вътре спи яко без да му пече. Имаше два режима на седалката за седнало и полу-седнало. Разбира се, това е до дете.

- Самата количка не помня колко висока беше в макс разгърнат вид, но беше също добре за бутане от по-висок човек - половинката ми е 190см и буташе леко.

- Сега си чета писанията, че съм се чудела за предпазители отпред дали да вземам. Такъв не взех. Детето бързо ускори с растежа след 6тия месец, коланът на количката беше достатъчен.

- Гумите са малки, но за това, което получаваш, са екстра. Мобилни и здрави. Справяше се на чакъл, пясък, сняг, носили сме я и сме я бутали къде ли не. + Спирачката отзад държи. 

- Лека е, 4-5кг, което я прави супер и да я награбиш под мишница с детето вътре без перипетии по много стълби, ако решиш да си напряко. 

- Единствено не ми харесваше, че багажникът под седалката е малък и сравнително плитък, две одеалца загубих така. Памперси, храни, резервни дрехи и играчки трябва да се носят в друга чанта. С всички мои вещи, багажникът не се справяше. За целодневните разходки, насехме отделно чанта или раница. В багажника слагах по-тежки неща тип бутилки вода, пюрета или носилката/кенгуру, която закопчавах за рамката на количката, за да не изгубя и нея:)

- Имам блед спомен, че друг (за мен малък) недостатък беше, че така и не разбрах как се откача напълно седалката от шасито, за да я пуснеш в пералнята... Май само горната част се сваляше. Но не съм и ровила много по темата. Когато се омажеше до нетърпимост от слънцезащитен крем и пюре, вместо в пералнята, запирах на ръка на отворена количка. Съхнеше бързо.

Ако вземете този модел, вземете си и чантата на gb за нея. Преди се продаваше отделно. Значи количката наистина се сгъва до неузнаваемост, по принцип всяка голяма чанта може да ви свърши работа... gb чантата има малък джоб за дреболии тип телефон, пари. Материята е лека, здрава, съхне бързо, ако чистиш кал и подобни, които са били по гумите. Сгъва се също до супер компактен размер и може да се закачи за рамката, когато ползвате количката.

Ако имаш някакви конкретни въпроси, питай 🙂

  • Харесвам 3
  • 1 година по-късно ...
Публикувано:
На 18.02.2023 г. в 22:24, Coo каза:

Жестока. 

Ползвахме я на буквално десетки пътувания и полети. Сигурно можеше и още, но пандемията ни затвори. Дори след като навърши 2г сме я вземали в салона, защото е супер малка, в багажника над седалката или под краката, без да я слагат другаде из самолета и после да си я чакаме да я дадат. Това сигурно не е много чакане обаче при чести пътувания, трансфери с малко дете, което си е нервак, беше безценно. 

Забавен недостатък беше, че на няколко летища са ни гледали като извънземни колко компактно се сгъва. В Йордания първо бяха уверени, че е дрон. Не помня веднъж къде всички зарязаха работа и дойдоха да я гледат, добре че имахме време 🙂 От тогава до сега минаха доста години, вече ще са му свикнали на този модел по летищата.

- Взех модел с куполовиден сенник, тъкмо беше излязъл модела. Малко по-скъпа беше така, но за мен беше важно. В този вариант, ако не се издърпа на максимална височина дръжката за бутане, вярно, остава по-ниска, но купола пази, детето вътре спи яко без да му пече. Имаше два режима на седалката за седнало и полу-седнало. Разбира се, това е до дете.

- Самата количка не помня колко висока беше в макс разгърнат вид, но беше също добре за бутане от по-висок човек - половинката ми е 190см и буташе леко.

- Сега си чета писанията, че съм се чудела за предпазители отпред дали да вземам. Такъв не взех. Детето бързо ускори с растежа след 6тия месец, коланът на количката беше достатъчен.

- Гумите са малки, но за това, което получаваш, са екстра. Мобилни и здрави. Справяше се на чакъл, пясък, сняг, носили сме я и сме я бутали къде ли не. + Спирачката отзад държи. 

- Лека е, 4-5кг, което я прави супер и да я награбиш под мишница с детето вътре без перипетии по много стълби, ако решиш да си напряко. 

- Единствено не ми харесваше, че багажникът под седалката е малък и сравнително плитък, две одеалца загубих така. Памперси, храни, резервни дрехи и играчки трябва да се носят в друга чанта. С всички мои вещи, багажникът не се справяше. За целодневните разходки, насехме отделно чанта или раница. В багажника слагах по-тежки неща тип бутилки вода, пюрета или носилката/кенгуру, която закопчавах за рамката на количката, за да не изгубя и нея:)

- Имам блед спомен, че друг (за мен малък) недостатък беше, че така и не разбрах как се откача напълно седалката от шасито, за да я пуснеш в пералнята... Май само горната част се сваляше. Но не съм и ровила много по темата. Когато се омажеше до нетърпимост от слънцезащитен крем и пюре, вместо в пералнята, запирах на ръка на отворена количка. Съхнеше бързо.

Ако вземете този модел, вземете си и чантата на gb за нея. Преди се продаваше отделно. Значи количката наистина се сгъва до неузнаваемост, по принцип всяка голяма чанта може да ви свърши работа... gb чантата има малък джоб за дреболии тип телефон, пари. Материята е лека, здрава, съхне бързо, ако чистиш кал и подобни, които са били по гумите. Сгъва се също до супер компактен размер и може да се закачи за рамката, когато ползвате количката.

Ако имаш някакви конкретни въпроси, питай 🙂

Здравейте! Година по-късно, може ли да дадете повече информация за ползването на количката като салонен багаж? Взима се вместо един от багажите на пътуващите? Имали ли сте проблеми с проверките? Ползвана ли е по този начин с Ryanair? В сайта им пише, че количка може да се вземе без допълнителни такси, с нея се стига до стълбите на самолета, откъдето я взимат и после я оставят или до стълбите или си я чакаш с останалите багажи, което и аз искам да избегна. Писах си със съпорт да питам, дали може да се вземе като салонен багаж и да се сложи в отделението над главите, но ми казаха, че не може, което ми е малко странно, при положение, че влиза в изискванията като размер.

Всяка информация ще е полезна, защото се чудя дали да купя малка и лека количка специално за тази цел, а не да се притеснявам за голямата количка, която ползвам по принцип. 🙂 Ако така или иначе малката ще я слагат в багажното, то май няма много смисъл от дадените пари за нея?!

Публикувано:
На 17.09.2024 г. в 15:17, Manuela Hristova каза:

Здравейте! Година по-късно, може ли да дадете повече информация за ползването на количката като салонен багаж? Взима се вместо един от багажите на пътуващите? Имали ли сте проблеми с проверките? Ползвана ли е по този начин с Ryanair? В сайта им пише, че количка може да се вземе без допълнителни такси, с нея се стига до стълбите на самолета, откъдето я взимат и после я оставят или до стълбите или си я чакаш с останалите багажи, което и аз искам да избегна. Писах си със съпорт да питам, дали може да се вземе като салонен багаж и да се сложи в отделението над главите, но ми казаха, че не може, което ми е малко странно, при положение, че влиза в изискванията като размер.

Всяка информация ще е полезна, защото се чудя дали да купя малка и лека количка специално за тази цел, а не да се притеснявам за голямата количка, която ползвам по принцип. 🙂 Ако така или иначе малката ще я слагат в багажното, то май няма много смисъл от дадените пари за нея?!

Pockit+ е супер сгъваема и винаги сме я вземали с нас в салона. Винаги = дори когато другите си оставят количката на стълбите на входа на самолета и после им ги стоварват до него преди да се качат на автобуса, ние я слагахме най-често в багажното над седалките, понякога и в краката ни, но никога не са ни карали да я оставяме някъде другаде. Имахме за 2+ години може би към 50+ полета с нея  Продават чанти към количката, които са тип чувалче, влиза вътре лесно и гумите не зацапват дрехите ви. 

Количката е отделено от багажа. Т.е. за бебе носехме нашите раници, разрешената бебешка чанта И си бутаме количката, която на гейта или на входа на самолета сгъвахме и слагахме в чантата. Това с Wiizzair и Ryanair. С Buta май веднъж като пътувахме ни казаха, че детето няма право на багаж и тогава бебешката чанта я разпределихме в нашите ръчни багажи, но това е ситния текст за това каква чанта може да се носи за бебе и количката не я засягаше. 

На скенерите за проверка на багаж понякога минаваше в чантата си, понякога ни караха да я вадим от нея (като лаптопи, техника). 

Май в Йордания беше, не можеха да повярват че е количка, караха ни да я разгъваме, сгъваме, разгъваме пак, като й хванеш чалъма става да секунди и събрахме тълпа за цирка, тогава беше сравнително нов модел още. Последните две години я виждам на много места, познавам я от километри по дръжките за бутане и всеки път ми става мило от спомени. 🙂

След 2г. на детето съща сме летели малко с нея, тогава беше Ковид пандемията. Също не са ни правили каквито и да е проблеми да я оставяме някъде.

Това е до физика и динамика на самото дете, разбира се: моето до към 18 кг. я обитава щастливо, след това вече не му се седеше, а и тя на повече килограми и навъртени километри стана малко дразнеща за управление. 

На цена също държеше. Ние почти я изкъртихме от път и я продадох на половината от цената й после. Купих я едно време от немския Амазон, в България я имаше доста по-скъпа. Голяма количка за ежедневните десетчасови разходки у дома имах също. И тя беше щета, но никой не пожела да я купи. 🙂 Pockit+ е много лека, здрава, да, багажничето й под детската седалка е сравнително малко, но за мен на път се преживяваше. Има и Pockit модел без този +. Този модел беше с един много крив сенник само. На + сенникът е тип купол и (пак до детето) може да го пуснеш, за да не му пече толкова и да си спи вътре с кеф. 

Накратко: купувай и пътувай!

Публикувано:

Темата ми е актуална, защото съм с дете на 3 и половина. За у дома от две години не ползваме количка, но за пътуване си трябва. 

 

Сега за две двуседмични пътувания наех от Сгушени Ergobaby Metro, но ми се струва, че ще трябва да купя нещо, постоянно наемане излиза нерентабилно. Ние сутрин излизаме към 8 и нещо и вечер се прибираме към 8 и нещо-9, тоест едни 12 часа сме в движение и детето някъде трябва да поспи. Много хвалят Baby Jogger Citi Mini GT2 за компактна количка за пътуване, но я няма в България за пробване. 

 

При Ergobaby Metro като спусна дъщеря ми назад да спи, главата й опира неприятно в задната част на количката и спи с изкривена глава. Тя вече е висока над 100 см, 16 кг... Някой има ли опит с количка за дете на 3-5 години, за времето, в което все още си поспиват на обяд, но са и вече големи деца? Не ми е толкова важно да влиза в размерите за салонен багаж, колкото да може да спи комфортно. 

Публикувано:
преди 3 минути , Travelling Guinea Pig каза:

Темата ми е актуална, защото съм с дете на 3 и половина. За у дома от две години не ползваме количка, но за пътуване си трябва. 

 

Сега за две двуседмични пътувания наех от Сгушени Ergobaby Metro, но ми се струва, че ще трябва да купя нещо, постоянно наемане излиза нерентабилно. Ние сутрин излизаме към 8 и нещо и вечер се прибираме към 8 и нещо-9, тоест едни 12 часа сме в движение и детето някъде трябва да поспи. Много хвалят Baby Jogger Citi Mini GT2 за компактна количка за пътуване, но я няма в България за пробване. 

 

При Ergobaby Metro като спусна дъщеря ми назад да спи, главата й опира неприятно в задната част на количката и спи с изкривена глава. Тя вече е висока над 100 см, 16 кг... Някой има ли опит с количка за дете на 3-5 години, за времето, в което все още си поспиват на обяд, но са и вече големи деца? Не ми е толкова важно да влиза в размерите за салонен багаж, колкото да може да спи комфортно. 

На 3 години и половина и над 100 см ще е сложна работата с компактните колички. Ние сме с Hauck Travel'N'Care и я взехме точно защото е една от най-големите от малките (ама че израз). До 22 кг, с голям (като за такава количка) багажник и като се направи в легнало положение, площта е 85х31 см. Обаче юнакът е на 2,5 годинки и над 90 см и ми се струва, че вече няма да му е удобна за спане. След месец в Корея ще разберем. Не влиза като салонен багаж, но е достатъчно компактна и с дръжка за рамото. В Япония не ми беше проблем примерно да я нося заедно с него по стълбите до горе на Фушими Инари.

 

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.