Алекс Публикувано: 24 март, 2018 Публикувано: 24 март, 2018 преди 47 минути , Stryper каза: Ако има свободно място бих се включила след като ACCA се признава. Май има Доколкото разбрах засега сме 3-ма, така че би трябвало да има още едно. 3
Иван Попов Публикувано: 24 март, 2018 Публикувано: 24 март, 2018 (редактирано) Първо да благодаря на @Дани Магелани за подкрепата! @Алекс може ли ти да направиш групата(регистрацията)! Засега сме аз, ти, @Stryper и @Marisha (дъщерята, извинявай, дано не съм те обидила)!!! Тоест сме точно 4-ри за групата! И всички от форума, така че трябва да спечелим...... Внимавайте! Редактирано 24 март, 2018 от Иван Попов 2
Алекс Публикувано: 24 март, 2018 Публикувано: 24 март, 2018 Добре. Може ли всички да ми пратите на лично данните си: име и фамилия, имейл, образувателна степен, университет и година на завършване. Също така трябва да измислим как да подпишем формата, която трябва да се прати по пощата, че май сме пръснати по света 1 1
akair Публикувано: 25 март, 2018 Публикувано: 25 март, 2018 1 hour ago, Алекс said: Отбор Magelanci е регистриран Той този отбор си дойде с името... 7
AlexandraKo Публикувано: 26 март, 2018 Публикувано: 26 март, 2018 преди 6 часа, Алекс каза: Отбор Magelanci е регистриран Браво, пожелавам ви успех! Имате подкрепата на форума и чакаме да помагаме, кой, с каквото може. 2 1
Иван Попов Публикувано: 26 март, 2018 Публикувано: 26 март, 2018 (редактирано) преди 7 часа, Алекс каза: Отбор Magelanci е регистриран Най-накрая и нашият отбор! преди 6 часа, akair каза: Той този отбор си дойде с името... Точно така! Преди 1 час, AlexandraKo каза: Браво, пожелавам ви успех! Имате подкрепата на форума и чакаме да помагаме, кой, с каквото може. Благодарим, най-вероятно ще го пуснем и във форума, (както каже групата), нека да видим какво се иска от Нас. Редактирано 26 март, 2018 от Иван Попов 5
Алекс Публикувано: 27 март, 2018 Публикувано: 27 март, 2018 Получихме case study-to и е оле мале Питат ни как Wizz Air може да стане най-добрата лоу-кост компания на бъдещето. Кратко, точно и ясно. Трябва да разработим цялостен план от момента, в който клиентът си помисля за пътуване, до момента на пристигане до крайната дестинация. Ще трябва да се правят и бюджети. Имаме 16 страници допълнителна информация, върху която да базираме проекта си. Трябва да се разработи както word document, така и powerpoint презентация. Има зададени и ограничения като например, че проектът трябва да се базира на текущата мрежа и бази на компанията, не включва полети на дълги разстояния и т.н Тък като тази информация е конфиденциална и е забранена за постване, със съгласието на Георги решихме да направим отделна тема за дискусии, до която ще имат достъп само желаещите да помагат с идеи, информация и т.н . и вече имат някакъв набор от знания. Затова, моля пишете тук, ако имате желание да ударите едно рамо, за да може Георги да ви даде достъп до новата група. 1
logist13 Публикувано: 27 март, 2018 Публикувано: 27 март, 2018 Доколкото мога ще помагам, работил съм в А/К и имам някакъв опит 3
дядо Пепи Публикувано: 27 март, 2018 Публикувано: 27 март, 2018 1994-2012г. работих като пилот в Гражданската авиация. Имам опит в две карго компании, една чартърна и накрая в "националния" превозвач. Ако смятате, че опита ми като изпълнителен кадър от летателния състав ( не ръководен, не търговски ) ще Ви е от полза, бих помогнал. Но пак подчертавам: Моят опит е от пилотската кабина. Не във всички случаи и не навсякъде летателният състав е от едната страна на "барикадата" с ръководството на А/К. От така зададения казус разбирам, че повече иде реч за цялостно менажиране на компанията. Но... във всички случаи ще се радвам да помогна с каквото мога. 5 1
Гост 45#2 Публикувано: 27 март, 2018 Публикувано: 27 март, 2018 преди 22 минути , дядо Пепи каза: 1994-2012г. работих като пилот в Гражданската авиация. Имам опит в две карго компании, една чартърна и накрая в "националния" превозвач. Ако смятате, че опита ми като изпълнителен кадър от летателния състав ( не ръководен, не търговски ) ще Ви е от полза, бих помогнал. Но пак подчертавам: Моят опит е от пилотската кабина. Не във всички случаи и не навсякъде летателният състав е от едната страна на "барикадата" с ръководството на А/К. От така зададения казус разбирам, че повече иде реч за цялостно менажиране на компанията. Но... във всички случаи ще се радвам да помогна с каквото мога. В настоящия конкурентен пазар за пилотския труд, със сигурност има какво да добави един пилот като съвет какво би го привлякло/задържало в една АК. Със сигурност ще си от помощ. Желанията на клиентите са лесно предвидими - всички сме клиенти, но в бизнес плана, нуждите на екипажа също са важни
Topfly Публикувано: 27 март, 2018 Автор Публикувано: 27 март, 2018 Като акционер в някои авиокомпании и инвеститор в публични дружества имам малко поглед и от собственическа гледна точка как се развива авиационния сектор. Тази гледна точка е малко по различна от това какво харесва на пътниците или служителите. Разбира се някои неща се препокриват, но не винаги на 100%. Пътниците или служителите рядко мислят върху въпроса как авиокомпанията да стане стабилно печеливша и конкурентноспособна. Тях ги интересува просто да са доволни от услугата и работодателя, но не винаги доволни пътници и служители водят до печеливш бизнес. Ryanair например е най-печелившата авиокомпания в Европа, но ако питаш пътниците или служителите какво мислят за авиокомпанията не е сигурно, че ще чуеш много добри неща. Аз лично имам няколко идеи с които би могъл да се подобри бизнес модела НТА. С тях хем пътниците да са по доволни, хем авиокомпанията ще печели повече. Като ме включите в групата ще споделя идеите и ако ви харесат може да ги разработите подробно. За да спечелите играта трябва да сте малко по креативни от конкурентите 3 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега