Прескочи до съдържание

Дублирана резервация за Рим


Lindt

Препоръчани мнения

Не сме догледали срока на безплатната анулация на хотела ни и се оказахме с с резервиран хотел в Трастевере за 02-04 май, който няма да ползваме.

Ако има някой заинтересован, да сподели :) Или ако има идея как да се измъкнем от тази своя глупост. 

 https://www.booking.com/hotel/it/b-amp-b-scalini-di-trastevere.en-gb.html?label=gen173nr-1DCAEoggJCAlhYSDNYBGgXiAEBmAEuwgEKd2luZG93cyAxMMgBDNgBA-gBAZICAXmoAgM;sid=53e96973334a8ea991d2c6a83e4848be;dest_id=-126693;dest_type=city;dist=0;group_adults=2;hapos=1;hpos=1;room1=A%2CA;sb_price_type=total;srepoch=1523032448;srfid=2b6dc88deb494a4fb1c8f4fe632be4f0192a1750X1;srpvid=e225747f03b300f1;type=total;ucfs=1&#hotelTmpl

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

ако някой наистина има нужда, да не се колебае, познах го по снимките - ние бяхме наели точно този апартамент през ноември в Рим само че целия през airbnb, бяхме 6 човека в четири стаи, всяка със самостоятелна баня, и то за около 80 евро на вечер за целия апартамент

 

местоположението му е чудесно, само с трамвая се движихме, а вечер се прибирахме от поредната тратория пеша

 

апартаментът е готин, имахме и чудна гледка от малко балконче 

  • Браво 1
Връзка към коментар

Ако няма желаещи, може да пишете на хотела, че за съжаление няма да можете да отидете и дали биха се съгласили да си анулирате резервацията безплатно. Все пак остава още месец. Веднъж бях букнала резервацията без право на отмяна и писах на букинг. Те ми казаха, че ще се свържат с хотела и ще попитат дали са съгласни да си я анулирам без такса. При моята имаше няколко месеца, но все пак нищо не губите, ако пробвате. Така или иначе не се сещам за друга опция.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Писахме им, не знам какво ще ни отговорят. Изтекла е анулацията на 02.04, а не сме видели и букнах друг хотел като уиз ни промениха полетите. И билети за влак имаме излишни :) 

 

Редактирано от Lindt
Връзка към коментар

От хотела ни изтеглиха цялата сума, а след това писаха, че не могат да анулират. Аз съм доста подразнена от условията им да заплатя пълната сума за всички нощувки, според Жижо обаче такива са им условията и сме се съгласили, без да четем. 

Сериозно се чудя дали да не им напиша:

"благодаря, ще споделя в букинг и трипадвайзер за вашата отзивчивост!"

 

Въпросът е дали е редно да ги изнудвам да нарушат условията си или не? 

Връзка към коментар

Пиши им, че искаш ти да анулираш без такса, защото знаеш условията на букинг и разбираш, че хотелът не може да направи анулация. Дали са съгласни ти да анулираш, а те са ти върнат парите или поне част от тях. В букинг като натиснеш на cancel ти казва че ще те чарджи, но мисля че излизаше и съобщение, че ако хотелът се съгласи анулацията може и да е за по- ниска сума. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 9 минути , Алекс каза:

Пиши им, че искаш ти да анулираш без такса, защото знаеш условията на букинг и разбираш, че хотелът не може да направи анулация. Дали са съгласни ти да анулираш, а те са ти върнат парите или поне част от тях. В букинг като натиснеш на cancel ти казва че ще те чарджи, но мисля че излизаше и съобщение, че ако хотелът се съгласи анулацията може и да е за по- ниска сума. 

Special Request for your Reservation ******

Booking.com
Manage booking Zhivko
 
Dear Zhivko Ganov,

We have contacted Scalini di Trastevere about your request for reservation number ********.

Request:
“Hello, Wizz Air changed our flights and we will not be traveling. I see that the free cancellation expired 4 days ago but is it possible to cancel the reservation free of charge? Thanks in advance! Regards, Zhivko”

 

Accommodation’s comment:
“Hello, unfortunally we can't , Anyway we hope to meet you and we hope you can find a solution to come.We will be very happy I remain at your disposal Valerio 

If you have any further questions or concerns, please contact the Scalini di Trastevere directly on +393935734577.

 

We are sorry to tell you that the accommodation has informed us that they will be unable to arrange this for you during your stay.

 

Връзка към коментар

 Супер тъпо. Много некоректно от тяхна страна, защото те най- вероятно ще успеят да си продадат стаята. Нито те ще забогатеят с тези пари, нито ти ще обеднееш. Можеха поне да предложат да задържат парите, в случай че стаята остане свободна. Карай. Да се спасяват.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 46 минути , Алекс каза:

 

 

преди 15 минути , Алекс каза:

 Супер тъпо. Много некоректно от тяхна страна, защото те най- вероятно ще успеят да си продадат стаята. Нито те ще забогатеят с тези пари, нито ти ще обеднееш. Можеха поне да предложат да задържат парите, в случай че стаята остане свободна. Карай. Да се спасяват.

То реално аз съм виновна. Нали ни изтеглиха с ден напред полета миналата неделя и реших, че ще прежалим платеното влакче и ще отидем в Капри по-рано.

Този хотел беше зает на 01 и взех в друг една нощувка. После реших, че ще е тъпо да се местим в Рим и добавих втората нощувка към новия хотел, но промото и стаите бяха различни и взех без анулация делукс стая. 

Напазарувах по програмата и нови билети за влак, намерих промо в Капри, което изби билетите и щастливо се заех да анулирам. И бам - не става. 

Няма да обеднеем за 95 евро, но се замислям, че организацията ни напоследък е доста прибързана и немарлива. 

В интерес на истината досега не ни бяха сменяли полет и не знаех защо уж гледам хотели с анулация. Ей на, заради такива тъпизми е било.

Благодаря за съветите :) А с твоя букинг казус какво стана?

Редактирано от Lindt
Връзка към коментар

Те са се спасили - взели са си парите според условията на резервацията. Ако беше примерно молба за промяна на дати с някой ден напред/назад щеше да е друго. 

Ясно,  че се е получило тъпо с промяната в плановете,  но за тях са си прави. 

Ние как следим всичко да е по правилата,  търсим обезщетение при най-малка нередност и т. н. 

Ако вече не са много скъпи полетите направете подарък на някой :)

 

П. С.  Писали сме едновременно. 

Редактирано от stanimir
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 минута , stanimir каза:

Те са се спасили - взели са си парите според условията на резервацията. Ако беше примерно молба за промяна на дати с някой ден напред/назад щеше да е друго. 

Ясно,  че се е получило тъпо с промяната в плановете,  но за тях са си прави. 

Ние как следим всичко да е по правилата,  търсим обезщетение при най-малка нередност и т. н. 

Ако вече не са много скъпи полетите направете подарък на някой :)

Полетите са с ужасни цени, гледахме като се чудехме дали да приемем промяната. Нашият билет беше купен 20-25 лв :)

Ако има хора в района, можем да им подарим хотел.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

на това Scalini и Валерио определено му е писано да има ситуации с полетите на Уиз - при нас беше подобно - смениха полетите от обедни с много ранни сутрешни, и като приехме промяната от Уиз, си изместихме връщането с един ден по-късно, съответно си говорихме с Валерио и той ни добави една нощувка в повече, която не платихме през airbnb, а после там на място /спестихме малката такса на airbnb/, освен това ни организира трансфери от летището и обратно, пак съвсем безпроблемно, така че аз бих препоръчала да му звъннете директно и да му обясните отново какво е станало - че ви е абсолютно невъзможно да ползвате нощувките поради отменени полети, пък може да прояви някаква човечност - все за един месец мисля, че ще си намери кандидати за свободната стая

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Подходи "со кротце, со благо", честити им Възкресение Христово,  отрони по женски някоя сълза за изкараните с кървав пот на челото парици.  Пък може и да стане малко чудо. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

При подобен случай аз се обадих на Букинг и те преговаряха с хотела. Пак беше заради променен Уизов полет.Но при мен, не ставаше въпрос за връщане на парите,а за други дати. Букинг се обадиха на хотела, хотелът -на мен и нещата се подредиха, с малко доплащане.

От тогава, ако ще да е много ниска цената с плащане веднага, никога не го правя. Буквам си, с безплатно анулиране до ден преди настаняването и не се притеснявам.

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 36 минути , AlexandraKo каза:

При подобен случай аз се обадих на Букинг и те преговаряха с хотела. Пак беше заради променен Уизов полет.Но при мен, не ставаше въпрос за връщане на парите,а за други дати. Букинг се обадиха на хотела, хотелът -на мен и нещата се подредиха, с малко доплащане.

От тогава, ако ще да е много ниска цената с плащане веднага, никога не го правя. Буквам си, с безплатно анулиране до ден преди настаняването и не се притеснявам.

По принцип с разговори нещата се подобряват и измислят по-лесно решения. Но аз видях, че няма стая за датата, която ми трябва и не ми се занимаваше да ги питам дали имат необявена, защото съм против заобикаляне на посредника. 

Сега сезонът е започнал, цената ни не беше висока и за месец можеше да си продаде стаята на по-висока цена. Щом не му се занимава и го е сметнал по друг начин, няма да се моля. 

Връзка към коментар
Георги Матеев

Затова следващият път гарантирайте резервацията си с някоя празна (примерно виртуална) карта и проблемът е нулев при всички случаи. Така или иначе много малко хотели опитват да преоторизират картата предварително. Да, принципно не е най-коректното действие на света, но пък и никой не обича да хвърля пари в кофата.

Връзка към коментар
преди 2 минути , Георги Матеев каза:

Затова следващият път гарантирайте резервацията си с някоя празна (примерно виртуална) карта и проблемът е нулев при всички случаи. Така или иначе много малко хотели опитват да преоторизират картата предварително. Да, принципно не е най-коректното действие на света, но пък и никой не обича да хвърля пари в кофата.

Жорка, а може би затова и така реагират и са направили ясно написани правила - защото са постъпвали вече така други :) 

Връзка към коментар
преди 1 минута , Rainy каза:

Жорка, а може би затова и така реагират и са направили ясно написани правила - защото са постъпвали вече така други :) 

Да, освен това, като картата е празна и не могат да оторизират, имат пълното право, като пристигнеш, да се окаже, че стаята вече е дадена на друг, дето е постъпил коректно. И ще са прави.

Имах един случай, на резервация с безплатна анулация, когато ми източиха тази КК, с която бях гарантирала.

Не съм съобразила, че не е валидна. Получих писмо от Букинг по този повод, да дам валидна карта, в противен случай, хотелът няма да ми уважи резервацията. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 39 минути , Lindt каза:

По принцип с разговори нещата се подобряват и измислят по-лесно решения. Но аз видях, че няма стая за датата, която ми трябва и не ми се занимаваше да ги питам дали имат необявена, защото съм против заобикаляне на посредника. 

Сега сезонът е започнал, цената ни не беше висока и за месец можеше да си продаде стаята на по-висока цена. Щом не му се занимава и го е сметнал по друг начин, няма да се моля. 

По принцип е напълно възможно да не продават всички стаи през Букинг, така че да има стаи дори да няма в букинг. Поне тук в Бразилия е повсеместно това, ако разчитам само на Букинг ще си седя вкъщи. Никой не е длъжен да ползва посредник. А от моя опит е много по-вероятно да ти сменят датите, отколкото да ти върнат парите.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
Преди 1 час, AlexandraKo каза:

Да, освен това, като картата е празна и не могат да оторизират, имат пълното право, като пристигнеш, да се окаже, че стаята вече е дадена на друг, дето е постъпил коректно. И ще са прави.

Имах един случай, на резервация с безплатна анулация, когато ми източиха тази КК, с която бях гарантирала.

Не съм съобразила, че не е валидна. Получих писмо от Букинг по този повод, да дам валидна карта, в противен случай, хотелът няма да ми уважи резервацията. 

Всеки си решава, за мен тази схема работи безотказно и няколко пъти ме е спасявала в точно такива ситуации. Отделно, че въобще не обичам някакви хора да разполага с данните на картата ми. Повтарям, в масовия случай хотелите НЕ правят предварителна преоторизация и съответно при отказ или неидване на госта няма какво да дръпнат. А ако усетят проблем с картата казват навреме и ако човек наистина държи на резервацията сменя картата и всичко е ок.

преди 1 час, Rainy каза:

Жорка, а може би затова и така реагират и са направили ясно написани правила - защото са постъпвали вече така други :) 

Разбира се, но не всеки обича да спазва правилата :)

Редактирано от Георги Матеев
Връзка към коментар
преди 29 минути , Георги Матеев каза:

Всеки си решава...

Разбира се, но не всеки обича да спазва правилата :)

Точно така е :) Далече съм каквото и да е намерение да съм съдник.  Темата за коректността е много хлъзгава, защото абсолютно всеки е правил нарушения... 

 

Но нали идеята е да постъпваме с другите така, както те биха постъпили с нас - и обратно, та оттам и изграждане на правово общество, на което да разчитаме. Иначе всеки решава за себе си кое му носи комфорт :) 

Връзка към коментар
преди 4 часа, Георги Матеев каза:

Всеки си решава, за мен тази схема работи безотказно и няколко пъти ме е спасявала в точно такива ситуации. Отделно, че въобще не обичам някакви хора да разполага с данните на картата ми. Повтарям, в масовия случай хотелите НЕ правят предварителна преоторизация и съответно при отказ или неидване на госта няма какво да дръпнат. А ако усетят проблем с картата казват навреме и ако човек наистина държи на резервацията сменя картата и всичко е ок.

Разбира се, но не всеки обича да спазва правилата :)

И аз така правя, винаги съм се чудила, има ли начин да задължат тази празна виртуална карта? Така ми се случи в Етиопия, хотела не се съгласи да анулира безплатно, точно защото и нашите планове се промениха в движение, какво съм виновна, че имаше размирици и автобусите бяха спрени, но и не разбрах дали е правен опит да ми теглят пари.

 

преди 3 часа, Rainy каза:

Точно така е :) Далече съм каквото и да е намерение да съм съдник.  Темата за коректността е много хлъзгава, защото абсолютно всеки е правил нарушения... 

 

Но нали идеята е да постъпваме с другите така, както те биха постъпили с нас - и обратно, та оттам и изграждане на правово общество, на което да разчитаме. Иначе всеки решава за себе си кое му носи комфорт :) 

Рейни, не винаги сме виновни, че да плащаме заради сменени полети, стачки, размирици и всякакви други неща, които ни объркват перфектно направените първоначални планове, за това и аз правя като Георги Матеев.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 4 часа, slujitel каза:

Рейни, не винаги сме виновни, че да плащаме заради сменени полети, стачки, размирици и всякакви други неща, които ни объркват перфектно направените първоначални планове, за това и аз правя като Георги Матеев.

Правото да постъпваш както мислиш е изцяло твое.  Да хвърли камък този, който - знаеш... Затова, обаче, и партньорските страни стават несговорчиви - както в случая, и не само сега, когато защитават своите интереси - защото вероятно и други мислят и постъпват сходно, което се отразява на доходите на хората. 

 

Иначе безплатна отмяна на хотели, по-внимателно отношение към направените резервации и/или една нескъпа годишна застраховка за пътуване, покриваща всички тези рискове (£42) спестява огромно количество нерви и некоректности. 

Редактирано от Гост
Връзка към коментар
преди 15 часа, Lindt каза:

От хотела ни изтеглиха цялата сума, а след това писаха, че не могат да анулират. Аз съм доста подразнена от условията им да заплатя пълната сума за всички нощувки, според Жижо обаче такива са им условията и сме се съгласили, без да четем. 

Сериозно се чудя дали да не им напиша:

"благодаря, ще споделя в букинг и трипадвайзер за вашата отзивчивост!"

 

Въпросът е дали е редно да ги изнудвам да нарушат условията си или не? 

 

Според мен абсолютно не. Колкото и да е кофти, те са прави и се възползват от вашата грешка.

 

Дали ако бяха пуснали грешна цена и бяхте запазили нощувки за 10 евро на вечер вместо за 100 (примерно), бихте се съгласили да си отмените резервацията от букинг и да запазите на нормалните цени, ако ви помолят?  Или пък всички грешки на авиокомпаниите, от които всеки гледа да се възползва... ?

 

Хубаво е, че сте пробвали да им пишете и това, че не са се съгласили да ви я отменят безплатно (без да са длъжни по никакъв начин), не бива да им носи лоши ревюта в букинг, трипадвайзър и т.н.

 

 

П.С. И аз винаги гарантирам резервациите си с празна карта.

Редактирано от П.Кръстев
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.