Прескочи до съдържание

Ню Йорк, Лос Анжелис, Форт Лодърдейл (Флорида) от Гатуик - от £149-£209


Препоръчани мнения

Публикувано:

Norwegian са пуснали билети с новия 787 (да се надяваме, че Boeing ще го стабилизират дотогава ;) ) до Америка. Пътуване през лятото на 2014г, започват от 149 паунда Ню Йорк, 199 Лос Анжелис, 179 Форт Лодърдейл (еднопосочно). Още има дати на тези цени, но са малко.

Багаж, храна и запазено място се заплащат допълнително, май има пакет за 30 паунда за трите. Само куфар е 20.

До Гатуик се стига най-лесно с EasyJet.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Нищо интересно като цяло, за съжаление. И аз се зарадвах вчера, обаче като видях, че полетите са еднопосочни на тази цена и ми охладня ентусиазма. BA и Virgin имат регулярно полети по GBP400 със всичко от Heathrow и не по един, а по 10-тина полета до Ню Йорк. Ако беше 150 return-а, щеше да е друго тогава. Очаквам до 1-2 години да се оттеглят, както се случи преди време с United, AA и Northwest (delta) от Gatwick.

 

Update: Гледам, че цените за лятото на BA са бая височки до Ню Йорк, но предполагам, че ще реагират адекватно, ако цените на Norwegian се задържат на тези нива. Поне конкуренцията е хубаво нещо, ще имаме избор, дали да летим с Dreamliner-а или с 747, 777, a340, A380 а дори и с малките 757 на Delta.

Редактирано от djgeorgie
Публикувано:

Ами аз лично им пожелавам успех, като цяло на концепцията нискотарифни транслатлантически полети. В ниския сезон с полетите на уиз до Малмьо може да се получат интересни полети и комбинации. 

Публикувано:

Аз очаквам пробив от Ryan Atlantic, ако изобщо лафовете на O'Leary за нискоразходна компания за трансатлантически полети се сбъднат някога. От Лондон, според мен до US East coast дори и с A318 или 757 са възможни полети, но явно на Ryan не им изнася да пуснат за по 100 кинта полети до Ню Йорк или Бостън примерно. А и със сигурност големите играчи ще завият до небесата и ще се опитат да ги изхвърлят от играта, както са направили в началото на осемдесетте със Sky train на Sir Freddie Laker.

Публикувано:

757 си може без проблеми, но вече не е ефективен.

А318 не може, поне в едната посока, пък и е супер малък и няма да излезне сметката.

Публикувано:

Бритиш летят с А318 или 319 (не помня, който е по-малък), от Лондон Сити до Ню Йорк. На отиване има презареждане в Ирландия, защото не може да излети пълен от Лондон Сити. На връщане си е без спиране.

Самолета е само бизнес класа обаче, трийсетина човека.

Публикувано:

Аз очаквам пробив от Ryan Atlantic, ако изобщо лафовете на O'Leary за нискоразходна компания за трансатлантически полети се сбъднат някога. От Лондон, според мен до US East coast дори и с A318 или 757 са възможни полети, но явно на Ryan не им изнася да пуснат за по 100 кинта полети до Ню Йорк или Бостън примерно. А и със сигурност големите играчи ще завият до небесата и ще се опитат да ги изхвърлят от играта, както са направили в началото на осемдесетте със Sky train на Sir Freddie Laker.

 

Няма да се сбъднат, поне в близките пет години, най-малкото няма откъде да вземе самолети :) Ма си беше добра занимавка да си мечтаем раянеърски цени до САЩ за определено време :)

  • Харесвам 1
Публикувано:

Мда, като направя първият милион ще си направя една екскурзия с него, че сега тези полети струват по £1000 в посока. :D Иначе се радвам как Norwegian се разрастват, а дано някой ден и до България да има полети от Скандинавия с тях.

Публикувано:

Няма да се сбъднат, поне в близките пет години, най-малкото няма откъде да вземе самолети :) Ма си беше добра занимавка да си мечтаем раянеърски цени до САЩ за определено време :)

А, то това е ясно, че тия глупости дето говореше още 2007 си бяха просто фантасмагории. То само Air Passenger Duty charge-а в UK излиза около £40-50, няма как полетите им да струват £6 на посока, за колкото говореше той тогава. Обаче нали правеха съвместно с Китайците някакъв прототип на самолет за къси и средно-дълги разстояния? Май нещо нещата са се разсъхнали, щом направиха нова поръчка от Boeing преди няколко месеца.

Публикувано:

А, то това е ясно, че тия глупости дето говореше още 2007 си бяха просто фантасмагории. То само Air Passenger Duty charge-а в UK излиза около £40-50, няма как полетите им да струват £6 на посока, за колкото говореше той тогава. Обаче нали правеха съвместно с Китайците някакъв прототип на самолет за къси и средно-дълги разстояния? Май нещо нещата са се разсъхнали, щом направиха нова поръчка от Boeing преди няколко месеца.

 

Това с китайците си беше чиста заигравка, с цел да притиснат евентуално Боинг за по-ниски цени. Понеже Airbus директно от воле ги отрязаха и казаха, че няма да си губят времето с тях, те също бяха наясно, че всякакви преговори биха били само с цел да се смъкне цената на Боинг, та за това MOL прибягна до китайците. Даже и за Cseries се говореше нещо по същата причина. Но за повечето хора си беше ясно, че за Ryanair има само един самолет и това е 737, всичко друго би довело до много инвестиции в инфраструктура за подръжка, за пилоти и екипаж и т.н. на друг тип самолет, а знаем на тях колко им харесва да правят допълнителни инвестиции :) 

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.