Zornitsa Публикувано: 20 април, 2018 Сподели Публикувано: 20 април, 2018 Здравейте, имам платена резервация за Рим. Вчера получих мейл - Expedia has an urgent message regarding your reservation on June 25, 2018.Unfortunately the Mancini's Home has informed us they are unable to honor your reservation. We are sending this email to help you find an alternative property that meets your needs. Please respond to this email or call us immediately within 5 days from today so we can assist you. Should we not hear from you within the stipulated time your reservation will be cancelled and a refund will be processed to the original card used at the time of booking.Feel free to reach us should you need any assistance in making a new booking. We apologize for any inconvenience and thank you for your understanding. Regards,ExpediaReservation Support Servicesref:цифри и букви:ref В писмото няма нито линк, нито нищо. Влизам в профила, резервацията си стои и по нищо не личи да има проблем. Посъветвайте ме какво да сторя, какво да имм пиша. Подателят е Expedia Reservation Services <reservationservices@expedia.com> Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 20 април, 2018 Сподели Публикувано: 20 април, 2018 За всеки случай, си букни още нещо, с безплатна отмяна. 1 Връзка към коментар
Zornitsa Публикувано: 20 април, 2018 Автор Сподели Публикувано: 20 април, 2018 Довечера ще разгледам. И на Експедия ще пиша, че избирах хотел, близо до стадион. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега