Iceman Публикувано: 30 април, 2018 Публикувано: 30 април, 2018 Купих си билет до Нова Зеландия с грешката на UNITED на 19 април ,първо резервацията ми дойде ,после след около 30 40 мин.ми дойде и издаден ел.билет ,веднага го чекнах на www.checkmytrip.com - OK ,чекнах го и на страниците на www.united.com и на www.airnewzealand.co.nz една от отсечките се изпълнява с ANZ и на всички места си беше наред . Днес сутринта го проверявам на страницата на www.united.com всички отсечки са наред ,но на www.airnewzealand.co.nz ми липсва първия полет от CDG SFO не се вижда на страницата на новозеландците,вижда се всичко след този полет , общо полетите са 6 CDG - SFO SFO- AKL AKL- WLG и WLG - SYD SYD- SFO SFO - CDG основния изпълнител на полета е UNITED там няма никакъв проблем ,нямам никакви cancel мейли,от когото и да е , или други подкани да звъня да премаршрутирам някаква отсечка или да се свързвам с някого. Отлично знам ,че трябва да си трая и да не звъня на никого , но в случая как ви се струва това ? Минаха вече10 дни .....и се надавам силно всичко да е наред и искам да се израдвам вече ,но....... Много благодаря
mililia Публикувано: 30 април, 2018 Публикувано: 30 април, 2018 Ние имахме подобен случай с грешка на Аеромексико и то два пъти по отношение на една и съща резервация и билет. Ние им писахме и те ни дадоха друг полет, тъй като липсващия беше отменен. Не знам какво да те посъветвам освен да провериш дали за отменената отсечка има други полети на същата авиокомпания. Възможно е при теб също да са направили промяна и понеже не е потвърдена да не ти излиза в резервацията. Можеш да почакаш и да видиш, дали сами ще оправят нещата, но ако не се случи рано или късно ще трябва да се свържеш с тях. 1
Iceman Публикувано: 30 април, 2018 Автор Публикувано: 30 април, 2018 Благодаря за отговора ..., но мисля ,че при мен е малко по различно CDG - SFO (UNITED) SFO- AKL (UNITED) AKL- WLG (UNITED) и WLG - SYD (airnewzealand) SYD- SFO (UNITED) SFO - CDG(UNITED) В страницата на UNITED (който извършва 5 от 6те полета) всички отсечки са си абсолютно наред ВИЖДАМ ВСИЧКО !....., но в страницата на новозеландците не виждам първия полет CDG - SFO който е пък е на UNITED и новозеландците нямат нищо общо ..... ? Има ли нещо притеснително или ...... ?
Георги Публикувано: 30 април, 2018 Публикувано: 30 април, 2018 Хванала те е малко параноята малко повече от нужното, което е нормално като попаднеш на някоя много сочна грешка, де Ако търсиш странично мнение, необременено от твоите емоции - нямаш проблеми, особено след като всички отсечки си излизат ок в сайта на Юнайтед. Но за пълно спокойствие според мен им пиши - минало е време, грешката вече е изтекла, така че няма проблем да ги питаш какво става. Най-малкото не е много ок да разбираш на гейта дали ще летиш или не. Лично за мен правилото да не се обаждаш важи общо взето, докато грешката е активна. След като изтече, няма кой да пазиш с твоето обаждане. 2
Iceman Публикувано: 30 април, 2018 Автор Публикувано: 30 април, 2018 (редактирано) благодаря много човек грешката е наистина многоооооо сочна 266 евро до Нова Зеландия ,което според мен е убийствено ниска цена ,(предния път летях за 1100 евро ) и още по зле,.... аз определено съм си доста неуравновесен в такива ситуации ,и се панирам от всичко , гледам си билета буквално през час, на телефона и всичко си е ОК според UNITED,таaaaa казваш да се израдвам вече , че миналата година ми върнаха 6 грешки за огромно съжаление ,и си мислех ,че вече няма как да се получат нещата с тия евтинките билети ,но ......май може и да стане нещо тук още веднъж благодаря няма да бързам да се обаждам или да им пиша все още дееее...... има доста време до януари 2019 Редактирано 30 април, 2018 от Iceman 4
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега