Alexander Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 Отново ще летим с aegean и отново имаме проблеми. Вчера се пробвах да направя чекиране за трима човека от три отделни резервции. При написване на данните сайта зависва и нищо не става. След 20-30 опита успя да се покаже еднарезервацуя и да се направи чекинг, бях се стреснал, че нямаме полети по едно време.. При опит за чекиране директно от чекинг, директо казваше, че няма такъв полет, стана след намиране на самата резервация и след това чекинг. Следващите дре резервации не излязха и след 1 час опити директно от чекинг и от моята резервация. Проблема е, че останалите две резервации не се появиха и тази сутрин след нови опити. Най-интересното е, че за връщането където сме пак с три отделни резервации, сайта ги намира, но е рано за чекинг, а те ми бяха по-важни, за да не губя време на Ататюрк. След като ги е намерил, предплагам, че няма да имаме проблеми с чеинга, когато му дойде времето. Сега се чудя да звъня или какво да правя за утрешните две резервации, явно сайта им е наред, след като ми излязоха освен връщането още 6 други резервации за юни месец. Ако объркам нарочно някоя буква ми изписва, че има грешка веднага, но с всичо правилно нищо не показва и се върти по 10 мин.
chandni Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 Провери дали полетът ти е с Aegean или с Olympic... Когато ходихме до Санторини, полетът се изпълняваше от Olympic, не от Aegean и пак така не можехме да се чекираме... След това и на сайта на Olympic нещо не ставаше, но в крайна сметка мина чекирането. 1
Alexander Публикувано: 4 май, 2018 Автор Публикувано: 4 май, 2018 Смесен е, понеже имам прехвърляне, но все пак една от трите резервации се чекира след много опити. Другите две са със същите полети.
Roje Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 Александър, и аз имам същия проблем с Aegean. Полетът ни е след 30 дни и все още не мога да направя чекиране, но вече цяла седмица се опитвам безуспешно да открия една от двете резервации в сайта им. Интересното бе, че още когато купих билетите от Еdreams открих двете резервации в Aegean и ги свалих във пдф файл. Но сега едната резервация /моята/ я няма, а тази на жена ми си е в наличност. Поне от сваления пдф файл имам номера на билета си, но това едва ли ще ми помогне за чекинга онлайн, и може би на летището ще се опитам да се чекирам. Писах им мейл, но ми отговориха, че тъй като билетите не са закупени от тях да се обърна към тур оператора, от който съм ги закупил. В Еdreams обаче резервациите си ги има. Търсих ги и в Амадеус, но и там налице е само едната резервация, а другата се открива, но като непотвърдена и с дата на полет- януари 2019год Ето и двете резервации как ми излизат. Пробвах да я открия и през мобилното приложение, но и там резултата е същия като при теб. Сайта им зависва по двайсетина минути и не открива нищо. Дано успееш да се чекираш!!!
Stryper Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 (редактирано) Аз се чекирах успешно за утрешен полет до Истанбул. И вие ли ще летите с него? Не можах да разбера как да си принтирам билета, но ще го търся довечера. Пробвайте друг browser Редактирано 4 май, 2018 от Stryper
Alexander Публикувано: 4 май, 2018 Автор Публикувано: 4 май, 2018 Да, но само един от тримата ни се чекира. Другите две резервации не ги открива, камо ли да чекира. Първата, която миня, също не я намираше и след 10 опита успя вчера. Остава да нямаме полети! или да не ни качат утре
Дани Магелани Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 преди 1 минута , Alexander каза: Да, но само един от тримата ни се чекира. Другите две резервации не ги открива, камо ли да чекира. Първата, която миня, също не я намираше и след 10 опита успя вчера. Остава да нямаме полети! или да не ни качат утре Случвало ми се е билети, купени през посредник, да се появят в сайта на нормална (не нискотарифна) АК като останат по-малко от 24 часа.
Alexander Публикувано: 4 май, 2018 Автор Публикувано: 4 май, 2018 Проблема се задълбочава. След звънене на aegean и опити да открият резервацията по код или по номер на билет, имам и двете. ми обявиха, че не могат да отворят резервацията и да съм звъял на оподо! Оподо не вярвам да ми отговорят днес, а полета е утре.. все по-вероятно е да не се лети ми се струва.
Георги Матеев Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 преди 12 минути , Alexander каза: Проблема се задълбочава. След звънене на aegean и опити да открият резервацията по код или по номер на билет, имам и двете. ми обявиха, че не могат да отворят резервацията и да съм звъял на оподо! Оподо не вярвам да ми отговорят днес, а полета е утре.. все по-вероятно е да не се лети ми се струва. Незабавно се обади безплатно по скайп на английския (+44) номер 0800 026 5937. Това е номерът на британското Opodo. Те имат връзка с базата данни на всички Opodo-та и е много вероятно да ти разрешат проблема бързо. 5
Alexander Публикувано: 4 май, 2018 Автор Публикувано: 4 май, 2018 Още е доста рано, ще звъня по-късно. преди 7 минути , Георги Матеев каза: Незабавно се обади безплатно по скайп на английския (+44) номер 0800 026 5937. Това е номерът на британското Opodo. Те имат връзка с базата данни на всички Opodo-та и е много вероятно да ти разрешат проблема бързо. Това как се набира, че нещо не става 004408000265937 или 00448000265937?
Гост Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 преди 5 минути , Георги Матеев каза: Незабавно се обади безплатно по скайп на английския (+44) номер 0800 026 5937. Това е номерът на британското Opodo. Те имат връзка с базата данни на всички Opodo-та и е много вероятно да ти разрешат проблема бързо. Много правилен съвет! , @Alexander виж и на този номер: +44 800 026 1612 (overseas). https://ukcontact.center/opodo/
Георги Матеев Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 преди 9 минути , Alexander каза: Още е доста рано, ще звъня по-късно. Това как се набира, че нещо не става 004408000265937 или 00448000265937? Избираш Англия (+44) и набираш само 0800 026 5937. Телефонът поне на теория е денонощен, пробвай се още сега.
Alexander Публикувано: 4 май, 2018 Автор Публикувано: 4 май, 2018 В момента чакам, за 3 път да проверяват. Опитаха се да ми кажат, че билета е канселиран, понеже съм платил само 15 евро, а е трябвало да платя 50 евро. Казах, че тогава е бил 15 и имам потвърждение за тази цена с билета. Сега чакам да говорят с aegean! Ако оправят нещо, трябва всичко да се повтори и за другата резервация, не разирам как от 6 резервации, 4 са успешни и 2 не.. Плащано е през paypal
Alexander Публикувано: 4 май, 2018 Автор Публикувано: 4 май, 2018 Минаха общо 30+ мин и нищо, преди малко след поредното чакане, друга служителка ме пита за какво съм чакал! Дадох й пак номера на резервацията в оподо и пак ми каза да чакам... През 5-7 мин ми се обаждат и ми казват, one moments и продължава чакането.
funny Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 Да не те отчайвам, но имах същия проблем но го открих по-рано. За утрешния полет София-Истанбул с Аеган, купих 3 билета през януари , пристигнаха потвържденията , всичко ок. През март проверявам - два са ок, третия няма потвърждение на плащането !?!?!? Пращах извлечения от банката, препращах мейла с потвърждението и....нищо. В сайта на Аеган - също нищо. Аеган си измиха ръцете с Оподо, а Оподо упорито не направиха нищо по въпроса. Така и ми го канселираха, но имах доста време та издебнах нов за добра цена и го купих 2
Дани Магелани Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 Аз имах проблем с kiwi по друг маршрут. Накрая се отказах и ми изгоряха над 50 евро. Май трябва да направим тема за проблемни посредници, казуси и решения.
Alexander Публикувано: 4 май, 2018 Автор Публикувано: 4 май, 2018 преди 9 минути , funny каза: Да не те отчайвам, но имах същия проблем но го открих по-рано. За утрешния полет София-Истанбул с Аеган, купих 3 билета през януари , пристигнаха потвържденията , всичко ок. През март проверявам - два са ок, третия няма потвърждение на плащането !?!?!? Пращах извлечения от банката, препращах мейла с потвърждението и....нищо. В сайта на Аеган - също нищо. Аеган си измиха ръцете с Оподо, а Оподо упорито не направиха нищо по въпроса. Така и ми го канселираха, но имах доста време та издебнах нов за добра цена и го купих Дам, същата работа е станала и с мен. От 6 резервации платени през paypal, 2 са ги канселирали, нищо, че имам потвърждения и всичко. 40 мин се разправях с Оподо за едната резервация, опитаха се да ми разказват глупости, но в крайна сметка оправиха-купиха нов билет, понеже ценат най-долу в потвърждението вече е 90 евро, а беше 50 и нещо. След това за като им казах за втората резервация, дирекно я оправиха за 1 мин, пак купиха билет. Голямо чакане и нерви, но всичко оправиха! 3 8
funny Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 При мен изгоря билет за едно евро, та не страдах много. Новия все пак успях да го взема за 18 евро 1
Гост Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 преди 8 минути , funny каза: При мен изгоря билет за едно евро, та не страдах много. Проблемът е, че новите билети са скъпи... Трябва да проверя сега нашите билети до Гърция лятото.
funny Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 преди 4 минути , Rainy каза: Проблемът е, че новите билети са скъпи... Трябва да проверя сега нашите билети до Гърция лятото. Да, след този случай и аз периодично проверявам всичко закупено през посредник .
antea Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 преди 15 минути , Rainy каза: Проблемът е, че новите билети са скъпи... Трябва да проверя сега нашите билети до Гърция лятото. тоест какво стана накрая? купиха два нови билета, ама за твоя или за тяхна сметка?
Гост Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 преди 12 минути , funny каза: Да, след този случай и аз периодично проверявам всичко закупено през посредник . Ние проверихме билетите веднага с @Mary и ги намерихме в системата им - след като ги купихме, обаче сега направо ги прилепих в профила си на Aegenian. Радвам се, че проблемът на Александър се е решил някак. Рисковете при рискови покупки... В момента, antea каза: тоест какво стана накрая? купиха два нови билета, ама за твоя или за тяхна сметка? Предполагам @Alexander ще отговори, но аз разбирам, че сам ги е платил, защото са били канселирани... Освен ако не съм разбрала добре.
antea Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 ами защото казва "всичко оправиха", а ако новите билети /скъпи/ са за негова сметка, не ми звучи като да са помогнали много.... можел е и сам да си купи нови билети
Alexander Публикувано: 4 май, 2018 Автор Публикувано: 4 май, 2018 (редактирано) преди 12 минути , Rainy каза: Ние проверихме билетите веднага с @Mary и ги намерихме в системата им - след като ги купихме, обаче сега направо ги прилепих в профила си на Aegenian. Радвам се, че проблемът на Александър се е решил някак. Рисковете при рискови покупки... Предполагам @Alexander ще отговори, но аз разбирам, че сам ги е платил, защото са били канселирани... Освен ако не съм разбрала добре. Те купиха билети, понеже като се появи резервацията пишеше долу 93 евро, а старата беше 50 евро, а аз бях платил 15 евро. Сега видях, че Ticket number е корено различен от стария, та явно са купили билети по спешност. Редактирано 4 май, 2018 от Alexander 4
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега