Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте,през декември отмениха полета ни от Лондон до Варна.Отмяната се случи на летището,буквално преди полета.В последвалата кореспонденция с компанията изтъкнаха като причина влошени метеорологични условия.По същото време,в което трябваше да летим,полети се осъществяваха и дори имаше полет до София на същата компания.От тогава водим мудна и продължителна кореспонденция,в която отказват да признаят някои от направените от нас разходи(трябваше да пътуваме с мъжа и детето ми),отказват всякакви обезщетения и компенсации.Някой сблъсквал ли се е с подобна ситуация и как се справихте?Борбата с авиокомпанията е някакъв омагьосан кръг,от който има излизане само ако се примиря,а не искам!Благодаря на отзовалите се.

Връзка към коментар
преди 8 минути , akair каза:

Лоши метео условия в Лондон или във Варна?

Ако са се запънали - посредник е едно възможно решение.

Обърнахме се вече и към посредник.Лоши метеорологични условия в Лондон уж,но в същото време самолети кацат и излитат...това е разковничето.

Връзка към коментар
преди 31 минути , KAMEL1Q каза:

Здравейте,през декември отмениха полета ни от Лондон до Варна.Отмяната се случи на летището,буквално преди полета.В последвалата кореспонденция с компанията изтъкнаха като причина влошени метеорологични условия.По същото време,в което трябваше да летим,полети се осъществяваха и дори имаше полет до София на същата компания.От тогава водим мудна и продължителна кореспонденция,в която отказват да признаят някои от направените от нас разходи(трябваше да пътуваме с мъжа и детето ми),отказват всякакви обезщетения и компенсации.Някой сблъсквал ли се е с подобна ситуация и как се справихте?Борбата с авиокомпанията е някакъв омагьосан кръг,от който има излизане само ако се примиря,а не искам!Благодаря на отзовалите се.

Здравейте, 

имах подобен казус с Райън при полет София-Рим. Другите самолети излитаха от летище София, нашият чакаше да чистят пистата от падналия сняг. Жалба, кореспонденция с авиокомпанията и нашето Министерство на транспорта и инфотехнологии, в резултат - потвърдиха лоши метеорологични условия. 

Даже не се обърнах към посредник.

Колкото до разходите докато чакахме на летището - плащат "в рамките на разумното", което аз лично не знам какво означава. Но така и не разбрах, след като им изпратих две бележки от вход с Дайнърс във ВИП салон на летището. Разходи за 48 евро, на мен ми изплатиха 0 евро. Нула! 

Това е моят опит, пожелавам ти по-голям успех в нелеката битка!

Връзка към коментар
преди 4 минути , antony2001 каза:

Здравейте, 

имах подобен казус с Райън при полет София-Рим. Другите самолети излитаха от летище София, нашият чакаше да чистят пистата от падналия сняг. Жалба, кореспонденция с авиокомпанията и нашето Министерство на транспорта и инфотехнологии, в резултат - потвърдиха лоши метеорологични условия. 

Даже не се обърнах към посредник.

Колкото до разходите докато чакахме на летището - плащат "в рамките на разумното", което аз лично не знам какво означава. Но така и не разбрах, след като им изпратих две бележки от вход с Дайнърс във ВИП салон на летището. Разходи за 48 евро, на мен ми изплатиха 0 евро. Нула! 

Това е моят опит, пожелавам ти по-голям успех в нелеката битка!

Аз не намирам логика,как така самолети кацат и излитат,летището не е затворео,а метеорологичните условия са влошени?

Връзка към коментар
28 minutes ago, KAMEL1Q said:

но в същото време самолети кацат и излитат...това е разковничето

Нямате шанс. Това, че излитат/ кацат самолети нищо не означава. Един от последните ми случаи с тази авиокомпания от края на февруари - отменен полет от Дортмунд до Варна заради лоши метеорологични условия във Варна. Разбира се, тук във Варна си кацаха Турските и Австрийските авиолинии всеки ден и нищо не ги спираше - ни мъгла, ни сняг и минусови температури дни наред. Но беше факт лошото време. При лоши метеорологични условия всяка компания си решава дали да отмени полет или да го изпълни. 

Редактирано от Dango
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Dango каза:

Нямате шанс. Това, че излитат/ кацат самолети нищо не означава. Един от последните ми случаи с тази авиокомпания от края на февруари - отменен полет от Дортмунд до Варна заради лоши метеорологични условия във Варна. Разбира се, тук във Варна си кацаха Турските и Австрийските авиолинии всеки ден и нищо не ги спираше - ни мъгла, ни сняг и минусови температури дни наред. Но беше факт лошото време. При лоши метеорологични условия всяка компания си решава дали да отмени полет или да го изпълни. 

Компанията осъществи полет до София по същото време...а нашият го канселира поради влошените метеорологични условия в Лондон.

Връзка към коментар

Ние имахме полет от София до Варна,като в крайна сметка поради действително лоши условия във Варна,самолетът така и не кацна и се върнахме отново в София/през октомври миналата година/.Докато чакахме какво ще измислят от  Уиз,си взехме по сандвич и сок/бира от единственото работещо заведение на летище София,запазих си бележките и в рамките на няколко дни ми приведоха сумата като уиз кредит.Не са се запъвали за нищо.Във формата им попълних,че съм спазила точно инструкциите на персонала и съм си запазила и прилагам касовите бележки.И пропуснах факта,че персонала,дето трябваше да ни информира,хич не беше информиран...:lol:

Връзка към коментар
преди 6 минути , KAMEL1Q каза:

Аз не намирам логика,как така самолети кацат и излитат,летището не е затворео,а метеорологичните условия са влошени?

Използват и формулировката "по преценка на пилота". Ако на него не му е сигурно да лети-авиокомпанията отлага полета! Примери колкото щете....

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 26 минути , antony2001 каза:

Използват и формулировката "по преценка на пилота". Ако на него не му е сигурно да лети-авиокомпанията отлага полета! Примери колкото щете....

Явно е така...

Връзка към коментар
преди 12 часа, mamaivy каза:

Ние имахме полет от София до Варна,като в крайна сметка поради действително лоши условия във Варна,самолетът така и не кацна и се върнахме отново в София/през октомври миналата година/.Докато чакахме какво ще измислят от  Уиз,си взехме по сандвич и сок/бира от единственото работещо заведение на летище София,запазих си бележките и в рамките на няколко дни ми приведоха сумата като уиз кредит.Не са се запъвали за нищо.Във формата им попълних,че съм спазила точно инструкциите на персонала и съм си запазила и прилагам касовите бележки.И пропуснах факта,че персонала,дето трябваше да ни информира,хич не беше информиран...:lol:

При нас от цялото летище не се намери един служител на компанията,който да обясни какво,защо и как...

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.