Hollywood Публикувано: 23 октомври, 2013 Публикувано: 23 октомври, 2013 (редактирано) SOF - IEV - KBP - VNO и обратно SOF- IEV WU 6038 UR-WUB A320 Отбелязахме поредната дестинация на Уиз, но в украинска разцветка. Нацелихме времето м/у полетите, когато нямаше досадното чакане за проверка по сигурността. Шарклети не дойдоха, но и без тях става. Затоварване 2 автобуса, но не повече от 130-150 пасажера. Значително малко българска реч се чуваше. Повечето бяха украинци. Имаше и такива, които се прибираха към Молдова. Oбичайните заподозряни по разписание. Приоритетното качване се забави повече и хората започнаха да негодуват от жегата, която настана в автобус. Повечето бяхме зимно облечени. Полетът закъсняваше само с 10 минути, но ги навакса. Направихме завъртане и се отправихме към полоса 27. Още преди да сме стигнали до края на полосата,пилотът направи ляв завой и реши да излита по Е . Само въндъж ми се е случвало да правим short take-off, разбира се поради ремонт. Все пак му стигнаха 2 км,+ за отлепяне. Имам правено видео, както винаги. Приятен полет - без турболенции и хъркащи. Вече сме на Жулианска почва. Малките самолети са в изобилие. За цяла България нямаме толкова самолети Филмът "Дуел", но в бяло с руска машина. Един ръкав за някой "закъсал". Ден втори и смяна летището. KBP - VNO PS 181 UR-EMA E190 Пълен полет. За малко да се падне руско влечуго Аn 148-100, но 8 часа преди полет го смениха с Е190. Новият терминал Д на Бориспол ни посрещна с мъгла. Бяхме позабравили какво е регистрация на място. Докато чакахме опашката, реших да проверя какви са цените за wi-fi. Приятно се изненадах от зареждането на разписанието на летище Бориспол за начален екран. Това е самолетчето, с което лятахме до Вилнюс. Регистрация ЕМА. S7 за Москва Яките седалки и правилно позиционирани спрямо прозорците, а не както е при аматьорите в този бранш Бгер FB. Старшата стюардеса ни приветсва на три езика - украински, руски и английски. Едвам се затоварихме. 40 минутно закъснение направихме , заради някакъв пътник с проблемен паспорт. Стюардесите не бяха сигурни и в бройката на пасажерите. Все пак на 40-та минута от закъснението чухме "Bording is........." Извиниха се, че забавянето било от ground handling, aма друг път. Бях седнал на място 17Д, а до мен една госпожа, която явно имаше страх от летенето. Не спря да се налива с алкохол. Все пак пролетя на висок градус. От чакане комшиите кацнаха При действие Push back ни ескортираха двама души, за всеки по крило. трети по номер за рулиране към полоса 36 дясно Малко преди този праг направихме още 20 минутно чакане или общо 1 час. . Мъглата не беше толкова гъста, но нямаше движение по пистата Вече се лети с час закъснение. Прелетяхме източно от Чернобил, но облаците не пречиха да гледаме. Вкусно сандвиче. Предлагат се 5 вида натурални сокове. Кола, фанта и разни се заплащат. Летището на Вилнюс е направо малко и липса на трафик. Досадно става излизането от него, както това на Малпенса с Изиджет. Трябва да обиколиш цялото летище, за да излезнеш. Това долу са салоните на заминаващите. Старото летище е запазено, а новото е построено зад него, разделени от път за изпращащите с автомобили. VNO - KBP PS 182 UR-GAN B733 Вече сме в новото Помислих си да не е някоя от родните бели птички. Самолетчето пристига touchdown за SAS Обслужиха го като нискотарифен за 30 мин. Стари седалки, но удобни. Да работиш на летище - малко работа, повече присъствие. IEV - SOF WU 6038 А320 Отново празни имаше празни места. Затоварване около 130 - 140. Толкова грубо ги докарах на броене. Нов терминал се прави на Жуляни. Далечният е за София Преди нас Уиз излита за Бергамо В София кацнахме по 27. Някои решиха, че докато намаля по пистата е най-добре да си вземат парцалките, барабар с куклите. Шефът инспектира нещата. Редактирано 23 октомври, 2013 от Hollywood 10
Георги Публикувано: 23 октомври, 2013 Публикувано: 23 октомври, 2013 обратно на наште юнаци са, при които натуралния сок се плаща, а колата е безплатна 1
maialearrosto Публикувано: 23 октомври, 2013 Публикувано: 23 октомври, 2013 Репортажът е супер и ми достави голямо удоволствие. Ощастливен! 2
Hollywood Публикувано: 24 октомври, 2013 Автор Публикувано: 24 октомври, 2013 (редактирано) Късото излитане от София по Е http://www.youtube.com/watch?v=Us_iS7Orjhw Излитането от Вилнюс по полоса 20 бе много интересно. Самолетът Боинг 733 започна да подскача(като в бурно море) на ниска скорост, както и на висока скорст при засилката. Такова явления не помня да се е случвало или скоро не сме летяли на 737-300. Буквално все едно сте в лека кола, която е с изпуснали задни амортисьори и разчита само на пружините. Нека специалистите да обяснят това подскачане, което се появи и при кацането. Сапунерата е с много добра стабилизация, но се вижда какви гмуркания се получават. http://www.youtube.com/watch?v=c88PaCm_0D8 Редактирано 24 октомври, 2013 от Hollywood 1
wilks Публикувано: 24 октомври, 2013 Публикувано: 24 октомври, 2013 Самолетът Боинг 733 започна да подскача(като в бурно море) на ниска скорост, както и на висока скорст при засилката. Такова явления не помня да се е случвало или скоро не сме летяли на 737-300. Буквално все едно сте в лека кола, която е с изпуснали задни амортисьори и разчита само на пружините. При излитане и на мен ми се е случвало един-два пъти. Мисля че единия точно с B 737-3 на австрийците (сега Tyrolean). При кацане нямам такива случаи, или поне не помня. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега