Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

И аз имам въпрос - мога ли на мястото на анулирания полет да си избера друг, който да бъде до друга дестинация и в друг месец? 

Редактирано от Dreamm
Връзка към коментар
В момента, Dreamm каза:

И аз имам въпрос - мога ли на мястото на анулирания полет да си избера друг, който да бъде до друга дестинация и в друг месец? 

Можеш. Полети до 20 март.

Връзка към коментар
преди 3 минути , Dreamm каза:

И аз имам въпрос - мога ли на мястото на анулирания полет да си избера друг, който да бъде до друга дестинация и в друг месец? 

Пробвай - моите ги рефънднах, иначе бих си поиграл да тествам. Има времеви интервал преди/след датите на анулирания полет, ако си извън тях, ти излиза съобщение, че не си в тази рамка и ще иска да ти пруложи такса.

Ако искаш друга, независимо коя дестинация, може(ше, поне вчера), ако местиш много напред във времето полета - не става.

преди 3 минути , Kamen каза:

Можеш. Полети до 20 март.

Това важи за ваучерите, не за презаверката на полетите

Връзка към коментар
преди 4 минути , Боби каза:

Пробвай - моите ги рефънднах, иначе бих си поиграл да тествам. Има времеви интервал преди/след датите на анулирания полет, ако си извън тях, ти излиза съобщение, че не си в тази рамка и ще иска да ти пруложи такса.

Ако искаш друга, независимо коя дестинация, може(ше, поне вчера), ако местиш много напред във времето полета - не става.

Това важи за ваучерите, не за презаверката на полетите

пише , че има зони за които не се прилагат такси за промяната. Отменения ми полет бе до Тревизо , променях за най-различни други дестинации но винаги налага такса за промяна.

Редактирано от Щастливеца
Връзка към коментар
преди 3 минути , Щастливеца каза:

пише , че има зони за които не се прилагат такси за промяната. Отменения ми полет бе до Тревизо , променях за най-различни други дестинации но винаги налага такса за промяна.

Значи са се коригирали - когато аз опитвах вчера, можех да сменя полет София-Брюксел с Болоня-Тенерифе. С 0 за плащане при финалното потвърждение.

Също така, успях да сменя София-Брюксел със София-Берлин - съмнявам се "зоната" да е толкова обширна.

Редактирано от 45#2
Връзка към коментар
3 hours ago, Георги said:

- Отписваме Уиз заради овърбукинга

- Отписваме Раян заради отменените полети

- Отписваме България Ер заради хронично нередовно разписание

- Отписваме Луфтханза заради стачките

- Отписваме Ер Франс заради същото

- Ер Берлин и Алиталия сами се отписаха

 

То не остана с кой да се лети, бре...

Затова при отписването на всички компании на първо четене, следва преразглеждане :)

 

3 hours ago, tch said:

Тя заслугата тука е на Боинг, не на авиокомпанията

Виж белия 737 с розовите букви в съседната тема (за лоукоста на Westjet)

 

2 hours ago, ven62 said:

 

Когато летя с Ryan се чуствам по-конфортно. Имам усещането, че разстоянието за краката е по-широко. (но е само усещане - не съм го мерил. :)   )

Обективната реалност е, че междуредието при FR е по-голямо от междуредието при W6 :)

 

Връзка към коментар
преди 46 минути , chandni каза:

Не сравнявай НТА с нормална. Естествено, че в самолет на НТА седалките са повече. Иначе все едно да сравняваш Ryanair с техните 189 седалки в B738 с B734 на Swift Air, който ще вози Stones и има 52 седалки 1-ва класа и 30 - economy.

 

21766565_1823336377693920_59945011893088

Именно де, това имам предвид. Разликата в разстоянието между седалките се дължи много повече на конкретната Авиокомпания, отколкото на модела самолет. Затова дадох пример с две АК, ползващи един и същи самолет.

 

Иначе не знам какво пише, но аз определено съм си направил изводите, на база на немалкото полети и с двете АК. Дали се дължи на разстоение между седалките, модела самолет (Боинг с/у Аърбъс) или нещо друго, не знам, но е факт, че с Уиз се чувствам една идея по-премазан.  :lol:

Редактирано от П.Кръстев
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , П.Кръстев каза:

Именно де, това имам предвид. Разликата в разстоянието между седалките се дължи много повече на конкретната Авиокомпания, отколкото на модела самолет. Затова дадох пример с две НТА, ползващи един и същи самолет.

 

Иначе не знам какво пише, но аз определено съм си направил изводите, на база на немалкото полети и с двете АК. Дали се дължи на разстоение между седалките, модела самолет (Боинг с/у Аърбъс) или нещо друго, не знам, но е факт, че с Уиз се чувствам като премазан. 

Същото усещане. 

Връзка към коментар

Аз пък ги отписвам, но поради много причини. Първо беше изнудването на хората с деца да си плащат място. После беше 'разхвърляне' из самолета на хора, пътуващи с други хора (пак главно принуда на хора с деца да плащат за още място). После, искат да ме принудят да си платя priority, ако искам багажа да е с мен (а хора с деца им е наложително да са багаж). Сега и тези отмени. Еми, както и да го смятам, на мен не ми излиза сметката като тегля чертата (за трима пътуващи). Особено вземайки предвид, че летището им в Лондон ни е ужасно далеч и трябва и за паркинг да плащаме (дори да отбележим факта, че АК няма особена вина тук).

Единствено могат да ме изкушат с някой много, ама много евтин билет.

Други компании не съм отписвала, и се случва на всеки да сгафи (било то стачки или закъснения), само че Райънчо прекалено се оплеска вече, пак повтарям, от моята камбанария. Не ми трябва допълнително стрес да търся (дори 2-3 месеца предварително) нови билети на тройна цена! Нашите билети бяха взети много отдавна, и си струваха (още преди последните изцепки). Ама вече не (дори със смешния им ваучер, който би бил ок в друг случай, когато не е НГ и не искат да дерат кожи всички, иначе хубаво, не бяха длъжни и прави впечатление)). Изобщо по празници и по ваканции въобще не се различават от нормалните компании (като сметнем горепосочените допълнителни разходи). Така че да, отписвам ги, и изобщо не ми е "нелоялно" чувството. То трябва някаква реципрочност в тези отношения...

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар

Леле, доста бързо върви темата, гледам Ryan събрали доста негативизъм, по мое мнение неоснователно. Ама в авиацията се случват такива работи и никой не е застрахован. Надявам се Лиъри да устиска в борбата с пилотите, съотношението заплащане / квалификация при тях е май най-доброто за масова професия. Не случайно и доста традиционни АК се чудят как да разрешат този проблем, вкл. създавайки дъщерни компании и т.н. И се надявам от цялата дандания в крайна сметка да не сме най-пострадалите ние като най-нископлатежоспособен пазар. Явно хората много бързо забравят, ама преди едни 15-на години нормална цена на двупосочен билет до европейска дестинация беше 250 - 300 евро. А пък заплатите на пилотите оттогава вървят нагоре, за разлика от цените... И да не забравяме и какво ни донесоха Ryan - само преди 2-3 години беше по-евтино да летиш от Букурещ или Истанбул, а не от София. Така, че хич не ги отписвам, без тях положението ще е доста по-зле.

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Забравих да добавя, че разбирам и оценявам заслугите им на пазара, но те са вече в миналото. Иначе много им се радвах и харесвах бизнес модела им, обаче според мен доста се попромениха нещата и за мен лично вече не си заслужават толкова. Сравнения с миналото за мен са абсолютно нерелевантни... Все пак се движим в бъдещето (с малки изключения) ;) И заради едната благодарност, че са допринесли толкова, не мисля да се оставям да ме изнудват повече.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , searus каза:

Забравих да добавя, че разбирам и оценявам заслугите им на пазара, но те са вече в миналото. Иначе много им се радвах и харесвах бизнес модела им, обаче според мен доста се попромениха нещата и за мен лично вече не си заслужават толкова. Сравнения с миналото за мен са абсолютно нерелевантни... Все пак се движим в бъдещето (с малки изключения) ;) И заради едната благодарност, че са допринесли толкова, не мисля да се оставям да ме изнудват повече.

 

Аз малко не схващам как точно става изнудването... Изнудване може да има като нямаш избор. Благодарение на Ryan избора ни стана доста по-голям и искам да си остане така. Не знам някой насила да кара хората, които не харесват Ryan или не им изнасят условията им да ги ползват. За разлика от начина на "избиране" на авиопревозвач за администрацията ни да речем...

  • Харесвам 12
Връзка към коментар

Може ли администраторите да направят тема „хейтване на Ryanair"

и там да словоизливаме мненията си, защото се спами много тук и се измества същността на темата.

  • Харесвам 4
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Извинявам се за спама, ама като чета последните страници за любов, отписване и хейт, се сещам за една, малко перифразирана чужда мисъл:

 

"Няма вечни приятели, има вечни интереси"

 

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

Немога да изчета цялата тема,ама доста хейт има.На мен ми резнаха полета до Милано на 2 декември,а имам същият ден оттам за Дакар друг полет.Чудо голямо,взех с Уиз на летището в Бергамо и ще перцапам.Ако нямах време щях да взема за пердният ден.Летял съм доста пъти с тях на смешни цени(и още преди да тръгват от БГ)и съм доволен.(мн. по-лесно се намират добри оферти от Уиз например).А и сега ми дадоха бонус 40е,което си е едно ходене до Дъблин напимер-2те посоки,така че свиркайте си бе хори и си пътувайте :)

 

 

  • Харесвам 11
Връзка към коментар
преди 8 минути , logist13 каза:

 

Аз малко не схващам как точно става изнудването... Изнудване може да има като нямаш избор. Благодарение на Ryan избора ни стана доста по-голям и искам да си остане така. Не знам някой насила да кара хората, които не харесват Ryan или не им изнасят условията им да ги ползват. За разлика от начина на "избиране" на авиопревозвач за администрацията ни да речем...

Изнудване има, защото например избор нямам като съм с дете, трябва да плащам допълнително. Точно това казвам, не ми изнасят условията им, защото не са еднакви за всички, и защото не можеш да сравняваш евтините им полети с тези по празници, за да си свирука човек с ваучери... Не ги 'хейтвам', просто вече не ми харесват условията им и ще предпочитам други пред тях. И си е на моменти баш насила, защото примерно съм купила билети и те след това си променят багажната политика и единственият ми избор е или да си купя priority, или да съм без багаж на борда. Така че, никого не убеждавам, нито хейтвам, не виждам обаче и причина да ги обичам на сляпо, щото били направили тооолкова много в миналото...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 24 минути , searus каза:

Забравих да добавя, че разбирам и оценявам заслугите им на пазара, но те са вече в миналото. Иначе много им се радвах и харесвах бизнес модела им, обаче според мен доста се попромениха нещата и за мен лично вече не си заслужават толкова. Сравнения с миналото за мен са абсолютно нерелевантни... Все пак се движим в бъдещето (с малки изключения) ;) И заради едната благодарност, че са допринесли толкова, не мисля да се оставям да ме изнудват повече.

 

Нищо не гарантира, че ще се движим само напред, а намаляването на дестинациите достижими от София с Ryanair и Wizz air е движение назад.  Да не говорим, че има дестинации, които в момента са изцяло в безвремието. Летището в Донецк само преди няколко години се готвеше да става база на Уиз ер, а в момента е една руина от която няма полети :(

 

o-DONETSK-900.jpg

Връзка към коментар
преди 6 минути , searus каза:

Изнудване има, защото например избор нямам като съм с дете, трябва да плащам допълнително. Точно това казвам, не ми изнасят условията им, защото не са еднакви за всички, и защото не можеш да сравняваш евтините им полети с тези по празници, за да си свирука човек с ваучери... Не ги 'хейтвам', просто вече не ми харесват условията им и ще предпочитам други пред тях. И си е на моменти баш насила, защото примерно съм купила билети и те след това си променят багажната политика и единственият ми избор е или да си купя priority, или да съм без багаж на борда. Така че, никого не убеждавам, нито хейтвам, не виждам обаче и причина да ги обичам на сляпо, щото били направили тооолкова много в миналото...

Всичко, заради което ги "отписваш", е въпрос на избор, не на необходимост - багаж на борда, място до спътника, това с детето пък изобщо не го разбирам - някой друг дава на детето безплатен билет ли? - отново въпрос на твоя личен избор да си купиш билет от друг.

Да, сгафиха брутално и неколкократно, но затова са регулациите - да ги спазват и да плащат обезщетения. Когато регулациите не се спазват или се опитват да ги прескочат - това е основание за недоволство, защото правата ти като потребител са нарушени. 

А когато ти си купуваш каквато и да било услуга, доставката й се регламентира от общи условия и нямаш право после да се оплакваш, че някой си сменя политиката, за да остане адекватен на пазара и конкуренцията, при положение, че със купуването на услугата си се съгласила с общите условия и те позволяват параметрите да се променят.

Връзка към коментар

Едно градивно мнение от мен. Моля още веднъж да се направи тема за мнения за Ryanair  а тук да остане място за новини и въпроси.

Около глобалната отмяна много хора имат питания и проблеми относно новите възможности, който имат след кенсълацията на полета им.

А в друга тема да могат всички да споделят колко са им дълги краката, кой им е провалил Бъдни вечер, колко калории има в храната на борда, колко им пречи на зрението интериора в самолетите и т.н.

  • Харесвам 6
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 19 минути , Боби каза:

Всичко, заради което ги "отписваш", е въпрос на избор, не на необходимост - багаж на борда, място до спътника, това с детето пък изобщо не го разбирам - някой друг дава на детето безплатен билет ли? - отново въпрос на твоя личен избор да си купиш билет от друг.

Да, сгафиха брутално и неколкократно, но затова са регулациите - да ги спазват и да плащат обезщетения. Когато регулациите не се спазват или се опитват да ги прескочат - това е основание за недоволство, защото правата ти като потребител са нарушени. 

А когато ти си купуваш каквато и да било услуга, доставката й се регламентира от общи условия и нямаш право после да се оплакваш, че някой си сменя политиката, за да остане адекватен на пазара и конкуренцията, при положение, че със купуването на услугата си се съгласила с общите условия и те позволяват параметрите да се променят.

Това с детето може би не си разбрал, пътуващите с деца са задължени да купуват място, докато ти ако летиш без дете, не си длъжен да го правиш и системата ще ти даде такова автоматично. Това с промяната на условията и как съм се съгласила с тях изобщо няма какво да коментирам... 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 23 минути , Щастливеца каза:

Едно градивно мнение от мен. Моля още веднъж да се направи тема за мнения за Ryanair  а тук да остане място за новини и въпроси.

Напълно подкрепям. В момента се опитвам да намеря мнения за анулираните полети и определено е голямо ровичкането.

 

Относно политиката на Раян и промените и - пазарни принципи - всеки има право да променя , отменя или заменя действащите си общи условия както намери за добре. Както и пътуващите имат право да си избират превозвача според изискванията си :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 39 минути , Щастливеца каза:

Едно градивно мнение от мен. Моля още веднъж да се направи тема за мнения за Ryanair  а тук да остане място за новини и въпроси.

Около глобалната отмяна много хора имат питания и проблеми относно новите възможности, който имат след кенсълацията на полета им.

А в друга тема да могат всички да споделят колко са им дълги краката, кой им е провалил Бъдни вечер, колко калории има в храната на борда, колко им пречи на зрението интериора в самолетите и т.н.

Благодаря за предложението, но нямаш си на представа какъв логистичен кошмар е подръжката на две паралелни теми. Пък едните да се местят от едното място, другите от друго. В момента това е горещата тема, ще отмине. Практичните въпроси по канселацията до сега виждам, че се отговарят.

 

Такива предложения освен това най-добре на лично или в доклад, защото и ние няма как да четем всичко и да реагираме моментално.

 

Темите няма да се делят, докато няма лични нападки дискусията си остава. 

преди 2 минути , funny каза:

Напълно подкрепям. В момента се опитвам да намеря мнения за анулираните полети и определено е голямо ровичкането.

 

Ако имаш въпрос, направо го пускай, а недей да ровиш. Не е прецедент да отговаряме на повтарящи се въпроси, голяма част от темата е съставена именно от такива. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.