Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Раян пак местят часове. Случайно видях, че полетът ни Милано-София на 05.02.2018 е преместен от 8.05 на 12.50. В нашия случай е о.к., но ако някой гони връзка... Та, проверете си, щото аз мейл нямам.

  • Харесвам 4
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , bibi каза:

Раян пак местят часове. Случайно видях, че полетът ни Милано-София на 05.02.2018 е преместен от 8.05 на 12.50. В нашия случай е о.к., но ако някой гони връзка... Та, проверете си, щото аз мейл нямам.

А опция за rebook появява ли ти се като влезеш в профила?

Връзка към коментар
преди 20 минути , bibi каза:

Раян пак местят часове. Случайно видях, че полетът ни Милано-София на 05.02.2018 е преместен от 8.05 на 12.50. В нашия случай е о.к., но ако някой гони връзка... Та, проверете си, щото аз мейл нямам.

Да, тъкмо си напаснах полет до лисабон през милоно малпенса сутринта и следобяд през бергамо за милано се оказа, че полета е преместен в рамките на ден. Добре,че не бяха закупени билетите. Хем ми убиха целия ден, който смятах да използвам да се прехвърля от едното летище на другото, пиейки поне едно кафе на дуомо...Но се наложи да  минавам през рим, заради тези промени и сбогом миланско кафе...

Връзка към коментар

И нашият полет е променен. При закупуването на билетите кацането в Милано беше преди 8 сутринта, сега са го преместили в 12:25 - 4 часа и половина по-късно и няма опция за rebook, а за промяна ни искат по 30€! :mad: МОЛ съваем се оля! Утре ще ги тормозя в чата.

  • Шок 2
Връзка към коментар

А като няма опция за rebook проблем ли e, ако новият час ме устройва ? ^_^

Иначе ми дава чекиране след 50 дни.

Редактирано от bibi
Връзка към коментар

Ако новият час те устройва, естествено, че не е проблем. Поблемът е, когато нямаш опция за rebook, чатът им не работи, защото са ги "подпалили" и промяната не те устройва. :(

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Преди няколко дни получих мейл, че ми променят часа на полета за Атина другия месец. Обясняват ми какви са ми вариантите, понеже промяната е с повече от два часа. Мен ме устройва тая промяна, даже ми е идеална. Не знам обаче защо така избирателно пращат мейли?

Връзка към коментар
преди 11 часа, Боби каза:

А опция за rebook появява ли ти се като влезеш в профила?

Към момента нямам опция rebook и през компютър. Може би, защото е рано още. Не зная. 

Връзка към коментар

Днес успях да се свържа с чата им. Отговориха, че за полети, променени с повече от 2,5 часа мога да поискам refund или те могат да rebook-нат като им дам новите параметри на полета.

 

Попитах ги ако реша да поискам refund дали трябва да се обърна към агента (rumbo.es) или към тях. Пратиха ми линка към контактната форма на сайта им, да отида на Complaints -> Other и там да опиша, че искам връщане на парите поради еди какво си. Възниква обаче въпросът - ако избера тази опция с връщането на парите, дали няма да ги върнат на rumbo, а аз да трябва да се разправям посе с тях. Някой по-назад беше писал за върнати пари по билет, закупен от rumbo при невъзможност за пътуване заради болест, но там ставаше дума за travel credit, а не за истинско връщане на пари.

 

Някой с опит в получаване на refund за билети през агент?

Връзка към коментар
преди 54 минути , chandni каза:

Днес успях да се свържа с чата им. Отговориха, че за полети, променени с повече от 2,5 часа мога да поискам refund или те могат да rebook-нат като им дам новите параметри на полета.

 

Попитах ги ако реша да поискам refund дали трябва да се обърна към агента (rumbo.es) или към тях. Пратиха ми линка към контактната форма на сайта им, да отида на Complaints -> Other и там да опиша, че искам връщане на парите поради еди какво си. Възниква обаче въпросът - ако избера тази опция с връщането на парите, дали няма да ги върнат на rumbo, а аз да трябва да се разправям посе с тях. Някой по-назад беше писал за върнати пари по билет, закупен от rumbo при невъзможност за пътуване заради болест, но там ставаше дума за travel credit, а не за истинско връщане на пари.

 

Някой с опит в получаване на refund за билети през агент?

Аз имам не особено добър опит с тях.Два закупени билета на TAP на две отделни резервации.За едната получих съобщение месец преди полета,че е канселиран и ни  пренасочват за друг полет с 40 мин. по-рано.Понеже нямаше да летим така или иначе поисках рефънд.После си разменихме поне 20 мейла и в крайна сметка отказаха да ни върнат сумата,като се оправдаха с аавиокомпанията.За другия билет аз сама им писах,че е канселиран и веднага ми предложиха да възстановят сумата или по карта с 10 Е по-малко(имат такса) или като кредит с 10 Е по-висока сума.Тя и втората опция не е изгодна вече.Така че зависи с кого от съпорта ще комуникираш.

Връзка към коментар

@mamaivy, доколкото разбирам, ти говориш за комуникация със съпорта rumbo.es

 

Мен ме интересува при Ryan как стоят нещата - дали ще ми възстановят сумата, заплатена към тях директно на мен, или ще я платят на rumbo, а аз ще трябва да си я търся от последните.

Връзка към коментар
преди 6 минути , chandni каза:

@mamaivy, доколкото разбирам, ти говориш за комуникация със съпорта rumbo.es

 

Мен ме интересува при Ryan как стоят нещата - дали ще ми възстановят сумата, заплатена към тях директно на мен, или ще я платят на rumbo, а аз ще трябва да си я търся от последните.

Мисля,че ще платят на Rumbo,защото имат номера само на тяхната кредитна или дебитна карта.Вече Rumbo ще възстановят само платената ниска цена на билета.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И аз така си мисля... Благодаря! Тъпото е, че имаме резервиран рент-а-кар в Малпенса, с който планирахме да отидем до Бергамо и да разгледаме и там, понеже не ни се висеше на летището 11 часа и половина. Сега остават само 7 между полетите, а не можем да анулираме рент-а-кар-а и трябва да платим за нещо, което няма да ползваме и да висим 7 часа в Diners салона, вместо да хапнем пица в Бергамо.

  • Харесвам 1
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 22 минути , chandni каза:

@mamaivy, доколкото разбирам, ти говориш за комуникация със съпорта rumbo.es

 

Мен ме интересува при Ryan как стоят нещата - дали ще ми възстановят сумата, заплатена към тях директно на мен, или ще я платят на rumbo, а аз ще трябва да си я търся от последните.

Парите ще върнат на посредника.Ама той как ще процедира после е трудно предвидимо.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 21 минути , chandni каза:

И аз така си мисля... Благодаря! Тъпото е, че имаме резервиран рент-а-кар в Малпенса, с който планирахме да отидем до Бергамо и да разгледаме и там, понеже не ни се висеше на летището 11 часа и половина. Сега остават само 7 между полетите, а не можем да анулираме рент-а-кар-а и трябва да платим за нещо, което няма да ползваме и да висим 7 часа в Diners салона, вместо да хапнем пица в Бергамо.

Имам подобен опит, когато се опитвах да убедя Раян да не ми връщат парите на картата, от която ги бях платил, защото вече беше анулирана. Не стана - връщат пари точно на същото място, откъдето са ги получили, в твоя случай на посредника. 

Връзка към коментар
В момента, Боби каза:

Имам подобен опит, когато се опитвах да убедя Раян да не ми връщат парите на картата, от която ги бях платил, защото вече беше анулирана. Не стана - връщат пари точно на същото място, откъдето са ги получили, в твоя случай на посредника. 

Ясно! Значи единствената ми възможност е rebook-ване чрез чата.

Връзка към коментар

Аз наскоро бях в такава ситуация - Ryan refund-наха парите, но трябваше да си ги искам от посредника. Посредникът откликна, но искаше потвърждение на коя дата Ryan са възстановили парите и каква е била сумата. Ryan ми дадоха исканата информация в чата, но казаха, че това е неофициално потвърждение, а посредникът ще иска официално, та да ходя да попълвам формуляра като оплакване. Хич не ми се занимаваше да чакам да ми отговорят "официално", та копирах отговорите от чата в Word, изтрих ненужната информация, обърнах в PDF и го пратих на посредника. Те го уважиха и казаха, че ще върнат сумата в моя акаунт в сайта им.

  • Харесвам 7
  • Благодаря 1
  • Браво 4
Връзка към коментар
преди 3 часа, Боби каза:

Имам подобен опит, когато се опитвах да убедя Раян да не ми връщат парите на картата, от която ги бях платил, защото вече беше анулирана. Не стана - връщат пари точно на същото място, откъдето са ги получили, в твоя случай на посредника. 

Как се развиха нещата в твоя случай? Явно няма как да се върнат пари по анулирана кредитна карта.

Връзка към коментар
преди 15 минути , mililia каза:

Как се развиха нещата в твоя случай? Явно няма как да се върнат пари по анулирана кредитна карта.

Има как,  но беше голяма драма.

Картата беше анулирана около 4 месеца по-рано, сметката, която обслужваше картата - 2 месеца преди разправията ми с Раян.

От Раян отговориха бързо и професионално, дори ми дадоха някакъв номер на обработената трансакция по връщането и ме посъветваха да потърся банката. В банката беше и проблемът и решението - парите висяха някъде на мое име, но не се заверява никоя моя сметка с тях. След многократно обаждане на хотлайн отидох в един клон, поисках среща с управителя на клона и казах, че няма да си тръгна, докато не ми намерят парите. След някакви вътрешни разговори с някакви отдели в централата, потвърдиха, че с номера, който ми бяха дали от Раян ще ми заверят сметката с "висящите" пари.

Връзка към коментар
На 26.09.2017 г. в 13:41, luba_rizova каза:

И ние пътуваме с Райън в неделя. Беше пълен самолета, никой не поканиха изрично да сваля /чекира багаж. Но, новите разпоредби обясняват огромното количество хора с приорити бординг, над 30 бяха :).

Новите правила не влизат ли от 01.11.2017? Впрочем, не само в София са ги въвели предсрочно. Ето интересно четиво

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 5 часа, Боби каза:

Има как,  но беше голяма драма.

Картата беше анулирана около 4 месеца по-рано, сметката, която обслужваше картата - 2 месеца преди разправията ми с Раян.

От Раян отговориха бързо и професионално, дори ми дадоха някакъв номер на обработената трансакция по връщането и ме посъветваха да потърся банката. В банката беше и проблемът и решението - парите висяха някъде на мое име, но не се заверява никоя моя сметка с тях. След многократно обаждане на хотлайн отидох в един клон, поисках среща с управителя на клона и казах, че няма да си тръгна, докато не ми намерят парите. След някакви вътрешни разговори с някакви отдели в централата, потвърдиха, че с номера, който ми бяха дали от Раян ще ми заверят сметката с "висящите" пари.

Хм, понеже в събота ми се наложи да си блокирам кредитната карта, изрично попитах дали по нея могат да се върнат пари, защото чаках разни бонуси от букинг. От банката ми отговориха, че ако съм подала номера на кредитната карта, по която да се преведат парите, няма да получа парите и те ще се върнат на подателя. Ако съм подала сметката на кредитната карта няма проблем, ще получа парите. Инфото ми е ПИБ.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , mililia каза:

Хм, понеже в събота ми се наложи да си блокирам кредитната карта, изрично попитах дали по нея могат да се върнат пари, защото чаках разни бонуси от букинг. От банката ми отговориха, че ако съм подала номера на кредитната карта, по която да се преведат парите, няма да получа парите и те ще се върнат на подателя. Ако съм подала сметката на кредитната карта няма проблем, ще получа парите. Инфото ми е ПИБ.

Това не е вярно. Получавал съм пари по вече закрита карта в ПИБ. Подателят нямаше номера на сметката, а само номера на картата. Пратих на банката данните за рефънда, те го издириха ръчно в системата си и ми го завериха по друга посочена от мен сметка. Но парите определено не бяха върнати към подателя, а си седяха в банката.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • frequent_flyer
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.