Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Според мене решението е лесно. Багажниците горе да бъдат разделени на по-малки клетки, които да отговарят на зададените размери. Така и пътниците ще знаят, че не могат да злоупотребяват с размерите на багажа като стърчащи колелца и прочие. Като се знае, колко са клетките, да не се продават повече от този брой приорити и изобщо някъде в сайта им още в началото на резервацията да се знае има ли такава опция, или няма.

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар

@AlexanderНо доколкото разбирам, това е хем добре, хем зле.

Добре, защото би помогнало за донагласяване на пътуването, имайки предвид че изпонапазарувахме за цяла година напред и една гъвкавост и опция за местене на дати е добре дошла.

От друга страна - не може да се планира отсега твърдо и да се резервират хотели, планират ваканции, отпуски, а "гъвкавостта" не е казано, че ще е точно в наша полза.

Как е положението с промените при Раян? Тази година си съкратиха полетите с 2% и окото им не мигна...

Редактирано от samuraika
Връзка към коментар

На Райън се пише на чата. Подготви си всички данни, че по два пъти ги питат: имена, мейл, адрес, пощенски код, ПНР, карта, с която е платено-последните 4 цифри, всичко!

 

Редактирано от Звелина
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Абсолютно  нищо не става,ако купиш билет на ryanair чрез посредник.Искаше ми 50/60 евро на човек , само за да сменя датите (от 02.02 на 04.02):ireful:.Пуснаха ми  някаква таблица.То по-добре си купи нови билети.Поне при нас така стана,дано при Вас да се развият по-благополучно нещата.:)

Връзка към коментар
преди 1 час, samuraika каза:

@AlexanderНо доколкото разбирам, това е хем добре, хем зле.

Добре, защото би помогнало за донагласяване на пътуването, имайки предвид че изпонапазарувахме за цяла година напред и една гъвкавост и опция за местене на дати е добре дошла.

Приятел работи в агенция и бяха накупили места за полети София-Бари от май до септември  2018 вече и бяха пуснали вече оферти даже и бая продадени вече почивки и изведнъж Уиз сменят полетите вместо събота-вторник стават вече сряда-неделя и сега им объркаха цялата програма.Също така и полет на АйрБг им примениха с един ден за догодина и там омазвация,а какво остава за нас хахах

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 38 минути , Ivko каза:

Приятел работи в агенция и бяха накупили места за полети София-Бари от май до септември  2018 вече и бяха пуснали вече оферти даже и бая продадени вече почивки и изведнъж Уиз сменят полетите вместо събота-вторник стават вече сряда-неделя и сега им объркаха цялата програма.Също така и полет на АйрБг им примениха с един ден за догодина и там омазвация,а какво остава за нас хахах

Уф, това е кофти...А кога става ясно дали ще има промени по разписанието?

Притесняват ме двете ми августувски пътувания, че всичко читаво за настаняване вече ще е резервирано...Апартамента, който си харесах вече има две резерваии за август :(

Ама няма да се оплакваме я! Намазахме голяма далавера! Весели празници на всички!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 16 минути , samuraika каза:

Уф, това е кофти...А кога става ясно дали ще има промени по разписанието?

 

Никой не може да ти каже, във всеки момент може да се случи. Е, ако е до две седмици от полета, поне ти дължат обезщетение. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 55 минути , samuraika каза:

Уф, това е кофти...А кога става ясно дали ще има промени по разписанието?

Притесняват ме двете ми августувски пътувания, че всичко читаво за настаняване вече ще е резервирано...Апартамента, който си харесах вече има две резерваии за август :(

Ама няма да се оплакваме я! Намазахме голяма далавера! Весели празници на всички!

Самурайка :), за къде са ти августовските пътувания?

Връзка към коментар
преди 3 часа, Vyara каза:

Аз опитах да се надговарям за един билет, за който нямаше потвърждение даже им звънях по телефона. Нищи не ми отговориха само ми изпратиха мейл за канселация.

 

На кои телефони звъните на Раян, нали има само чат ?

 

Връзка към коментар
преди 13 минути , nino каза:

На кои телефони звъните на Раян, нали има само чат ?

В случая Vyara е говорила с посредника (Opodo или някой от останалите). Билетите са били закупени през посредник, така че няма какво да говори с авиокомпанията. 

 

Връзката с Раян е само в чата.

Редактирано от chandni
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да, звънях на английски номер на Оподо, който намерих в нета.

Да не бъде съвсем спам: Оподо постоянно ме атакуват с мейли за канселация:  

Your Opodo booking reference: 3177804206, 3181588824, 3181590620, 3181621211.

We regret to inform you that your booking has not been confirmed after submitting your request to Wizz Air as your card denied the payment.

Аз имам резервация само с 3177804206 (тази, за която се борих по телефона и мейли) и веднъж вече ми изпратиха мейл, че ми го канселират. Тези другите номера не ги намирам сред резервациите ми.

Нищо не разбирам....:blink:

Връзка към коментар

Купих няколко безплатни билета от промоцията на Оподо до Порто и обратно платени с пейпал,но единия от тях е на 12 годишно дете,а съм го взел като възрастен,майка му на детете и тя ще лети но билетите са на отделни резервации,как ще стане регистрацията при положение че детето няма лична карта още.Какво трябва да направя в този случай

Редактирано от don
Връзка към коментар

Свържи се с тях в чата да коригират възрастта на детето и да свържат резервацията му с майката. Чекирането за детето ще е на летището, но безплатно. Няма да можете да го чекирате онлайн.

Връзка към коментар
Преди 1 час, chandni каза:

Свържи се с тях в чата да коригират възрастта на детето и да свържат резервацията му с майката. Чекирането за детето ще е на летището, но безплатно. Няма да можете да го чекирате онлайн.

И аз да попитам, ако купя билет през Джеткост на дъщеря ми сега, която януари навършва 15 години , а ще пътуваме през март, трябва ли да им пиша в чата за някакви корекции ? Понеже до 15 години ще  е тинейджър, а после ще е възрастен. Или  да не се вкарвам чак в такива филми и се гледа възрастта при пътуването ?

Връзка към коментар
На 29.11.2017 г. в 10:22, Фичо каза:

Никой не може да ти каже, във всеки момент може да се случи. Е, ако е до две седмици от полета, поне ти дължат обезщетение. 

В подобен случай къде отива обезщетението при пътника или при посредника който е продал билета (примерно оподо)?

Връзка към коментар
Преди 1 час, КолЮ каза:

къде отива обезщетението

Обезщетенията са персонални и нямат общо с агенцията, продала билета.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 20 часа, nino каза:

И аз да попитам, ако купя билет през Джеткост на дъщеря ми сега, която януари навършва 15 години , а ще пътуваме през март, трябва ли да им пиша в чата за някакви корекции ? Понеже до 15 години ще  е тинейджър, а после ще е възрастен. Или  да не се вкарвам чак в такива филми и се гледа възрастта при пътуването ?

И ние сме в подобна ситуация. В сайта на Райън обаче пише, че над 16г е възрастен и свързването на резервации се таксува 30евро, но пък никой до сега не е споменал, че му е удържана такава такса.

Връзка към коментар
преди 2 часа, Девора каза:

И ние сме в подобна ситуация. В сайта на Райън обаче пише, че над 16г е възрастен и свързването на резервации се таксува 30евро, но пък никой до сега не е споменал, че му е удържана такава такса.

Къде пише, че се таксува? Странно ми е, защото по принцип резервации не се свързват

А и няма смисъл, те не дават съседни места така или иначе, ако искате да седите заедно се плаща за избор без значение дали са отделни резервации или една.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, neuromancer каза:

Къде пише, че се таксува? Странно ми е, защото по принцип резервации не се свързват

А и няма смисъл, те не дават съседни места така или иначе, ако искате да седите заедно се плаща за избор без значение дали са отделни резервации или една.

Копирам от сайта на Райън

Не. Не е възможно да добавите дете под 16 години към съществуваща резервация за полет, но може да направите отделна нова резервация.



Резервацията за дете под 16 години трябва да се направи онлайн (като за възрастен). Щом направите резервацията, ще трябва да се свържете с нас по имейл (изберете „оплакване“ от падащото меню) или може да се свържете онлайн с наш сътрудник.Ще се удържи такса от €/£30 за свързването на резервациите. 

  • Шок 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.