Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 15 минути , Alexander каза:

 

Сега след като имаме 2 резервации за едно и също място и ден, може ли да се откаже едната и да ни върнат някакви дребни пари от такси и пр. поне?

 

За съжаление няма да върнат нищо. карай да върви. Но пък определено не бях чувал за подобна история :vinsent:

Връзка към коментар
преди 23 минути , Alexander каза:

Сигурно аз съм първия с такъв идиотизъм, но ето ме дойде ми на главата.

Понеже летим често, търсим билети от едно, втори и трето място, използват се различни пощи и пр, накрая се о...х...

Преди 2 седмици видях, че за един от полетите за януари има билети само за мен. Търсих, чудих се какво е станало и накрая купих 2 скъпи билета по 72 евро за жена ми и дъщеря ми.  Реших, че съм чакал да намеря карти или да падат цени и накрая са останали така, моя билет е купен юли месец.

Много ме хвана яд, но това е.

 

Днес обаче жена ми получи мейл за напомняне на полет и се оказва, че те имат още едни билети за същия ден и същата дестинация..Явно съм ги бил купил още юли месец и  тях, но с друга поща..направо полудях от яд за втори път, поне да не бяха пращали мейл..

 

Сега след като имаме 2 резервации за едно и също място и ден, може ли да се откаже едната и да ни върнат някакви дребни пари от такси и пр. поне?

Писах им в чата на ryan, ама не очаквам нищо.

 

Трябва да се направи тема с бисерите на годината или златен фонд за такива като мен..май прекалено много схеми и пилене водят понякога до такива неща, поне при мен..

Не е само при теб.

Аз един билет го търсех два дни, докато го намеря.

Но гинко-билобата помага. :) 

Редактирано от ven62
  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Връзка към коментар
В момента, epetkov каза:

Скрийншотът на всяка една резервация също помага. 

Както и добавянето на резервации, закупени чрез посредник, в профила в Раян веднага след получаване на потвърждението :) При тях поне може, докато за Wizz няма как да се добави.

  • Харесвам 8
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Аз лично добавям всичко в CheckMyTrip. Когато PNR-а не е амадеуски, просто препращам мейла за резервацията към мейла на CheckMyTrip и детайлите за полета се добавят автоматично към профила ми. Ако резервацията не е направена от основния ми мейл, първо препращам към него и след тва към CMT. Голяма схема, но поне ми помага да не забравям кога имам полет.

 

Чужди резервации също добавям в моя профил, за да не стават и издънки като гореописаната. :)

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 7
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 1 час, Alexander каза:

Сигурно аз съм първия с такъв идиотизъм, но ето ме дойде ми на главата.

Понеже летим често, търсим билети от едно, втори и трето място, използват се различни пощи и пр, накрая се о...х...

Преди 2 седмици видях, че за един от полетите за януари има билети само за мен. Търсих, чудих се какво е станало и накрая купих 2 скъпи билета по 72 евро за жена ми и дъщеря ми.  Реших, че съм чакал да намеря карти или да падат цени и накрая са останали така, моя билет е купен юли месец.

Много ме хвана яд, но това е.

 

Днес обаче жена ми получи мейл за напомняне на полет и се оказва, че те имат още едни билети за същия ден и същата дестинация..Явно съм ги бил купил още юли месец и  тях, но с друга поща..направо полудях от яд за втори път, поне да не бяха пращали мейл..

 

Сега след като имаме 2 резервации за едно и също място и ден, може ли да се откаже едната и да ни върнат някакви дребни пари от такси и пр. поне?

Писах им в чата на ryan, ама не очаквам нищо.

 

Трябва да се направи тема с бисерите на годината или златен фонд за такива като мен..май прекалено много схеми и пилене водят понякога до такива неща, поне при мен..

Темата с бисерите е много необходима, и аз имам с какво да се похваля :) 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Alexander каза:

Сигурно аз съм първия с такъв идиотизъм, но ето ме дойде ми на главата.

Понеже летим често, търсим билети от едно, втори и трето място, използват се различни пощи и пр, накрая се о...х...

Преди 2 седмици видях, че за един от полетите за януари има билети само за мен. Търсих, чудих се какво е станало и накрая купих 2 скъпи билета по 72 евро за жена ми и дъщеря ми.  Реших, че съм чакал да намеря карти или да падат цени и накрая са останали така, моя билет е купен юли месец.

Много ме хвана яд, но това е.

 

Днес обаче жена ми получи мейл за напомняне на полет и се оказва, че те имат още едни билети за същия ден и същата дестинация..Явно съм ги бил купил още юли месец и  тях, но с друга поща..направо полудях от яд за втори път, поне да не бяха пращали мейл..

 

Сега след като имаме 2 резервации за едно и също място и ден, може ли да се откаже едната и да ни върнат някакви дребни пари от такси и пр. поне?

Писах им в чата на ryan, ама не очаквам нищо.

 

Трябва да се направи тема с бисерите на годината или златен фонд за такива като мен..май прекалено много схеми и пилене водят понякога до такива неща, поне при мен..

Поне ще имаш гарантиран избор на места.

 

Аз бих им пуснал един майтапчийски мейл колко верен клиент съм им, та чак си купувам по два билета за един и същи полет. Представи си, че хване декиш...

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 3 часа, Alexander каза:

Понеже летим често, търсим билети от едно, втори и трето място, използват се различни пощи и пр, накрая се о...х...

Човек, шапка ти свалям за куража! Аз една поща само ползвам и ми настръхват аксоните, ако трябва да имам и друга... :lol: Никакво гинко билоба не помага. Само търсачката и умните напомняния на gmail пощата. 

 

преди 3 часа, Alexander каза:

трябва да се направи тема с бисерите на годината или златен фонд за такива като мен..май прекалено много схеми и пилене водят понякога до такива неща, поне при мен..

И при нас се намират сходни идиотии. Си спомням миналата година - точно по същото време - ставам в безумно ранни и студени доби, за да хвана самолет за Ирландия (лакомията за 2-паундов билет няма граници... грррррр) и поглеждам изумена напомнянето на gmail календара ми - да не си забравите полета от Станстед. Какъв Станстед бе, аз нали летя от Лутън... :O Летя от Лутън, ама фафли! Впрочем, за пръв път календарното напомняне на google ми беше от истинска реална полза...

 

Просто мозъкът ми е изиграл номерче - предишният уикенд летях до Копенхаген точно от Лутън (с Ryan) и съм направила някакво тъпо умозаключение и за Корк. Купувах заедно билетите (Black Friday) и се озовах в ситуация да имам платен паркинг на Лутън, а да летя от Станстед. Плюс трябваше да се изстрелям моментално от леглото, защото не бях предвиждала и 2 часа шофиране... Пътят ми до Станстед е от скромните 150 км. Преди това се наложи да резервирам паркинг на Станстед- на една изключително неприятна цена! На място цената е още по-неприятна, обаче. Паркингът в Лyтън си артиса, така че плюс колата под наем в Ирландия, 'евтиното' билетче ми излезе майка си и баща си. Леле, колко си бях вбесена... 

 

Една огромна бяла птица! :laugh: 

Редактирано от Гост
Връзка към коментар
преди 1 час, Rainy каза:

Какъв Станстед бе, аз нали летя от Лутън

Преди време познат ходи до Острова и на връщане къде гледал, хванал автобуса за Станстед вместо до Лутън. Пристига там благополучно, има полет за София, но ... не е неговият. Чесали се по главите и какво да правят, такси до Лутън. Стигнали там буквално в последния момент, когато разбрали, че полетът има 3 часа закъснение :lol:

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 4 часа, Alexander каза:

Сигурно аз съм първия с такъв идиотизъм, но ето ме дойде ми на главата.

Понеже летим често, търсим билети от едно, втори и трето място, използват се различни пощи и пр, накрая се о...х...

Преди 2 седмици видях, че за един от полетите за януари има билети само за мен. Търсих, чудих се какво е станало и накрая купих 2 скъпи билета по 72 евро за жена ми и дъщеря ми.  Реших, че съм чакал да намеря карти или да падат цени и накрая са останали така, моя билет е купен юли месец.

Много ме хвана яд, но това е.

 

Днес обаче жена ми получи мейл за напомняне на полет и се оказва, че те имат още едни билети за същия ден и същата дестинация..Явно съм ги бил купил още юли месец и  тях, но с друга поща..направо полудях от яд за втори път, поне да не бяха пращали мейл..

 

Сега след като имаме 2 резервации за едно и също място и ден, може ли да се откаже едната и да ни върнат някакви дребни пари от такси и пр. поне?

Писах им в чата на ryan, ама не очаквам нищо.

 

Трябва да се направи тема с бисерите на годината или златен фонд за такива като мен..май прекалено много схеми и пилене водят понякога до такива неща, поне при мен..

Ако имаш по два билета за един и същи полет, им пиши, може да ги оправят, това е явна грешка... Ако не друго, поискай да ти сменят датата... Понякога даже системата хваща еднакви имена и други данни и канселира единия, но в случая с Райън може би не. 

 

За такива неща най-добре да се ползва един мейл и то на гугъл - автоматично разпознава самолетни билети и хотелски резервации, слага ги в календара, напомняния на телефона (ако си с Андроид), без ти да правиш нищо.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 39 минути , neuromancer каза:

 

За такива неща най-добре да се ползва един мейл и то на гугъл - автоматично разпознава самолетни билети и хотелски резервации, слага ги в календара, напомняния на телефона (ако си с Андроид), без ти да правиш нищо.

A, нема нужда. ;)Тоя Google само топла вода не пуска.;)

Преди 2 години на една вила в Португалия през location ме беше "изловил" колко пъти съм минал покрай басейна (за по-напряко през него) :lol:, та от тогава съм изключил тази опция.

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 5 часа, Alexander каза:

Сега след като имаме 2 резервации за едно и също място и ден, може ли да се откаже едната и да ни върнат някакви дребни пари от такси и пр. поне?

Писах им в чата на ryan, ама не очаквам нищо.

 

Аз имах същия проблем, но при Уиз, звъннах им и ми махнаха 1 резервация и върнаха парите за единия билет. Бях платила 2 пъти за един и същ полет. Направи всичко възможно да се свържеш с тях, би трябвало да махнат едните резервации и да върнат пари.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 1 час, Емика каза:

и ми махнаха 1 резервация и върнаха парите за единия билет. Бях платила 2 пъти за един и същ полет.

Ако и двете резервации са на една и съща ниска цена, нормално е авиокомпанията да влезе в положение и да върне парите за едната резервация с идеята да я продаде отново на по-висока цена. Но, ако едната резервация е Х лв, а другата е 3Х лв, как да постъпи? Да върне по-евтината или по-скъпата? От гледна точка на авиокомпанията би било по-добре да каже, че нищо не може да се направи и да задържи целия приход от 4Х лв.

Редактирано от epetkov
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 часа, Alexander каза:

Сигурно аз съм първия с такъв идиотизъм, но ето ме дойде ми на главата.

Понеже летим често, търсим билети от едно, втори и трето място, използват се различни пощи и пр, накрая се о...х...

Преди 2 седмици видях, че за един от полетите за януари има билети само за мен. Търсих, чудих се какво е станало и накрая купих 2 скъпи билета по 72 евро за жена ми и дъщеря ми.  Реших, че съм чакал да намеря карти или да падат цени и накрая са останали така, моя билет е купен юли месец.

Много ме хвана яд, но това е.

 

Днес обаче жена ми получи мейл за напомняне на полет и се оказва, че те имат още едни билети за същия ден и същата дестинация..Явно съм ги бил купил още юли месец и  тях, но с друга поща..направо полудях от яд за втори път, поне да не бяха пращали мейл..

 

Сега след като имаме 2 резервации за едно и също място и ден, може ли да се откаже едната и да ни върнат някакви дребни пари от такси и пр. поне?

Писах им в чата на ryan, ама не очаквам нищо.

 

Трябва да се направи тема с бисерите на годината или златен фонд за такива като мен..май прекалено много схеми и пилене водят понякога до такива неща, поне при мен..

Мисля, че трябва да пишеш на email, това е грешка и би трябвало да се поправи. Не може 2 билета на едно име.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , Цвете каза:

Мисля, че трябва да пишеш на email, това е грешка и би трябвало да се поправи. Не може 2 билета на едно име.

Така е права, защото и авиокомпанията така е в загуба, ако примерно самолетът е пълен , а и има още наплив на хора в този период какво правиме .;)

@AlexanderПо-добре им пиши , дано направят нещо  -_-поне да ти върнат някакви пари. 

 

Връзка към коментар
преди 3 часа, Цвете каза:

Не може 2 билета на едно име.

Да, не може, но в една и съща  резервация! В отделни резервации може едно име и фамилия да се повтарят многократно. Има много спекуланти, главно от Западна Европа, които купуват няколко билета на свое име за по 5,00-10,00 евро и близко до датата на полета ги продават с някаква печалба, въпреки таксата "смяна на име".  Авиокомпанията как да гледа на такива "грешки"? Като помощ на спекулантите да се отърват от непродадените си билети  ли?  Всяка грешка се плаща. Очевидно е, че авиокомпанията няма да върне парите, ако това не е в неин интерес.

  • Замислям се 2
Връзка към коментар

Има развитие по темата с билетите, макар да не бях влизал във форума, виждам сте дали съвети, за които благодаря.

 

Още сутринта им писах на чата, реших, че няма какво да губя,  обясних какво се е случило и питах дали може да се откаже и  да получа някакви пари по втората резервация, която е направена преди 8 дни(първата е от юли месец).

Писах им и кодовете на двете резервации, като изрично казах, коя искам да откажа

.

Понеже някои са писали назад за евентуални цени, ще кажа, че едната резервация е за по 30 евро/п=60 евро, а втората за 72евро/п=144 евро или 2,5 пъти повече.

Към 14 часа  отговориха и питаха още веднъж, дали и двете резервации са за една и съща дата и едни и същи пътници, на което отговорих още веднъж, че полет, дати и  пътници са едни и същи, като отново писах кодовете на двете.

 

След малко ме попитаха коя резервация, бих желал да отменя, отговорих им, отново, че бих желал да откажа втората-скъпата резервация и писах отново кода й.

След няколко минути, получих отговор, че вече е отказана и до 3-5 дни ще си получа парите.

 

Чудех се дали да питам, колко ще ми върнат или да си трая, но  взех, че попитах.

След 5 минути отговориха, че ще получа пълната сума! Благодарих на служителя и мога да кажа, че съм повече от доволен.

Освен с билетите, днес имах и други дертове, та ми дойде много добре тази добра новина.

  • Харесвам 21
  • Браво 22
Връзка към коментар

Получих и официален мейл преди малко от Rayan, с който потвърждават връщането на  пълната сума. Писали са, че амо резервацията не е направена директно, да се свържа с посредника, но в моя случай е директно от сайта им.

  • Харесвам 5
  • Браво 4
Връзка към коментар
преди 5 часа, Alexander каза:

с който потвърждават връщането на  пълната сума

Всичко е добре, когато завърши добре! Изводът от тази сага е, че ако при  една двойка и двамата партньори решат да се изненадат с пътуване до една и съща дестинация, няма риск от загуба на средства при двойно,  тройно или дори четворно  повторение на една и съща резервация. 

Редактирано от epetkov
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.