Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 4 часа, Георги Матеев каза:

Малко офтопик, но все пак да отбележа: много ме кефи как нашенските медии поднасят информацията за отменен полет. "Блокирани", "изоставени" и т.н. пътници просто звучи смешно, все едно някой ги е завързал на летището и то на края на света. Отделно, че новините са силно избирателни. Защо рядко прочитам за "бедстващи" пътници на "5-звездната" Lufthansa, например, като техните отмени и закъснения са не по-малко? Последното е риторичен въпрос, разбира се.

 

И малко по темата: надявам се Раян да пуснат Мароко и от София. След Йордания това вече не звучи толкова невъзможно.

Все едно чета мойте мисли.Вероятно новините са поръчкови,но ми прави впечатление,че Уиз реагират по-адекватно в случай на отмяна на полет.Говоря и от личен опит.Преди години ми отмениха полет от Форли.Веднага дадоха няколко опции за полети до София,например от Рим за следващ ден,от Венеция за последващ,от Форли за по-последващ ден.Всички бяха настанени в хотел  в Форли още същата вечер.На по късен етап ми възстановиха разходите за транспорт до Рим и нощувка.

Не знам дали може да се вярва на информацията,че Раян дава опция за полет чак след 4 дни.Това е супер нелогично при положение,че имат полети от Рим и от Милано всеки ден + колко още други градове в Италия.Възможно е хората в притеснението и незнанието си да дават неадекватна информация.Ако Раян си позволяват да постъпва така е доста неприятно.И става въпрос за Италия от която прибирането е лесно.Ако беше държава  в другия край на Европа с два полета седмично.....

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 13 минути , neuromancer каза:

Някои от тия неща се повтарят, т.е. не всички са задължителни. Ако слагаш IBAN, няма нужда да даваш и account number, те ще са от друга система. Каквото показва Револют е достатъчно за да се извърши превод. А дали Райън са си въвели някакви ограничения не мога да кажа, ако е така си е тяхна грешка.

IBAN не е само букви или само цифри а букви и цифри. 

Ако не става и държиш да мине без да говориш с никого, пробвай паундовата сметка на револют...

И аз си мислих, че не всичко е задължително, ама всичко е със звездички, което показва задължително поле. Опитах се да прескоча някое поле и пак не ми се получи. Точно с надписа за IBAN, че трябва да е само цифри или само букви се обърках съвсем. Или е някакъв бъг в сайта им или не знам как можеда се попълни подобно нещо.

Връзка към коментар
преди 3 часа, Мари Николова каза:

Не знам дали може да се вярва на информацията,че Раян дава опция за полет чак след 4 дни.Това е супер нелогично при положение,че имат полети от Рим и от Милано всеки ден + колко още други градове в Италия.

Всъщност на 8ми имаше голяма стачка в цяла Италия, поради което си мисля, че всички места 3-4 дена след това вече са заети, заради отказаните полети на 8ми. И когато един ден преди това пак се откаже полет, нямат много голям избор. Това само си го мисля, не съм на място да знам какво става.

 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 10 часа, Георги Матеев каза:

Защо рядко прочитам за "бедстващи" пътници на "5-звездната" Lufthansa, например, като техните отмени и закъснения са не по-малко? Последното е риторичен въпрос, разбира се.

Чисто статистически като заемат много по-малък процент на българския пазар е нормално да чуваш по-рядко за техни издънки.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 12 часа, mililia каза:

Някой получавал ли е обезщетение от Ryanair без посредник?. Пуснах си искане за компенсация вчера и днес получих отговор че ще ми платят сумата, но да им дам сметка. Искат да се впишат тези неща на https://complainttracker.ryanair.com 

Искат тези данни * Name of Account Holder(s),* Bank name,* Account Number,* Swift code / BIC code,* IBAN Number . Задължително е въвеждането на всички данни. Опитах се да дам евровата си сметка в Революта, но там липсва Account Number. Отделно при въвеждане на IBAN Number иска да въведа само букви или само цифри с надписа Please enter only letters/or numbers for your bank details. 

 
Идеи какво да правя? 
 
 

Аз съм получавала. Когато писах искането за компенсация в сайта им, към него прикачих данните на банковата си сметка, написани във файл на word. На 8-мия ден парите бяха в сметката.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 12 часа, mililia каза:

Някой получавал ли е обезщетение от Ryanair без посредник?. Пуснах си искане за компенсация вчера и днес получих отговор че ще ми платят сумата, но да им дам сметка. Искат да се впишат тези неща на https://complainttracker.ryanair.com 

Искат тези данни * Name of Account Holder(s),* Bank name,* Account Number,* Swift code / BIC code,* IBAN Number . Задължително е въвеждането на всички данни. Опитах се да дам евровата си сметка в Революта, но там липсва Account Number. Отделно при въвеждане на IBAN Number иска да въведа само букви или само цифри с надписа Please enter only letters/or numbers for your bank details. 

 
Идеи какво да правя? 
 
 
 
 
 

 

Аз съм получавал от тях няколко пъти. Всъшност Ryanair са от "най-лесните" в това отношение. Непременно си попълни данните, защото иначе плащат с чекове. В полето "Account Number" аз въвеждам още веднъж IBAN-a. Може да не ти приема това, което въвеждаш, защото британските номера на сметки са само цифрови. Можеш да въведеш данните на левова сметка в която и да е българска банка. Получените евра ще ти ги конвертират и ще ти захранят сметката без проблем.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 12 минути , koliob каза:

Получените евра ще ти ги конвертират и ще ти захранят сметката без проблем.

И ще те “одерат” с 20 евро такса входящ валутен превод. 

Връзка към коментар
преди 7 минути , cybersimo каза:

И ще те “одерат” с 20 евро такса входящ валутен превод. 

Получавал съм компенсации от Ryanair по левови сметки в ПИБ и в Райфайзен и не са ми вземали такава такса. За други банки не мога да кажа.

Връзка към коментар
преди 15 часа, mililia каза:

Опитах се да дам евровата си сметка в Революта, но там липсва Account Number.

Дай им акаунта си в паунди - там сметката е само цифри. След това ще си ги превалутираш през курса на Revolut. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 часа, Емика каза:

Аз съм получавала. Когато писах искането за компенсация в сайта им, към него прикачих данните на банковата си сметка, написани във файл на word. На 8-мия ден парите бяха в сметката.

Аз стигнах до подобна идея. Прикачих им на файл данните за евровата ми сметка в Революта и ще чакам да видя какво ще отговорят.

Никой друг от посочените начини не става, тъй като се иска попълването на абсолютно всички полета, като не разрешава IBAN да е от букви и цифри т.е. просто на съответната форма няма как да изпратиш данни за сметката си било в евра, паундове или каквото и да е. Поне на мен не ми разрешава да подам каквато и да било информация.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
22 hours ago, Георги Матеев said:

много ме кефи как нашенските медии поднасят информацията за отменен полет.

Ооо, да. В първите новини бяха 300 човека (!), та се чудих кой самолет на нискотарифна АК е с 300 места. После станаха 190. 

А и явно е нямало магеланци там- винаги може да се измисли нещо. ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 10.05.2018 г. в 21:16, mililia каза:

Някой получавал ли е обезщетение от Ryanair без посредник?. Пуснах си искане за компенсация вчера и днес получих отговор че ще ми платят сумата, но да им дам сметка. Искат да се впишат тези неща на https://complainttracker.ryanair.com 

Искат тези данни * Name of Account Holder(s),* Bank name,* Account Number,* Swift code / BIC code,* IBAN Number . Задължително е въвеждането на всички данни. Опитах се да дам евровата си сметка в Революта, но там липсва Account Number. Отделно при въвеждане на IBAN Number иска да въведа само букви или само цифри с надписа Please enter only letters/or numbers for your bank details. 

 
Идеи какво да правя? 
 
 
 
 
 

 

А как пребори това? Please enter total amount of expenses with a decimal point i.e. 100.00 Каквото и да напиша, ме връща във формата и ми "светва" този червен надпис да съм попълнела това поле.

Опитах и да попълня с нули  всички полета за разходи за хотел, такси, храна, и пак нищо.

 

Връзка към коментар

Да опитате с друг браузър... Друго не ми хрумва. :)
Или да изчакате. Май ръчкат нещо по сайта. При търсене излизат едни цени, а като избереш дати, цените са различни.

Редактирано от aleksandrina
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 53 минути , Ylith каза:

А как пребори това? Please enter total amount of expenses with a decimal point i.e. 100.00 Каквото и да напиша, ме връща във формата и ми "светва" този червен надпис да съм попълнела това поле.

Опитах и да попълня с нули  всички полета за разходи за хотел, такси, храна, и пак нищо.

 

Аз нямам документи за разходи и не претендирам такива.

Това, което се сещам е в раздела за банкова сметка да отбележите, че само прикачвате документи и по този начин няма да ви изисква попълването на тази информация.

Ако, обаче, искате връщане на суми за такива разходи пак в раздела за прикачване на документи, прикачете файл със сканираните разходни документи и банковата сметка. Определено в попълването на заявката има проблем и няма как да се преодолее по друг начин.

 

Връзка към коментар

О, раздел за попълване на банкова сметка изобщо не ми излиза, въпреки че изрично са болднали текста: Please ensure you upload all documentation to support your claim, this includes your bank details (Bank Name/Account Holder/Account Number/IBAN/Swift). Failure to supply this information at the point of application will result in significant delays in processing your payment.

Затова създадох docx файл с тази информация и го прикачих. Може това да е проблемът - прикачвам файл, а претендирам 0.00 Или действително в момента ръчкат нещо по сайта.

Връзка към коментар

Съобщавам развръзка. Съпругът ми се ядоса и пробва няколко варианта и накрая формата тръгна с едни 50 евро вечеря, които не сме похарчили. Странното е, че преди това аз опитах със 100 евро и не искаше. :blink:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Раян ми изпратиха мейл, че считано от 13 юни стандартният чекин (без запазено място) ще е отворен от 48 до 2 часа преди полет. Важи за всички резервации, независимо кога са направени. За сравнение, в момента чекина е отворен 4 дни преди полет.

  • Харесвам 2
  • Шок 4
Връзка към коментар
Георги Матеев
Преди 1 час, yordanov каза:

Раян ми изпратиха мейл, че считано от 13 юни стандартният чекин (без запазено място) ще е отворен от 48 до 2 часа преди полет. Важи за всички резервации, независимо кога са направени. За сравнение, в момента чекина е отворен 4 дни преди полет.

Явно това е част от програмата им Always getting better :D

  • Харесвам 2
  • Смея се 16
Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 25 минути , Фичо каза:

винаги може better - например чекиране между 5 и 2 часа преди полета :biggrin:

Не им давай такива идеи, моля! Не знаем кой чете Магеланци, от професионален интерес.:)

Редактирано от Дани Магелани
  • Смея се 3
Връзка към коментар

Не трябва да ви учудва, копират едни от други рестриктивните си политики, които да те карат да плащаш повече за допълнителни услуги...

Редактирано от 45#2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.