Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Преди 1 час, ivelina666 каза:

Летище Шарлероа дали приема ПДФ бордна карта, че няма да мога да разпечатам на хартия?

https://www.ryanair.com/bg/bg/useful-info/help-centre/faq/mobile-boarding-pass/does-ryanair-have-a-mobile-boarding-pass-service

  • Харесвам 10
Връзка към коментар

Случайно някой да разполага с boarding pass на Ryan , но да е с Priority? Ще съм много благодарен ако го погледна за момент и половина. Не ме интересуват личните данни - GDPR :D

Връзка към коментар
преди 3 минути , MARTiNSHO каза:

Случайно някой да разполага с boarding pass на Ryan , но да е с Priority? Ще съм много благодарен ако го погледна за момент и половина. Не ме интересуват личните данни - GDPR :D

Ако ще шмекеруваш, купи си поне един път де :lol:

Връзка към коментар
На 5/14/2018 в 21:59, yordanov каза:

Раян ми изпратиха мейл, че считано от 13 юни стандартният чекин (без запазено място) ще е отворен от 48 до 2 часа преди полет. Важи за всички резервации, независимо кога са направени. За сравнение, в момента чекина е отворен 4 дни преди полет.

Ще се самоцитирам, но сега забелязах, че с дребен шрифт в тези мейли пише, че ако полетът ви е след 13 юни и не сте съгласни с новите условия за чекин, можете да изисквате рифънд по чата до 5 дни след получаване на въпросния мейл.

Ако някой има резервация, която няма да може да ползва и е след 13.06, може да се възползва. За съжаление не предлагат акаунт кредит, а само рифънд по картата, с която е направен букинга (което в моя случай означава разправии с eDreams).

  • Харесвам 3
  • Благодаря 2
  • Браво 2
Връзка към коментар
преди 13 минути , yordanov каза:

Ще се самоцитирам, но сега забелязах, че с дребен шрифт в тези мейли пише, че ако полетът ви е след 13 юни и не сте съгласни с новите условия за чекин, можете да изисквате рифънд по чата до 5 дни след получаване на въпросния мейл.

Ако някой има резервация, която няма да може да ползва и е след 13.06, може да се възползва. За съжаление не предлагат акаунт кредит, а само рифънд по картата, с която е направен букинга (което в моя случай означава разправии с eDreams).

Имам полет на 8 юли. Тази информация излиза в сайта на Райънеър, т.е към днешна дата потвърждават, че чекирането е 4 дни по-рано?

image.png.14bf98080a0b7aac5d198a77961b599f.png

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , Таньо каза:

Имам полет на 8 юли. Тази информация излиза в сайта на Райънеър, т.е към днешна дата потвърждават, че чекирането е 4 дни по-рано?

image.png.14bf98080a0b7aac5d198a77961b599f.png

Действително така пише и за моите резервации, които са след 13.06. Предполагам, че като наближи датата ще променят съобщението.

Все пак получих горния мейл за всичките си полети след 13.06, че считано от тогава, чекина ще е възможен от 48 до 2 часа преди полет.

Връзка към коментар
преди 5 минути , yordanov каза:

Действително така пише и за моите резервации, които са след 13.06. Предполагам, че като наближи датата ще променят съобщението.

Все пак получих горния мейл за всичките си полети след 13.06, че считано от тогава, чекина ще е възможен от 48 до 2 часа преди полет.

Моите резервации са през Румбо и нямам такъв мейл. Райън няма да ме информират въпреки, че съм присъединил резервациите в профила си, но би бил интересен казус ако Румбо не го направят.

Имам застраховка за единия полет и се чудя как да го откажа или да опитвам да ползвам някоя от клаузите свързани с "промяна на обстоятелства".   ;)

Връзка към коментар
преди 30 минути , Таньо каза:

Моите резервации са през Румбо и нямам такъв мейл. Райън няма да ме информират въпреки, че съм присъединил резервациите в профила си, но би бил интересен казус ако Румбо не го направят.

Имам застраховка за единия полет и се чудя как да го откажа или да опитвам да ползвам някоя от клаузите свързани с "промяна на обстоятелства".   ;)

Моите са през eDreams, присъединил съм ги към профила си, но съм сменил contact мейла да е моя персонален и така той става автоматично мейла на резервацията и на него ми пишат от Раян за проблеми с нея.

Сега, ако искам да се възползвам от рифънд, предполагам, че ще трябва да върна мейла, с който съм направил резервацията в eDreams и така да канселирам.

 

Като бяха големите канселации на полети от Раян в края на миналата година, Румбо се опитаха да ме чарджнат 10 евро (или май бяха 20?) cancellation fee, както е според техните T&C, но след спорове и разменени мейли и съобщения в Туитър, махнаха fee-то и рефъндаха цялата сума.

 

Имай предвид, че ако до 5 дни след получаване на уведомителния мейл (който ти не си получил де), не канселираш, автоматично се съгласяваш с новите условия. Мен ме уведомиха на 14.05, но може да питаш по чат колко време имаш ти да решиш.

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 5 минути , MARTiNSHO каза:

Ако ще шмекерувам, едва ли тук ще е мястото да пиша. ;)

Много ти благодаря,

@Pepi Popova

Сега ми дойде идеята за шмекеруване и на мен. Доколкото виждам разликата в Priority или не са само цветовете. Не мога да знам дали на тях им излиза като ми го сканират, дали съм Priority, но по мои наблюдения по-скоро не, тъй като са ме питали доста пъти. 

Таа, дали няма да е възможно да си променям борната карта на компютъра, за да е Priority, като си запазвам бар-кода на оригиналната? Какво мислите? 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

 

преди 19 минути , Pepi Popova каза:

Сега ми дойде идеята за шмекеруване и на мен. Доколкото виждам разликата в Priority или не са само цветовете. Не мога да знам дали на тях им излиза като ми го сканират, дали съм Priority, но по мои наблюдения по-скоро не, тъй като са ме питали доста пъти. 

Таа, дали няма да е възможно да си променям борната карта на компютъра, за да е Priority, като си запазвам бар-кода на оригиналната? Какво мислите? 

Сигурно ще е възможно, но заслужава ли си риска за 10 евро? Да не станеш за резил като посланничката, която я хванаха да краде парфюми на летището :) Отделно от това носиш и наказателна отговорност.

Редактирано от Алекс
  • Харесвам 9
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 6 часа, Таньо каза:

Моите резервации са през Румбо и нямам такъв мейл. Райън няма да ме информират въпреки, че съм присъединил резервациите в профила си, но би бил интересен казус ако Румбо не го направят.
;)

За всички резервации получих информация за промяната с мейли. Повечето са от eDreams и съм ги присъединил към профила си в Райън, без да променям адреса, с който съм ги купил.

преди 6 часа, yordanov каза:

...Като бяха големите канселации на полети от Раян в края на миналата година, Румбо се опитаха да ме чарджнат 10 евро (или май бяха 20?) cancellation fee, както е според техните T&C, но след спорове и разменени мейли и съобщения в Туитър, махнаха fee-то и рефъндаха цялата сума.

Специално за eDreams не мога да си отговоря дали ще имам такса отмяна от тях, ако канцелирам директно при Райън. Чета тук и тук (Status of my refund) и малко се оплетох в такси от порядъка на 20, 35, даже 50 евро. Той билетът ми не струва толкова! :lol: По-ясно е написано като че ли във втория линк, последното изречение:

How much will I receive? 

Many airlines apply a penatly on the refundable amount, which will depend on your ticket fare or the moment you request the cancellation. 

Our administration fee for handling a refund request is 50€ per ticket, which will be deducted from the total amount refunded by the airline. Refunds are free of charge (except for airline fees) if you have selected Standard or Premium option. If your refund request is due to an involuntary cancellation or a schedule change made by the airline, no administration fees will be applied.

 

Такъв ли е случаят сега с промяната в условията за онлайн чекиране на Райън и предложената в писмото им възможност за отмяна? И къде са тези опции Стандарт и Премиум?

@yordanov Румбо защо са се опитвали да те чаржват с 10 евро?

 

Редактирано от rik4o
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 14 минути , rik4o каза:

 

@yordanov Румбо защо са се опитвали да те чаржват с 10 евро?

 

Аз се разправях с Бравофлай, но те са едно и също. Цитираха някакви T&C, където уж пишеше, че има 10 или 20 евро handling fee при канселиране на полет. Това се разви в Туитър. Може би не бяха разбрали, че а/к канселира билета, а не аз доброволно.

В крайна сметка върнаха цялата сума, но имаше малко игри на нерви.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз имам резервирани билети през Оподо, които искам да канселирам. В сайта на Раян казва че е платено с карта завършваща на хххх. Аз такива карти нямам. Къде ще ми върнат парите?

Връзка към коментар
преди 1 минута , Vyara каза:

Аз имам резервирани билети през Оподо, които искам да канселирам. В сайта на Раян казва че е платено с карта завършваща на хххх. Аз такива карти нямам. Къде ще ми върнат парите?

Ще ги върнат по картата, с която е платено. В твоя случай ще ги върнат на Оподо и ти ще трябва да комуникираш с тях, за да ти възстановят сумата, която си им заплатила.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , Vyara каза:

Аз имам резервирани билети през Оподо, които искам да канселирам. В сайта на Раян казва че е платено с карта завършваща на хххх. Аз такива карти нямам. Къде ще ми върнат парите?

Ще ги върнат на Оподо, а ти ще трябва да си ги поискаш от тях. Точно преди секунди канселирах и аз, но моята резервация е през eDreams.

Връзка към коментар
преди 50 минути , rik4o каза:

Ще ги върнат на Оподо, а ти ще трябва да си ги поискаш от тях. Точно преди секунди канселирах и аз, но моята резервация е през eDreams.

Моля, публикувай текста свързан с несъгласие с новите условия за чекин като основание за изискване на рифънд.

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Terms and Conditions: Please note - any affected customers flying on or after June 13th who do not wish to accept this check-in policy change have the right to cancel and request a full refund within 5 days of this May 15th notification after which the change will be regarded as implicitly accepted.

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 29 минути , Vyara каза:

Terms and Conditions: Please note - any affected customers flying on or after June 13th who do not wish to accept this check-in policy change have the right to cancel and request a full refund within 5 days of this May 15th notification after which the change will be regarded as implicitly accepted.

 

Да, този е. И става лесно през чата.

преди 35 минути , Vyara каза:

Т.е тези 4 цифри са някакви, които излизат от системата на посредника, а не е моя карта реално?

Да. Това са последните четири цифри на картата, с която посредникът е закупил твоята резервация. На нея ще им върнат похарчените от тях пари.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.