Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Специални благодарности за подсказката за чекиране в последния момент за по-добри места - не винаги се получава, но в случая направо мега се получи: няколко часа преди полета (а не както винаги първа) random seat 2А :grin:

 

И една информация, касаеща закъснели повече от 2 часа или отменени полети, която забелязвам за първи път при чекиране - ето един screen shot, вместо превод:

 

IMG_9207.jpg.a64d382f47fa0d9bf49b9c2a88f9544f.jpg

 

 

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Имам питане, може и да е дискутирано, но съм пропуснал - нали уж щеше да има 2 целогодишни линии от Бургас, защо всички полети са до октомври? За толкова ли беше целият шум или просто не са пуснали разписание за по-късно (няма логика, вече е почти август)? 

Връзка към коментар

Ами в момента има един базиран самолет в Бургас, който извършва по 3 полета дневно. Няма как да остане в Бургас през зимата и да извършва полети до само две дестинации. Вероятно ще бъде пребазиран другаде, а ние е си останем пак на сухо. Освен ако нещо не измислят нещо от сорта на до -> от Бургас, но не вярвам...😞

Връзка към коментар
На 17.06.2018 г. в 7:37, vinidj каза:

45Евро още - причината е стачка във Франция и самолета не можел да дойде от там.

 

Никаква стачка нямаше. Строшен самолет на Братислава. Отмениха Меминген, за да не им увисне третата дневна ротация. Избраха по-евтиното - обезщетението, вместо дело.:crazy_pilot:  

 

image.png.5f558671dcdb188592f72ea0973a5558.png

 

 

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 12 минути , Hollywood каза:

 

Никаква стачка нямаше. Строшен самолет на Братислава. Отмениха Меминген, за да не им увисне третата дневна ротация. Избраха по-евтиното - обезщетението, вместо дело.:crazy_pilot:  

 

image.png.5f558671dcdb188592f72ea0973a5558.png

 

 

Да, платиха си вече.

Връзка към коментар

Не че съм "адвокат" на пилотите (всъщност смятам стачките в повечето случаи за изнудване, а профсъюзите в повечето случаи за рекетьори), но все пак ми се струва не много обективно да се прави директно сравнение на заплатите им с това на други професии, в които въобще няма подобен стрес, отговорност, потенциална опасност за здравето и доста скъпо обучение.  
( да не говорим какво опасност да здравината на семействата им са ония ми ти секси, млади стюардески :grin:

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 3 часа, Фичо каза:

Не че съм "адвокат" на пилотите (всъщност смятам стачките в повечето случаи за изнудване, а профсъюзите в повечето случаи за рекетьори), но все пак ми се струва не много обективно да се прави директно сравнение на заплатите им с това на други професии, в които въобще няма подобен стрес, отговорност, потенциална опасност за здравето и доста скъпо обучение.  
( да не говорим какво опасност да здравината на семействата им са ония ми ти секси, млади стюардески :grin:

То тази тема е за Раян, ама по повод младите секси стюардески - при последния ми полет с Уиз преди три седмици едната стюардеса сигурно беше сто+ кила. И нямаше нищо общо с всеизвестната представа за стюардеса - млада, слаба, елегантна, с добър грим и красива прическа. Но пък се усмихваше достатъчно и си вършеше работата.

Впечатляващо беше.

Редактирано от iaia_mama
Връзка към коментар
преди 7 часа, Edem каза:

Ако има полети до Бургас, те ще се появят когато пуснат зимното разписание на базата, от която ще се изпълняват. 

След края на октомври няма никакви полети от/до Бургас. Силно се съмнявам да пуснат някакви за зимното разписание.

преди 3 часа, Фичо каза:

( да не говорим какво опасност да здравината на семействата им са ония ми ти секси, млади стюардески :grin:

В Луфти са се погрижили за това 🤣

  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 7 часа, Edem каза:

Ако има полети до Бургас, те ще се появят когато пуснат зимното разписание на базата, от която ще се изпълняват. 

Зимното отдавна е пуснато ,но нищо до boj от fmm и bgy. Кво ставa sof-tlv?

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Информация от CAA (Civil Aviation authority) към магеланци, засегнати от стачките на Ryanair.

 

https://www.caa.co.uk/News/CAA-statement-on-passenger-compensation-during-the-current-Ryanair-strike/?catid=155

 

In response to Ryanair's passengers' concerns about their rights during the current and planned industrial action, a spokesperson for the UK Civil Aviation Authority, said:

“Passengers have the right to seek compensation under EU legislation when flights are delayed by three hours or more, cancelled or when they are denied boarding.

“We note that the recent industrial action is not by Ryanair's UK employees, but it is the view of the UK Civil Aviation Authority, taking account of previous Court rulings, that when a flight cancellation is caused by strike action by the airline's employees, the airline is required to pay compensation to passengers in respect of the cancellation of the flight, if it has not warned passengers of the cancellation at least two weeks prior to the scheduled time of departure.

“In the case of the most recent industrial action involving Ryanair, passengers must first submit their claim to the airline and if they are not satisfied with the response, they can seek redress via the approved Alternative Dispute Resolution service." 

Връзка към коментар
преди 13 часа, akair каза:

🙂

Ти къде видя секси млади стюардеси, освен в България Ер, Визз Ер, тук-там някоя руска и украинска а/к, Луфти понякога,... 🙂

 

Така де :wink3: - при Уиз често се срещат много хубави момичета, чат-пат при Райън, хубави девойки могат да се видят и по азиатските като Себу, Малиндо, Еър Азия, имаше готини стюардески и при ГОЛ в Бразилия ... , иначе да - по големите европейски АК екипажите често са ми набори, демек - наближават пенсия  :grin: (не че възрастта е порок и не че няма хубави жени на всякаква възраст!) 

 

Цитат

 Отбележи как този младеж е направил расистки коментар и го постни.

Кое е расистки коментар? :unsure:

Връзка към коментар

"И пилотите на "Райънер" в Германия решиха да стачкуват"

 

Профсъюзът Vereinigung Cockpit (VC) даде срок до 6 август работодателят да представи нови условия и обеща пресконференция на 8 август за това какви действия ще бъдат предприети. Когато се избере дата за стачка, тя ще бъде обявена поне 24 часа предварително.

 

от

 

https://www.dnevnik.bg/sviat/2018/07/31/3289853_i_pilotite_na_raiuner_v_germaniia_reshiha_da_stachkuvat/

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Да стачкуват докато още имат работа, че някои изгоряха...

 

Най-малко 6 самолета ще бъдат преместени от база Дъблин в Полша

Над 100 пилота и над 200 стюарда получиха 90-дневно предизвестие, че услугите им вероятно няма да са нужни след 28 октомври

 

https://corporate.ryanair.com/news/ryanair-to-cut-dublin-based-fleet-by-20-from-30-to-24-for-winter-2018/

 

 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , Edem каза:

Да стачкуват докато още имат работа, че някои изгоряха...

 

Най-малко 6 самолета ще бъдат преместени от база Дъблин в Полша

Над 100 пилота и над 200 стюарда получиха 90-дневно предизвестие, че услугите им вероятно няма да са нужни след 28 октомври

 

https://corporate.ryanair.com/news/ryanair-to-cut-dublin-based-fleet-by-20-from-30-to-24-for-winter-2018/

 

 

“We regret these base aircraft reductions at Dublin for Winter 2018, but the Board has decided to allocate more aircraft to those markets where we are enjoying strong growth (such as Poland), and this will result in some aircraft reductions and job cuts in country markets where business has weakened, or forward bookings are being damaged by rolling strikes by Irish pilots. Ryanair operates a fleet of over 450 aircraft from 87 bases across Europe. We can only do so if we continue to offer low fares, reliable flight services to our customers, and if our reputation for reliability or forward bookings is affected, then base and potential job cuts such as these at Dublin are a deeply regretted consequence”. 

 

Brava, MOL 🙂 Така се прави бизнес - с извиване на ръце 🙂 

 

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 6 минути , Rainy каза:

Brava, MOL 🙂 Така се прави бизнес - с извиване на ръце 🙂 

Не че го защитавам, но на негово място вероятно щеше да направиш нещо подобно.

 

Сама си казвала, че основната цел на всяка корпорация е да прави максимално голяма печалба...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
В момента, Георги Матеев каза:

Не че го защитавам, но на негово място вероятно щеше да направиш нещо подобно.

 

Сама си казвала, че основната цел на всяка корпорация е да прави максимално голяма печалба...

Абе направо го защитаваш :grin:

 

Не знам, може и така да е. А може и да не е. Не съм на негово място. И не харесвам стачките... (просто имам дясна ориентация). 

Но написаното е мега нагло... просто... ако само за момент се замислиш 🙂 

 

Но им признавам, че са искрени. 

Връзка към коментар
преди 16 минути , Edem каза:

Най-малко 6 самолета ще бъдат преместени от база Дъблин в Полша

Над 100 пилота и над 200 стюарда получиха 90-дневно предизвестие, че услугите им вероятно няма да са нужни след 28 октомври

 

100 пилота могат да управляват 9-10 самолета. На мен ми се струва, че и преди стачките са имали планове да местят самолетите. С 10 самолета може да обслужваш поне 5 милиона пътника. Ако си нямал предварително план е трудно да направиш такава реорганизация в рамките на 4-5 месеца и то всичките самолети да отидат в Полша.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

населението на Полша е към 38 млн, а в Ирландия - да кажем 5, и поляците верно може да са по-напред от нас с години, ама и те няма да откажат да попътуват ударно на ниски цени, както се случи в България като се увеличиха линиите, а и още миналата година пуснаха дори и от Бургас полети до 3 (!!!) полски града, така че експанзията и според мен е планирана по-отрано, но сега им идва дюшеш да "накажат" стачкуващите

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Беше ясно, че МОЛ и екипът му няма да оставят стачките без последици. И трябва да им се признае, че го направиха по един доста ясен и категоричен начин. Преместиха самолети точно от Дъблин - от домашната база на компанията и то точно в Полша, която за мнозина иралндци и европейци е "бедна държава от източна Европа". Посланието е ясно - неприемливо е да ни чупите модела на приходи. Ако не сте доволни с това, което имате, има кой да я върши тази работа за същите, ако не и по-малко пари. Без излишен патос, без излишна драма, делово.

Що се отнася до извиването на ръце, това е 2-посочна улица. Нима стачките не са извиване на ръце по един или друг начин?

Единственото, което следва да разберем е защо текучеството на пилоти не е по-голямо... Има недостиг на кадри в индустрията все пак... Може би все пак пилотите искат да си седят в Европа, а там много оператори на 737 няма. Повечето имат А32S. 😉

 

 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 2 минути , akair каза:

Беше ясно, че МОЛ и екипът му няма да оставят стачките без последици. И трябва да им се признае, че го направиха по един доста ясен и категоричен начин. Преместиха самолети точно от Дъблин - от домашната база на компанията и то точно в Полша, която за мнозина иралндци и европейци е "бедна държава от източна Европа". Посланието е ясно - неприемливо е да ни чупите модела на приходи. Ако не сте доволни с това, което имате, има кой да я върши тази работа за същите, ако не и по-малко пари. Без излишен патос, без излишна драма, делово.

Що се отнася до извиването на ръце, това е 2-посочна улица. Нима стачките не са извиване на ръце по един или друг начин?

Единственото, което следва да разберем е защо текучеството на пилоти не е по-голямо... Има недостиг на кадри в индустрията все пак... Може би все пак пилотите искат да си седят в Европа, а там много оператори на 737 няма. Повечето имат А32S. 😉

Специално се разрових да им видя Mission statement-а. Следват си го безпрекословно: "Ryanair's mission is “to offer low fares that generate increased passenger traffic while maintaining a continuous focus on cost containment and efficiency operation.” Точка. 🙂 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.