Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Размери винаги е имало за Раян за 10кг багаж независимо дали е чекиран или е приорити. При Уиз няма ограничение за размера на чекирания 10кг

 

 

 

 

DCAA3AF2-A4E2-4E85-8A6B-304714D99DAD.jpeg

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Сега вече разбрах, обьркала сьм се отУиз - там наистина нямаше размери. Здраве да е, това оставА в старата година!

Благодаря на всички отзовали се и през Новата - по-малко фалове! 😉

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
Преди 1 час, Hollywood каза:

Да, то се знаеше от доста време. За съжаление гризнахме дръвцето, покрай драмите със стачките. Не е единствената база с 1 самолет, която затварят, лошото е, че тази точно я бяха отворили. До колкото знам, самолетите бяха доста пълни, но явно не случихме на момент. Дано след 2-3 години пак да настъпят 

Връзка към коментар
преди 1 минута , noshtna_ptica каза:

Сега вече разбрах, обьркала сьм се отУиз - там наистина нямаше размери. Здраве да е, това оставА в старата година!

Благодаря на всички отзовали се и през Новата - по-малко фалове! 😉

погледни го от добрата страна -можело е и на идване да я глобят, така че резултатът е 0:0 🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
23 minutes ago, Ivko said:

Размери винаги е имало за Раян за 10кг багаж независимо дали е чекиран или е приорити. При Уиз няма ограничение за размера на чекирания 10кг

 

 

 

 

DCAA3AF2-A4E2-4E85-8A6B-304714D99DAD.jpeg

Размерът на малката чанта е 40х20х25. На снимката на Ivko е показан друг размер (35х20х20).

Връзка към коментар
1 hour ago, stormbringer said:

Да, то се знаеше от доста време. За съжаление гризнахме дръвцето, покрай драмите със стачките. Не е единствената база с 1 самолет, която затварят, лошото е, че тази точно я бяха отворили. До колкото знам, самолетите бяха доста пълни, но явно не случихме на момент. Дано след 2-3 години пак да настъпят 

Преди около 2 месеца жертвах почти час чакане на чат-а на Райън с подобен въпрос /специално за Бергамо/ и оттам ми казаха, че към момента не се предвижда възобновяване на линията, но е възможно на по-късен етап решението да се промени. Все пак, Бергамо все още излиза в разписанието, макар и без налични полети. Самолетите от Италия наистина бяха пълни, но не винаги /втората половина на август пътувах към Бургас в полу-празен самолет/, а и на сравнително ниски ценови равнища в сравнение с аналогични летни дестинации. По мое скромно мнение, надеждата специално за Бергамо е да се пусне евентуално някой от самолетите, базирани в Италия. Тук, в Италия, също върви преструктуриране, като например полета от София до Малпенза се прехвърля на Бергамо от април 2019, където Райън имат по-голяма база.

Връзка към коментар
преди 3 часа, antea каза:

погледни го от добрата страна -можело е и на идване да я глобят, така че резултатът е 0:0 🙂

е на идване (ако е връщане) вижте пак да не сте със същия куфар, че да няма пак глоба.  То пък в чужбина тия куфари хич не са и евтини, ако трябва да се купува нов...

преди 1 час, BPK каза:

Преди около 2 месеца жертвах почти час чакане на чат-а на Райън с подобен въпрос /специално за Бергамо/ 

то...  Милано.. как да е, от  София и Варна има полети до Милано. Лошото е, че до прибалтийските държави имаше директни полети САМО от Бургас (Латвия и Литва) и ги спряха

Връзка към коментар
1 hour ago, montepinar said:

е на идване (ако е връщане) вижте пак да не сте със същия куфар, че да няма пак глоба

Идването е било до БГ, сега с глобата е връщане от БГ. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, elateq каза:

Планирани стачки в Испания за 8, 10 и 13 януари.

 

https://www.thesun.co.uk/travel/6692407/ryanair-strike-2019-walkout-flights-cancelled-pilots-cabin-crew/

А нещо за Италия чува ли се, че тъкмо се каня да купувам турове?

 

Връзка към коментар
преди 37 минути , noshtna_ptica каза:

А нещо за Италия чува ли се, че тъкмо се каня да купувам турове?

 

Това е сайта им за стачки:

http://scioperi.mit.gov.it/mit2/public/scioperi

И да съвпада някоя с твойте дати въобще не се тревожи.Няколко пъти улучваме национални ЖП и летищни стачки - никаква промяна в разписанието.Разбира се, въпрос и на късмет.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , Мари Николова каза:

Това е сайта им за стачки:

http://scioperi.mit.gov.it/mit2/public/scioperi

И да съвпада някоя с твойте дати въобще не се тревожи.Няколко пъти улучваме национални ЖП и летищни стачки - никаква промяна в разписанието.Разбира се, въпрос и на късмет.

Най-много ме притеснява Раян, другият транспорт все пак има алтернативи...

Въпреки, че е оф-топик, от линка следва ли, че на 01.02 ще стачкуват всички в Трениталия? И как да разбера предварително дали точно моят влак ще е спрян или ще се движи?

Връзка към коментар

 

Гугъл превежда,че въпросната стачка засяга сектор продажби.Едва ли да окаже влияние върху разписанието.

Посоченият сайт показва всички стачки на територията на Италия,включително и тези на Раян.

Връзка към коментар
преди 53 минути , noshtna_ptica каза:

Въпреки, че е оф-топик, от линка следва ли, че на 01.02 ще стачкуват всички в Трениталия? И как да разбера предварително дали точно моят влак ще е спрян или ще се движи?

Аз съм била по време на стачка в Италия - отиваш на гарата  и там има персонал, който казва кой влак пътува  и кой не. На машините за билети също се вижда има ли влак или не. Всеки "стачкуващ" влак имаше своята алтернатива-ако  бавен влак няма да пътува в този час  има бърз и обратно. Ако даден влак няма да пътува въобще няма опция да си купиш билет онлайн-това също е ориентир.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

До сега като съм пътувала с Райън еър винаги съм правила резервациите през техния сайт. Преди да кривна от правия път😉, искам да попитам по-опитните по следния въпрос:

Пътуваме с малолетното си дете, на което Райън еър осигурява “безплатно” място /естествено от задните/, но условието е поне един пълнолетен да купи място. Ако реша да направя резервация чрез посреднически сайт - edreams, jetcost и др., ще имам ли впоследствие някакви проблеми или допълнителни такси с покупката на тези места?

Връзка към коментар
преди 1 час, Мари Николова каза:

 

Гугъл превежда,

говори ми, аз бях в италианска паралелка, хаха.  По принцип, каквото и да пише на този сайт, при вече закупен билет, няма мърдане. Те могат да решат ОТ ДНЕС ЗА УТРЕ, че ще имат стачка, а билетите се купуват по-рано. Така че... е въпрос на късмет

преди 12 часа, Щастливеца каза:

Тур В Долината На Лоара - кое летище имат в предвид ?

хах.. това и аз го видях... Като им гледах в сайта всички летища във Франция, понеже Раянеър каца на много летища в Италия и Франция... и най-долу "Тур в Долината на Лоара" и си викам WTF is this...

Връзка към коментар
преди 18 часа, Щастливеца каза:

Тур В Долината На Лоара - кое летище имат в предвид ?

Летището на град Тур, в долината на Лоара.

На френски  името се пише Tours, с код TUF.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 9 часа, ДиянаВ каза:

До сега като съм пътувала с Райън еър винаги съм правила резервациите през техния сайт. Преди да кривна от правия път😉, искам да попитам по-опитните по следния въпрос:

Пътуваме с малолетното си дете, на което Райън еър осигурява “безплатно” място /естествено от задните/, но условието е поне един пълнолетен да купи място. Ако реша да направя резервация чрез посреднически сайт - edreams, jetcost и др., ще имам ли впоследствие някакви проблеми или допълнителни такси с покупката на тези места?

 

В случаите когато пътуваш с малко дете и си купуваш билета през посредник има поне два използваеми варианта:

1. Купуваш си билет за поне един възрастен и дете едновременно. В този случай посредникът директно ти показва цената и ти продава билетите с включени запазени места. Това със сигурност е вярно поне за актуалните в момента сайтове (Rumbo, Bravofly, Lastminute и др.);

2. Купуваш си отделно билет за възрастен и пак отделно билет за детето, но като за възрастен (системата не позволява друг вариант). До 24 часа след покупката на първия от двата билета се свързваш с Customer Support-а на Ryanair на техния чат с молба да свържат двете резервации. Ако са минали повече от 24 часа има такса от EUR 30 за тази "услуга". В някои случаи искат да платиш минимална такса за едното от запазените места, а в други - минаваш метър (просто зависи на кого ще попаднеш в чата). За идентификация в чата ще ти поискат e-mail и телефонен номер за всяка от резервациите. Много от посредниците използват този факт и нарочно правят резервациите с "измислени" e-mail-и и техни телефонни номера. Преди да се свържеш със Support-а, а и за удобство след това, е добре да промениш тези данни като си вкараш резервациите в профила ти в Ryanair и използваш "Manage Booking" -> "Upade contact details":

image.png.afd5e4e7c8b539de25a599eadaed0fbe.png 

 

Единствената причина да се използва тази сравнително сложна процедура е факта, че много често отстъпката в цената на посредниците е най-голяма при закупуването на еднопосочен билет за един пътник.

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Докладван е бъг в системата на Ryanair, при който при покупка на 2+ билета, името на втория и следващите пътници са променени. 

Затова ВИНАГИ проверявайте данните на пътниците в потвърждението (имейла) от FR или в акаунта на сайта им. Ако има проблем, свържете се в рамките на 24 часа със съпорта, за да оправят проблема безплатно.

  • Харесвам 8
  • Благодаря 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
6 hours ago, koliob said:

В случаите когато пътуваш с малко дете и си купуваш билета през посредник има поне два използваеми варианта:

1. Купуваш си билет за поне един възрастен и дете едновременно. В този случай посредникът директно ти показва цената и ти продава билетите с включени запазени места. Това със сигурност е вярно поне за актуалните в момента сайтове (Rumbo, Bravofly, Lastminute и др.);

2. Купуваш си отделно билет за възрастен и пак отделно билет за детето, но като за възрастен (системата не позволява друг вариант). До 24 часа след покупката на първия от двата билета се свързваш с Customer Support-а на Ryanair на техния чат с молба да свържат двете резервации. Ако са минали повече от 24 часа има такса от EUR 30 за тази "услуга". В някои случаи искат да платиш минимална такса за едното от запазените места, а в други - минаваш метър (просто зависи на кого ще попаднеш в чата). За идентификация в чата ще ти поискат e-mail и телефонен номер за всяка от резервациите. Много от посредниците използват този факт и нарочно правят резервациите с "измислени" e-mail-и и техни телефонни номера. Преди да се свържеш със Support-а, а и за удобство след това, е добре да промениш тези данни като си вкараш резервациите в профила ти в Ryanair и използваш "Manage Booking" -> "Upade contact details":

image.png.afd5e4e7c8b539de25a599eadaed0fbe.png 

 

Единствената причина да се използва тази сравнително сложна процедура е факта, че много често отстъпката в цената на посредниците е най-голяма при закупуването на еднопосочен билет за един пътник.

 

Много, много благодаря за подробните и ясни разяснения

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.