Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

@noshtna_ptica, подготви се за дълга битка. Ако случайно билетът ти е в посока UK, можеш да се опиташ да се прикачиш към британските потребители... и съответно органи.

Редактирано от Goal & Boss
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да го погледнем от добрата страна 🙂

Ако не бях прочела за проблема тук, щях да получа студен душ на летището - и финансов, и пътуването ми щеше да се скапе.

Благодаря за инфото, което пускате и за съпорта, който ми оказахте!

Мога да завърша и с няколко лоши думи за една АК, но не казвам коя е 🙂

 

  • Харесвам 6
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , road_runner каза:

на 8 е , влизаме в друга категория  там

Над 52 килограма? :grin:

 

преди 2 минути , noshtna_ptica каза:

Мога да завърша и с няколко лоши думи за една АК, но не казвам коя е

Ний пък не се сещаме :grin:

  • Смея се 2
Връзка към коментар
24 minutes ago, road_runner said:

на 8 е , влизаме в друга категория  там

Моето е на 10. Билетите са на една цена. Детето е с безплатно място и задължително 1 платено за родител- или 2х6€ двупосочно. Другият си купува, ако иска. Когато купите priority- тогава е за всеки- точно както сте писали- 6 приоритет (за 2-те посоки), но защо 4 закупени места? Би трябвало да е само 1 (или 2 двупосочно). Както и да е- който има приоритет, има и 2 чанти. А самото priority може да го купите за всеки по отделно. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте! Пратиха ми имейл, че са промении датата и часа на полета за Мадрид. Имах закупени билети и за Тенерифе за следващия ден. Предложиха да потвърдя полета с новата дата или да ми върнат парите. Обаче предложиха полет, с който изпускаме този за Тенерифе. Початихме и ми смениха за предна дата, но отказаха да ми променят датата за Тенерифе - нямали основание. Дано не променят часовете и датите за връщане!

 

Връзка към коментар
2 minutes ago, aleksandrina said:

Моето е на 10. Билетите са на една цена. Детето е с безплатно място и задължително 1 платено за родител- или 2х6€ двупосочно. Другият си купува, ако иска. Когато купите priority- тогава е за всеки- точно както сте писали- 6 приоритет (за 2-те посоки), но защо 4 закупени места? Би трябвало да е само 1 (или 2 двупосочно). Както и да е- който има приоритет, има и 2 чанти. А самото priority може да го купите за всеки по отделно. 

аз  си платих местото, да седим всички на 1 ред и в двете посоки.  Само не разбирам, това значи ли,  че и за детето се полага малък куфар като за възрастен

 

  • Sofia до Barcelona
    • 2 x цени Adult Standard 73,42 €
      • 1 x цена на допълнително място Inclus
    • 1 x цена Child Standard 36,71 €
      • 1 х безплатно резервирано място Inclus
    • Отстъпка в цената на пътуването -14,99 €
  • Barcelona до Sofia
    • 2 x цени Adult Standard 10,00 €
      • 1 x цена на допълнително място Inclus
    • 1 x цена Child Standard 5,00 €
      • 1 х безплатно резервирано място Inclus

Обобщени продукти

 

 
    • 6 х Приоритет и 2 чанти ръчен багаж 36,00 €
    • 4 х Резервирани места 24,00 €
Общо платено 170,13 
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
17 minutes ago, road_runner said:

аз  си платих местото, да седим всички на 1 ред и в двете посоки.  Само не разбирам, това значи ли,  че и за детето се полага малък куфар като за възрастен

 

  • Sofia до Barcelona
    • 2 x цени Adult Standard 73,42 €
      • 1 x цена на допълнително място Inclus
    • 1 x цена Child Standard 36,71 €
      • 1 х безплатно резервирано място Inclus
    • Отстъпка в цената на пътуването -14,99 €
  • Barcelona до Sofia
    • 2 x цени Adult Standard 10,00 €
      • 1 x цена на допълнително място Inclus
    • 1 x цена Child Standard 5,00 €
      • 1 х безплатно резервирано място Inclus

Обобщени продукти

 

 
    • 6 х Приоритет и 2 чанти ръчен багаж 36,00 €
    • 4 х Резервирани места 24,00 €
Общо платено 170,13 

6 приоритет и 2 чанти ръчен багаж означава, че всеки от пътниците има право на по две чанти в салона. Т.е. Тримата можете да носите 3 малки куфара и 3 дамски чанти/малки раници. Детето има право на същия багаж като възрастен

Редактирано от ДиянаВ
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 34 минути , Pepi каза:

Початихме и ми смениха за предна дата, но отказаха да ми променят датата за Тенерифе - нямали основание. 

 

По-принцип е така. Ако пътувамето ти беше на една резервация е друго, но след като са ти отделни няма начин да ти променят следващия полет, който е засегнат.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Човек, който не е пътувал скоро с Райън се обърква от понятието им за ръчен багаж. Още повече като използва българската версия на сайта. Преводът понякога заблуждава.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Значи не съм само аз потърпевша....не, че ме успокоява това, но фактите са на лице... Преди време Ви се бях оплакала засмяна на фамилия..... и то два пъти и как тези "хубавци'" ми отказаха поправката, след дълги чатове и тел разговори си купих нови билети. Добре че. билетите бяха евтини, но все пак го има този момент и ако билетите ми небяха 1,99 , а например 199евро.... какво правим? Сега пътувам с 8 билета... и когато го казах в къщи ме питаха колко човека ще пътуваме... понеже пътуването е подарък изненада, отговорът ми беше като в оня виц " Коте, половината самолет съм ангажирана в твоя чест"😁😁😁 .. ........ Но въпросът е сериозен и искам да Ви питам, какво бихте направили Вие например... иначе аз много ги харесвам и пътувам най много с тях.

https://lifestyle.bg/stories/ryanair-politikata-za-promyana-na-imeto-i-poredniyat-skandal.html?fbclid=IwAR1g6XqAofIydOTBvXP8J-AeW2R4h8EaM7iyCe608oNgX2lDZX4S-1HuCLc

 

Редактирано от ZORI
НЯМА
  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Ами аз бих следил развитието на нещата и ако не си признаят и почнат да връщат пари, бих се включил в съдебните искове или бих ги съдил сам (е, ако съм загубил по 1,99 на билет може би не чак дотам). 

Връзка към коментар

Аз го споделям, защото въпросът е принципен и в наш конкретен случай бяха толкова, ее... после от купените само  единия билет беше за 45 евро, но ако цената беше някаква друга , нали се сещаш....при това си мислех, че чисто техническа грешка. Сега разбирам, че е "ясен модел" умишлена маниполация след 162 подадени жалби и сменени имена. Аз даже не съм писала жалба до никъде, само в чата и по телефона,  Гражданска  Въздухоплавателна администрация отказаха да разговарят,че  не било в тяхната компетентност. До къде мога да се жалвам за случая

Редактирано от ZORI
Връзка към коментар

Купих вчера билети за 18 човека в две резервации х 9 човека. И двете резервации бяха без грешки.

Обаче се интересувам какво би станало, ако дете го пиша   възрастен в резервация и после го бордна пак като възрастен. (Идеята ми е заради едно дете в резервацията,  да не избирам платени места за всички пасажери).

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , epetkov каза:

Купих вчера билети за 18 човека в две резервации х 9 човека. И двете резервации бяха без грешки.

Обаче се интересувам какво би станало, ако дете го пиша   възрастен в резервация и после го бордна пак като възрастен. (Идеята ми е заради едно дете в резервацията,  да не избирам платени места за всички пасажери).

При чекирането трябва да въведеш неверни данни - годината на раждане.

Сериозен риск.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 9 минути , Таньо каза:

При чекирането трябва да въведеш неверни данни - годината на раждане.

Сериозен риск.

Самият въпрос значи си е безумен. Забравих че се пишеше дата на раждане при чекирането. Заблудил съм се, че се пишеше само на децата. 🙂  Значи в следващите резервации ще извадя  децата и всички ще  бъдат в една резервация с един възрастен.

Редактирано от epetkov
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 36 минути , epetkov каза:

(Идеята ми е заради едно дете в резервацията,  да не избирам платени места за всички пасажери).

При едно дете в резервацията ще трябва да платиш само едно място, не за всички.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, ZORI каза:

Аз го споделям, защото въпросът е принципен и в наш конкретен случай бяха толкова, ее... после от купените само  единия билет беше за 45 евро, но ако цената беше някаква друга , нали се сещаш....при това си мислех, че чисто техническа грешка. Сега разбирам, че е "ясен модел" умишлена маниполация след 162 подадени жалби и сменени имена. Аз даже не съм писала жалба до никъде, само в чата и по телефона,  Гражданска  Въздухоплавателна администрация отказаха да разговарят,че  не било в тяхната компетентност. До къде мога да се жалвам за случая

Че е ясен модел е така, но дали е умишлено не бих твърдял, стават грешки в софтуера, нито е първата, нито последната.

Според мен е важно дали ще прегледат нещата и ще кажат, да, има грешка, оправяме я и връщаме пари или ще се правят, че нищо няма.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 23 минути , neuromancer каза:

трябва да платиш само едно място, не за всички.

Благодаря за информацията. Просто вчера  в процеса на резервиране  за 3 взр, 4 подрастващи и 2 деца не забелязах опцията  отказване от избор на място след избра на места за децата.  Ще внимавам повече следващия път ,да не би аз да съм пропуснал този нюанс.

Връзка към коментар
преди 1 час, neuromancer каза:

Че е ясен модел е така, но дали е умишлено не бих твърдял, стават грешки в софтуера, нито е първата, нито последната.

Според мен е важно дали ще прегледат нещата и ще кажат, да, има грешка, оправяме я и връщаме пари или ще се правят, че нищо няма.

 

Те твърдяха, че няма грешка в техния софтуери и досега са нямали такива опраквания,  което излиза, че не е така. Аз съм ги прежалила тези пари, нали се разбрахме, че ще пътуваме в " сиромах класа"......:) 🙂  🙂  , но път изтегнати на по две  седалки.                                                                                                Обръщам внимание да си гледаме билетите веднага, това което аз не направих, защото последиците могат да бъдат големи!

Връзка към коментар
преди 3 часа, Таньо каза:

При чекирането трябва да въведеш неверни данни - годината на раждане.

Сериозен риск.

Не знам дали системата ще ти даде да въведеш дата извън границите са съответната възрастова група. На мен ми се беше случило това, но не помня с коя авиокомпания, и го оправих по телефона - тогава без проблем.

преди 6 часа, ZORI каза:

Значи не съм само аз потърпевша....не, че ме успокоява това, но фактите са на лице... Преди време Ви се бях оплакала засмяна на фамилия..... и то два пъти и как тези "хубавци'" ми отказаха поправката, след дълги чатове и тел разговори си купих нови билети. Добре че. билетите бяха евтини, но все пак го има този момент и ако билетите ми небяха 1,99 , а например 199евро.... какво правим? Сега пътувам с 8 билета... и когато го казах в къщи ме питаха колко човека ще пътуваме... понеже пътуването е подарък изненада, отговорът ми беше като в оня виц " Коте, половината самолет съм ангажирана в твоя чест"😁😁😁 .. ........ Но въпросът е сериозен и искам да Ви питам, какво бихте направили Вие например... иначе аз много ги харесвам и пътувам най много с тях.

https://lifestyle.bg/stories/ryanair-politikata-za-promyana-na-imeto-i-poredniyat-skandal.html?fbclid=IwAR1g6XqAofIydOTBvXP8J-AeW2R4h8EaM7iyCe608oNgX2lDZX4S-1HuCLc

 

 

Доколкото разбирам, направила си резервация и в рамките на 24 часа не си видяла, че има проблем с имената, така ли е?

Връзка към коментар
преди 22 минути , Zaro каза:

Доколкото разбирам, направила си резервация и в рамките на 24 часа не си видяла, че има проблем с имената, така ли е?

Точно!

Въпросът е да си погледнете мейлът-потвърждание от FR. В него правилно ли са записани имената? Ако да, тогава битката с FR трябва лесно да бъде спечелена. Ако обаче и в писмото имената са сгрешени, тогава положението е по-сложно.

 

Стигам до извода, че в момента най-добрият начин човек да се защити в този случай е да прави видео в момента на покупката на билетите, например с тази малка безплатна програмка

 

Относно сайтът https://www.moneysavingexpert.com/, трябва да кажа, че това е един от водещите потребителски портали (да не кажа лидерът) и казусът ще бъде решен. И то със сигурност в полза на потребителите. Просто ще отнеме време. Британците бавно зацепват, но веднъж направят ли го, няма връщане назад.

Редактирано от vorbis
Връзка към коментар
преди 24 минути , vorbis каза:

Точно!

Въпросът е да си погледнете мейлът-потвърждание от FR. В него правилно ли са записани имената? Ако да, тогава битката с FR трябва лесно да бъде спечелена. Ако обаче и в писмото имената са сгрешени, тогава положението е по-сложно. 

Е, все пак нали до 24 часа е безплатно.

Аз пък след всяка резервация веднага разпечатвам потвърждението, макар че то не ми трябва на никой етап по-късно, но винаги го правя и проверявам имена, часове, дати и посоки. Човек всичко може да оплеска при вида на някоя добра цена. :cool:

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.