Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Морето - Бургас отдaвна се стига за 7 кинта или 15 двупосочен. Само 2-3 часа по-бавно от еднa варненска авиокомпания ,на която плащаш летищни такси , но тя не ги плаща на летището :lol:

Жокер ?

Връзка към коментар

Жокер ?

 

сигурно БДЖ с пенсионерска карта :rofl:

 

като сложиш време от/до летище, чат-пат закъсненийце и се връзват 2-3 часа разлика...

Редактирано от logist13
Връзка към коментар

И от средата на юли да пуснат морските дестинации пак ще е ок. Разбира се, това при цени на посока около 15-20-25 евро или по-ниски. ;) Аз съм склонна да ги дам до Варна, при условие, че рейса ми е 60лв двупосочен. 

Чакаме вторник!  :rolleyes:

 

Хайде да посмятаме, докато чакаме вторник. Да приемем, че пуснат еднопосочни билети по 20 евро. Това означава 40 евро двупосочно, което надвишава с около 20 лева цената на двупосочен билет за автобус. ОК, приемливо от гледна точка на времето за придвижване. Всъщност, дали е точно така? На летището трябва да си поне един час по-рано. До летището се пътува средно около 30 мин. Това означава общо между 1 ч. и 30 мин. и 2 ч. Прибавяме и 1 ч. летене и още 30 мин. придвижване от летището до крайната дестинация. Общото пътуване излиза около 3 ч. Всичко това при положение, че няма закъснение, разбира се! Относно цената вече стана дума, но нека прибавим и цена за довеждане до летището и от летището до крайната дестинация. Ако това се случва с такси, средната обща цена ще бъде в порядъка на около 20-30 лева. С градски транспорт е далеч по-евтино, но и далеч по-бавно. Накрая получаваме почти двойно по-висока средна цена за пътуване със самолет от тази за пътуване с автобус. Времето което ще спестим се равнява на около 3, максимум 4 часа. И това при идеални условия, без закъснения и т.н. Не е малко, разбира се, но дали е рентабилно?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Хайде да посмятаме, докато чакаме вторник. Да приемем, че пуснат еднопосочни билети по 20 евро. Това означава 40 евро двупосочно, което надвишава с около 20 лева цената на двупосочен билет за автобус. ОК, приемливо от гледна точка на времето за придвижване. Всъщност, дали е точно така? На летището трябва да си поне един час по-рано. До летището се пътува средно около 30 мин. Това означава общо между 1 ч. и 30 мин. и 2 ч. Прибавяме и 1 ч. летене и още 30 мин. придвижване от летището до крайната дестинация. Общото пътуване излиза около 3 ч. Всичко това при положение, че няма закъснение, разбира се! Относно цената вече стана дума, но нека прибавим и цена за довеждане до летището и от летището до крайната дестинация. Ако това се случва с такси, средната обща цена ще бъде в порядъка на около 20-30 лева. С градски транспорт е далеч по-евтино, но и далеч по-бавно. Накрая получаваме почти двойно по-висока средна цена за пътуване със самолет от тази за пътуване с автобус. Времето което ще спестим се равнява на около 3, максимум 4 часа. И това при идеални условия, без закъснения и т.н. Не е малко, разбира се, но дали е рентабилно?

Довеждане до летището и от летището до крайната дестинация ,това важи и за автобуса,който има и спиране за почивка май.Но все пак зависи,кой какво предпочита.

Редактирано от Branko
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Довеждане до летището и от летището до крайната дестинация ,това важи и за автобуса,който има и спиране за почивка май.Но все пак зависи,кой какво предпочита.

 

Във всички случаи довеждане до автогара е по-евтино от това до летище и в двете посоки, а относно почивката на автобуса не разбрах какво точно имаш предвид...

Връзка към коментар

Във всички случаи довеждане до автогара е по-евтино от това до летище и в двете посоки, а относно почивката на автобуса не разбрах какво точно имаш предвид...

Студентски/Дървеница/Младост - Летище София безпроблемно е под 10 лв., което трудно може да се каже за Централна автогара, която обикновено е 11-12 лв. Да не говорим за Дружба... 

 

Аз лично винаги бих избрал по-краткия вариант, бил той и 30-40 лв. по-скъп. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Във всички случаи довеждане до автогара е по-евтино от това до летище и в двете посоки, а относно почивката на автобуса не разбрах какво точно имаш предвид...

Всичко зависи ,кой от къде тръгва за гарата или летището.Ако примерно някой пътува от Бояна таксито ще е горе долу на една цена.Тъй че това е относително,за това и мисля ,че влиза в сметката и за двата вида пътуване.

За спирането имах в предвид,че спират за пушене,пикане и т.н,поне това са моите спомени,които не са скорошни,но предполагам,че още си е така и ако е, това са едни 20 мин най малко + часовете за път.

Редактирано от Branko
Връзка към коментар

Да, хора живеят и около летището, както и около централна автогара. Те пък спокойно се придвижват пеша до летището и автогарата без да харчат и една стотинка. Говорим за общия случай, частни случаи винаги ще се намерят. В крайна сметка всеки си знае най-добре, няма общо правило...

Връзка към коментар

Сега автобусите до Варна са по около 60 лв. двупосочно. Пътуваме доста често. При един пътуващ, ако има билети по около 80 лв. двупосочно, категорично бихме избрали самолет. И летището във Варна е в чертите на града. Има си и автобус, както и метро в София.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Да, хора живеят и около летището, както и около централна автогара. Те пък спокойно се придвижват пеша до летището и автогарата без да харчат и една стотинка. Говорим за общия случай, частни случаи винаги ще се намерят. В крайна сметка всеки си знае най-добре, няма общо правило...

Е точно де,за общия случай говорим.За това сметката за придвижване,която се залага би трябвало да е една и за двата случая.От 2000000 или колкото са вече в София ,предполагам 1/4 живее до летището и автогарата.Общия случай /болшинството/ е в районите далеч от летището и автогарата

Връзка към коментар

Аз все още помня билетите на Уиз и БГЕър до Варна с цени на посока от 19лв на Уиз при промоция и 25лв на вторите. Така че няма как да спра да се надявам да се случи отново нещо подобно. Истинско удоволствие ще си е. 

Дори +1ч да имам за отиването по-рано на летището не ми е проблем. Пътуването с градски транспорт не го броя, защото на всеки ще му се наложи да стигне до жп гара, автогара, летище - как ще го направи си е негов избор. Така че да си за 3часа до морето, срещу 6-7-8 часа с рейса абсолютно си заслужават 20лв отгоре. 

 

ПС. И си е голям кеф от летището направо в офиса в понеделник сутрин да се озовеш.. 

Редактирано от Polina
  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Аз си мисля, че за лятото малко почиващи ще изберат самолета по една много тривиална причина - доста хора при заминаване не просто носят багаж, ами се изнасят като за последно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Има и доста хора които просто обичат да шофират.

Относно Wizz имаше хора редовно пътуващи , които на промоциите купуваха билети за месеци напред и дори да изпуснат някое пътуване сметката пак се връзваше.

Връзка към коментар

Да добавим и че, според сухата статистика, със самолета е по-сигурно  ;)


Има и доста хора които просто обичат да шофират.

За мен, а предполагам и за немалко други хора, удоволствието от шофирането е по-скоро на хубав ненатоварен път с умерено количество завои и разнообразен релеф и пейзаж, нежели еднообразното бръмчене по права магистрала в полето, с включен темпомат.

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 6
Връзка към коментар

В началото на 2017г. ще е готова и магистралата до Ниш от сръбска страна.  Oстана само ILS да сложат. :)

 

Ryanair to announce new Niš flights today
 
 
Europe's busiest low cost airline, Ryanair, is tipped to announce new flightsarrow-10x10.png to Niš Constantine the Great Airport at 16.00 CEST. It comes less than a month after the carrier began ticket sales for its Berlin - Niš service, which will launch on September 4 and mark the airline's entry onto the Serbian market. The budget carrier will host a press conference in the south-east Serbian city this afternoon, which will be attended by Ryanair's Chief Commercial Officer, David O'brien, Niš Airport's management and local officials. Following an evaluation of the market, Niš Airport's General Manager, Vladica Djurdjanović, said the airport was seeking links to Rome, Turin, Paris, Thessaloniki and Malta, while Germany, the United Kingdom, Italy and France remain the biggest markets overall.
 
Late last month, Ryanair's Route Manager, Luis Fernandez-Mellado, confirmed that the airline is considering expanding its operations out of Niš. "We are in the process of determining our schedule for next summer. Now that we have opened the doors to Niš, it makes it easier to expand. It will be something that we will discuss over the coming months", Mr Fernandez-Mellado said. He added that Niš is an appealing destination for Ryanair hubs which already sportarrow-10x10.png an extensive network and are now looking to be linked with regional secondary cities, such was the case with Berlin. Ryanair expects to handle 30.000 passengersarrow-10x10.png on its flightsarrow-10x10.png from the German capital to the south-east Serbian city within a year. Furthermore, the carrier said it opted to launch services to Niš following fourteen months of negotiations and as a result of Constantine the Great Airport's low fees, which amount to just three euros for handling, landing and passengerarrow-10x10.png services.
 
Ryanair has a limited presence in the former Yugoslavia, with year-long flightsarrow-10x10.png to Podgorica and seasonal services to Rijeka, Pula and Osijek, as well as a summer base in Zadar. Closer to Niš, the airline plans to open a base in Sofia this winter season. As previously reported, Ryanair is putting a greater emphasis on the former Yugoslav market this year and is also considering flightsarrow-10x10.png to Mostar, Skopje, Ohrid and Tivat. Niš Airport handled 20.388 passengers during the first four months of 2016. It estimates welcoming over 100.000 travellers by year's end. In addition to Ryanair's service from Berlin, Wizz Air will launch its third destination from the city this summer, while RusLine Air will operate twelve charter flights from Kaluga in western Russia starting next month until early September.
 
This news will update during the day.
Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Аз си мисля, че за лятото малко почиващи ще изберат самолета по една много тривиална причина - доста хора при заминаване не просто носят багаж, ами се изнасят като за последно.

Аз пък за където и да пътувам винаги се вмествам в hand luggage (дори по стандартите на Wizz), та за мен лично, ако се пуснат евтини полети до морето би било прекрасно : 5 минути до летището, отиване в последния момент на гейта (винаги така правя) и половин час полет (40 минути беше с БГ Ер) при всички положения е по-удобно, по-конфортно и по-бързо от автомобил. А на рейс не бих се качила и срещу заплащане от тяхна страна.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Тва с gate в последния момент си късметлийка, че понякога има изненади...
Дано и от Ниш се пусне нещо интересно. Но наистина за вътрешна линия според мен е рано да се радваме, и според мен ако ще идват в Бургас по-скоро ще цъкнат един Лондон като за начало.

Връзка към коментар

За мен е малко странно, че се дискутира с автобус или със самолет на нашето море. Нито единия, нито другия вариант не бих избрал. Ще се тупна в центъра на Бургас или в края му (все едно) с някакъв багаж ... и после ...

 

Вместо да си запаля колата и за 4-5-6 часа да съм в хотела или на плажа.

Ако продължа разсъжденията в тази посока, даже няма да хвана пътя за Бургас, а за Кулата т.е. ще отида в Гърция, за да си гарантирам чисто море. Пътя в километри е почти еднакъв, като време е малко повече, но цялостния послевкус след една такава почивка (2-3 дни или седмица)  е несравним. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Тук става въпрос не само за море, а и за служебни и лични пътувания, а защо не и посещение на мероприятия в рамките на ден, два, където самолетът е предпочитано средство за някои. А те не са никак малко.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.