Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Най-голямата в Европа нискобюджетна авиокомпания "Райънер" (Ryanair), която от есента ще лети от София по 21 маршрута, обмисля да сезира Европейската комисия за неправомерна държавна помощ, която според тях България предоставя на превозвача "България ер". Това съобщи пред журналисти Дейвид О'Брайън, главен търговски директор на ирландската компания.

Той цитира данни, според които българската компания дължи на летище "София" такси за близо 3 години назад на стойност около 30 млн. евро, а в същото време е раздала дивидент на акционерите си за 8 млн. евро. О'Брайън допълни, че същата компания чрез собственика си държи по 40% в концесионерите на летищата във Варна и Бургас и попита дали и на тях дължи пари. Той се пошегува, че компанията му е отправила запитване до летище "София" дали може и "Райънер", вместо да си плаща всеки месец дължимото, както прави в момента, да се издължи през 2019 г.

:clapping:

Добре, че пак се намери някой от чужбина да каже "царят е гол", че иначе тук всички журналисти, медии, КЗК-та, ГВА-та, АДФИ-та, Сметни палати, министри и пр. си мълчаха като риби...

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 12
Връзка към коментар

Нали уж имаше проблем с капацитета на Терминал 1?

 

Аз не знам какво ще стане в сутрешните часове, когато ще се застъпят доста полети. Предполагам проверките ще отнемат повече време.... А това, че по някое време на Т1 няма жива душа не значи, че капацитета не е достигнат.

Връзка към коментар

е, държавата пак ще се направи, че не е чула, Бойко няма да се скара с приятелчетата я... най-много да им подари още някой и друг декар на летище София, както вече го направи... а ефекта от цялата работа ще е или проблеми в дейността на Ryan, или по-бързо затриване на FB и продължаване с друга фирма и име...

Връзка към коментар

:clapping:

Добре, че пак се намери някой от чужбина да каже "царят е гол", че иначе тук всички журналисти, медии, КЗК-та, ГВА-та, АДФИ-та, Сметни палати, министри и пр. си мълчаха като риби...

 

България ер да не се окаже държавна. :lol: Нищо че е АД. Всяко ново правителство идва в състав да пази и закриля златната Кокошка, както и златните пилци. :)

 

 

 

Тези нови маршрути ще доставят 1,5 млн. пътници годишно и ще създадат 1100 работни места на Летище София“, обяви ръководителят.

 

Хммм, как ги смята тези 1,5 млн с 3 базирани самолета и някои прииждащи. Да, 738 е с повече капацитет,  Уиз с 5 самолета го докарват милион и половина.

 

Раян да не отварят ново летище в София, за да създадат 1100 работни места. :biggrin:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

А това, че по някое време на Т1 няма жива душа не значи, че капацитета не е достигнат.

Моя грешка, аз всъщност говорех за Терминал 2  :rolleyes:

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

Здраевйте току що си купих билети за 22- 27 септември за барселона , но незмам защо ми излезе накрая 22 - 29 към кого мога да се обърна да ми се оправи това ....  цената беше същата незнам защо стана така показваше си ми 27 и изведнъж 29 ..  И къде мога да си видя резервацията ,че досега не съм летял с раян еър и нещо не ми излиза .. 

 

Веднага се свържи с тях. Гледам, че чата им не работи, ако трябва им се обади по телефона. Колкото по-рано, толкова по-добре, че променят ли се цените гориш. 

 

Хммм, как ги смята тези 1,5 млн с 3 базирани самолета и някои прииждащи. Да, 738 е с повече капацитет,  Уиз с 5 самолета го докарват милион и половина.

 

Раян да не отварят ново летище в София, за да създадат 1100 работни места. :biggrin:

 

Винаги са смятали капацитет и работни места по суха формула, която хич не е много реалистична. Не обръщай внимание на тези цифри. 

 

Само ще помоля да внимаваме с политическите забежки. Ясно е, че задълженията на България Ер към летище София са политически проблем и са свързани с тематиката на форума, но нека все пак не изпадаме в генерализации, към които ще бъдат предприети мерки. 

Връзка към коментар

Аз не знам какво ще стане в сутрешните часове, когато ще се застъпят доста полети. Предполагам проверките ще отнемат повече време.... А това, че по някое време на Т1 няма жива душа не значи, че капацитета не е достигнат.

 

Както виждаш Раян нямат полети преди 6:40 часа.  Предполага се, че  повечето полети на Уиз са излетяли. Красиво е да видиш 6 работещи гейта,както и 4 ленти по проверката. Време е да разширят този хамбарник. Има втори етаж, ресторант, та и тераса. :)

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

 

"...в Ларнака поддържат само полети до и от Брюксел, за да попречат на правителството да субсидира любимия си превозвач - Егейските авиолинии."

 

 

Това ми хареса  :)

Връзка към коментар

 

Винаги са смятали капацитет и работни места по суха формула, която хич не е много реалистична. Не обръщай внимание на тези цифри. 

 

 

Всъщност може и да е възможен капацитет, при положение, че  самолетите летят 24 часа .

Връзка към коментар

Еми то работата с концесията на Летище София е ясна. БГ еър не си плащат таксите, защото се гласят да вземат летището и след като го направят, ще "изфабрикуват" едни вземания, които ще прихващат с дължимите такси. Естествено, концесионният договор ще е супер скапан и ще им позволи да ударят конкуренцията и да увеличат таксите за всички други, с което да започнат да ги гонят от тук. Няма обаче да има никаква възможност за разваляне на концесията преди изтичане на 35 години (поне без данъкоплатците да се наложи да платят 1-2 млрд. лв.). Така ще подарим на едни мутри летище София и ще създадем още един монопол, от което ще пострадат всички пътешественици. У нас така стават нещата.

  • Харесвам 10
Връзка към коментар

Както виждаш Раян нямат полети преди 6:40 часа.  Предполага се, че  повечето полети на Уиз са излетяли. Красиво е да видиш 6 работещи гейта,както и 4 ленти по проверката. Време е да разширят този хамбарник. Има втори етаж, ресторант, та и тераса. :)

 

В момента гейтовете са 5, защото един е ограден и му се прави някаква реконструкция, така и не разбрах точно каква. Основният проблем на Т1 от моя гледна точка не са гейтовете, липсата на ръкави и проверка за сигурността, а паспортен контрол на влизане в страната. Гишетата са четири и откакто се сканира всяка лична карта не мога да ви опиша какво се случва ако случайно се струпат два кацащи накуп...

Връзка към коментар

В момента гейтовете са 5, защото един е ограден и му се прави някаква реконструкция, така и не разбрах точно каква. Основният проблем на Т1 от моя гледна точка не са гейтовете, липсата на ръкави и проверка за сигурността, а паспортен контрол на влизане в страната. Гишетата са четири и откакто се сканира всяка лична карта не мога да ви опиша какво се случва ако случайно се струпат два кацащи накуп...

 

Полагат плочки, за да гушнат някоя пара преди концесията. Имат време до септември месец. Виждаш на Т2 има ръкава, но малко плащат за него и висят неизползваеми. Лентите основно са две, но често пускат и трета.  Гишетата по проверка нямам спомен колко бяха 3 или 4 от едната страна.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

20 % отстъпка на полети от София днес

През Jetcost.com-BravoFly с Maestro карта има по 18 евро до Берлин и обратно,за 13 до Айндховен и обратно.

Редактирано от dimitrov6
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Барселона я намира само за връщане през септември, дано да се оправи

Барселона и аз я гледах за трима отиване и връщане и имаше, отиване на шести, връщане на десети септември

Връзка към коментар

Барселона и аз я гледах за трима отиване и връщане и имаше, отиване на шести, връщане на десети септември

 

На сайта я има, няма ги всички дати на Jetcost.com, не излиза полета на Раян на 13-ти 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На Т2 поне има машини за сканиране на паспорти с биометрични данни, което е алтернатива на дългото висене пред гишета с намръщени служители...

А знаехте ли, че когато пътувате с дете, не може да минавате през тези машини, а трябва да се редите на километричните опашки ? - Аз не знаех и бях доста неприятно изненадана в Лондон, така и не разбрах (не пожелаха да ми обяснят) защо, при положение че и на детето е биометричен паспорта.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

До някаква възраст в детските паспорти няма биометрични данни. Не помня обаче за каква възраст се отнасяше. Отделно може и техниката да не може да заснеме и направи анализ на детето, поради някаква причина, например ръст и т.н.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.