Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

В момента, Георги Матеев каза:

 

 

Точно това е мейла, за който говорех по-рано. И да, трябва отново да се свържете с чата за пре-пре-препотвърдите желанието си за кеш рефънд. Все пак обръщам отново внимание на следния текст:

 

Can I receive a cash refund instead of voucher?
You can request a cash refund however bear in mind we will place your request in the cash refund queue until the COVID-19 emergency has passed.

 

Имам усещане, че реално изплащане преди лятото няма да започне.

Оф, аман от тях. Лятото,  лятото,  да върнат парите изобщо. Благодаря. 

Връзка към коментар
преди 15 минути , slujitel каза:

Ти беше ли получил имейл за канцелиране и беше ли пуснал за рефънд? Аз съм пуснала и пак ми предлагат ваучер. Е, колко пъти едно и също. 

Да, както писах по-горе, на 24.03 получих e-mail, на 25 Март подадох request for refund. Няколко дни по-късно питах в чата какво става, никакъв отговор. Два-три след това получих стандартния e-mail за голямата натовареност и да не submit-вам отново. После се свързах през facebook, след това отново стандартния e-mail "please, do not resubmit your request, it is in the queue  blah-blah"..... 27 дни по-късно си имам ваучер🤣

  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , aleksandrina каза:

Именно затова е chat with us, ако искаш пари и то незнайно кога. Преди това категорично беше заявен refund. 

Ами аз чаках в събота 5 часа, не ми дойде реда. Днес чакам от 12:40, още нищо 😞

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , atrencheva каза:

Ами аз чаках в събота 5 часа, не ми дойде реда. Днес чакам от 12:40, още нищо 😞

Аз в петък се свързах за 5 минути. 

преди 35 минути , Георги Матеев каза:

 

 

Точно това е мейла, за който говорех по-рано. И да, трябва да се свържете с чата за да пре-пре-препотвърдите желанието си за кеш рефънд. Все пак обръщам отново внимание на следния текст:

 

Can I receive a cash refund instead of voucher?
You can request a cash refund however bear in mind we will place your request in the cash refund queue until the COVID-19 emergency has passed.

 

Имам усещане, че реално изплащане преди лятото няма да започне.

 

На мен лично вече ми писна от играта на "тука има тука нема" и на единия полет си промених датата, а за другия взех ваучера.

 

П.С. @slujitel и аз имах имейл за отмяна и попълних рефънд форма малко след средата на март, но както виждаш това няма никакво значение. Отново казвам, Ryan си смениха политиката на 360 драдуса в последната седмица-две и явно не изгарят от желание да връщат бързо пари.

Дали не бих могла да им пиша имейл, трябва ли задължително да е през чата?

Връзка към коментар
6 minutes ago, atrencheva said:

Ами аз чаках в събота 5 часа, не ми дойде реда. Днес чакам от 12:40, още нищо 😞

...и аз къде съм тръгнала?... 😉

Оставям чата отворен, написала съм  и попълнила всичко. Отделно в полето "Type your question" съм заявила, че искам рифънд за еди-кои-си резервации, а не ваучери.

Връзка към коментар
преди 2 часа, atrencheva каза:

Ами аз чаках в събота 5 часа, не ми дойде реда. Днес чакам от 12:40, още нищо 😞

@atrencheva пиши , ако успееш да се свържеш. Вчера и аз чаках 5 часа без резултат.

Връзка към коментар

През испанския чат се чака 1-2 минути, два пъти проверено преди дни.

Предполагам, че най-трудно ще е с английският и най-много  се чака.

Ако можете-говорите пробвайте с друг език различен от английски.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , Alexander каза:

През испанския чат се чака 1-2 минути, два пъти проверено преди дни.

Предполагам, че най-трудно ще е с английският и най-много  се чака.

Ако можете-говорите пробвайте с друг език различен от английски.

То и аз в петък се свързах за 5 минути,  ама след тези имейли е друго.  Аз започнах да се замислям да взема ваучерите и да не се занимавам.  Прав е @Георги Матеев, все ще ги оползотворя някъде лятото догодина. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Добре де, аз пак, чета си пак имейла. Ако съм съгласна с ваучера, да цъкна на линка   и да го приема,  ако не съм съгласна да се свържа с чата.  А ако нищо не направя, какво се случва?

Връзка към коментар
преди 6 часа, slujitel каза:

Ти беше ли получил имейл за канцелиране и беше ли пуснал за рефънд? Аз съм пуснала и пак ми предлагат ваучер. Е, колко пъти едно и също. 

И аз така, но не смятам да повтарям упражнението. Чакам си търпеливо парите, дано ги дочакам 🙂

Връзка към коментар
преди 13 часа, Alexander каза:

През испанския чат се чака 1-2 минути, два пъти проверено преди дни.

Предполагам, че най-трудно ще е с английският и най-много  се чака.

Ако можете-говорите пробвайте с друг език различен от английски.

А кой е испанският чат?

Връзка към коментар
преди 9 часа, noshtna_ptica каза:

И аз така, но не смятам да повтарям упражнението. Чакам си търпеливо парите, дано ги дочакам 🙂

И аз така реших. Няма да приемам ваучера и толкова.  Каквото стане. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз да задам един въпрос - имам ваучер за 203 €. Ако реша да го използвам и резервирам ново пътуване, трябва ли да доплащам, ако новата цената е по-висока? А ако новата цена е по-ниска, разликата ще ми остане ли, нещо като кредит, може би, или ще я загубя?

Връзка към коментар
32 minutes ago, vino4erpec said:

Аз да задам един въпрос - имам ваучер за 203 €. Ако реша да го използвам и резервирам ново пътуване, трябва ли да доплащам, ако новата цената е по-висока? А ако новата цена е по-ниска, разликата ще ми остане ли, нещо като кредит, може би, или ще я загубя?

Do I need to use the full amount of the voucher at one time?

No, any remaining credit can be used to book another flight at a later date, as long as the voucher is still valid.
 
 
Ако цената е по- голяма от 203€ (общо, крайно), естествено, че ще трябва да се доплати.
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , aleksandrina каза:

Do I need to use the full amount of the voucher at one time?

No, any remaining credit can be used to book another flight at a later date, as long as the voucher is still valid.
 
 
Ако цената е по- голяма от 203€ (общо, крайно), естествено, че ще трябва да се доплати.

Благодаря за отговора!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, muchachote каза:

А кой е испанският чат?

Всяка държава от по-известните си има чат на езика, Англия, Германия, Франция, Испания и т.н. Като се влезе в сайта с испански да речем, след това тръгва чат на испански.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И аз реших да ги подпомогна малко, като приема ваучера (нищо, че вече съм попълни форма за рифънд). Някой може ли да ми каже този ваучер вижда ли се от някъде в акаунта или трябва да чакам мейл с код и да си го пазя?

Връзка към коментар
преди 56 минути , П.Кръстев каза:

И аз реших да ги подпомогна малко, като приема ваучера (нищо, че вече съм попълни форма за рифънд). Някой може ли да ми каже този ваучер вижда ли се от някъде в акаунта или трябва да чакам мейл с код и да си го пазя?

На мен директно ми пратиха (без изрично да съм поисквал) имейл с кода на ваучера. Този код обаче не се вижда никъде в акаунта и трябва да се пази.

 

@noshtna_ptica @slujitel аз както го разбирам - най-последната комуникация с предложение за ваучер отменя всички предишни, включително и искането за рефънд от март. Аз лично вече не бих очаквал рефънд, освен ако сега не се свържа с чата и да си поискам парите (отново). Най-вероятно точно на това разчитат - че при липса на действие клиентът "автоматично" приема ваучера.

  • Харесвам 3
  • Шок 1
Връзка към коментар

През чата е кауза пердута. Вчера цял ден и днес от сутринта. Пуснах клайм от тук: image.png.241c7f968a124f12b29bd4bbd517e984.png

Получих и потвърдителен мейл, че са го завели под номер при тях. По друг начин не успях да им пусна каквото и да било. 

Опитах и от тук: 

image.png.ca0697caeda01be52fecb42ec6fb5186.png

Но излезе съобщение, че вече има заведено искане за рефънд за тази резервация и нямам право втори път да го правя. 

Та им изпратих мейл, че не искам ваучер, а пълен рефънд.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

На мен директно ми пратиха (без изрично да съм поисквал) имейл с кода на ваучера. Този код обаче не се вижда никъде в акаунта и трябва да се пази.

 

@noshtna_ptica @slujitel аз както го разбирам - най-последната комуникация с предложение за ваучер отменя всички предишни, включително и искането за рефънд от март. Аз лично вече не бих очаквал рефънд, освен ако сега не се свържа с чата и да си поискам парите (отново). Най-вероятно точно на това разчитат - че при липса на действие клиентът "автоматично" приема ваучера.

Да, но аз нямам номер на ваучер, а линк на който да клеймна, ако съм съгласна.  Аз не съм направила нищо такова.  Ако ме лишат от рефънда автоматично,  това означава,  че  няма да видя нищо, при положение, че те са анулирали полета и съм пуснала форма за рефънд. Това възможно ли е? Иначе и аз като @fancy им изпратих имейл, като потвърдих, че искам рефънд и имам номер на имейла.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, П.Кръстев каза:

И аз реших да ги подпомогна малко, като приема ваучера (нищо, че вече съм попълни форма за рифънд). Някой може ли да ми каже този ваучер вижда ли се от някъде в акаунта или трябва да чакам мейл с код и да си го пазя?

 

преди 22 минути , slujitel каза:

Да, но аз нямам номер на ваучер, а линк на който да клеймна, ако съм съгласна.  Аз не съм направила нищо такова.  Ако ме лишат от рефънда автоматично,  това означава,  че  няма да видя нищо, при положение, че те са анулирали полета и съм пуснала форма за рефънд. Това възможно ли е? Иначе и аз като @fancy им изпратих имейл, като потвърдих, че искам рефънд и имам номер на имейла.

Под линка за приемане на ваучера, в самия имейл би трябвало да има следните данни с номера на ваучера:

 

Voucher Name: 

Voucher Number:  

Voucher Value:  

Voucher Expiry Date: 

 

Поне при мен е така.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.