Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Георги Матеев
преди 34 минути , randi каза:

София - Катания от 1 - ви юли, два пъти седмично.

На Уиз и Раян не им ли писна да си дублират линиите?

 

Раян щяха много приятно да изненадат, ако бяха пуснали Палермо, например.

  • Харесвам 17
Връзка към коментар
На 16.03.2021 г. в 17:45, Георги Матеев каза:

На Уиз и Раян не им ли писна да си дублират линиите

Очевидно е, че от две  възможни летища и двете споменати авиокомпании избират  онова, което е с  по-ниски  летищни такси.  Не намирам друго обяснение за перманентното дублиране на линии. Даже преди време @Topfly беше  създал тема Ryanar vs Wizzair с акцент дублиране на линиите им.

Връзка към коментар

Ми не е само това с таксите.... Раян в случая стъпват на разработен пазар и реално това е водещото, и това се случва непрекъснато(дублирането). Както се вижда също, че се пускат някакви линии по, които никога не е имало полет и изведнъж по тях се генерира невероятен трафик, ама никой не се е сетил толкова време да стартира. Вие да не мислите, че те са някакви богове и знаят точно какво правят? Ами не са. 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
На 16.03.2021 г. в 17:45, Георги Матеев каза:

На Уиз и Раян не им ли писна да си дублират линиите?

 

Раян щяха много приятно да изненадат, ако бяха пуснали Палермо, например.

 

преди 16 часа, epetkov каза:

Очевидно е, че от две  възможни летища и двете споменати авиокомпании избират  онова, което е с  по-ниски  летищни такси.  Не намирам друго обяснение за перманентното дублиране на линии. Даже преди време @Topfly беше  създал тема Ryanar vs Wizzair с акцент дублиране на линиите им.

 

преди 16 часа, randi каза:

Ми не е само това с таксите.... Раян в случая стъпват на разработен пазар и реално това е водещото, и това се случва непрекъснато(дублирането). Както се вижда също, че се пускат някакви линии по, които никога не е имало полет и изведнъж по тях се генерира невероятен трафик, ама никой не се е сетил толкова време да стартира. Вие да не мислите, че те са някакви богове и знаят точно какво правят? Ами не са. 

Когато полетите са в близки часове на излитане до/от компаниите влизат в ценова конкуренция, което не е добре за тях, а когато полета на единия е вечерен , а на другия превозвач - ранен,  клиентите ги ползват еднопосочно. Това еднопосочно натоварване пък води до по-високи цени при ранен / на отиване/ и късен полет / на връщане/, което отново предполага битка в цената. Такива примери има и при не нискотарифните.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Ryanair launches 6 new routes from / to SPAIN

ST_Ryanair_StefanoGarau-800x450.jpg

 

Ryanair’s new routes from / to Spain

Barcelona <-> Eindhoven
Barcelona <-> Maastricht
Barcelona <-> Odessa
Palma de Mallorca <-> Pisa
Malaga <-> Rabat
Alicante <-> Bremen

 

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, Иван Попов каза:

Palma de Mallorca <-> Pisa

Към този полет на Ryanair имам специално отношение. Пуснахо го за първи път през лятото на 2008 година. Аз  се възползвах от него тогава.  Живех на 70 км от Пиза и отскочих  за един уикенд.  Беше незабравимо гостуване на приятели от България. При кацане на Палма самолетът рязко набра височина и направи един кръг над най-големия балеарски остров.  Ех, времена, ех, спомени. 🙂

 

Извън "лирическото" отклонение, прави впечатление полетът Малага-Рабат.  Споменатият полет със сигурност ще влезе в класацията на Ryanair за най-къс полет.  Само 360 км по въздух са между Малага и Рабат.

1190563314_Screenshot_20210318-213529_SamsungInternet.jpg.8807a32c18c31f124d5f1b9dedd42166.jpg

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Връзка към коментар
На 18.03.2021 г. в 21:22, epetkov каза:

Към този полет на Ryanair имам специално отношение. Пуснахо го за първи път през лятото на 2008 година. Аз  се възползвах от него тогава.  Живех на 70 км от Пиза и отскочих  за един уикенд.  Беше незабравимо гостуване на приятели от България. При кацане на Палма самолетът рязко набра височина и направи един кръг над най-големия балеарски остров.  Ех, времена, ех, спомени

Значи съм те върнал към добрите ти спомени 🙂😉

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

АК променя условията по безплатната смяна на полети. Вече може да се правят промени до два пъти на полет.

 

Currently, Ryanair has a zero flight change fee, which means travellers can make up to two flight changes for free as long as they travel before October 31, 2021.

 

The zero change fees only applied to bookings made before March 31 but the airline recently announced that it now applies for those made before June 30 this year.

https://www.cambridge-news.co.uk/news/uk-world-news/ryanair-gives-updates-customers-summer-20224360

  • Харесвам 10
Връзка към коментар
преди 13 часа, a6olq каза:

Извинявам се, в какъв срок най-рано и най-късно можеше да се направи промяна на полет без такса, закупен до 30 юни 2021, според новата политика на Ryanair? 

Най късно 7 дни преди полета.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 13 часа, a6olq каза:

Извинявам се, в какъв срок най-рано и най-късно можеше да се направи промяна на полет без такса, закупен до 30 юни 2021, според новата политика на Ryanair? 

 

преди 2 минути , Таньо каза:

Най късно 7 дни преди полета.

Най рано веднага след  първоначално направената и не по късно от 7 дни преди полета . Само искам да добавя,че по време на промяната на полета няма такса за смяна,но има една уловка.Ако си имал приорити на първата резервация,то при промяната ти начисляват допълнителни 14 евро.Имайте предвид това

  • Харесвам 2
  • Благодаря 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, valpet каза:

Остават ми 8 дни до полет за който искам да сменя.Моля за идея(и) за дестинация(и),които най вероятно да не се изпълняват април и май.

Може би Киев, Пафос, Венециите.

Връзка към коментар
преди 4 часа, Мирослав Василев каза:

До Киев полета ще се изпълнява, Пафос като цяло е махнат до юни месец. 

 

Аз бих заложил или на Тел Авив или на Венеция.

В Израел има 14 дни карантина след пристигане!

 

Връзка към коментар

Ха-ха, сега в отговор очаквам Уиз да пуснат Дъблин три пъти седмично. Не че ще го летят, но трябва да има ответна реакция на тази гавра 😆

 Раян като искат конкуренция, да пуснат линии до София от Корфу и Родос, където отвориха нови бази, а не само да се подиграват с Уиз. 😉

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, Мари Николова каза:

Ха-ха, сега в отговор очаквам Уиз да пуснат Дъблин три пъти седмично. Не че ще го летят, но трябва да има ответна реакция на тази гавра 😆

 Раян като искат конкуренция, да пуснат линии до София от Корфу и Родос, където отвориха нови бази, а не само да се подиграват с Уиз. 😉

 

 

Преди 1 час, randi каза:

Като цяло ситуацията с дублирането е извън контрол...

Ако полетите се изпълняват, освен дестинацията няма дублиране  на часове. Полетите  на Райън са утринен и следобеден срещу срещу два късновечерни.

Даже няма да има конкуренция в посока отиване - Райън печели, а в обратна посока късното им връщане е по-приемливо, от двете на конкуренцията.

 

Ранното отиване дава възможности за добри връзки за дестинациите предлагани от УИЗ от Будапеща, а ранното връщане към София дава нов избор.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 7 часа, randi каза:

България Еър и Лот също имат намерение да летят по отсечката София - Будапеща. Абсурдно е....

Аз се чудя с какво им е толкова атрактивна, че да привлича такъв трафик... Айде Лот ще е трансфери, но уизз и раян? 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.