Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 3 часа, Надя каза:

Ryanair имат ли "навик" да правят Великденски промоции?

Не само Ryanair, но всички авиокомпании съзнателно повишават  предварително цените около   национални празници,  национални  училищни и студентски ваканции.  Бизнесът си е бизнес, бил той и авиационен.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 6 часа, Надя каза:

Аз имам един малко тъп въпрос: ☺️

Ryanair имат ли "навик" да правят Великденски промоции?

Трябва да пътувам юни месец за Единбург и не стига, че директните полети са ми неосъществимо неудобни, ами с прекачване се въртя около 350 (+/-) евро и то с Ryanair и Easyjet.

То за 350Е ще вземеш двупосочен с Луфтханза..

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 21 часа, Надя каза:

Аз имам един малко тъп въпрос: ☺️

Ryanair имат ли "навик" да правят Великденски промоции?

Не е тъп въпрос, разбира се. Но зависи кое разбираш под Великден като дата. В Единбург със сигурност Великден се отбелязва на 9 април, в България повечето хора празнуват на 16 април по-малкото на 9 април. Но като казваш "Великденски промоции", това означава в рамките на празничните дни да има промоции за пътуване по-късно. А не някой да прави намаление преди празника за пътуване на самия празник 😉 Такива чудеса няма. 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 4 часа, Hakkâri Spor каза:

А не някой да прави намаление преди празника за пътуване на самия празник 😉 Такива чудеса няма. 

Определено нямам това предвид 😃

 

 

Морска сирена
Публикувано:

Здравейте!Имам полет на 16/05 до Милано Бергамо пристигащ 15,30 ч и от Милано Бергамо полет в 18 ч на втора резервация.Два пъти променят часа на полета и се притеснявам да не изпусна полета от 18ч.Имам избор да променя с ден напред полета,но си мисля ако няма др закъснение два часа и половина ще ми стигнат за втория полет,само с ръчен багаж съм.Бихте ли рискували и до колко дни трябва да реша,има ли срок.Ако приема смяна с ден по -рано поема ли АК хотел 

Публикувано:

Може да решиш до 3 часа преди часа на променения полет. Ще те качат на полета който искаш, ако още има места.

Не поемат хотел, ако си уведомена за промяната до 14 дни преди полета( както е при теб)

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 12 минути , Морска сирена каза:

Ако приема смяна с ден по -рано поема ли АК хотел 

Само,ако полета е променен по-малко от 14 дни преди него,според мен.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Морска сирена
Публикувано:
На 3.02.2023 г. в 8:50, vinidj каза:

Някой друг да е забелязал, че Райънеър са променили и утежнили доста процедурата при отменен полет ?!

Независимо каква е причината за отмяната в моя случай беше времето - та искат лично пътника да си снима селфи и да плати 35 цента такса, независимо, че съм му купил билета от моя профил с моята карта ме третират като OTA (Online Travel Agent) , също така дават само 1 седмица напред време, ако искаш промяна на датата.

Освен това май вървят по пътя на УизЕър бавят се вече над месец и половина с възстановяване на сумите, преди имам спомен до 14 дни беше. 

Отмяната на полета по вина на Раян ли беше?И правилно ли разбирам,че до седмица от уведомяването трябва да заявиш нова дата на полета.Аз имам опция да сменя датата безплатно, поради промяна на часа,но мисля да рискувам да приема смяна на часа,като имам два часа и половина до втория полет 

Публикувано:
преди 5 часа, Морска сирена каза:

Здравейте!Имам полет на 16/05 до Милано Бергамо пристигащ 15,30 ч и от Милано Бергамо полет в 18 ч на втора резервация.Два пъти променят часа на полета и се притеснявам да не изпусна полета от 18ч.Имам избор да променя с ден напред полета,но си мисля ако няма др закъснение два часа и половина ще ми стигнат за втория полет,само с ръчен багаж съм.Бихте ли рискували и до колко дни трябва да реша,има ли срок.Ако приема смяна с ден по -рано поема ли АК хотел 

2.5 часа би трябвало да Ви стигнат на Бергамо... ако няма закъснение. Проблемът най-често е на паспортен контрол, който е много бавен. Ако сте без деца и с биометричен паспорт, тогава е по-бързо, защото можете да минете на авто-сканиране.

 

Няма да Ви поемат хотел за нощта преди това.

  • Харесвам 1
Морска сирена
Публикувано:
преди 3 минути , BPK каза:

2.5 часа би трябвало да Ви стигнат на Бергамо... ако няма закъснение. Проблемът най-често е на паспортен контрол, който е много бавен. Ако сте без деца и с биометричен паспорт, тогава е по-бързо, защото можете да минете на авто-сканиране.

 

Няма да Ви поемат хотел за нощта преди това.

Благодаря Ви!Ще рискувам ако и втория полет закъснее имам шанс,ако изпусна полета надявам се да мога да закупя за следващия ден.До Фаро Португалия надявам се има места,а съдействие поне няма ли да получа от служителите,все пак по вина на раян ще има проблем евентуално.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 40 минути , Морска сирена каза:

правилно ли разбирам,че до седмица от уведомяването трябва да заявиш нова дата на полета

Мисля,че до 3 часа преди  полета може да се приеме или откаже променен полет,а вече вие може да го промените за до 1 седмица напред от променения полет или назад не помня колко беше,май 30 дни.

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 38 минути , Морска сирена каза:

Благодаря Ви!Ще рискувам ако и втория полет закъснее имам шанс,ако изпусна полета надявам се да мога да закупя за следващия ден.До Фаро Португалия надявам се има места,а съдействие поне няма ли да получа от служителите,все пак по вина на раян ще има проблем евентуално.

Райън не продават полети с прекачване и не осигуряват съдействие за прекачване при закъснение. Това си е в правилата им и нискотарифния модел.

Не знам има ли някакво съдействие да се полага при пристигане със закъснение, но евентуално само това може да очаквате (примерно ако кацне на друго летище да ви осигурят транспорт до Бергамо).

  • Харесвам 1
Морска сирена
Публикувано:
На 11.03.2017 г. в 15:34, Евгени Димитров каза:

Включих чат с Раян Еър, писаха ми, че мога да искам компенсация. Трябва да попълня някаква форма онлайн, ще отговорят до 7 дни. В същото време, май най-удачно ще е да купя полет нов полет от София до Барселона един ден по-рано, за да не си "изяждам" дните от Португалия, а тези от Раян дали ще компенсират, няма за кога да ги чакам. Някой от вас да в бил компенсиран от тях и в какъв случай?

Колко време преди полета Ви уведомиха за смяна на часа 

Морска сирена
Публикувано:

Напоследък има много закъснения на полети.Дават опция безплатно смяна на един ден по -рано,но процесът е много труден.Няма линк, който да те насочи към промяната, единствено тел обслужване на клиенти в работно време.Някой, който е имал такъв проблем наскоро?Този телефон да не излезе много солен

Морска сирена
Публикувано:
преди 2 минути , neuromancer каза:

чата е безплатен

Неможе през чата,само през телефона в работно време 

Публикувано:

Ryanair са пратили мейл за подписване на петиция- "Ryanair призовава Урсула фон дер Лайен да защитава пътническите полети и да поддържа отворено небето на ЕС по време на стачки на КВТ"

Първо си помислих да не е някакъв фишинг, погледнах мейла, от който е изпратено- редовен си изглежда. Но и в сайта им го има.

  • Замислям се 1
Публикувано:

Има ли някакъв проблем със сайта на Райън, не мога да се чекирам, нито на компютъра, нито на телефона, нито през приложението 🤨 От приложението дори не ми намира резервацията и ми изписва "Упс, грешка"...

 

Сама си отговорих:

 

Today 29th March 2023 our Website is currently undergoing essential maintenance.

We apologise for any inconvenience, we are currently working to get our Website and App back online in the next few minutes. 

 

Съобщението е от 14:01...

 

А с чатбота как се преборва човек? Върти ме в омагьосани кръгове и не мога да стигна до хомо сапиенс...

Публикувано:

Това ми пратиха на мейла:

due to a technical error, some flights have appeared on the Ryanair App/website as cancelled. Please be advised, this is an error and your flight will operate as scheduled. We apologise for any inconvenience caused.

 

Да не се шашкате, ако видите, че полета ви е отменен.😏

  • Харесвам 3
  • Шок 3
Публикувано:

Значи, тази компания я избягвах с години, и сега се почва с недоразуменията пак... Висим си в самолетчето, обясняват ни от един час как заради лошо време ще си почакаме докато благоволят да дадат нов слот, а междувременно на "заминаващи" на сайта на летището дори не ми излиза нашия полет (освен ако не го търся с търсачката), флайтрадар не ми показва закъснение, и останалите полети изглежда си вървят. Нищо не разбирам вече...

Публикувано:

Аз сутринта или мейл от тях на тази тематика, ама не се ошашках. Следобед се чекирах за утре безпроблемно до Вроцлав. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 часа, searus каза:

Значи, тази компания я избягвах с години, и сега се почва с недоразуменията пак... Висим си в самолетчето, обясняват ни от един час как заради лошо време ще си почакаме докато благоволят да дадат нов слот, а междувременно на "заминаващи" на сайта на летището дори не ми излиза нашия полет (освен ако не го търся с търсачката), флайтрадар не ми показва закъснение, и останалите полети изглежда си вървят. Нищо не разбирам вече...

Към Мадейра 2 ли сте?😉😄 Там времето е хубаво. Ден през ден го гледам😃

  • Смея се 3
Публикувано:
преди 2 часа, ДиянаВ каза:

Към Мадейра 2 ли сте?😉😄 Там времето е хубаво. Ден през ден го гледам😃

Почти уцели, до Мад...жарово мисля да отскоча тия дни 🤣 Благополучно излетяхме малко след като се оплаках 😁

  • Харесвам 3
  • Смея се 6
Публикувано:

Здравейте!

След купуване на билет, в имейла с потвърждението имената са на кирилица. Проблем ли е това?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.