Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 1 час, natalito78 каза:

Добре, ще пробвам у дома, че служебният компютър няма камера. 🙂 Благодаря, дано да стане, че никак добре не започва това организиране...

Ако не се справиш 5 пъти със стандартната верификация ще ти изпише, че си изразходила всички опити и автоматично ще ти качи безплатен чек ин на летището. Предполагам и платената верификация има лимит. Ако не пробвай със стандартната и ако не успееш 5 пъти отиваш на чек ин-а. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

А сигурно ли е безплатна ? При мен изписа че ако не се направи онлайн  верификация тя може да се направи и на летището , но е "възможно да заплатите такси според тарифата за чекиране". 

Това дали е само ако изобщо не си опитвал да верифицираш, някой правил ли го е след неуспешен опит през приложението ? 

Връзка към коментар
Преди 1 час, stanimir каза:

А сигурно ли е безплатна ? При мен изписа че ако не се направи онлайн  верификация тя може да се направи и на летището , но е "възможно да заплатите такси според тарифата за чекиране". 

Това дали е само ако изобщо не си опитвал да верифицираш, някой правил ли го е след неуспешен опит през приложението ? 

Да, видях и аз, но 2-ма от 3ма агенти в чата ми потвърдиха и отделно на гишето не платих и ги питах виждате ли безплатния чек ин и те казаха да. В приложението направих и скрийншот. 

Пс този надпис излиза в края на процеса по верификация, който в моя случай беше неуспешен. 

Screenshot_20230814_152140_com.android.chrome.jpg

  • Харесвам 9
Връзка към коментар
преди 38 минути , Фил каза:

А има ли разлика в процеса между безплатанта и платената верификация, или разликата е само че втората става по-бързо? 

На платената май се прави селфи, така че не става, ако верифицираш освен твоя билет и някой на приятел (ако са на отделни резервации). Но правилите платена, моля да кажат така ли е.

Връзка към коментар

Снимаш лична карта от двете страни,карат те да си въртиш главата,да се усмихваш,да си затвориш очите. При платената. Безплатна правих само веднъж и вече не си спомням какво точно се правеше.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Платената - снимаш личната карта от двете страни , после селфи , завъртете си главата наляво , надясно , усмихни се , затвори очи. След две минути резултата е готов.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 18 часа, natalito78 каза:

Добре, ще пробвам у дома, че служебният компютър няма камера. 🙂 Благодаря, дано да стане, че никак добре не започва това организиране...

Какво стана с верификацията.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 20 часа, The Doctor каза:

Не може да се види никъде.

 

Плати ли да я свържат и ако да - колко на посока.

Не съм платил да ми е свържат, пробвах в чата на няколко пъти различни агенти, защото в началото искаха 30 евро да им платя, понеже само едната резервация за възрастен била направена през юни, другата за детето беше направена в същия ден, на който се свързах с чата, от третия опит с различен агент успя да ми е свържи без да иска такса 30 евро, само да платя седалки за Възрастен и за дете, попитах го нали само възрастен заплаща места, не можело трябвало и двамата според него, после пак се пробвах в чата с друг агент и той ми премахна таксата за мястото за дете и остави само за възрастен. Според мен извода може би е да се пробват няколко пъти различни агенти в чата.накрая питах пак в чата 3 ма различни агенти дали резервацията ми е свързана правилно и тримата потвърдиха и ми изпратиха на E-mail потвържденията

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 29 минути , Иван Попов каза:

Колко интересно само, Ryan не продават билети от София за Атина, а лети самолет в момента 😊 

image.png.14b45bb1d7b1b6f986bc561845143469.png

 

image.png.d18c7926645dbd5e1ac1588a68e95d14.png

 

Пребазиране на машина. Случва се непрекъснато, като по - често го правят Уиз.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Защото знам, че спряха полетите от София до Атина, а сега гледам на карта...... аа.... и си викам какво ли стана пак 😀

Вече схванах каква е идята им 😊

Връзка към коментар

Здравейте, вчера в 10 вечерта  часа кацнахме на летището в София от Пафос (Кипър), при приземяването виждахме светкавици в далечината. Тъкмо народът се нагласи да слиза и казаха, че трябва да изчакаме автобус, щял да дойде до 5 минути. След 10 мнути казаха, че са спряли да обслужват полетите от наземния персонал, заради бурята и да чакаме. И ние чакаме, минават 20 минути, започна изнервяне, питаме , какво става, казват всеки момент, тъй като летището в София не работи в момента, и така около 2 часа седим в самолета. Изнервена белокоса гражданка на Европейския съюз (по мои предположения Нидерладка) подгрява общото напрежение, като започва да ообижда правителството на нашата "мила родина", после преминава към хората, започва да нарежда колко сме пасивни, и какъв боклук е държавицата ти. Имала жената хубав имот в Кипър на скъпо място и как за първи и последен път ползва тази нискотарифна компания и как пък точно в България да попадне, което още повече утежнява и без това компромисът, който е направила да лети с тази авиокомпания под нейното ниво. Подчертавам лиричното отклонение, тъй като само аз и обясних, че само ние можем да си обиждаме държавата и правителството, а тя като не скъп наш гост да ни уважава земята, защото е  на гости, макар и само за малко до следващия трансфер, предполагам, че няма да е с ниско тарифна компания. Нямаше други застъпници на националното ни достойнство. Така по същество. Райън еър първоаначално обвиниха летището, че не работи, та подсилиха възмущението на въпросната белокоска, обаче накрая след настояване от моя страна, главната стюардеса по повод на зададен от моя страна въпрос, как не работи летището, като гледам множество автобуси с пътници да сновят напред назад из летището, каза, че всъщност Райън работят с конкретен наземен оператор, който имал само 5 автобуса, и чакаме ред. Моето предположение, е че е имало някакъв срив в отношенията между Райън и наземния оператор, като се наложи да чакаме 2 часа след кацането автобус, за да слезем от самолета. Тази ситуация подлежи ли на обезщетение, брои ли се закъснение на полет, забавеното извозване от самолета, след като той е кацнал. В допълнение след като слезнахме от самолета имаше огромна опашка за таксита около12 и 30 часа тази нощ, таксиметровият шофьор обясни, че и пътниците от  полета от Малага са чакали вътре в самолета 1 часа, и че и на тях им казали, че бурята била причина за това. Ако някои има идея, моля да сподели 1. Може ли гръмотевици да са причина за отлагане на извозването? 2. Може ли това отлагане да е 2 часа (периодът от 10 часа до 12 часа тази нощ); 3. Наземният оператор, с който Райън работи и който не е обслужил адекватно пристигнал самолет може ли да бъде причина, за търсене на обезщетение? 4. Ако отговорът на въпроса е положителен, пак ли използваме фирмите за обезщетения по общия ред?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Както е описала @Милена Модева мой познат е бил в същия полет снощи. Въпросът е по-скоро някой запознат да каже не се ли водеше отварянето на вратата на самолета за кацане?

В случай, че е така кога трябва да се брой кацането и закъснението, защото на сайта на летище София и във Flightradar24 е кацнал по разписание с около 10 мин. закъснение в рамките на нормалното?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

От моя личен опит, за всякакво такова закъснение по вина на летищния оператор обезщетение не се дължи (това ми го казаха от Аероиск по мой случай, който разследваха). Може да не е извънредно обстоятелство и оператора да си е виновен, но той за разлика от авиокомпаниите не дължи обезщетение по регламента.

Естествено може да се пробвате, пък кой знае...

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Не зависимо дали е било заради гръмотевична буря или заради наземния оператор, авиокомпнията не носи вина и обещетение според мен не дължи в този случай. Те са кацнали навреме в случая. Би трябвало да го има описано в регламент 261

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Кацането/излитането е моментът, в който се закачиш/откачиш от ръкава (99% сигурен). Но когато си с рейс как се смята момента не знам.  Може би наистина е отварянето на вратата. И все пак за 2ч обезщетение няма ...

Връзка към коментар
преди 6 минути , jorocontrola каза:

Кацането/излитането е моментът, в който се закачиш/откачиш от ръкава (99% сигурен). Но когато си с рейс как се смята момента не знам.  Може би наистина е отварянето на вратата. И все пак за 2ч обезщетение няма ...

Принципно, че за 2 часа закъснение няма обезщетение по регламента, е ясно, но в случая, седиш вътре в самолета-не можеш да се движиш и нямаш никаква яснота кога ще слезеш, не можеш да си купиш нито вода или ядене, първото е по-важно, защото, те вече са затворили полета и не работят пос терминалите. Страшно некоректно и несправедливо и някак не мога да се примиря.

Връзка към коментар

Лошото е, че наистина снощи по това време имаше гръмотевична буря, макар и да не е била кой знае какво. Та дори да дължат нещо за закъснение, би отпаднало, защото при лоши метеорологични условия няма обезщетение.

Връзка към коментар
преди 55 минути , Branko каза:

Не зависимо дали е било заради гръмотевична буря или заради наземния оператор, авиокомпнията не носи вина и обещетение според мен не дължи в този случай. Те са кацнали навреме в случая. Би трябвало да го има описано в регламент 261

Райън оперира с конкретен наземен оператор и не са си обезпечили отношенията, така че този оператор да поеме самолетите, които пристигат, за да бъдат обработени надлежно, така че косвено те носят отговорност, защото билетът се закупува за цялата услуга: чекиране, полет и транспортирането от летището до самолета и обратно, следователно Раъйн носят отговорност за техния подизпълнител и неговото изпълнение, ние нямаме договор за превоз с наземния оператор. Тези разсъждения вадя от общите правни принципи, които считам, че следва да бъдат приложими и тук!

преди 3 минути , boogy83 каза:

Лошото е, че наистина снощи по това време имаше гръмотевична буря, макар и да не е била кой знае какво. Та дори да дължат нещо за закъснение, би отпаднало, защото при лоши метеорологични условия няма обезщетение.

Но 2 часа!

 

Връзка към коментар

Здравейте,

 

включвам се по повод обсъжданата тема по-горе. Мнозина от вас знаят, че работя в тази сфера и описаният случай по-горе не е нещо необичайно. В бурии като снощната и в някои доста по-леки на пръв поглед, летището затваря и няма право да обслужва самолети и съответно пътници (причини като светкавичен удар например и много други). Естествено липсата на хора, която е в цяла Европа е допринесла за това да има допълнително забавяне с обслужването, тъй като самолетите се приоритизират.

 

Относно въпросът за това кога машината се брои в полет то е от chocks off до chocks on (това са ограничители на гумите, които се прикрепят). Независимо, че вратата не е отворена, то вратите със сигурност са били дизаримирани и съответно двигателите изключени. 

 

  • Харесвам 19
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.