Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

привет :) чета от сайта на Ryanair, че

 

Поради ограничение на пространството на борда, само 90 броя голям ръчен багаж (55Х40Х20 см) могат да бъдат внесени на борда на самолета, останалите чанти ще бъдат пренесени безплатно в каргото на самолета.

 

в кой момент се разбира дали твоята ръчна чанта не е вече номер 95 примерно и ще я сложат в багажното, без да те питат? питам, понеже в ръчен багаж смятам да сложа лаптоп и разни документи, които предпочитам да са си при мен на борда, вместо да се подмятат в товарното отделение

 

на бордните карти, които имам след онлайн-чекирането е написана и информация за ред / sequence, да кажем 36 - каква е идеята на този номер по ред - ред за качване ли е или нещо друго?

Връзка към коментар

Ами приготви си чанта, в която да можеш да си вземеш ценните неща, нямам идея в какъв момент избират кои чанти ще вземат. 

Sequence номерът мисля, че показва, кой по ред си се чекирал, но няма друго полезно значение.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Виждала съм в Лондон, че броят хората на опашката и за по-сигурно е хубаво веднага след като излезе номера на гейта да тръгнете към него и да се наредите, ако не искате да ви чекират ръчния багаж.

В София пък питаха хората дали искат да им се чекира доброволно, още от началото на опашката. Доста хора прегърнаха идеята.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Виждала съм в Лондон, че броят хората на опашката и за по-сигурно е хубаво веднага след като излезе номера на гейта да тръгнете към него и да се наредите, ако не искате да ви чекират ръчния багаж.

В София пък питаха хората дали искат да им се чекира доброволно, още от началото на опашката. Доста хора прегърнаха идеята.

И нас ни питаха дали да ни чекират и двете каретки ръчен багаж, ние отказахме, защото при миналото пътуване и чекиране на ръчен багаж си го получихме без дръжка.Нямахме време да се разправяме, че полетът беше късен и бързахме за рент-а-кар офиса. Замълчаха сконфузено...
Връзка към коментар

привет :) чета от сайта на Ryanair, че

 

 

в кой момент се разбира дали твоята ръчна чанта не е вече номер 95 примерно и ще я сложат в багажното, без да те питат?

В момента на бординга. Зависи от това къде си на опашката и колко хора с ръчен багаж са минали преди теб. На мен ми се е случвало два пъти в UK, когато не съм успявала да съм достатъчно бърза към гейта , но и в двата случая нямаше драма, тъй като по принцип нося важните неща в дамската чанта /тя тежи повече от големия ръчен,но това е друга тема- така си я разнасям всеки ден, не е специално в чест на Раянеър/ Редактирано от lyusi
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

привет :) чета от сайта на Ryanair, че

 

в кой момент се разбира дали твоята ръчна чанта не е вече номер 95 примерно и ще я сложат в багажното, без да те питат? питам, понеже в ръчен багаж смятам да сложа лаптоп и разни документи, които предпочитам да са си при мен на борда, вместо да се подмятат в товарното отделение

 

на бордните карти, които имам след онлайн-чекирането е написана и информация за ред / sequence, да кажем 36 - каква е идеята на този номер по ред - ред за качване ли е или нещо друго?

 

За това има и допълнителна усулга - преоритетно качване на борда . Ако пътувашш само с ръчен багаж и на пристигащото летище , трябва бързо да се измъкнеш за да остане багажа с теб ще трябва да се качиш от първите 95 ,

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

благодаря на всички за отговорите :) значи разбирам, че това се случва вече в самия край непосредствено преди качване на самолета? след като си си предал чекирания багаж, минал секюрити контрола и тн? в такъв случай получава ли човек някакъв документ, че си е дал и ръчния багаж за товарното? примерно, ако при лош късмет, този ръчен багаж е повреден, липсващ и тн, за да предявиш претенция и/или да го търсиш, според общите им условия трябва да представиш разписка за багаж, а пък всъщност имаш единствено бордна карта с отбелязан само един брой (или нула, ако не е платил човек за такъв) чекиран  багаж

Връзка към коментар

Не знам дали е споменавано, но са заложили някои полети за лятното. Пиза за сега пада на 2 честоти седмично(интересно, защо така сериозно я режат тази дестинация), Бирмингам остава 3 пъти седмично, Милано си е всеки ден, Рим също, Венеция остава на 2 полета седмично. През декември на 18 - ти и на 21 - ви до Лондон има по 3 полета на ден.

Връзка към коментар

По празниците са заложили и допълнителни полети от/до Лувърпул.

 

 

П.С. Сега погледнах , леле кога паунда падна на 2.25 лева.

Лондон обаче го продават на сериозни цени да видим дали ще смъкнат наесен при три полета дневно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Въпрос от мен относно багажите - след 2 седмици ще летя за сефте с ирландците. За куфар, който се слага в багажното, пишат, че не трябва да надвишава 81х119х119. Мери ли се това нещо някъде? Щото смятам да пътувам с един, на който височината му като я меря е баш 81 или някъде там (за другите размери няма проблем).  И ако се мери, може ли да се счете, че това е широчината например, а не височината? :)

Редактирано от rainbou1
Връзка към коментар

Няма значение кое е ширината и кое височината :)

Иначе регистрирания багаж не се мери, освен ако е очевидно голям, ама ако не мине през вратата на багажното, значи имаш проблем

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Няма значение кое е ширината и кое височината :)

Иначе регистрирания багаж не се мери, освен ако е очевидно голям, ама ако не мине през вратата на багажното, значи имаш проблем

Благодаря за отговора.

Ами 6 години вече го търкалям и досега не е правил такъв проблем :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не знам дали е споменавано, но са заложили някои полети за лятното. Пиза за сега пада на 2 честоти седмично(интересно, защо така сериозно я режат тази дестинация), Бирмингам остава 3 пъти седмично, Милано си е всеки ден, Рим също, Венеция остава на 2 полета седмично. През декември на 18 - ти и на 21 - ви до Лондон има по 3 полета на ден.

 

Пизата е като Тревизото - сезонна работа с ефект на насищане. Интересна e най-късата отсечка до Атина,която стартира след две седмици - цената на посока е по 9 евро.Византийците също свалиха на 33 евро, дори и на 27Е :lol: Що ли W6 с Лутон да мине на една ротация зимно време. :lol:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Цените не показват това. Не , че е лошо от клиентска гледна точка. Подобно беше с Будапеща навремето. Ето обаче едно Милано оцеля :)

Огромна част от работещите българи мисля пътуват с автобуси , микробуси , автомобили най-вече заради неограничения багаж.

Пиза е вратата към Тоскана и последната бг мама , която я посети ще дръпне шалтера ;)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Огромна част от работещите българи мисля пътуват с автобуси , микробуси , автомобили най-вече заради неограничения багаж.

 

Както се казва в "Трима души в една лодка"

 

 

Хей, тия от партера на четиридесет и втори се изнасят!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Няма значение кое е ширината и кое височината :)

Иначе регистрирания багаж не се мери, освен ако е очевидно голям, ама ако не мине през вратата на багажното, значи имаш проблем

 

а поне на килограми мери ли се? че имам един платен 15 кг, ама то само предвиденият куфар празен тежи 6 :lol: практически ми остава да побера 9 кила в него, което е по-малко от безплатния ръчен....

Редактирано от antea
Връзка към коментар

По-евтино ще е да си купиш нов и лек куфар , или се вмести някак най-много до 15 кг и 300-400 грама след като оптимизираш всичко на макс.

И аз не очаквах, но на връщане от Пиза самолетът беше 95 % пълен, а 3 седмици преди това билетите бяха по 15 евро...

Така е , въпросът е дали им се връзва сметката дългосрочно с пълни самолети , но на такива цени. Ще видим де , само гадая няма как да знам средната цена на седалка.

Предполагам и тур. агенциите купуват пакети.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

мда, дилемата върви към един от малките куфари, в който мога да сложа 12 кила, но съвсем стегнато и сбито и да го издуем на макс, или парцалките и течностите да се ширят в големия и тежък... хал хабер си нямам кое колко тежи и ще се меря на кантара с куфар и без куфар, че 10 евро на +кило не е разумна опция :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

П.С. Сега погледнах , леле кога паунда падна на 2.25 лева.

 

 

Нека да падa. :) Избрах да платя в паунда и спестих 3 евро от 25евро цена. ;) Това за автобусен билет .

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.