Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Публикувано:

Човек всеки ден може да научи нещо ново , за ред на чекиране за пръв път чувам . А някой знае ли значението му, че да го изписват на бордната карта с номерация вероятно  минимум от десетина числа ?

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ясно, че няма никакво значение, пак се опитваш да търсиш сложна логика в простите неща… 😉

  • Харесвам 3
Публикувано:

чела съм, че основно използват Sequence в случаи на овърбукинг, ако няма доброволци, които да се откажат сами, последните е по-вероятно да бъдат прецакани, а AI изплю това по въпроса 

 

Смисълът на „sequence number“ в бордната карта на Ryanair (и други авиокомпании) е вътрешен и административен, а не за удобство на пътника. То се вписва основно по следните причини:

1. Проследяване и контрол:
Позволява на авиокомпанията да проследява колко пътници са се регистрирали (чекирали) и кога, особено при големи полети.


2. Съответствие с регулации:
Някои авиационни и митнически изисквания налагат записване на реда на регистрация на пътниците.


3. Вътрешна логистика:
Помага при проблеми с резервации, проверки или при случаи на overbooking (препродажба на места).


4. Идентификация при boarding списъци:
Екипажът може по-лесно да сравни boarding list със списъка от чекирани пътници.

За пътника няма практическа полза от това число — то е просто част от стандартната форма на бордната карта, както и баркодът, който съдържа същата информация в електронен вид.
 

  • Харесвам 9
Публикувано:

Само една забележка - при овърбукинг реално не получаваш бордна карта и отиваш и чакаш и се надяваш. Не е всички са с бордни карти и да върнат някой…

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 6 часа, stanislavpp каза:

Друго си е Европа , в Камбоджа не връщат ресто ….

 

 

Някой от първа ръка да сподели за процеса и реда на бординг групите  ? От чисто любопитсво питам, че на пръв поглед не намирам някаква здрава  логика .


 

място 1 е в 5 бординг група

IMG_0476.jpeg.192b1b657e0fb8d6467325cb707f12cc.jpeg

 

място 2 в 7 бординг група 

IMG_0475.jpeg.88067888933abe986b98cf91ad17213f.jpeg


 

 

 

Мисля, че 5 и 7, в случая, означава кой поред си се чекирал онлайн.

п.п. След като го написах видях, че вече са ти отговорили  🙂

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 42 минути , jorocontrola каза:

Само една забележка - при овърбукинг реално не получаваш бордна карта и отиваш и чакаш и се надяваш. Не е всички са с бордни карти и да върнат някой…

случват се и други ситуации, например сменят самолета с по-малък поради някаква причина , всички пътници имат бордни карти, но няма достатъчно места

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 18 минути , antea каза:

случват се и други ситуации, например сменят самолета с по-малък поради някаква причина , всички пътници имат бордни карти, но няма достатъчно места

Наскоро имаше такъв случай за полет от София към Милано Бергамо - тези с бордни карти за липсващите редове остават последни и ако има места ги взимат.

Не разбрах в конкретния случай дали някой е останал невзет на борда, че не съм пътувала аз, а детето.

Пак той, веднъж беше от тези, на които не издадоха бордна карта, защото се чекира в доста късен етап и бра страх до последно на гейта. Взели са го тогава, но е имало и останали хора - това след Нова година, когато е великото преселение на народите.

Може би избор на място те спасява и в двата случая, но нямам опит.

  • Харесвам 1
Публикувано:

дано да спасява избора на място, за да не останеш на гейта, но не знам дали би сработило, ако са на най-задните редове, ние имахме друг случай с Ryan - купени места на авариен изход, смениха самолета с по-малък, нашите места се оказаха при новата машина на нормален ред, и абсолютно отказаха да направят разместване, за да ползваме това, за което сме си платили, и всеки трябвало да си седи на мястото, посочено в бордната карта, нищо че конфигурацията е друга вече

 

след полета им писах и ми върнаха парите за платените места

  • Харесвам 1
Публикувано:

Пуснаха разписание и цени до октомври 2026г за някой дестинации.Лондон, Виена , Рим , Милано ...

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:

Аз ето това не разбирам, защо толкова късно пускат зимното разписание?

Ами вече е почти юни, има много хора, които искат да купуват билети. Сега съгласен съм, че са се съсредоточили в лятото, но все пак да помислят и за зимата. 

Примерно има много концерти, фестивали, Коледни базари и т.н......

  • Харесвам 2
Публикувано:

До октомври 2026 е лятното за догодина, не за тази 😉

Това са полети за почти след година и половина все пак. Зимното за тази година отдавна е на линия.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Зимното или от началото на ноември от/до София е налично от 5-10 дни. За някои дестинации имаше по-отдавна, за други от Европа си имаше от месеци.

 

  • Харесвам 3
Публикувано:

Здравейте, на бордните ни карти за полет на Raynair имената ни излязоха изписани на кирилица. Това може ли да е проблем?

Публикувано:
преди 11 минути , NissanJuke каза:

Здравейте, на бордните ни карти за полет на Raynair имената ни излязоха изписани на кирилица. Това може ли да е проблем?

Добре дошъл във форума. 

 

Хора са минавали така - споделяно е по-назад. Аз бих писал в чата, че искам разговор с live agent, за да коригира кирилицата на латиница. 

  • Харесвам 4
Публикувано:

Миналата седмица за три дни пропуснах два полета на Раян, все в Италия, знам, че е висш пилотаж, но ето, че ми се случи: От Тревизо и от Бари. И в двата случая трябваше да закупя нови билети и инвестирам по още една нощувка.. Раян Винаги закъсняват, от 15 полета от началото на годината да са се осъществили с навременно излитане. Закъсняват с поне половин час - и от Марко Поло във Венеция към Бари, когато се кацна след полунощ, и вчера от Болоня за София. Но в Тревизо и в Бари ми казаха, че съм изпуснала полета, направо ме излъгаха, че излита и не ме допуснаха до изхода.. Последно повикване и в двата случая нямаше, още по-малко поименно. Докато вчера за предходния полет на същия гейт за вътрешен полет и повикваха няколко пъти, и поименно търсиха пасажер. Стигам до извода, че проблемът е в летището - и Тревизо, и Бари са относително по-малки, а и интернетът никакъв го няма, за да си свърши човек работа... Ако някой знае какви права мога да потърся, ще се радвам на съвет., знам, че изпускането на самолет е висш пилотаж..

 

  • Харесвам 1
  • Шок 3
  • Замислям се 1
Публикувано:

Аз мисля, че викат поименно пътник, ако е чекирал багаж, т.к. не може да пътува багаж без пътник. Ако няма чекиран багаж, не го викат?

  • Харесвам 1
  • Замислям се 2
Публикувано:

И на мен преди 3 дни ми каза една братовчедка, че си е изпуснала полета от Брюксел до София, но заради спукана гума на автобуса, които ги е возил до летището.

И после нови билети, хотел и пътуване до Айндховен. За това трябва да се внимава. 

А пък аз просто и казах, че аз ако бях на нейното място, бих си викнал такси и пак ще си го бях хванал самолета. 

  • Харесвам 3
Публикувано:

Специално с Райън - една студена вода.

Щом пише, че гейта затваря е еди колко си, дори самолета да закъснява ти не закъснявай...

 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано:

Закъсняващ самолет може и да тръгне по-рано. Затова тия часове за гейта трябва да се спазват.

  • Харесвам 4
Публикувано:

При последният ми полет така отказаха бординг на 3-4 човека на летището в София. Бяхме се чекирали и стояхме прибрани зад огражданията (до чек-ин бюрото), но не бяхме минали вратата и не бяхме влезли в автобуса. Появиха се други хора за чекиране, но им казаха, че времето за чекиране е минало и системата е затворила. Независимо, че всички останали сигурно 50 човека стояхме на 2м от тях и не бяхме излезли от летището.

 

Аз по принцип имах навика да пристигам на гейта около часа, в който на бордната карта пише "gate closes" и никога не съм имал проблеми защото никога досега не ми се е случвало гейта да е затворен в този час. След този случай обаче гледам да съм там малко по-рано.

  • Харесвам 10
Публикувано:
преди 6 часа, Иван Попов каза:

И на мен преди 3 дни ми каза една братовчедка, че си е изпуснала полета от Брюксел до София, но заради спукана гума на автобуса, които ги е возил до летището.

И после нови билети, хотел и пътуване до Айндховен. За това трябва да се внимава. 

А пък аз просто и казах, че аз ако бях на нейното място, бих си викнал такси и пак ще си го бях хванал самолета. 

И моят бус от Венеция закъсня. За капак и ужас и на шофьора в Тревизо пред него пъплеше дядо в ситно фиатче..

 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 40 минути , Anna Kalinovska каза:

И моят бус от Венеция закъсня. За капак и ужас и на шофьора в Тревизо пред него пъплеше дядо в ситно фиатче..

 

за авиокомпанията няма значение това

изпускал съм няколко пъти, един междуконтинентален полет (промоционален билет без право на промяна) заради блокирана магистрала с протести

някои аиокомпании имат flat tyre rule, но нискотарифните не дават гювеч, разбира се

  • Харесвам 4

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.