ПоляД Публикувано: 12 юни, 2018 Сподели Публикувано: 12 юни, 2018 Удържаха ми пари за нощувки ,които изрично съм посочила ,че ще плащам на място. Трябва ли да се тревожа? Има ли вероятност да се дублира плащането ( т.е. сега и после на място) ? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 13 юни, 2018 Сподели Публикувано: 13 юни, 2018 преди 16 часа, ПоляД каза: Удържаха ми пари за нощувки ,които изрично съм посочила ,че ще плащам на място. Трябва ли да се тревожа? Има ли вероятност да се дублира плащането ( т.е. сега и после на място) ? Чат-пат се случват разни наглед нелогични неща. Възможно е да е някакъв вид депозит, но без да прочетем пълните условия на тарифата само ще гадаем. А вместо да се тревожиш, просто се свържи с hotels.com да кажат какво се случва 🙂 Връзка към коментар
ПоляД Публикувано: 13 юни, 2018 Автор Сподели Публикувано: 13 юни, 2018 Свързах се,отговориха ми,отговора беше за мен странен ,но всъщност отбиване на номера.Беше горе -долу" Никой от хотела не потвърди ,че са ви удъжали сумата.Тя може да е само блокирана и т.н." Общо взето отчитат дейност според мен. При условие ,че има опция плащане в хотела,какъв е смисъла. Ще видим. Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 13 юни, 2018 Сподели Публикувано: 13 юни, 2018 преди 43 минути , ПоляД каза: Свързах се,отговориха ми,отговора беше за мен странен ,но всъщност отбиване на номера.Беше горе -долу" Никой от хотела не потвърди ,че са ви удъжали сумата.Тя може да е само блокирана и т.н." Общо взето отчитат дейност според мен. При условие ,че има опция плащане в хотела,какъв е смисъла. Ще видим. Съществува обичайна практика на преоторизация на сумата от страна на хотела. Във форума е писано многократно за това. Няма нужда от паника - докато не ти излезе плащането в месечното извлечение на картата, значи не е направено, а само сумата е преоторизирана, за да знае хотела, че имаш пари в картата, с която си гарантирала. Връзка към коментар
ПоляД Публикувано: 13 юни, 2018 Автор Сподели Публикувано: 13 юни, 2018 Там е проблема ,че излиза в месечното извлечение. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 13 юни, 2018 Сподели Публикувано: 13 юни, 2018 преди 8 часа, ПоляД каза: Там е проблема ,че излиза в месечното извлечение. А таксата от hotels.com ли е взета или от хотела? Ако е от хотела, отиваш на място с извлечението и им показваш...ако пак искат да плащаш на място, пазиш си всички разписки и оспорваш транзакцията. Едва ли ще се стигне до там. Връзка към коментар
ПоляД Публикувано: 14 юни, 2018 Автор Сподели Публикувано: 14 юни, 2018 Пише името на хотела. И аз си мислех за извлечение от сметката.Надявам се ,че няма да ми вгорчат почивката. Връзка към коментар
Doctor Who Публикувано: 14 юни, 2018 Сподели Публикувано: 14 юни, 2018 Вие можете да си вгорчите почивката с излишни безпокойства. Вариантите са два - или ще поискат пари в хотела или не. Ако не - добре. Ако поискат - показвате разпечатката, ако пак искат - плащате и се наслаждавате на почивката. Връщате се, преглеждате дали не са ви върнати пари, защото е възможно да са взети като преоторизация и ако не се пише молба за възстановяване до банката срока за връщане е 45 дни. Ако има някакви проблеми пишете на банката, на Hotels.com, на хотела и т.н. Пишете и във форума, ще го измислим. 3 Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 14 юни, 2018 Сподели Публикувано: 14 юни, 2018 преди 5 часа, Таньо каза: Ако поискат - показвате разпечатката, ако пак искат - плащате и се наслаждавате на почивката. ... ако пак искат - плащате с карта, най-добре със същата карта, за да се види, че два пъти е платено за една и съща услуга. Връзка към коментар
ПоляД Публикувано: 14 юни, 2018 Автор Сподели Публикувано: 14 юни, 2018 Благодаря за конкретния и подробен отговор.Мислех за нещо в този дух ,но си е друго някой с повече опит да ми потвърди идеите. Още веднъж благодаря. Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 8 септември, 2020 Сподели Публикувано: 8 септември, 2020 Имах интересна случка с резервации през hotels.com в два отделни хотела, като общото е, че и за двата правих резервацията предния ден преди самата нощувка. При пристигане в единия хотел на резепция не им беше отразено, че нощувката е платена предварително онлайн. На следващата сутрин вече го виждаха като платено. А във втория хотел въобще не можаха да намерят резервация на наше име, дори след като им показах мейла-потвърждение от hotels.com. Разбрахме се, разбира се, но си мисля, че явно hotels.com не е опция за last-minute резервации. За сравнение подобни резервации в последния момент съм правила многократно през Booking.com, като даже единият път резервирахме от телефона на път за хотела и след 20 мин. бяхме в него, но резервацията си беше ок. Някой с подобни случаи? 4 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 16 септември, 2020 Сподели Публикувано: 16 септември, 2020 Някой от ползвалите безплатна 11-та нощувка в Hotels.com при направени 10 може ли да каже - ако вместо да ползваш безплатната, направиш други 2 платени и оставиш безплатната да ползваш по-нататък, нали не я губиш? Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 16 септември, 2020 Сподели Публикувано: 16 септември, 2020 Разбита се , че не я губиш , и не е задължително да я ползваш след десетата нощувка. 1 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 28 август, 2021 Сподели Публикувано: 28 август, 2021 Наскоро покрай разговор с магеланец се сетих за скорошна ситуация на овърбукинг в Hotels.com. Споделям информацията, ако някой друг изпадне в подобна случка. Бях попаднала на един много готин апартамент на Крит, който в Booking вече не беше наличен, а в Hotels.com още стоеше като свободен за нашите дати. Предвид това, че всеки имот има някаква бройка стаи за различните сайтове за резервации, предположих, че в Hotels.com още има. Обаче в момента, в който резервирах и платих в Hotels.com, веднага получих мейл за овърбукинг с важния в случая текст: "However, we'd like to make you a new reservation at a similar property nearby, with an equal or better star rating, at no additional cost to you." Hotels.com нямат бг номер за връзка с кол центъра, но за щастие мога да звъня безплатно на чужди номера от Skype и MS Teams. Отвисях на телефона точно 1 час, докато се разберем със съпорта. Апартамента, който първоначално бяхме резервирали, струваше 85 евро. Попитаха ме имам ли изисквания за локация и тип на имота/стаи и обясних, че искам да е в същото населено място и с 2 отделни стаи, защото бяхме четирима човека. Първо ми предложиха цяла къща, която струваше 200 евро, но на снимките изглеждаше доста мизерна. Аз им предложих да ни дадат 2 отделни стаи на обща стойност 150 евро в един хотел, който още в началото бях харесала и те се съгласиха. Нощувките бяха изцяло за сметка на Hotels.com, не сме доплащали нищо. Веднага след като се разбрахме по телефона, получих мейл с потвърждение на новата резервация. Преди време имах подобна случка с Booking, която накрая също свърши в наша полза - спахме в по-хубава къща, която струваше повече пари от първоначалната ни резервация. Така че овърбукингът почти винаги може да е в полза на пътуващите, като изключим времето, прекарано в телефонни разговори и нервите, които съпътстват това упражнение 🙂 6 Връзка към коментар
iaia_mama Публикувано: 1 май, 2022 Сподели Публикувано: 1 май, 2022 Имам намерение да направя една резервация, но в booking.com за същото място цените са по-високи от тези в hotels.com, където никога досега не съм резервирала. Някой би ли споделил впечатление от hotels.com - може ли да им се вярва? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 1 май, 2022 Сподели Публикувано: 1 май, 2022 Преди 1 час, iaia_mama каза: Имам намерение да направя една резервация, но в booking.com за същото място цените са по-високи от тези в hotels.com, където никога досега не съм резервирала. Някой би ли споделил впечатление от hotels.com - може ли да им се вярва? Абсолютно легитимни са си, те са от групата на експедия 3 Връзка към коментар
yordanov Публикувано: 1 май, 2022 Сподели Публикувано: 1 май, 2022 В допълнение бих препоръчал да проверите и orbitz.com, които са от същата група и цените би трябвало да са същите, но имат промо код за 10% за първа резервация в апп-а им при плащане веднага: saveapp10. Само да се знае, че някои по-големи хотелски вериги не приемат промо кодовете. 4 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 1 май, 2022 Сподели Публикувано: 1 май, 2022 А може и да активирате Best price guarantee, мисля, че букинг имаха, тоест резервирате в букинг и им пращате мейл с цената на hotels.com, за да я мачнат. Трябва да е при същите условия (закуски, право на отказ, всичко еднакво). 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега