Прескочи до съдържание

Agoda - новини и въпроси


Емика

Препоръчани мнения

Моят казус не е за промоция, но е свързан с agoda, и не намерих друго място да го напиша.

На дата 22.06 започнах плащане на хотел в сайта, но излезе съобщение, че не ми приема кредитната карта.

На 25.06 платих друг хотел, през друг сайт, с друга кредитна карта, за същите дати.

И днес имам съобщение от agoda, че резервацията ми е потвърдена. Влизам в тази резервация и там пише, че е платена на 22.06 с номера на кредитната карта, за която излезе съобщение, че не се приема.

Влизам си в онлайн банката, гледам движение по кредитната карта, няма плащане от 22.06.

И сега, платила ли съм или не съм? Чудя се от 22.06. до 26.06 възможно ли е , ако са дръпнали парите, банката да не ги е осчетоводила? Утре ще звъня, но как така веднъж не приема картата и пише плащането не е извършено, а след това платено и резервацията потвърдена? А нощувката е след 3 дни и не може да се отмени. Ясно е, че ще изгоря с тях, ако са платени и неосчетоводени като не  ги виждам, но се чудя възможно ли е от agoda да се се объркали?

Някой, нещо подобно?

Връзка към мнение
преди 12 минути , Емика каза:

Моят казус не е за промоция, но е свързан с agoda, и не намерих друго място да го напиша.

На дата 22.06 започнах плащане на хотел в сайта, но излезе съобщение, че не ми приема кредитната карта.

На 25.06 платих друг хотел, през друг сайт, с друга кредитна карта, за същите дати.

И днес имам съобщение от agoda, че резервацията ми е потвърдена. Влизам в тази резервация и там пише, че е платена на 22.06 с номера на кредитната карта, за която излезе съобщение, че не се приема.

Влизам си в онлайн банката, гледам движение по кредитната карта, няма плащане от 22.06.

И сега, платила ли съм или не съм? Чудя се от 22.06. до 26.06 възможно ли е , ако са дръпнали парите, банката да не ги е осчетоводила? Утре ще звъня, но как така веднъж не приема картата и пише плащането не е извършено, а след това платено и резервацията потвърдена? А нощувката е след 3 дни и не може да се отмени. Ясно е, че ще изгоря с тях, ако са платени и неосчетоводени като не  ги виждам, но се чудя възможно ли е от agoda да се се объркали?

Някой, нещо подобно?

Всичко е възможно, например да се забави плащането и да се осчетоводи по-късно. Аз в последното извлечение си видях две покупки от март, и аз се изненадах, ама са си там...

Ако в крайна сметка се окаже, че са те чарджнали, аз бих се обадил на Агода за връщане на парите или в крайна сметка на банката...

Връзка към мнение
преди 3 минути , neuromancer каза:

Ако в крайна сметка се окаже, че са те чарджнали, аз бих се обадил на Агода за връщане на парите или в крайна сметка на банката...

Благодаря за отговора! Но, на Агода на какво основание, то си пишеше в условието на резервацията, че не се връщат парите, ако не се явя или се откажа от резервацията, екрана който не ми прие картата не го запазих, за да го ползвам като доказателство. Ще пробвам през банката, но не знам какъв аргумент да изтъкна там. Реалното плащане с другата карта го направих през друга банка. На тези от първата банка какво да им кажа.... Ще звънна все пак.

Връзка към мнение

При всички положения се свържи с Агода. Те от своя страна се свързват с хотела и обикновено се съгласяват да канселират, въпреки че на теория не може.

 

Зимата присъствах на най-фрапиращия случай. Един залюхан канадец не проверил, че му трябва виза за Виетнам предварително. Рейсът ни го върна наобратно към Пном Пен, а той с Агода резевация за вечерта (почти беше вечер). Той звънна на сайта, те на хотела и 5-звездният хотел се съгласи безплатно да му канселира резервацията без отказване за над 1000 долара. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Просто оспорете транзакцията. Пишете на Аgoda  и не мисля, че ще ви откажат. В началото на май имах подобен случай, но с трансфер между острови на Фиджи. И на мен ми даваше, че не приема кредитната карта, директо се свързах с фирмата, а след това получих потвърждение за първия ми опит през доставчик. Трансфера се дублира, но много лесно ми го приизнаха и възстановиха парите. Отне 2-3 дни дасе върнат в картата. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Проверка в банката показа, че agoda са изтеглили парите от картата, която не приемаха. Писах им днес на agoda, че заради тях съм с два платени хотела за едни и същи дати и искам връщане на сумата платена чрез тях.

Писах и на хотела през сайта на agoda, че няма да ползвам резервация №... и няма да посетя хотела, да пускат стаята като свободна, обясних им защо, та да видим. Нощувките ми започват след 2 дни.

Според мен парите все още трябва да са в agoda, нямам представа кога се пращат към хотела.

Връзка към мнение

Затова препоръчвам да се използва виртуална карта на ДСК, след като не можеш да платиш, прехвърляш сумата обратно в сметката и никой не може да изтегли нищо.

Връзка към мнение
преди 12 минути , slujitel каза:

Затова препоръчвам да се използва виртуална карта на ДСК, след като не можеш да платиш, прехвърляш сумата обратно в сметката и никой не може да изтегли нищо.

Не е точно така. Картата може да бъде задължена със сумата, ако плащането мине на по-късен етап, защото в момента на опита за плащане е имало наличност, която е проверена.

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

На 22-ри излиза съобщението, че не приемат картата и плащането не е осъществено.

На 25-ти аз плащам през booking друг хотел.

На 26-ти agoda изтеглят парите от картата, която не приемаха.

Връзка към мнение

Този номер с виртуалната карта може да работи ако се плаща на по-късен етап. Зависи от условията на резервация. Агода пише до всяка резервация, ако е с безплатна анулация, на коя дата ще бъдат изтеглени парите. Тогава при резервацията се проверява само дали има наличност. Ако е без право на анулиране, парите се теглят веднага и няма как  да си ги изтеглиш веднага. Предполагам, че за толкова скорошна резервация е от втория тип. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 2 минути , Емика каза:

На 22-ри излиза съобщението, че не приемат картата и плащането не е осъществено.

На 25-ти аз плащам през booking друг хотел.

На 26-ти agoda изтеглят парите от картата, която не приемаха.

Възможно е парите да са изтеглени по-рано, казуса е че получаваш информация, че имаш стая на 26 , а не на 22 юни.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 11 минути , T.E.Lawrence каза:

Ако е без право на анулиране

резервацията беше без право на анулиране с плащане веднага.

 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Здравейте!

 

Молба за съдействие. 

Хотелът ни в Киото /от 14 до 17 септември/ бе запазен още месец април, плащането е направено и имаме потвърждение от ''Агода''.

Вчера сърфирах в нет-а, подготвяйки програмата за Киото и като написах адреса на хотела, излезе следния надпис от дясната страна на екрана:

 

https://www.google.bg/search?q=hotel+libre+tofukuji+kyoto&oq=libre+tofuku&aqs=chrome.5.69i57j69i60l3j0l2.12291j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

  

Хотелът е затворен за постоянно. В началото не бях сигурен дали това е факт,но потвърждение получих благодарение на samuraika от форума. Дамата бе така любезна да се обади и да ме информира за много кратко време.

След това писах мейл на агода с молба за обратна връзка /да потвърдят или отрекат, или някаква информация от тях, защото след като платихме резервацията, нямаме нищо от тях/, но ни върнаха отговор, да им напишем номера на резервацията. Въпреки че номерът го бях маркирал в уголемен шрифт в мейла, който им бях пратил първоначално, отново изпратих номер на резервацията, както и самото потвърждение от агода. 

Съответно получих следния явно автоматичен мейл:

Dear Agoda Customer,
 
Email sent to customerservice@agoda.com cannot create a new service ticket. If you're replying to an existing ticket, please do not edit the subject line, as this may prevent us from receiving your response.
 
In many circumstances, we can immediately handle your request directly from the Agoda website. Otherwise, you can create a new ticket via our online form.
 

Just click the big button to get started!

 

Все още парите не са ни върнати, както и не са си направили труда да ни уведомят, че резервираният преди 6 месеца хотел не работи. Имаме затруднения с намирането на хубав хотел, а и цените вече са доста по-различни.

Днес им писахме през фейсбук, но вече губя надежда, че нещо ще се случи.

 

Молбата ми е за съдействие, ако някой е изпадал в подобна ситуация или се сеща, ако бъркаме нещо.

 
Връзка към мнение

Звъни на съпорт телефоните. Там са много по-бързи и ефикасни. 

 

Иначе на мен при същия проблем ми дадоха да си избера безплатна резервация от три други подобни хотела.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 48 минути , T.E.Lawrence каза:

Звъни на съпорт телефоните. Там са много по-бързи и ефикасни. 

 

Иначе на мен при същия проблем ми дадоха да си избера безплатна резервация от три други подобни хотела.

Мерси за отговора!

Намерих този телефон +6566221500.

Дали можеш да ми дадеш телефонния номер, на който успя да се свържеш с агода?

 

Връзка към мнение
преди 12 часа, Toyotomi Hideyoshi каза:

Мерси за отговора!

Намерих този телефон +6566221500.

Дали можеш да ми дадеш телефонния номер, на който успя да се свържеш с агода?

 

Аз го направих през мейл, но имах много време. Те обикновено отговарят на следващия работен ден според часовата зона на Тайланд (там са базирани), тоест, ако си им писал петък следобед бг време - отговорът ще дойде вероятно в понеделник.  Виждал съм обаче десетки пъти около мен хората звънят, операторите реагират веднага и им вършат работа за 5 минути. Самият сайт също това препоръчва за спешни случаи, но не съм се ровил да им търся телефоните. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 8 часа, T.E.Lawrence каза:

Аз го направих през мейл, но имах много време. Те обикновено отговарят на следващия работен ден според часовата зона на Тайланд (там са базирани), тоест, ако си им писал петък следобед бг време - отговорът ще дойде вероятно в понеделник.  Виждал съм обаче десетки пъти около мен хората звънят, операторите реагират веднага и им вършат работа за 5 минути. Самият сайт също това препоръчва за спешни случаи, но не съм се ровил да им търся телефоните. 

Днес сутринта получих мейл, най-накрая са се заели да разгледат случая. Молят за още време, макар че такова почти нямаме, но в момента нямаме и голям избор. Ще ги изчакам до петък и след това пак ще им пиша, ако няма смислен отговор.

Ето го и отговора:

 

Thanks for reaching out to us,

We truly apologize for the inconvenience that has been caused. Do give us some time to check with the property and we'll get back to you as soon as there are any updates.

Agoda Customer Care is available around the clock so please do not hesitate to contact us, should you have any further inquiries.

Regards, 

Daniel
Agoda Customer Experience Group

Връзка към мнение

Спокойно, ще ти пишат, сайтът е много добър и прави всичко възможно, във вашия случай ще намерят решение. Пиши после да кажеш какво е станало.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
На 22.08.2018 г. в 19:12, T.E.Lawrence каза:

Спокойно, ще ти пишат, сайтът е много добър и прави всичко възможно, във вашия случай ще намерят решение. Пиши после да кажеш какво е станало.

Само информативно, все още чакаме обратна връзка от агода, но японците, чиято собственост беше затворения хотел, върнаха обратна информация.

Хората бяха изключително любезни и етични да ни предложат за същите дати хотел в много добра част на Киото, който дори е по-хубав от нашия на първо четене.

Освен това ни написаха следното:

 

Dear Guest、

Thank you for your mail.

We are so sorry the inconvenience cause to you. The hotel is closed now, and we could provide free cancellation to you.
We apologize here again. If you have any question, just feel free to ask us.

Best regards
JAPANING HOTEL

 

На нас не ни стана ясно обаче с това ''free cancellation'' къда са ни парите и кой трябва да ги върне?

Може би хотелът с отказа на резервацията ги връща на агода? Ние писахме на японците нещо подобно по този въпрос, как искат да им преведем сумата за новия хотел - с онлайн банкиране, на място или отново през агода и чакаме отговор.

Както и да е, интересно ми е има ли някой идея от кой трябва да си чакаме парите?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ооо, за парите нямаш проблем ако с фрий канселиране. Просто го канселираш и агода ти ги връщат на картата, с която си резервирал. Никакви мейли и потвърждения не ти трябват.

 

Хотелът има нужда да съдейства само ако е без безплатно канселиране.

Редактирано от T.E.Lawrence
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Доколкото виждам, японците са готови да ви осигурят безплатна отмяна на резервацията. Ако аз бях в твоята ситуация, @Toyotomi Hideyoshi, и исках да си получа парите обратно, на това тяхно писмо бих отговорил така: благодаря ви за вниманието, ще се възползвам от предложението ви. Считайте, че с това писмо правя заявка за безплатна отмяна на резервацията, направена от мен за дати ......, резервационен код в Agoda ....., за вашия хотел.

И не би ме интересувало от кого ще си получа парите, защото просто щях да знам, че ще си ги получа.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз пък бих приела предложението за заместващ хотел. Парите и да ти ги върнат, толкова кратко време преди настаняването няма да намериш да резервираш нищо в Киото - предполагам вече си се убедил. Така че поискай да те настанят в друг хотел - в крайна сметка ти си платил за настаняване в тяхната верига, парите са в Агода и ще бъдат платени на веригата, а това, че твоят хотел вече не е част от веригата, си е между хотела и "шапката".

  • Харесвам 5
Връзка към мнение
преди 10 часа, chandni каза:

Аз пък бих приела предложението за заместващ хотел. Парите и да ти ги върнат, толкова кратко време преди настаняването няма да намериш да резервираш нищо в Киото - предполагам вече си се убедил. Така че поискай да те настанят в друг хотел - в крайна сметка ти си платил за настаняване в тяхната верига, парите са в Агода и ще бъдат платени на веригата, а това, че твоят хотел вече не е част от веригата, си е между хотела и "шапката".

Ние вече приехме с огромна благодарност предложението на японците за новия хотел. Ясно е, че свестен хотел трудно може да се намери вече с оглед малкото време, а и нощувките за 14, 15  и 16  са точно уикенда, когато очаквам да има още повече хора. За това спор няма.

Питането ми по-скоро е дали наредените от нас пари са в хотела /за които ни дават безплатен отказ на резервацията/ . Тогава всичко е идеално и се нарежда, но ако парите ни са в агода, тогава трябва да си ги получим от тях, за да може да ги наредим ние към новия хотел, за който потвърдихме.

Друг вариант е агода да им ги наредят, но и в това не съм сигурен, защото запазихме хотела, без да ползваме техните услуги.

 

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Здравейте, приятели. Бързо питане. Буквали ли сте си през agoda.com хотелчета. Гледам има доста по-изгодни оферти за някои места от booking.com? Какво ви е мнението и преживяванията за Ко Ланта? Ще ми се да букна там 5-6 нощувки, а от там да си правим близки трипове Пи Пи и т.н. - да не сме с раниците през ден? Благодаря предварително 🙂

 

Връзка към мнение

Agoda.com са ОК, ползвала съм ги многократно - никакъв проблем.  Коментирано е във форума, че за Азия имат повече и  често по-добри оферти от тези на букинг. Естествено, хубаво е да проверяваш на различни места за най-добра оферта.

За Ко Ланта нищо не мога да кажа.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.