Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравей.

За да ти бъдем по-полезни, най-добре обясни по-подробно какви полети сте купили, коя компания, какво точно сте получили и какво не сте, защото от така написаното не става ясно.

По принцип се свързвате със компанията от която сте купили билетите и си искате парите обратно. Ако ви мотаят, може да декларирате имама в банката, издала кредитната ви карта, има комисия за защита на потребителя, съд и така нататък, говоря най-общо, защото не ми е ясно какво точно е станало...

А Оподо е стара и добре известна компания, ползвал съм ги само 2-3 пъти в продължение на десетина години и не е имало проблеми. Т.е. дори да е станало нещо с вас, те не са чисто и просто измамници.

Редактирано от Георги
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

И аз ги ползвах няколко пъти тази година и сме нямали проблеми. Включително и с безплатните билети от черния петък. Освен това при всеки купен билет веднага ми идваха потвърждения и от Оподо и от самата авиокомпания. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Бордовите карти се получават след чекиране. Така че Оподо няма отношение към тях. По скоро има значение дали сте получили имейл с електронен билет?

При купуване на билет от посредник почти винаги има питане, дали искате да ви уведомяват за промени в разписания и т.н.. Цената на билета зависи от този отговор. При положителен отговор се включва допълнителна такса, а ако отговорът е не, задължението да следите за промени в разписанието , е ваше. Възможно е при закупуване на билета да е имало полет, а в последствие да е настъпила промяна и понеже не сте платили таксата за уведомяване от Оподо те да не са ви уведомили. Разбира се трябва да установите кога точно е направена промяната и ако е 14 дни преди полета, тогава авиокомпанията ви дължи обезщетение. Сайтът Оподо обаче не е отговорен за станалото. Изяснете какво точно се е случило.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Последно купувах от тях по Нова година и не е имало такова нещо те да ми пращат бордните карти, това е подход на Ескай. Та си мисля, да не би Ескай да са започнали да се преструват и на Оподо...

  • Смея се 2
Връзка към коментар

Според мен човек е толкова объркан, когато няма опит в закупуването на самолетни билети. Прочел е тук или е чул някъде как масово се купуват билети от някои сайтове, обаче си мисли, че това му урежда всичко, което не е така. Има нужда да си провери полета, да следи за промени, да се чекира и т.н. Доста хора се объркват и поради това, че едни посредници имитират други и ако не си наясно с това, което правиш, е лесно да се излъжеш.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 1 час, lusi123 каза:

Здравейте,днес трябваше със синът ми да пътуваме за Бургас от Дюселдорф,закупих билети от ОПОДО,до последно чаках да ми бъдат изпратени така наречени бордови карти,един вид билетите,първо ми стана интересно,че не можех да заява ,че желая да пътувам с куфар до 32 кг,и така до вчера следобяд чакам билети и няма,тогава синът ми се обади директно на авиокомпанията с която трябваше да пътувам,от там отговориха,първо,че не могат да открията  моята резервация и най важното,че те изобщо в графика си нямат такъв полет.....Следва проваленото ми пътуване,дадени пари на вятъра за билети,провален отпуск и неволно излъгах хората на хотел в който трябваше да отпочиваме на морето...Моля ви за съвет,не желая да оставя тази компания да излъже и други като мен!!!!!!!

Коя точно е компанията? Opodo е надеждна online платформа. Покажете снимка на някакви мейли от резервацията - каквито е да е, за закупен билет, за минало плащане и каквото и да е от сорта, за да можем да дадем съвет. Ако нямате такива мейли, дали сте купили реално билети? Съжалявам за проблемите ви, но от думите не става ясно къде реално е проблема...

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Наскоро купих пред Оподо за  СундЕър, като в уебсайта нямаше места Варна-Берлин, дадоха си всичко и фактура от Involatus дори и 2 ваучера за още 20кг. багаж...всичко изглежда легитимно и до сега и аз нямам проблем с тях.

Връзка към коментар

Оподо по принцип са ок и аз бих проверил първо датата на резервацията. Може да е станала грешка и вместо 2018. резервацията да се отнася за 2019-та същата дата, за друг месец и т.н. В този случай е възможно и разписанието на авиокомпанията да е различно. Не веднъж съм чувал за хора, които по невнимание са грешили, датата, дестинацията, името на пътника и т.н.

Странно е и защо не са се обадили на Оподо ако имат проблем, а пускат тема във форума. Първото нещо, което трябва да направи човек ако има проблем с дадена компания е да се опита да се свърже с нея, а не да пуска олаквания във форума.

Интересно ми е и как са намерили сайта на Оподо? Ако някой в спам им е испратил някаква много изгодна оферта и през линк са влезли в сайт наподобяваш този на Оподо може и реално да е измама...

Редактирано от Георги
  • Харесвам 8
Връзка към коментар
Преди 1 час, Rainy каза:

Коя точно е компанията? Opodo е надеждна online платформа. Покажете снимка на някакви мейли от резервацията - каквито е да е, за закупен билет, за минало плащане и каквото и да е от сорта, за да можем да дадем съвет. Ако нямате такива мейли, дали сте купили реално билети? Съжалявам за проблемите ви, но от думите не става ясно къде реално е проблема...

Да, качете копие на мейла от резервацията, за да се ориентираме. Доста странно звучи, че в този ден няма такъв полет... Кой беше полетът, номер, дата, авиолиния?

Връзка към коментар

Ще помоля да се спрат детективските анализи. Оподо са от най-популярните сайтове за купуване на билети в Германия, така че няма нищо странно човек без голям опит със самолетните билети да купи билети за излитане от Германия точно от там. Наистина ще е нужно повече информация за да разберем какво се е случило и ще се радвам @lusi123да я предостави. 

 

Който се съмнява в истинността на историята, може спокойно да подмине темата. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 4 месеца по-късно ...

здравейте закупих билет от opodo.от рейаир отиване до венеция и  латих 110 евро че.съм закъснял 7 мин с чекирането. кацам в венеция и още на летището искам даси направя чекиране за връщане изписва опитайте пак нещо сайта не работи си казах. идвам в деня на полета на летище марко поло и на гишето ми казват не валиден код свържете със сайта. пиша им и отговора е ще се свържем с вас. когато казах че ще пусна рекламация в youtubeи интернет. пак отговора е същия. и показва един бг номер в софия кликваш и автоматично въртиш на някакав английски номер. на кратко всеки който е изгорял или все още нее нека пусне в интернет това.имам разпечатка за платено и за пътуването но не мога да направя нищо дя си вйрна 315 евро. и още толкова дето с такси се набутах за друго летище и да си купя обратен полет за 900 евро защото е единствен самолет от за днеска.

 

 

Редактирано от Георги
Премахнати лични данни.
Връзка към коментар
преди 36 минути , orfi каза:

здравейте закупих билет от opodo и никой моля да не пише че.не са мошеници.от рейаир отиване до венеция и  латих 110 евро че.съм закъснял 7 мин с чекирането. кацам в венеция и още на летището искам даси направя чекиране за връщане изписва опитайте пак нещо сайта не работи си казах. идвам в деня на полета на летище марко поло и на гишето ми казват не валиден код свържете със сайта. пиша им и отговора е ще се свържем с вас. когато казах че ще пусна рекламация в youtubeи интернет. пак отговора е същия. и показва един бг номер в софия кликваш и автоматично въртиш на някакав английски номер. на кратко всеки който е изгорял или все още нее нека пусне в интернет това.имам разпечатка за платено и за пътуването но не мога да направя нищо дя си вйрна 315 евро. и още толкова дето с такси се набутах за друго летище и да си купя обратен полет за 900 евро защото е единствен самолет от за днеска.

Screenshot_20181105-094828.jpg

Screenshot_20181029-182803.png

Можете само на себе си да се сърдите, че са ви взели тези пари за чекирането, но все пак авиокомпаниите имат правила и те трябва да се спазват, иначе боли...До колкото си спомням rayanair имаха 48 часа прозорец за чекинга. А що се отнася за обратният полет след като на 2.11 сте видели, че нещо не е наред защо чакахте до 5.11. Защо не си проверихте полета ? Освен това Ородо имат контакти, емайл? Най-отгоре в сайта им е Can we help? 

Редактирано от giafil
Връзка към коментар
преди 33 минути , orfi каза:

здравейте закупих билет от opodo и никой моля да не пише че.не са мошеници.от рейаир отиване до венеция и  латих 110 евро че.съм закъснял 7 мин с чекирането. кацам в венеция и още на летището искам даси направя чекиране за връщане изписва опитайте пак нещо сайта не работи си казах. идвам в деня на полета на летище марко поло и на гишето ми казват не валиден код свържете със сайта. пиша им и отговора е ще се свържем с вас. когато казах че ще пусна рекламация в youtubeи интернет. пак отговора е същия. и показва един бг номер в софия кликваш и автоматично въртиш на някакав английски номер. на кратко всеки който е изгорял или все още нее нека пусне в интернет това.имам разпечатка за платено и за пътуването но не мога да направя нищо дя си вйрна 315 евро. и още толкова дето с такси се набутах за друго летище и да си купя обратен полет за 900 евро защото е единствен самолет от за днеска.

Бихте ли описали малко по-подробно къде сте се опитали да се чекирате - на кой сайт? 

Връзка към коментар
преди 1 минута , slujitel каза:

Нищо не разбрах, Раян летят от Тревизо, защо сте били на Марко поло? 

С Раян са били на отиване. Обратният им полет е бил с Алиталия от Марко поло през Рим. Аз затова попитах на кой сайт са се опитали да се чекират. Според това, което е написал @orfi, опитът за чекиране в обратна посока са направили още при кацането на Тревизо (на 02.11), а чек-ин на Алиталия отваря 24 часа преди полета (05.11), което обяснява защо им е дало грешка и за съжаление, както и при закъснението за първия полет, няма на кого да се сърди, освен на себе си. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

При Al Italia чекирането на гише би трябвало да е безплатно и ако не е пристигнал след затваряне обяснението е друго. Би трябвало да виждат резервацията в системата  само по името в документа за самоличност, независимо с какъв PNR e тя.  

 

Без да даде подробности,  няма смисъл да гадаем. 

Редактирано от stanimir
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, bad kid каза:

не сме имали проблем с билети купени от Оподо

Имали сме, но са били решавано бързо и успешно. Ако някой чака последните  5 Мин от чекинга, винаги може да има проблеми.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Добре, смятам, че наистина е излишно да се правим на детективи и да повдигаме темата с предположения.

Ако човека има какво повече да каже, ще се обади

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.