Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Леле, колко съм бясна на Раянци и на англичаните... Слагам категоричен бан и на тази авиокомпания, и на Станстед. Да изчезне самолет от таблото - Лондон - Нюрнберг, след като го мотаят 2 часа - и да гледаш тъпо, и да не можеш да се обадиш на никой - нито информация, нито някой администратор изобщо. Половината самолет да се събере пред валутното бюро и човекът да казва: не мога да ви помогна... Ненормалност! В един момент по микрофона пуснаха еднократно съобщение - с гейт, откъдето заминава самолета. Едно гласно съобщение. Точка.  Където един идиот - няма да казвам детайли, че ще ме обвинят в расизъм - започна да се пени да не снимаме таблото. Било забранено. Аргхххххх.... И понеже на мен ми знае винаги устата, даже ми се развика. Не пожела да си даде името. А после ехидно отбелязва: А, вие сте от България... 

 

Отдавна такава ярост не ме е обхващала. Това е недопустимо поведение за европейска институция. Ryanair и Станстед стават моя лична битка. И омразата ми е искрена.

 

Аз можех да се справя и с отменен полет. Щях да умра на мъка, разбира се. Ще спя в колата, или ще шофирам до в къщи (200 км). £200 за хотел няма да им дам - без значение, че ще ми ги върнат. Но това отношение е мега нецивилизовано и колкото имам сила и знания, ще се сборичкам с тях чрез CAA и омбудсмана. 

 

Няма да се извинявам за емоцията, псувните ги изтрих 😁

 

Още не мога да повярвам как изчезна всичко и никой не се трогна...

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Изтуити, фейсбукавай и каквото още се сетиш като social media. Отбележи как този младеж е направил расистки коментар и го постни.

Ако една Dua Lipa (да извинят невежеството ми тези, които я знаят) може да направи сеир за saucy коментар от стюардеса, защо магеланската @Rainy да не може да направи нещо подобно... 🙂

 

4 hours ago, Фичо said:

да не говорим какво опасност да здравината на семействата им са ония ми ти секси, млади стюардески

Ти къде видя секси млади стюардеси, освен в България Ер, Визз Ер, тук-там някоя руска и украинска а/к, Луфти понякога,... 🙂

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

@Rainy,на една подобна служителка в Австралия, такъв тихичък скандал и спретнах, по повод на това, че ехидно рече “рашън” зад гърба ми, че сигур още се стряска. Накарах я да викне полиция, за да се оплача от дискриминация. И тогава, повиших тона, че да чуват и другите. Та целия терминал разбра, за какво иде реч - повторих доста пъти думата дискриминация. Да видиш, как омекна, та с чупка в кръста, ме заведе едва ли не до самолета.

 

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 9
  • Браво 7
Връзка към коментар

снощи и на Лутън е било така, копирам пост от фейсбук

Цитат

Хийтроу, Станстед, Лутън - десетки отметени полети. А от все още неотменените - всеки втори полет е със значително закъснение, защото за доста полети ситуацията не е ясна и са на изчакване. Пълен хаос на лондонските летища. Анулиран, отменен е и полета до София - W64304, с който трябваше да се прибера в България. Тези масово отменени полети ще дадат отражение и на други полети през следващите дни. Хиляди хора изгоряха с билетите си. И сега тепърва ще трябва да купуват нови билети за други полети. За сметка на самите пътници. Ако изобщо намерят свободни места за други полети, тъй като е пиков сезон за пътувания. Обещетения авиокомпаниите никому не дължат, щом заради лоши метереологични условия летищата в Лондон не приемат много от полетите. Такова обяснение плъзна като слух. Дали това е истинската причина, засега никой не е сигурен, защото официално изявление няма. И сега всеки се спасява и оправя поединично кой, както може посред нощ. Ужас, понеже има възрастни хора, някои от тях на инвалидни колички, също така бременни жени и майки с бебета или малки деца. На всички тях да им кажеш, че изгарят с билетите и трябва да спят по пейките в чакалните. Или посред нощ да си хванат такси и да намерят хотел. В Лондон. На лондонски цени. Но това е положението. Нищо не може да се промени в такава ситуация. Това е част от риска на пътуването със самолет. Случват се и такива неща. Търпиш. Пиеш чаша студена вода, и продължаваш живота. Проблема конкретно в този случай бе, че нямаше навременна актуална информация. Часове наред хората бяха в пълно неведение. Не дойде супервайзор или друг шеф да обясни на пътниците какво става

 

37918368_483354402136905_8313565283432267776_n.jpg

1.jpg

  • Шок 1
Връзка към коментар

@antea, аз съм изумена от отношението. Това да ти изчезне полет от таблото и да нямаш кого да питаш... Нулева опция в gate area, след security. Хората - и аз - бяхме изумени. 

 

А да бе, времето. Глупости! На нас ни направиха бординг и ни свалиха - с обяснението: Operational issues. След това ни изведоха в основния терминал, посочиха ни Customer Service да чакаме за support. Това е 12 през нощта. Градски транспорт няма, а летището е на майна си Райна. Беше пълно с бебета, хора в инвалидни колички - и здрави и прави хора като мен, искрено вбесени от безхаберието. 

 

Да, стават издънки. На мен са ми отменяли полет на Eurowings - от Heathrow - и реакцията беше светкавична. Имаха Customer Service в gate area. Веднага ваучер за храна и хотел, ако полетът е за следващ ден. Аз - по-скоро фирмата ми - пребукнаха за следващия полет същия ден. British airways имаха две огромни издънки (индийски IT проблем) и вкараха всички ресурси за решаване на проблема, включително хотели и всичко нужно. Пак ставаше въпрос за хиляди хора в топ сезон и скандалът беше грандиозен.

 

Ryanair и Stansted се държаха абсолютно помиярски. След като чаках един час, един мъжки глас от Raynair безлично съобщи списъка на отеменени полети, каза - Operational issues, и ни напъди да напуснем летището и да посетим online адреса, изпратен за refund или re-booking.  Това е 00,30 ч. Помияри!

 

Съвършено неприемливо отношение. Те стават моя лична битка.

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Ето едно описание, което можете да съпоставите с моето - от сайта на Stansted. Прекрасна грижа за хората.

Или пък кой е казал, че трябва да има грижа при полет от 50 паунда, нали така...

 

Spent about 7 hours at this airport last night.

‪My weekend trip to cologne is over, before it began.

We get to an already crowed airport, and manage to find a place to sit, In what is already starting to look like a battery farm for humans.

No information about flight till 1 hour after should’ve left. (I travel a LOT! And have never seen any thing like this, not even a late message)

Eventually an hour after it should have taken off we get a go to gate.

Here at the gate we are kept for another hour in shocking conditions, it was what I felt hell would feel like. So so so hot and camped.

Still no information from the airport at all as to what is going on.

Finally we board our flight and think our nightmare is almost over. Only to be told on the plane that we would not never be taxing for 3 hours. And for the first time we are given a reason of it being the storm. Up till now not a single bit of information.

After a hour on flight they cancel it.

And then this is the best bit of all!!! They take 3 hours to get us off.

We then had to queue for a further 2 hours just to get out the airport. Still no information, no staff, nothing.

Finally a member of staff comes by, when a customer looks at his name page to address him by his name he says “you can’t have my name it’s breach of the data protection act” what a total load of nonsense!!!

Finally at 2 am we are out the airport, with no train running any more. And not having been any where, with no chance of a rebooking. It’s 100 quid back home in an Uber.

And we where the lucky ones, people with bags on the plane waited hours more to get back the bags they never got to travel with.

And in the whole time saw one member of staff!

Terrible!

Връзка към коментар
преди 3 минути , Фичо каза:

Кое е расистки коментар? :unsure:

Нямаше такъв. Имаше просто коментар върху гражданството ми - с повдигане на вежди. Това при бординг. Това никога не ми се е случвало . Както и да ми крещи служител защо снимаме таблото. Изобщо някой да ми крещи. 

 

Аз разбирам, че сигурно са били изнервени. Но това не е оправдание за лошо отношение. Просто ще ги преследвам по официален начин. Много сериозно и то.

Връзка към коментар
преди 7 часа, antea каза:

снощи и на Лутън е било така, копирам пост от фейсбук

 

37918368_483354402136905_8313565283432267776_n.jpg

1.jpg

Със сигурност вечерния полет е бил отменен ... защото този от София ... вместо на Лутън ... кацна в Бирмингам ....
отделно имаше и закъснение, нямащо нищо общо с английските летище ...
крив ден ... пълна луна ... лоши астрологически прогнози ... ретрограден Меркури 😂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 17 часа, AlexandraKo каза:

@Rainy,на една подобна служителка в Австралия, такъв тихичък скандал и спретнах, по повод на това, че ехидно рече “рашън” зад гърба ми, че сигур още се стряска. Накарах я да викне полиция, за да се оплача от дискриминация. И тогава, повиших тона, че да чуват и другите. Та целия терминал разбра, за какво иде реч - повторих доста пъти думата дискриминация. Да видиш, как омекна, та с чупка в кръста, ме заведе едва ли не до самолета.

 

Аз изисках от Stansted Airport тяхната Complaints Procedure, като много точно обясних защо ми трябва. Направих го по правилата. Изтрих ругатните 🙂 

Ако ми откажат или ме балтаят, ще "елевейтна" въпроса пред CAA (Civil Aviation authority). Самите CAA имат това изискване. 

Ще се постарая да им създам малко проблеми. 

 

Отделно ще си поиграя с Ryanair... CAA са им набрали без това. Толкова арогантно поведение. Никога няма да им го простя. "Тези и тези полети са отменени - няколко десетки хиляди пътници засегнати - сега моля да напуснете летището". 

 

Апропо, ето тук е списък на излетелите полети за времето, за което те претендират, че било лошо. Отделно, че на немалко полети се оказва ни направиха бординг - и ни свалиха.

 

https://www.flightstats.com/v2/flight-tracker/departures/STN?year=2018&month=7&date=27&hour=12

 

Толкова съм яростна, че няма накъде повече. Не го правя за парите. Тоест, не само 🙂 На мен ако ми е за тях, няма да ги троша по уикенди. Отделно имам застраховка, ще видя какво ще ми покрият от нея.

 

Просто така се променя едно общество. Това, което видях, беше грозно и нецивилизовано. А фалшът на тукашното общество лъсва точно при проблеми... 

Връзка към коментар
преди 21 минути , Stryper каза:

Знае ли се защо се е случило така?

Нямам представа. Силно допускам, че има общо със стачките, наличния персонал, а гръмотевичната буря с объркване на слотовете за излитане е добавило хаотичния момент.

 

Времето със сигурност не е единствената причина, защото летището функционираше, не беше затворено. Просто се използват максимално обстоятелствата за прехвърляне на вина.

 

Така, както и времето не е причина за бруталното поведение на авиокомпанията и летището и липсата на грижа към пътниците... 

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Аз също бих изпаднала в ярост, защото , хем си прав, хем си безсилен, хем си правят с теб, каквото си поискат.

В крайна сметка, купуването на билет е един вид договор, с определени клаузи. 

Пиши до всички възможни институции, социални мрежи, изискай му името на този, дето ти е крещял.

Не може така, къде да отидат всичките тези хора посред нощ?

Получава се така, че вече със свито сърце човек тръгва да пътува. Защото не е ясно, дали ще стигнеш, за където си тръгнал, както си го предвидил.

  • Харесвам 9
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, Rainy каза:

и липсата на грижа към пътниците... 

От вчера чета ядовете ти Rainy и се самоуспокоявам, за да не напиша някакви неща, че да вкарам Георги в приключение.

Най - малко пък грижа са пътниците за авиокомпаниите. Те са повод за отваряне на бизнес. Задоволява се потребността им от бързо придвижване от точка А до точка Б. На много по - късен етап решават как ще бъдат мотивирани те да изберат конкретен превозвач.

Специално тези, не са известни с това, че привличат клиенти с грижа.От там и всеки от обслужващия персонал решава лично, как ще изпълнява "грижата".

Това за "българката" ме накара да се гордея, честно казано. Щом пътуваме евтино, значи ценим парите. Усвояваме ги с уважение към труда, с който сме ги изработили.

Доколкото разбирам, пътуването ти е били служебно. Не знам кои институции ще занимаваш. Аз ти подсказвам да напишеш и до шефа си с оплакване за психическия тормоз, който си преживяла. Понеже си британска гражданка, не е лошо в таз служба, дето те е удостоила с него, да прочетат нещо от рода на - За това ли станах ....? Или пък - Много съм нещастна, че като британска гражданка бях принудена да изтърпя ...

Спирам, че пак почнах да се ядосвам.

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

@patilana, пътуването ми беше лично. Ако беше служебно, щях просто да си наема хотел и да ми презаверят централно билета (само където фирмата не ползва никога Ryanair...). 

 

Само че колко хора могат да го направят това - от всичките няколкохиляди хора? 

 

А, не, не. Няма да поставям емоционално въпроса защо съм станала Британска гражданка, а те се държат като задница и язък ми за усилията 🙂 Просто ще се посборичкаме на думи няколко месеца и ще ги ритам по кокалчетота - защото не мога по главата, не са ми толкова дълги краката....

 

Защото всички институции обичат да си прехвърлят винага. Ryanair - върху Станстед, времето и Въздушен контрол. Станстед - върху авиоокомпаниите. А реално и двете институции имат вина относно липсата на информация, елементарна грижа за пътниците и управление в момент на криза.  

Връзка към коментар

А какво стана с другите хора, някой знае ли? 

@AlexandraKo аз много отдавана тръгвам на път със свито сърце и единствено от това ме е страх, да не стане нещо подобно с някой полет, че все ги навързваме по много. Още от както ми анулираха полета за Израел 2013г. и разбрах, че много лесно авиокомпаниите могат да те оставят да се спасяваш и не ги интересува. Това исках да ти кажа и в темата за Колумбия.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 32 минути , slujitel каза:

А какво стана с другите хора, някой знае ли? 

Лудницата продължава - това точно предават по BBC. И хората са много ядосани от отношението.

 

Предлагат им полети след дни - ако се доберат до някой в авиокомпанията, който да им обърне внимание. Защото - както добре знаеш - това е пиков сезон, а специално предишния петък се води най-натовареният в Кралството. Ако знаех, щях да резервирам, ама друг път... 

 

Някои хора с кола - като мен - са се върнали в къщи. Но ако имаш почивка някъде, и особено ако си с деца, и пътуваш отдалече (аз пътувах само 90 мили) и няма как да се върнеш, се надяваш да ти презаверят билета. Само където авиокомпанията не може да реагира толкова бързо, а Stansted имат нова политика - летището да се напуска в полунощ, явно много нискобюджетно пътуващи нощуват там, а това вече не е позволено. И с цялата си наглост го заявиха на пътниците - моля напуснете. Вместо да им предоставят вода и одеяла. Аз от това се пищисах много яко... 

преди 32 минути , slujitel каза:

 

@AlexandraKo аз много отдавана тръгвам на път със свито сърце и единствено от това ме е страх, да не стане нещо подобно с някой полет, че все ги навързваме по много. Още от както ми анулираха полета за Израел 2013г. и разбрах, че много лесно авиокомпаниите могат да те оставят да се спасяваш и не ги интересува. Това исках да ти кажа и в темата за Колумбия.

Аз точно заради подобни опасения имам годишна застраховка от няколко години. Тя не може да плати разочарованието, но може да компенсира отчасти разходите. Както и много внимавам с какви авиокомпании летя при свързващи полети, ако се налагат такива...

Редактирано от Гост
Връзка към коментар
преди 20 минути , patilana каза:

Надявам се тези разочаровани хора да не си преглътнат разочарованието и да потърсите отговорите. Създай група във фейсбук.

Отговорите са ясни - за грижата на толкова хора в момент на криза се искат средства, които нито една компания не е готова да похарчи. Заради това са всичките им процедури - избягване на разходи, а не грижа, Което е дълбоко порочно в бизнес със хора.

 

А на МОЛ му е през кривия нос 🙂 Знае, че повечето хора само се пенят и при следваща ниска цена ще купят от него, а не от British Airways. И се чувства недосегаем заради пазарния си модел. 

 

 Системата в UK не действа така, за съжаление - с групи. Ти сигурно се шегуваш 🙂 Няма изгубена сума, която да ме накара да направя това. Хората във Фейсбук при проблеми обикновено само крякат и създават шум, без никакъв полезен ход, excuse my French 🙂 

 

Аз съм индивидуалист - не вярвам в общата отговорност. Както и вярвам в използване на установените процедури за оплаквания (complaints). Но това става много бавно, защото политиката на компаниите е да се развлачват оплакванията във времето, докато на човек не му писне или му мине яростта. 

 

Тук споделям само защото имаме общи интереси, имам съмишленици и много сериозно вярвам в компетентността на хората, а и вярвам е в полза на хората.

Редактирано от Гост
Връзка към коментар
преди 7 часа, AlexandraKo каза:

Аз също бих изпаднала в ярост, защото , хем си прав, хем си безсилен, хем си правят с теб, каквото си поискат.

В крайна сметка, купуването на билет е един вид договор, с определени клаузи. 

 Пиши до всички възможни институции, социални мрежи, изискай му името на този, дето ти е крещял.

Не може така, къде да отидат всичките тези хора посред нощ?

 Получава се така, че вече със свито сърце човек тръгва да пътува. Защото не е ясно, дали ще стигнеш, за където си тръгнал, както си го предвидил.

Ами то нищо сигурно няма в живота (освен смъртта и данъците), защо точно пътуването да е изключение?

Де да знам, вкарвал  съм се в достатъчно проблеми и сам, хем съм бил с деца и не се виждам цялата тая несигурност да ми повлияе...

Който иска повишено ниво на сигурност трябва да влага повече пари (застраховки, да не пътува с нискотарифни компании)...

Който няма, трябва да е готов да се примири с неудобствата понякога или да се научи да ги избягва. Ако има някакъв глобален проблем с десетки полети просто настава хаос и няма как да се настанят и удовлетворят всички (хотели, заместващи полети по-рано от седмица и прочие). Разбира се арогантното отношение е недопустимо - примерно изхвърлянето на хората през нощта без да е осигурен хотел. Надявам се Рейни да ги поразбута малко 😃, желая и успех.

Просто нискотарифните компании направиха пътуването много по-достъпно от преди и с тях пътуват в голямата си част точно неопитни хора, които имат нужда от грижа, а компанията не осигурява. Парадокс.

 

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 30 минути , neuromancer каза:

Ами то нищо сигурно няма в живота (освен смъртта и данъците), защо точно пътуването да е изключение?

Де да знам, вкарвал  съм се в достатъчно проблеми и сам, хем съм бил с деца и не се виждам цялата тая несигурност да ми повлияе...

Който иска повишено ниво на сигурност трябва да влага повече пари (застраховки, да не пътува с нискотарифни компании)...

Който няма, трябва да е готов да се примири с неудобствата понякога или да се научи да ги избягва. Ако има някакъв глобален проблем с десетки полети просто настава хаос и няма как да се настанят и удовлетворят всички (хотели, заместващи полети по-рано от седмица и прочие).

Няма как да съм съгласна повече с теб.

 

преди 30 минути , neuromancer каза:

Разбира се арогантното отношение е недопустимо - примерно изхвърлянето на хората през нощта без да е осигурен хотел. Надявам се Рейни да ги поразбута малко 😃, желая и успех.

Просто нискотарифните компании направиха пътуването много по-достъпно от преди и с тях пътуват в голямата си част точно неопитни хора, които имат нужда от грижа, а компанията не осигурява. Парадокс.

Летище Станстед и Ryanair трябва да си променят процедурите, ако претендират да са цивилизовани компании. Нискотарифни - ясно. И летището такова. Но всички промени са се случили благодарение на нечия инициатива вследствие на проблем. 

 

Rainy няма никакви илюзии колко са отзивчиви корпорациите 🙂 

 

За Ryanair е мъглява история. Те винаги ще прехвърлят отговорността на летището и Въздушен контрол. И vice versa. Само че аз имам съобщение в мобилното приложение - след чекиране - при закъснение или канселиране да се обърна към тяхно гише, за да си разбера правата. Такъв достъп ми бе отказан. И те ми нарушиха по този начин правото на информация. 

 

image.png.c724dae3c9f8d99ba8ed2bbecf9d30cd.png

 

А за Станстед ще настоявам - да кажем:

 

1. Извинение за грубото отношението на техни служители - и да уточнят имам ли право да питам за име или да уточнят чий служител е било това, ако не е техен.

2. Яснота - защо се допуска груба липса на информация, плюс изчезване на полет от таблото, както и липса на какъвто и да е служител в gate area.

 

image.thumb.png.2db09f6625d4a63abacb04f236ae7c16.png

 

 

3. Яснота - в нарушение ли съм при снимане на информация на таблото - за което ми се разкрещяха. Снимката е изпълнена в 21.30.

 

IMG_9213.thumb.jpg.c77f97bb16b1d1122922a8259c47c284.jpg

 

4. Отговор на въпроса защо пътниците бяха напъдени да напуснат летището след полунощ - съгласно новите им правила, след като оставането им там не е по тяхна вина.

 

5. Да се инициира процедура за управление на кризисни ситуации или ако има, бих искала да я видя.

 

Ако те не реагират, ще ескалирам въпросите си пред CAA. 

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Съчувствам за проваленото пътуване и натрупаните негативни емоции. Знам, че да си търсиш правата впоследствие ще държи емоциите относително свежи, но на твое място аз бих постъпила точно така, защото поне има някакъв шанс / колкото и минимален да е/ нещо да се промени.   

Връзка към коментар

 Аз само предлагам каквото ми хрумне на момента.

Това, което знам е, че трябва да се ръчка навсякъде, защото не е ясно кой ще е склонен да си признае вината. Групата във фейса би помогнала с идеи.

Ти си знаеш по - добре.

Успех и знай, че съм с теб, както всички тук!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И разбира се, Ryanair ми отказват компенсация съгласно EU Regulation 261/2004 "due to weather conditions". С този анекс:

 

This letter contains our final position in relation to your complaint. If you are unhappy with our decision, you can take your complaint to Alternative Dispute Resolution (ADR).  Aviation ADR is an independent, impartial scheme operated by Consumer Dispute Resolution Limited (CDRL). We are a member of this scheme and have agreed to be bound by its decisions. Their contact details are as follows:

 

Website: www.aviationadr.org.uk
Email: aviation@aviationadr.org.uk
Telephone: +44 (0) 203 540 8063

Post: AviationADR, 12 Walker Avenue, Stratford Office Village, Wolverton Mill, Milton Keynes MK12 5TW

 

Чудесно. Току що писах на Aviation ADR в каква форма искат ескалирането на оплакването.

 

Нямам намерение да оспорвам причината за отказа - бури, урагани и прочие салати, а  Нарушаване на правото ми на информация съгласно EU-261, допълнено с грубо отношение и липса на какъвто и да е контакт с представител на авиокомпанията. 

 

Губя ли нещо? Не 🙂 


image.png.c724dae3c9f8d99ba8ed2bbecf9d30cd.png

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.