Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Нямаше как да знам кой е собственика на дискаунт клуба, просто автоматично предположих, че е на майката и че е само 1 клуб.

 

В такъв случай ще стане по точно описания от теб начин без проблем 🙂

 

Обаче пък таксата за смяна на име е €45. Ако искаш просто вземи още 1 билет на майката + детето и готово. А след няколко дни звънни на съпорта и помоли да отменят майката и да върнат кредита от първата резервация, понеже по невнимание сте дублирали нейния билет.

Само, че при дублирани резервации връщат кредита по последната резервация, а при положение, че на втората резервация тя ще е дете се съмнявам да канселират резервацията и да оставят детето само. Не знам дали ще могат да го асоцират към неговата резервация при това положение, но може да се опита.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, Capitan Morgan каза:

Някой има ли инфо дали смяна на име на пътник може да се плати с уиз кредит ?

 

Трябва да добявя дете на 3 г към една резервация и това ми дойде на ум като единствения вариант да стане с кредит (ако става въобще де). Сменям името на майка му с името на детето ( 91 лв) , а майка му си взима нов билет пак с кредит от нейния профил.

 

Иначе трябва да му купя с кеш нов билет за възрастен без уиз дизкаунт и да им звъня на кол центъра да го прикачат към резервацията.

Нямаш ли флекс?Ако имаш-отменяш резервацията и правиш нова,мисля,че ще излезе по-евтино...

Публикувано:

Не съм запознат много с казуса, но се сетих, че съм виждал следното из сайта им и сега го намерих:

 

CE5E198C-26B4-4FB4-B646-EEA6C454DE65.jpeg.d9a9a01b64d8fc8f71d5e74496e00442.jpeg

 

Идея си нямам дали може да се плати с кредит в такъв случай, но може би си струва да се опита?

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано:
преди 13 минути , yordanov каза:

Не съм запознат много с казуса, но се сетих, че съм виждал следното из сайта им и сега го намерих:

 

CE5E198C-26B4-4FB4-B646-EEA6C454DE65.jpeg.d9a9a01b64d8fc8f71d5e74496e00442.jpeg

 

Идея си нямам дали може да се плати с кредит в такъв случай, но може би си струва да се опита?

Не става , звънял съм да питам. Процедурата е да се купи билет на детето като за възрастен и после да звънна да му прикачат резервацията. Или му правя профил и му взимам билет, или от моя профил купувам за друг човек без Уиз дискаунт. И в двата случая обаче не може да се ползва кредит и се плаща билета. 

 

преди 27 минути , crazyhorse каза:

Нямаш ли флекс?Ако имаш-отменяш резервацията и правиш нова,мисля,че ще излезе по-евтино...

Имам флекс, но сметката не излиза с нови билети. Да кажем че цената сега е 6-7 пъти по - висока на билет отколкото аз съм платил 🙂

  • Харесвам 1
  • Шок 1
Публикувано:

Ако имам двупосочен билен, закупен с флекс, мога ли да активирам флекса и да взема еднопосочен на същата цена?

Публикувано:

@lesy,  нямаш двупосочен билет, а два отделни билета- за отиване и за връщане. Флекса също е за всеки полет(ако си го взела, разбира се, за двете посоки). Т.е. с флекса можеш да  смениш всеки от полетите, като се съобразяваш с цената им по отделно. Не може да се ползва общата сума за една смяна, тъй като тя съответства на 2 полета.

  • Харесвам 1
Публикувано:

може да откажеш единия и с кредитите да доплатиш за смяната на другия, като губиш цената на флекса

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 11 минути , stanimir каза:

Изглежда Дубай все пак ще се случи днес. 

Не виждам причина да не се случи 🙂 Те си летят по разписание от както е пусната линия миналия месец и то се пълнят самолетите прилично.

  • Харесвам 2
Публикувано:
3 minutes ago, Ivko said:

Не виждам причина да не се случи 🙂 Те си летят по разписание от както е пусната линия миналия месец и то се пълнят самолетите прилично.

Проспал съм събитието. 

Публикувано:
Преди 1 час, Ivko каза:

Не виждам причина да не се случи 🙂 Те си летят по разписание от както е пусната линия миналия месец и то се пълнят самолетите прилично.

И аз ги дебна, летят си по график, понякога позакъсняват, ама не е беда. И днес си излетяха, надявам се, да е така и за нашия полет в петък.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 27 минути , AlexandraKo каза:

И аз ги дебна, летят си по график, понякога позакъсняват, ама не е беда. И днес си излетяха, надявам се, да е така и за нашия полет в петък.

Ще излети...

Ами аз не знам с мойте полети какво да правя 🥴 какъв е този мой късмет, че останаха с кацане/излитане в Абу Даби. Да ги сменям ли...да чакам ли...ама до кога да чакам...отпуски трябва да се пускат. Най интересно е, че единсвено полетите от/до София в момента са пренасочени до Дубай, а всички останали дестинации са до Абу Даби и се чудя какво правят там с тази карантина.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 59 минути , Ivko каза:

Ще излети...

Ами аз не знам с мойте полети какво да правя 🥴 какъв е този мой късмет, че останаха с кацане/излитане в Абу Даби. Да ги сменям ли...да чакам ли...ама до кога да чакам...отпуски трябва да се пускат. Най интересно е, че единсвено полетите от/до София в момента са пренасочени до Дубай, а всички останали дестинации са до Абу Даби и се чудя какво правят там с тази карантина.

Ами, да се докопаме до там, ще разпитам, та , ако мога да ти помогна с информация. Освен това, ще разпитам и в самолета - може би, тези от екипажа, ще знаят.

Публикувано:
преди 7 минути , AlexandraKo каза:

Ами, да се докопаме до там, ще разпитам, та , ако мога да ти помогна с информация. Освен това, ще разпхитам и в самолета - може би, тези от екипажа, ще знаят.

Благодаря ти!

Иначе реших да им пиша, че имам двупосочен полет през април с кацане в Дубай и излитане от Абу Даби и каква е вероятността всички полети да са до Дубай и получих следния отговор, който по никакъв начин не помага 🙄 

 

viber_изображение_2021-03-01_15-10-49.jpg

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Публикувано:

Ами те ако са решили да сменят, щяха да са го направили. Тоест каквото виждаш това е, към момента. Дори да има по-поверителна информация, точно customer service няма да я знаят.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Активирах флекс и имам да доплащам определена сума. На сайта ми излиза съобщение, че мога да заплатя до 48 часа преди полет. Това наистина ли е така.... Малко странно ми се струва да ми чакат кефа толкова дълго:

"За да потвърдите резервацията си, моля, завършете плащането сега. Ако плащането не е завършено, няма да ви бъде издаден пътен план, няма да можете да извършите чекиране онлайн или на летището и превозът ще ви бъде отказан. Моля, влезте в своя Wizz Профил и завършете плащането изцяло поне 48 часа преди вашето пътуване, така че да имате достатъчно време за чекиране и разпечатване на бордната ви карта."

Публикувано:

Имат предвид, че до 48 часа може да активираш флекс, а не до тогава да се плаща. Просто е станало 'изгубени в превода'

Георги Матеев
Публикувано:
преди 1 час, tch каза:

Активирах флекс и имам да доплащам определена сума. На сайта ми излиза съобщение, че мога да заплатя до 48 часа преди полет. Това наистина ли е така...

Да, точно така е - при вече активиран флекс ако доплатиш разликата до 48 часа преди излитане всичко е ок и си ползваш билета. В противен случай резервацията остава висяща и непотвърдена.

  • Харесвам 3
  • Шок 1
  • Благодаря 1
  • Замислям се 1
Георги Матеев
Публикувано:
преди 17 минути , Ivko каза:

Имат предвид, че до 48 часа може да активираш флекс, а не до тогава да се плаща. Просто е станало 'изгубени в превода'

Флекс може да се активира до 3 часа преди излитане.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Информативно.

Като алтернативни полети на Санкт Петербург - София вече излизат и Турку - Бургас/Скопие.

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 23 часа, Георги Матеев каза:

Да, точно така е - при вече активиран флекс ако доплатиш разликата до 48 часа преди излитане всичко е ок и си ползваш билета. В противен случай резервацията остава висяща и непотвърдена.

А ако не ползваш билета и остане висяща резервация, просто губиш заплатената сума или трябва да се свързваш с уиз, за да ти махнат задължението?

Публикувано:

Предлагам ви информация за кореспонденцията ми с авиокомпанията за смяна на променени и канселирани полети. Може да е от полза на някого.

 

Имах полети до/от Барселона с променени дати/часове и впоследствие конселирани.
В първото писмо ми предложиха възможност за промяна на датата до 60 дни след оригиналния полет. В следващата кореспонденция дните вече бяха 30,
както и на сайта при проба за промяна. Предлагаха алтернативни Валенсия и Мадрид. По-късно се появи и Аликанте. След още време всички полети до Барселона през този 30-дневен период бяха спрени.


Реших да не използвам flex-а. Онзи ден и вчера звънях на софийския номер (вечерно време), обяснявах ситуацията на служителите (на английски) и исках промяна за полети, които са 50 и няколко дни след оригиналните дати.
Според тях не можело да променят срока от 30 на 60 дни, не можело да ме свържат с мениджър, ... - да съм искал връщане на платежните средства. Втория път казах, че това е неприемливо за мен и те ми предложиха да напиша оплакване на сайта > Contact Us > COMPLAINTS


Така и направих. Описах всичко и поисках промяна на полетите за нови дати, 58 дни след оригиналните.
Днес получих писма от превозвача, че исканията ми са изпълнени. 

 

Това е още едно потвърждение на възприетото във форума мнение, че понякога различните канали на комуникация водят до различен резултат.

  • Харесвам 9
  • Браво 4
  • Замислям се 1
Георги Матеев
Публикувано:
преди 3 часа, Lindt каза:

А ако не ползваш билета и остане висяща резервация, просто губиш заплатената сума или трябва да се свързваш с уиз, за да ти махнат задължението?

На практика нямам идея. Висящата ми резервация беше за много дребна сума и просто я оставих така, че не ми се занимаваше, но предполагам свързване с Уиз съпорта би оправило нещата.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ох, нямат край тези анулирани полети и се налага пак да попитам.

Ако  искаш да върнат пари, първо приемаш кредита и после пускаш мейла за конвертиране , както е съобщението преди кредита,  или пускаш формата за рефънд, без въобще да приемаш кредита. Дали има някакво значение? 

Публикувано:

Пиша с молба за съвет. От 8 месеца си чакам едни 680 лв за отменен полет. Пишем си редовно с Уиз и все ми обещават, че казусът ще бъде разгледан ... някога.... Търпелив човек съм, но вече ми писна, а и парите не са само мои. Мисля да оспорвам плащането пре ДСК, но ми се щеше преди това да им напиша нещо гневно и заплашително, но не виждам с какво мога да ги заплаша. Някакви идеи да ги провокирам да ми обърнат някакво внимание имате ли?

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   2 магеланци

    • Miladina
    • WanderlustME
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.